Ik heb zelf nog wel aardig geduld om te lakken als er een leuke serie op tv op staat ofzo, helaas mijn katten niet en dan zitten er weer kattenhaartjes in mijn net gelakte nageltjesquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef XUniqueX het volgende:
Ik heb niet zon geduld voor te lakken want als ik ze dan gelak heb ga ik gelijk wat anders doen en dan zijn ze verkloot en vet lelijk. maar dan denk ik laat maaaaar! snapje![]()
Hihi vinnik sowieso een mooi kerstkleurtjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lak weer even mee
Ik heb Matte Magic over Ruby Pumps..dat zou het goed doen met kerstmis
Ik lak ook bijna altijd 's avonds, overdag te veel dingen te doen en dan gaat het ook vaak mis. En de hond kan niet op tafel springenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog wel aardig geduld om te lakken als er een leuke serie op tv op staat ofzo, helaas mijn katten niet en dan zitten er weer kattenhaartjes in mijn net gelakte nageltjes
ja, doettie goed in the dark glowen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef RenRen- het volgende:
De glowinthedarklak is echt
. Ik ben er zó blij mee
Dacht dat ik gelezen had dat de Hema ze ook heeft...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Weet iemand waar ik matte kan vinden? In de hele kruidvat gezocht, niks gevonden.
matte wat? lak of topcoat?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Weet iemand waar ik matte kan vinden? In de hele kruidvat gezocht, niks gevonden.
Ik las er zomaar topcoat bij...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
matte wat? lak of topcoat?
er komt van catrice wat matte lak aan, bij de trekpleister heb je denk ik meer kans van slagen dan bij het kruidvat
Blijf je er wakker van 's nachts? Omdat ie zo hard glowt in the dark?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm, mijn telefoon en webcam vinden van niet tho, dat is jammerquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 @ 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Blijf je er wakker van 's nachts? Omdat ie zo hard glowt in the dark?Ik moest er vannacht uit om ibu te nemen, en toen ging ik wel even met mijn handen naar de lampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 08:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga zo douchen en alles en dan naar amsterdam nouvelle vague halen![]()
Niet mijn ding maar wel een leuk kleurtje!!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
tvp met 3D, holladiejee!!
Milani Cyberspace
[ afbeelding ]
Oke, dan ga ik het maar weer eens proberen. Hopen dat mijn nagels niet afbreken als ik het gebruik.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef buzzwheedle het volgende:
Ja renren basecoat moet wel eerst even drogen voor je eroverheen lak, ook sticky (die voelt waarschijnlijk wel een beetje raar aan, niet helemaal glad)
Mequote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
Milani Cyberspace
[ afbeelding ]
ooh die had ik op de meet ook opgedaan! Die is geniaal!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef Voici het volgende:
Nou, eerste fotopost dan. Manglaze Fuggen Ugly
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Flits:
[ afbeelding ]
Lieve woordjes helpen ookquote:Op maandag 10 mei 2010 11:46 schreef Muck het volgende:
Ik houd denk ik maar eens een kuurweekje voor mijn handjes. Mijn nagelriemen zijn een puinhoop (met velletjes en wondjes enzo) en mijn nagels breken al af als ik ernaar kijk
Nu dus braaf mijn nagellak eraf, nagels gevijld met mijn glazen vijl, olie op de riempjes en handjes lekker ingesmeerd. Nu maar hopen dat het gaat helpen
natuuurlijk!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
@ delta, mag ik de 2 man glaze overkopen?
Dan zal ik ze vertroetelen deze weekquote:
Je wil ze allebei? Hebberdquote:Op maandag 10 mei 2010 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
@ delta, mag ik de 2 man glaze overkopen?
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:00 schreef Linnie20v het volgende:
sorry, Maar wil eens kijken of het wat is, vind ik het niets zal ik ze swappen of zo
![]()
aaahwquote:Op maandag 10 mei 2010 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga de manglazes sowieso kopen. Jammer dat ik net ff aan het rebooten was
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap operatie geslaagdnu m'n rechterduim en ringvinger nagels in de wraps. Voelt wel heel raar hoor! Zo onbuigzaam
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap operatie geslaagdnu m'n rechterduim en ringvinger nagels in de wraps. Voelt wel heel raar hoor! Zo onbuigzaam
quote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Loqi het volgende:
En nu kan ik niet kiezen welke van mn 11 nieuwe ik op ga doen
Oooohhhhquote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]
![]()
Uitprobeersel
[ afbeelding ]
Nog mer probeersels
[ afbeelding ]
Die heb ik nu ooooookquote:
Wat ben je verwend!!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]
![]()
Uitprobeersel
[ afbeelding ]
Nog mer probeersels
[ afbeelding ]
Wauwieee!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]
![]()
Uitprobeersel
[ afbeelding ]
Nog mer probeersels
[ afbeelding ]
Ziet eruit als baby diarree met gouden shimmer eerlijk gezegd. Bij mij dan. Denk door m'n huidskleurquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wauwieee!
[..]
Ziet eruit als baby diarree met gouden shimmer eerlijk gezegd. Bij mij dan. Denk door m'n huidskleur![]()
Jaaaa.... die zijn ook zó lief!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens op de meet voor het eerst opibaby's gezien, wat ontzettend vertederend![]()
Dus riep mijn moeder: Die met die glitters!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef Loqi het volgende:
En nu kan ik niet kiezen welke van mn 11 nieuwe ik op ga doen
Wat heb je netjes gewrapt!!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap foto, op duim en ringvinger (melkachtigheid van m'n nagels komt door OPI ridgefiller, die droogt wit mat op)
[ afbeelding ]
[..]
Dus riep mijn moeder: Die met die glitters!
En vergat ik even voor het gemak dat ik silkwraps op heb en dus niet in aceton mag weken![]()
Dus ik presenteer u, mijn mani voor de komende 3 maanden![]()
Mad as a hatter (een beetje onscherpe foto's voor extra bling)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op maandag 10 mei 2010 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heb je netjes gewrapt!!
En ik ben nog steeds verliefd op jouw nagels....
Is maar 1 hand van mij heurquote:Op maandag 10 mei 2010 14:22 schreef draculettetje het volgende:voor de cadeautjes van vamp
en ik herken je handen gewoon hihihihi
Whehehehhee, dat heb ik ook een keer gedaan toen ik een theezakjes-wrap aan het maken was..quote:Op maandag 10 mei 2010 14:22 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik kreeg het wel voor elkaar de onderkant van mn nagel aan mijn vinger vast te lijmen
Oeh SHINYquote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap foto, op duim en ringvinger (melkachtigheid van m'n nagels komt door OPI ridgefiller, die droogt wit mat op)
[ afbeelding ]
[..]
En vergat ik even voor het gemak dat ik silkwraps op heb en dus niet in aceton mag weken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice wrappie!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nice wrappie!
Ennuh.... ach als je dit 3 maanden vol houdt zie je daarna vanzelf overal glittertjes!
quote:
Ik heb er net ook 2 gehaald, ander moet nog binnenkomenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:40 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb net een van de laatste Chanel Nouvelle Vague uit Utrecht Centrum weten te bemachtigen!
Lang over getwijfeld maar ach, soms moet je een onverantwoorde aankoop doen. En van mijn Orange Fizz van Chanel heb ik ook nooit spijt gehad
Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden rakenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb er net ook 2 gehaald, ander moet nog binnenkomenen ik heb mistral en particuliere gehaald
Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]
![]()
Uitprobeersel
[ afbeelding ]
Nog mer probeersels
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net weer bijgevuld dan, in Amsterdam overal uitverkocht, Italie ook toen ik op vakantie was, maar hij was net weer bijgevuld bij de douglasquote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden raken
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook belachelijk van mezelf. Maar ik kan het niet helpenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef mirannie het volgende:
Ik snap die ophef om die Chanel lakjes eigenlijk helemaal niet zo goed. De kleurtjes zijn niet uniek, bijna altijd wel dupes van te vinden, en vind de meeste kleurtjes niet eens echt super mooi.
Exactly!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Die van Herome lijkt meer op de Jade. Voorganger van Nouvelle Vague..
Glitters!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
C-C-Courage van China Glaze:
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
glittaaarrrz!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
matte wat? lak of topcoat?
er komt van catrice wat matte lak aan, bij de trekpleister heb je denk ik meer kans van slagen dan bij het kruidvat
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!
Goede cadeaus ook![]()
Ik kreeg een zelfgemaakte button. Allemaal hartjes in de vorm van een bloem gemaakt en op elk deel had ze een woord geschreven, dat bij elkaar "ik hou van jou" maaktezo lief en zo creatief ook mijn smurf
Trekpleister misschien?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat!) In ieder geval, ik vond die kleurtjes van catrice geweldig, maarja in de hele kruidvat niks te bekennen.
