Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden rakenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb er net ook 2 gehaald, ander moet nog binnenkomenen ik heb mistral en particuliere gehaald
Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]
![]()
Uitprobeersel
[ afbeelding ]
Nog mer probeersels
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net weer bijgevuld dan, in Amsterdam overal uitverkocht, Italie ook toen ik op vakantie was, maar hij was net weer bijgevuld bij de douglasquote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden raken
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap foto, op duim en ringvinger (melkachtigheid van m'n nagels komt door OPI ridgefiller, die droogt wit mat op)
[ afbeelding ]
[..]
Dus riep mijn moeder: Die met die glitters!
En vergat ik even voor het gemak dat ik silkwraps op heb en dus niet in aceton mag weken![]()
Dus ik presenteer u, mijn mani voor de komende 3 maanden![]()
Mad as a hatter (een beetje onscherpe foto's voor extra bling)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook belachelijk van mezelf. Maar ik kan het niet helpenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef mirannie het volgende:
Ik snap die ophef om die Chanel lakjes eigenlijk helemaal niet zo goed. De kleurtjes zijn niet uniek, bijna altijd wel dupes van te vinden, en vind de meeste kleurtjes niet eens echt super mooi.
Exactly!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Die van Herome lijkt meer op de Jade. Voorganger van Nouvelle Vague..
Glitters!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
C-C-Courage van China Glaze:
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
glittaaarrrz!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
C-C-Courage van China Glaze:
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
matte wat? lak of topcoat?
er komt van catrice wat matte lak aan, bij de trekpleister heb je denk ik meer kans van slagen dan bij het kruidvat
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!
Goede cadeaus ook![]()
Ik kreeg een zelfgemaakte button. Allemaal hartjes in de vorm van een bloem gemaakt en op elk deel had ze een woord geschreven, dat bij elkaar "ik hou van jou" maaktezo lief en zo creatief ook mijn smurf
Trekpleister misschien?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat!) In ieder geval, ik vond die kleurtjes van catrice geweldig, maarja in de hele kruidvat niks te bekennen.
Leuk he!! Kindjes kunnen zo schattig zijn. Die van mij knutselt zoveel dat ik al een paar jaar geleden een deal met haar heb gesloten dat ik toch echt niet alles kan bewaren en dat nadat ze het aan mij heeft laten zien het toch echt in de prullenbak verdwijnt. Met uitzondering van de bijzondere dingen natuurlijk. En de moederdag cadeaus. Op een goed moment kwam ze gewoon elke dag met 2 geknutselde werkjes uit school, en met haar tekeningen kan ik elk half jaar mijn huis opnieuw behangenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..![]()
Ik vind die op mn pink wel iets hebben... hoewel ik t ook op een alien vind lijken!!
De ketting op de foto is ook door smurf gefreubelt....
De reswt freubelt nog niet, of niet meer hahaha
De jongste 3 mochten allemaal een lakje uitzoeken om te geven en een artdingetje...
Middelste ( van de jongsten) had die gouden ( golden enchantment) uitgezocht en keek naar mn nagel.. en naar mij.. en weer naar mn nagel.. en weer naar mij en vroeg... Mama.. waarom heb je die gouden niet opgedaan?![]()
En dochterlief ging meteen voor Dorothy Who
gil!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier een mega-kruidvat en een trekpleister om de hoek, dus als ik een keer voor iemand iets moet halen, geef gerust een gil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |