abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81254635
^ mooi die ocean!

Pakketjes inpakken is leuk! *met plakbandroller in de weer*
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2010 @ 15:27:21 #102
1455 Keroppi
kool kikker
pi_81254764
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik heb er net ook 2 gehaald, ander moet nog binnenkomen en ik heb mistral en particuliere gehaald
Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden raken
Chick on a mission
  maandag 10 mei 2010 @ 15:27:57 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_81254786
tvp
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_81254908
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]

Uitprobeersel
[ afbeelding ]

Nog mer probeersels
[ afbeelding ]

Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!
Goede cadeaus ook
Ik kreeg een zelfgemaakte button. Allemaal hartjes in de vorm van een bloem gemaakt en op elk deel had ze een woord geschreven, dat bij elkaar "ik hou van jou" maakte zo lief en zo creatief ook mijn smurf
  maandag 10 mei 2010 @ 15:30:52 #105
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81254920
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden raken
Waarschijnlijk net weer bijgevuld dan, in Amsterdam overal uitverkocht, Italie ook toen ik op vakantie was, maar hij was net weer bijgevuld bij de douglas Mistral moet ik nog even op mn eigen nagels zien, soms lijkt het alsof die heel erg glittert en dan weer heel mat is dus...flesje glittert wel
pi_81255060
quote:
Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap foto, op duim en ringvinger (melkachtigheid van m'n nagels komt door OPI ridgefiller, die droogt wit mat op)
[ afbeelding ]
[..]

Dus riep mijn moeder: Die met die glitters!
En vergat ik even voor het gemak dat ik silkwraps op heb en dus niet in aceton mag weken

Dus ik presenteer u, mijn mani voor de komende 3 maanden
Mad as a hatter (een beetje onscherpe foto's voor extra bling)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeps, niet handig, maar wel leuk!!
  maandag 10 mei 2010 @ 15:40:18 #107
164755 Mss
kutHOEr
pi_81255294
Ging net de bel. Ik helemaal van 'YAY MIJN TD PAKKETJE *hyperhyper*'. Is het een oud huisgenootje dat post komt halen
Aids.
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2010 @ 15:41:15 #108
1455 Keroppi
kool kikker
pi_81255336
Ik was een beetje bang dat m'n dure Chanel wel heel erg zou lijken op de Herome die ik gratis had gekregen (Douglascard actie) maar dat viel gelukkig mee:

Ik ben niet zo goed in mooie foto's maken en ik heb ook maar even snel gelakt. Morgen moet het er voor m'n werk namelijk weer af:

(Op m'n pink de Herome-kleur)

[ Bericht 1% gewijzigd door Keroppi op 10-05-2010 15:55:43 ]
Chick on a mission
pi_81255693
Grote foto's

Maar wel mooi kleurtje die Chanel!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81255704
De Chanel is precies hetzelfde als Orly Gumdrop. Alleen de shimmer ontbreekt maar die zie je toch nauwelijks.
  maandag 10 mei 2010 @ 15:52:06 #111
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81255810
Die van Herome lijkt meer op de Jade. Voorganger van Nouvelle Vague..
  † In Memoriam † maandag 10 mei 2010 @ 15:53:11 #112
43556 miss_dynastie
pi_81255852
Het ziet er naar uit dat ik chanel nouvelle vague ga bemachtigen ... maar eerst zien, dan geloven
Trouwens helemaal gestoord hoe obsessief je bezig kan zijn met een potje nagellak. 't Is niet alsof ik geen nagellak heb
  maandag 10 mei 2010 @ 15:55:42 #113
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81255966
Even fotospammen

C-C-Courage van China Glaze:

Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)

Luna van China Glaze:

Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_81255983
Ik snap die ophef om die Chanel lakjes eigenlijk helemaal niet zo goed. De kleurtjes zijn niet uniek, bijna altijd wel dupes van te vinden, en vind de meeste kleurtjes niet eens echt super mooi.
  † In Memoriam † maandag 10 mei 2010 @ 15:56:46 #115
43556 miss_dynastie
pi_81256008
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef mirannie het volgende:
Ik snap die ophef om die Chanel lakjes eigenlijk helemaal niet zo goed. De kleurtjes zijn niet uniek, bijna altijd wel dupes van te vinden, en vind de meeste kleurtjes niet eens echt super mooi.
Ik vind het ook belachelijk van mezelf. Maar ik kan het niet helpen
  FOK!fossiel maandag 10 mei 2010 @ 15:57:01 #116
1455 Keroppi
kool kikker
pi_81256017
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Die van Herome lijkt meer op de Jade. Voorganger van Nouvelle Vague..
Exactly!