Leuk he!! Kindjes kunnen zo schattig zijn. Die van mij knutselt zoveel dat ik al een paar jaar geleden een deal met haar heb gesloten dat ik toch echt niet alles kan bewaren en dat nadat ze het aan mij heeft laten zien het toch echt in de prullenbak verdwijnt. Met uitzondering van de bijzondere dingen natuurlijk. En de moederdag cadeaus. Op een goed moment kwam ze gewoon elke dag met 2 geknutselde werkjes uit school, en met haar tekeningen kan ik elk half jaar mijn huis opnieuw behangenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..![]()
Ik vind die op mn pink wel iets hebben... hoewel ik t ook op een alien vind lijken!!
De ketting op de foto is ook door smurf gefreubelt....
De reswt freubelt nog niet, of niet meer hahaha
De jongste 3 mochten allemaal een lakje uitzoeken om te geven en een artdingetje...
Middelste ( van de jongsten) had die gouden ( golden enchantment) uitgezocht en keek naar mn nagel.. en naar mij.. en weer naar mn nagel.. en weer naar mij en vroeg... Mama.. waarom heb je die gouden niet opgedaan?![]()
En dochterlief ging meteen voor Dorothy Who
gil!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier een mega-kruidvat en een trekpleister om de hoek, dus als ik een keer voor iemand iets moet halen, geef gerust een gil
lijkt helemaaaaal niet!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:41 schreef Keroppi het volgende:
Ik was een beetje bang dat m'n dure Chanel wel heel erg zou lijken op de Herome die ik gratis had gekregen (Douglascard actie) maar dat viel gelukkig mee:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in mooie foto's maken en ik heb ook maar even snel gelakt. Morgen moet het er voor m'n werk namelijk weer af:
[ afbeelding ]
(Op m'n pink de Herome-kleur)
dat zou je niet zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zeg het maar, wat moet ik halen?quote:
Die PomPom gaat ook op mijn wishlistquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Ja het is echt een beautyquote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die PomPom gaat ook op mijn wishlist
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
Milani Cyberspace
[ afbeelding ]
cooolquote:
Nee sorryquote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik heb er ook één!![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin wil je een keer die Lotus Rouge swatchen?
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Glow in the dark
Wel lastig te zien trouwens
Het hangt ook ontzettend van het beeldscherm af, op m'n eerste zie ik niets, maar op m'n tweede kan ik het duidelijk zienquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenDus heb er niet heel veel moeite omgedaan. Maar in het echt is het veel glowy-er.
Verenigde Staten zou ik er wel onder zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, ik heb een internationaal adres naar Amerika, moet ik er dan nog onder 'Amerika' zetten?
okequote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verenigde Staten zou ik er wel onder zetten.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenDus heb er niet heel veel moeite omgedaan. Maar in het echt is het veel glowy-er.
Net of we vliegende schotels aan het spotten zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je ziet het zo best! tof!!!
Ik had vannacht zó'n buikpijnquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 18:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[afbeelding]
je ziet het zo best! tof!!!
Echt doen joh!quote:Op maandag 10 mei 2010 @ 18:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Net of we vliegende schotels aan het spotten zijn![]()
Maar ik vind het echt cool dat glow in the dark, ik heb zelf hier zo een glow lakje van CG staan ik denk dat ik die binnenkort toch maar een keertje ga proberen
quote:Op maandag 10 mei 2010 @ 18:33 schreef DeltaCephei het volgende:
woot woot, gaaf die glow in the dark!
ik heb hier een shitload pakketjes liggen die ik morgen naar het postkantoor ga brengen
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef DeltaCephei het volgende:
woot woot, gaaf die glow in the dark!
ik heb hier een shitload pakketjes liggen die ik morgen naar het postkantoor ga brengen
Hahaha, volgens mij zou ik me helemaal gek schrikken ´s nachts als mijn nagels ineens oplichten. Ben nooit zo helder ´s nachts, dus duurt even voor ik dan besef hoe het ook al weer komtquote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik had vannacht zó'n buikpijnDus ik naar de badkamer om wat water te pakken bij mijn ibu, loop de gang weer op in het donker, en werd helemaal blij van het lichtgevende
Het liefst nog united states of americaquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, ik heb een internationaal adres naar Amerika, moet ik er dan nog onder 'Amerika' zetten?
Ik heb er Verenigde Staten onder gezetquote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het liefst nog united states of america
Leuk om zo'n vergelijking te zien, ze zijn idd erg verschillend. Staan je beiden even mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 15:41 schreef Keroppi het volgende:
Ik was een beetje bang dat m'n dure Chanel wel heel erg zou lijken op de Herome die ik gratis had gekregen (Douglascard actie) maar dat viel gelukkig mee:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in mooie foto's maken en ik heb ook maar even snel gelakt. Morgen moet het er voor m'n werk namelijk weer af:
[ afbeelding ]
(Op m'n pink de Herome-kleur)
Lekker verwend met P2quote:Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef princess-a het volgende:
vamperotica wat ben je verwend!
[..]
lijkt helemaaaaal niet!
[..]
dat zou je niet zeggenheerlijke spam!
Ik kreeg vandaag P2 binnen
Helemaal in de envelop geplakt door SpaceInvaders
[ afbeelding ]
De buit! vlnr Artful, Electric, Elegant, Gorgeous, Rich, Fancy en Rebel![]()
[ afbeelding ]
"Waarom koop je die 4 nou dubbel dan?" Riep de beste vriendin van mn mamaWant de 2 links zijn allebei blauw (Rebel en Fancy) en die andere 2 hebben allebei glitters
Dus![]()
[ afbeelding ]
Wowsie mooie kleuren!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Tadaaaa!
[ afbeelding ]
Mistral.. Ik vind hem denk ik toch te glitterig
[ afbeelding ]
Particuliere, deze vind ik echt geweldig.
[ afbeelding ]
En dan padadam: Nouvelle Vague
[ afbeelding ]
Ohja ik krijg m'n nagels niet goed op de foto zoals ze in het echt zijn, maar ze zijn in het echt nog een tintje donkerder. Ik heb ze ook even snel gelakt alleen voor de foto, dus het ziet er wat slordig uit
En al m'n nagellakjes
[ afbeelding ]
Lóve it!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik heb er ook één!![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin wil je een keer die Lotus Rouge swatchen?
Ik ookquote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef PeRi het volgende:
En ikzelf; ik ga swappen met iemand uit de VS!
ja van Snkrr!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef dzjowennah het volgende:
http://www.livelifegorgeous.nl/
Is deze blog die hier beschreven wordt niet van een van jullie?
Ik zag het staan en de naam kwam me bekend voor!
Hoezoquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja van Snkrr!
Dat meisje van die blog had trouwens commentaar op mij dus![]()
ik had Sigma kwasten gereviewed en dus 1 keer uitgebreid gebruikt en dan zou ik oneerlijk zijn en geen gegronde reviews kunnen gevenquote:
Goed om te wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Dames vanaf 11 mei morgen dus 20% korting op catrice nagellak bij de trekpleister!
whahahahquote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef RenRen- het volgende:
Hahaha, de nagellak liet weer losMaar toen ik met mijn nagel in mijn mond zat, snapte ik waarom
Volgens mij was de sticky basecoat nog niet droogTering wat vies.
Ghehe ik vond de 50% van vorige week veel leuker.. Die mogen ze best herhalen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Dames vanaf 11 mei morgen dus 20% korting op catrice nagellak bij de trekpleister!
Niiiiiice!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
London's weather forecast met essence glitter mix
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
H&M Denim Dreams + Diamond Cosmetics Blue Moonglo![]()
![]()
Zo bedankt SQ
[ afbeelding ]
waarom zie ik ze niet? ben nieuwsgierigquote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Jitterbug
[ afbeelding ]
Midnight Mission
Hoezo?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Van twitpic mag ik ze niet rechtstreeks posten geloof ik.
Leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
London's weather forecast met essence glitter mix
KLIK
de collectie heet toch vintage vixen?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Zo mooi als ik de promopics vond, zo afgeknapt ben ik nu ik de swatches heb gezien. Ik vind er niks aan.. Een deel van de lakken lijkt op de Foil FX Collection en de rest is imo niet echt bijzonder... Glitter Vixen doet ook anders vermoeden imo.
Jupquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de collectie heet toch vintage vixen?