(Het meisje van Herome vertelde dat die kleur en de Particuliere look-a-like bijzonder had liepen)
Chick on a mission
pi_81256062
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen

[ afbeelding ]

Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]

Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]

Glitters!!! Allemaal leuk!! Ondanks dat ik geen liefhebber ben van roze en aanverwanten, vind ik pom pom steeds leuker worden. Misschien met iets paarsigs eronder dat het alsnog helemaal mijn ding wordt
pi_81256503
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]

glittaaarrrz!!!
pi_81256606
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

matte wat? lak of topcoat?
er komt van catrice wat matte lak aan, bij de trekpleister heb je denk ik meer kans van slagen dan bij het kruidvat
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat! ) In ieder geval, ik vond die kleurtjes van catrice geweldig, maarja in de hele kruidvat niks te bekennen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_81256851
quote:
Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef mirannie het volgende:

[..]

Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!
Goede cadeaus ook
Ik kreeg een zelfgemaakte button. Allemaal hartjes in de vorm van een bloem gemaakt en op elk deel had ze een woord geschreven, dat bij elkaar "ik hou van jou" maakte zo lief en zo creatief ook mijn smurf
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..
Ik vind die op mn pink wel iets hebben... hoewel ik t ook op een alien vind lijken!!

De ketting op de foto is ook door smurf gefreubelt....
De reswt freubelt nog niet, of niet meer hahaha

De jongste 3 mochten allemaal een lakje uitzoeken om te geven en een artdingetje...

Middelste ( van de jongsten) had die gouden ( golden enchantment) uitgezocht en keek naar mn nagel.. en naar mij.. en weer naar mn nagel.. en weer naar mij en vroeg... Mama.. waarom heb je die gouden niet opgedaan?

En dochterlief ging meteen voor Dorothy Who
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_81256899
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:12 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat! ) In ieder geval, ik vond die kleurtjes van catrice geweldig, maarja in de hele kruidvat niks te bekennen.
Trekpleister misschien?
pi_81257018
Mijn mini-Kruidvat heeft ineens een volwaardig Catrice-display , gewoon even groot als het Essence-schap . Bijna alle kleuren waren er nog, heb er een paar meegenomen .
pi_81257638
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..
Ik vind die op mn pink wel iets hebben... hoewel ik t ook op een alien vind lijken!!

De ketting op de foto is ook door smurf gefreubelt....
De reswt freubelt nog niet, of niet meer hahaha

De jongste 3 mochten allemaal een lakje uitzoeken om te geven en een artdingetje...

Middelste ( van de jongsten) had die gouden ( golden enchantment) uitgezocht en keek naar mn nagel.. en naar mij.. en weer naar mn nagel.. en weer naar mij en vroeg... Mama.. waarom heb je die gouden niet opgedaan?

En dochterlief ging meteen voor Dorothy Who
Leuk he!! Kindjes kunnen zo schattig zijn. Die van mij knutselt zoveel dat ik al een paar jaar geleden een deal met haar heb gesloten dat ik toch echt niet alles kan bewaren en dat nadat ze het aan mij heeft laten zien het toch echt in de prullenbak verdwijnt. Met uitzondering van de bijzondere dingen natuurlijk. En de moederdag cadeaus. Op een goed moment kwam ze gewoon elke dag met 2 geknutselde werkjes uit school, en met haar tekeningen kan ik elk half jaar mijn huis opnieuw behangen

En inderdaad, die verontwaardiging omdat je niet net dat lakje op hebt wat door hem/haar uitgezocht is
  maandag 10 mei 2010 @ 16:51:46 #124
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81258111
Ik heb hier een mega-kruidvat en een trekpleister om de hoek, dus als ik een keer voor iemand iets moet halen, geef gerust een gil
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_81258365
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier een mega-kruidvat en een trekpleister om de hoek, dus als ik een keer voor iemand iets moet halen, geef gerust een gil
gil!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')