Ben benieuwd hoe die het doet naast Essence All Access.quote:
Niet handigquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, ik zit mobiel te fokken, kan plaatje niet zien
Da's niet praktischquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, ik zit mobiel te fokken, kan plaatje niet zien
Whoops, my bad. Komt doordat ik een beeld heb van glitters bij die collectie, en er geen echte glitters/shimmers in zitten.. Het is vooral frostquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de collectie heet toch vintage vixen?
die op 1 na rechtse had ik net op!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze nooit zijn uitgekomen.
Huh?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
die op 1 na rechtse had ik net op!
[ afbeelding ]
P2 Gorgeous (gare foto, maar heb geen zin om nog 1 te maken)
[ afbeelding ]
Die kleuren komen me allemaal wel bekend voor... even denken waar ik die eerder gezien heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze nooit zijn uitgekomen.
die op mn middelvinger lijkt op die paarse op het nagelwiel dat jij postte, maar die van mij is P2quote:
Ik welquote:
je kunt juist beter een goede basecoat opdoen, of een nailhardener van catrice bv. Een beschermlaagje zorgt er juist voor dat ze niet nog poreuzer worden en beter kunnen groeien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik laat mijn nagellak er maar even af, mijn nagels zijn echt op. Moet toch nog even wachten tot mijn twee bestellingen binnen komen, kunnen mijn nagels mooi even groeien!
Het ziet er wel kaal uit nu.
Eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
je kunt juist beter een goede basecoat opdoen, of een nailhardener van catrice bv. Een beschermlaagje zorgt er juist voor dat ze niet nog poreuzer worden en beter kunnen groeien.
ik moet ineens weer denken aan die 1 april blog van scrangiequote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik snap die rustdagen ook niet zo eigenlijk. Wat denken jullie dat je nagels doen in die periode?![]()
Nagels zijn dood materiaal dat niet ademt en nagellak remt de groei ook niet dus een rustperiode is nergens voor nodig. Nagellak is juist een heel goede bescherming die breken, scheuren en afbladderen voorkomt.
Hmm nee ik vind het ook een vies kleurtjequote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
http://twitpic.com/1mroye
(Foto gaat volgens mij niet werken zo, dus even een linkje)
Niet mijn ding. Maar dat had ik bij deze ook niet verwacht.
Uhm, hoe zeg ik dit..... Precies de kleur die ik dagelijks in de luier van mijn 11 weken oude dochter vind....quote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
Dat weten mijn nagels denk ik niet, want bij mij breken ze juist sneller als ik nagellak op heb. Als ik een tijdje geen nagellak op heb, heb ik lange en sterke nagels, nu zijn ze afgebroken en afgebladderd. Dus vandaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik snap die rustdagen ook niet zo eigenlijk. Wat denken jullie dat je nagels doen in die periode?![]()
Nagels zijn dood materiaal dat niet ademt en nagellak remt de groei ook niet dus een rustperiode is nergens voor nodig. Nagellak is juist een heel goede bescherming die breken, scheuren en afbladderen voorkomt.
Getsie!!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
Misschien kan je niet goed tegen nagellakremover?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat weten mijn nagels denk ik niet, want bij mij breken ze juist sneller als ik nagellak op heb. Als ik een tijdje geen nagellak op heb, heb ik lange en sterke nagels, nu zijn ze afgebroken en afgebladderd. Dus vandaar.
wow! ik wist niet dat er een nagellakkleur bestond waarbij ik echt maar 1 ding zou kunnen denken, báh!quote:
Geen idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien kan je niet goed tegen nagellakremover?
ebayquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Chanty87 het volgende:
Godverde... Blijkt dat dat ene Seche Vite potje niet door de brievenbus kan en ik dus 3 euro bij moet betalen. Daarbij is het niet eens op voorraadLaat maar dan
Dan gebruik je waarschijnlijk niet de goede basecoat of remover of je bent op die rustdagen beter met insmeren e.d. dan je bent als je nagellak op hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat weten mijn nagels denk ik niet, want bij mij breken ze juist sneller als ik nagellak op heb. Als ik een tijdje geen nagellak op heb, heb ik lange en sterke nagels, nu zijn ze afgebroken en afgebladderd. Dus vandaar.
Dat schiet niet echt op als je donderdag op vakantie gaat en het daarvoor al wilde hebbenquote:
en je hebt helemaal niks meer? Dan is t wel balen! Volgende keer eerder ingrijpen dusquote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op als je donderdag op vakantie gaat en het daarvoor al wilde hebbenAls er gewoon bij stond dat het niet op voorraad was dan was ik inderdaad gewoon voor eBay gegaan. En als Drip Dry niet focking 18!!! euro was an had ik 't gewoon in de winkel gehaald
![]()
Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je hebt helemaal niks meer? Dan is t wel balen! Volgende keer eerder ingrijpen dus
Zou goed kunnen. Ze zijn bij China Glaze niet zo heel erg goed in mooie foto's nemen. De Shrek swatches die ze toen gepost had waren ook maar mwoah.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem hoop ik dat het gewoon hele slechte foto's zijn.
Dat is op zich heel persoonlijk en afhankelijk van wat precies je probleem is met je nagels maar voor mij werkt remover MET aceton het beste. Remover zonder aceton heeft ook bestanddelen die je nagels uitdrogen en omdat het veel minder goed werkt ben je veel langer aan het boenen waardoor je nagels daardoor dus juist meer uitdrogen en dus sneller breken en afbladderen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Dwyn het volgende:
Wat gebruiken jullie dan als basecoat en remover?
Sally Hansen heeft ook een Dripdry. Zie dat heel veel winkels hier in de buurt alles voor de helft hebben (oude verpakking?) dus voor een eurotje of 5 kun je het snel in huis hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...
Brrr, da's wel heel classicquote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
kan ´m helaas niet zien...quote:Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, hoe langer ik naar die kleur kijk, hoe lelijker ik 'm vind worden.
En de volgende, Foxy:
[ afbeelding ]
Mooi!!!!! Ik wist niet dat ze die hadden van Sephora! Uit NL, of ergens besteld?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:22 schreef liiszle het volgende:
Dripdry? wat houd dat in?
mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits
[ afbeelding ]
links zonder flits
[ afbeelding ]
en met stempel
[ afbeelding ]
ik heb hem geruild met zoeperzazke, zou je die even moeteb vragenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!!!! Ik wist niet dat ze die hadden van Sephora! Uit NL, of ergens besteld?
quote:[b]
-knip
welke basecoats zijn vochtinbrengend?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je nagels die afbladderen of breken dan zijn je nagels te droog en hebben ze vocht nodig. Een basecoat die vochtinbrengend is zou kunnen helpen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik bv van de nagellak van Herome dus brosse breeknagels krijg.
Terwijl er nu al sinds eind maart nagellak opzit en niks brossig. Nooit geweten dat mijn nagels zo lang kunnen worden.
Nog even terugkomend op mijn vraag van daarstraks. Ik heb gegoogeld en niks bijzonders gevonden.
Ik heb net een nagel gelakt. Na een half uur toch maar met de vinger in koud water gezeten. En eigenlijk is de nagellak nog niet droog. Ik heb dus gewoon een nagellakje te pakken wat niet droogt. Van China Glaze by the way.
Uhm, Shrek is toch OPI?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze zijn bij China Glaze niet zo heel erg goed in mooie foto's nemen. De Shrek swatches die ze toen gepost had waren ook maar mwoah.![]()
[..]
Dat is op zich heel persoonlijk en afhankelijk van wat precies je probleem is met je nagels maar voor mij werkt remover MET aceton het beste. Remover zonder aceton heeft ook bestanddelen die je nagels uitdrogen en omdat het veel minder goed werkt ben je veel langer aan het boenen waardoor je nagels daardoor dus juist meer uitdrogen en dus sneller breken en afbladderen.
Als basecoat ben ik erg blij met Wet Dream van Cheeky Monkey Cosmetics. Ik zie nu al op tegen de dag dat deze op is want volgens mij is de shipping gigantisch. Mijn nagels doen het het beste en zijn het sterkst als ik geen verharders e.d. gebruik ben ik inmiddels achter en deze basecoat verkleurd mijn nagels ook nauwelijks.
Daarnaast smeer ik iedere avond mijn handen in met een goede vette crème (uiercrème bijvoorbeeld!) en smeer ik purol intensieve zalf of vaseline op mijn nagelriemen. Overdag smeer ik als ik er aan denk met handcrème en sinds kort met Rose&Co Nail and Cuticle cream die me erg goed bevalt. (Verkrijgbaar bij Alice and Jo's Havesentials.
In het algemeen geldt:
1 glazen vijl gebruiken, niet knippen en niet zagen met je vijl
2 Smeren, smeren, smeren, smeren
3. Nagels gelakt houden
4 Goede basecoat en remover vinden die voor jou werken
Heb je nagels die afbladderen of breken dan zijn je nagels te droog en hebben ze vocht nodig. Een basecoat die vochtinbrengend is zou kunnen helpen.
Heb je nagels die scheuren dan zijn ze te zacht en heb je een basecoat nodig die je nagels harder maakt. Een traditionele verharder zou dan een optie kunnen zijn.
Werkt het beide niet dan zou ik een stapje terug doen en het eens helemaal zonder treatments proberen. Wel blijven smeren natuurlijk maar even geen verharders e.d. gebruiken en kijken wat er gebeurt. Voor mij was dat de oplossing.
Qua remover gebruik ik gewoon Kruidvat of Trekpleister eigen merk met aceton maar ik hoor ook goede verhalen over pure aceton vermengd met glycerine. Ik weet alleen de verhoudingen niet maar dit is wel iets wat ik nog eens wil proberen. Zoya+ schijnt ook dit principe te zijn maar dan met een kleurtje en een luchtje toegevoegd.
Leuk gestempeld zo! En de kleur staat je goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:22 schreef liiszle het volgende:
mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits
[ afbeelding ]
links zonder flits
[ afbeelding ]
en met stempel
[ afbeelding ]
Sephora? Dat is Zoya hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb hem geruild met zoeperzazke, zou je die even moeteb vragen
Erg mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:22 schreef liiszle het volgende:
mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits
[ afbeelding ]
links zonder flits
[ afbeelding ]
en met stempel
[ afbeelding ]
Herome is inderdaad zo'n verharder die wel goed is voor mensen met scheurende, te zachte nagels maar niet voor mensen met brekende afbladderende nagels.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik bv van de nagellak van Herome dus brosse breeknagels krijg.
Terwijl er nu al sinds eind maart nagellak opzit en niks brossig. Nooit geweten dat mijn nagels zo lang kunnen worden.
Nog even terugkomend op mijn vraag van daarstraks. Ik heb gegoogeld en niks bijzonders gevonden.
Ik heb net een nagel gelakt. Na een half uur toch maar met de vinger in koud water gezeten. En eigenlijk is de nagellak nog niet droog. Ik heb dus gewoon een nagellakje te pakken wat niet droogt. Van China Glaze by the way.
Er zijn er verschillende maar meestal staat er wel iets op van moisturising of vitamine booster o.i.d.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke basecoats zijn vochtinbrengend?
Misschien is dat voor mij wel de oplossing (heb nagels die vrij snel afbladderen)
Enchantra had het gisteren over een klant die elke dag mailde @ twitter, moest aan jou denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Chanty87 het volgende:
Godverde... Blijkt dat dat ene Seche Vite potje niet door de brievenbus kan en ik dus 3 euro bij moet betalen. Daarbij is het niet eens op voorraadLaat maar dan, heb ik anderhalve week op niks zitten wachten
![]()
Je vindt die camel ge-wel-dig, be honest!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds even andere swatches af voor ik een oordeel geef over de nieuwe ChG. Ik denk dat er wel een paar hele mooie tussen zitten
Ja joh, helemaal de bomquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je vindt die camel ge-wel-dig, be honest!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost:
Iemand van de meet-meiden ook nog een China Glaze Meteor Shower gesignaleerd?
Verder is alles er nog. Maar ben dus meteor shower en stella kwijt
Dat is de enige die ik tot nu toe nog wel redelijk te pruimen vind maar volgens mij sta ik daar alleen in. Ik houd wel van vieze lelijke kleurtjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je vindt die camel ge-wel-dig, be honest!![]()
![]()
OPI and applepuke?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik tot nu toe nog wel redelijk te pruimen vind maar volgens mij sta ik daar alleen in. Ik houd wel van vieze lelijke kleurtjes.
Wel kut dat je die kwijt bent zeg >:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost:
Iemand van de meet-meiden ook nog een China Glaze Meteor Shower gesignaleerd?
Verder is alles er nog. Maar ben dus meteor shower en stella kwijt
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Enchantra had het gisteren over een klant die elke dag mailde @ twitter, moest aan jou denken![]()
Da's ook niet erg professioneel, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Enchantra had het gisteren over een klant die elke dag mailde @ twitter, moest aan jou denken![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's ook niet erg professioneel, toch?
Vond ik ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's ook niet erg professioneel, toch?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik vind hem ook wel oke
Lekker op mn bleekscheethuid!
Even een fototje , CG 2Nite...
[ afbeelding ]
Meujquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
Ik heb wel seche vite evt voor jequote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...
Maar ze was op vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik gebruik Sally Hanssen double duty of van catrice; quick dry and high shinequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Herome is inderdaad zo'n verharder die wel goed is voor mensen met scheurende, te zachte nagels maar niet voor mensen met brekende afbladderende nagels.![]()
Wat voor topcoat gebruik je? Niet (of beter gezegd langzaam) drogen kan door de hoeveelheid pigmenten in de lak komen maar met een sneldrogende topcoat zou je hier geen last van moeten hebben.
[..]
Dat dus. Daarbij hebben we het hier over een eenmanswebshopje, niet over een professionele organisatie. Foutje of missertje kan gebeurenquote:
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij hebben we het hier over een eenmanswebshopje, niet over een professionele organisatie. Foutje of missertje kan gebeuren
Ja joh, d'r buuf zal ook vast wel een keer helpen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
2 mensen maken theoretisch toch al een team?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
Die Chacha heb ik al.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Er is weer nieuwe nagellak in de H&M shop...
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=KOSM_NAIL&shoptype=S
's Ochtends wordt de shop bijgevuld en staat er misschien nog wel meer?
Je kunt ook dankbaar zijn dat je een goedlopende webshop hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. http://twitter.com/enchantra Daarnaast kan ze ook al niet spellen
.
Mwehe, ik kan een boodschap doorgevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:29 schreef Tegan het volgende:
Als ik Twitter had had ik er iets van gezegd.
Dat iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je kunt ook dankbaar zijn dat je een goedlopende webshop hebtZeurende klanten horen daar gewoon bij, daar zul je gewoon geduld en respect voor op moeten brengen, iedere klant is immers koning! Vind het ook niet professioneel om zo over je webshop te twitteren....
Een van onze medewerksters twittert ze over. Ben wel benieuwd met hoeveel ze er werkelijk zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 mensen maken theoretisch toch al een team?
Iemand had een dag ná mij (Koninginnedag) besteld en het nog geen week later binnengekregen. Als ik niet had gemaild had ik nog steeds niet geweten dat Seche Vite überhaupt niet op voorraad is (want dat staat nu nog steeds niet aangegeven) en was het allemaal nog langer gaan duren aangezien ik ook nog 3 euro bij moest betalen voor dat ene potje omdat het zogenaamd niet door de brievenbus zou komen.quote:
quote:
Nais!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Iemand had een dag ná mij (Koninginnedag) besteld en het nog geen week later binnengekregen. Als ik niet had gemaild had ik nog steeds niet geweten dat Seche Vite überhaupt niet op voorraad is (want dat staat nu nog steeds niet aangegeven) en was het allemaal nog langer gaan duren aangezien ik ook nog 3 euro bij moest betalen voor dat ene potje omdat het zogenaamd niet door de brievenbus zou komen.
Het onthouden van informatie over de voorraad of bijkomende kosten totdat de klant zelf maar vraagt waar de bestelling blijft vind ik niet echt een 'foutje' eerlijk gezegd maar meer het ontbreken van serviceIk bedoel, hoe moeilijk is het om te vermelden dat iets niet op voorraad is?
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eensVind het best meevallen.
Tis geen drama, maar als je zelf een webshop hebt weet je hoe moeilijk het is om vaste klanten op te bouwen en besef je dat je dankbaar moet zijn met iedere klant die besteld, en dat je echt niet moet klagen. Het komt gewoon nogal ondankbaar over om te klagen dat ze zoveel mails en bestellingen heeft. Ze hebben wel net d'r vakantie betaald.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eensVind het best meevallen.
Ze heeft inderdaad snel gereageerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Met Chanty is ze inderdaad een beetje de mist in gegaan maar over het algemeen is de communicatie met hen erg goed. Als ze om wat voor reden dan ook afwezig is krijg je een auto-reply en ze mailt als ze terug is meestal ook vrij snel terug. Ik heb nog nooit problemen gehad met die webshop.
In het begin kost het vooral geld, maar het is wel leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er over te denken om ook een webshop te gaan starten.... aangezien er toch geen baantjes te vinden zijn...
Hmmm....
Nou, dan heb ik in elk geval iets te dóen, dat is me al heel wat waardquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In het begin kost het vooral geld, maar het is wel leuk
Nagelshopje of niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik in elk geval iets te dóen, dat is me al heel wat waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |