abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81278604
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dat weten mijn nagels denk ik niet, want bij mij breken ze juist sneller als ik nagellak op heb. Als ik een tijdje geen nagellak op heb, heb ik lange en sterke nagels, nu zijn ze afgebroken en afgebladderd. Dus vandaar.
Dan gebruik je waarschijnlijk niet de goede basecoat of remover of je bent op die rustdagen beter met insmeren e.d. dan je bent als je nagellak op hebt.

Oh en die China Glaze collectie is een grote franken-fail. Wat een collectie ontzettend ongeinspireerde, truttige, ouderwetse, vieze, saaie en bovenal lelijke lakjes.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 10 mei 2010 @ 23:37:58 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81278695
Stiekem hoop ik dat het gewoon hele slechte foto's zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81278703
Wat gebruiken jullie dan als basecoat en remover?
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  maandag 10 mei 2010 @ 23:41:13 #229
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81278833
Wat een afschuwelijke collectie is dat zeg....
Don't come closer, I might hurt you
pi_81278877
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ebay
Dat schiet niet echt op als je donderdag op vakantie gaat en het daarvoor al wilde hebben Als er gewoon bij stond dat het niet op voorraad was dan was ik inderdaad gewoon voor eBay gegaan. En als Drip Dry niet focking 18!!! euro was dan had ik 't gewoon in de winkel gehaald
  maandag 10 mei 2010 @ 23:44:41 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_81278997
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat schiet niet echt op als je donderdag op vakantie gaat en het daarvoor al wilde hebben Als er gewoon bij stond dat het niet op voorraad was dan was ik inderdaad gewoon voor eBay gegaan. En als Drip Dry niet focking 18!!! euro was an had ik 't gewoon in de winkel gehaald
en je hebt helemaal niks meer? Dan is t wel balen! Volgende keer eerder ingrijpen dus
disclaimer
pi_81279100
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en je hebt helemaal niks meer? Dan is t wel balen! Volgende keer eerder ingrijpen dus
Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...
pi_81279535
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem hoop ik dat het gewoon hele slechte foto's zijn.
Zou goed kunnen. Ze zijn bij China Glaze niet zo heel erg goed in mooie foto's nemen. De Shrek swatches die ze toen gepost had waren ook maar mwoah.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Dwyn het volgende:
Wat gebruiken jullie dan als basecoat en remover?
Dat is op zich heel persoonlijk en afhankelijk van wat precies je probleem is met je nagels maar voor mij werkt remover MET aceton het beste. Remover zonder aceton heeft ook bestanddelen die je nagels uitdrogen en omdat het veel minder goed werkt ben je veel langer aan het boenen waardoor je nagels daardoor dus juist meer uitdrogen en dus sneller breken en afbladderen.

Als basecoat ben ik erg blij met Wet Dream van Cheeky Monkey Cosmetics. Ik zie nu al op tegen de dag dat deze op is want volgens mij is de shipping gigantisch. Mijn nagels doen het het beste en zijn het sterkst als ik geen verharders e.d. gebruik ben ik inmiddels achter en deze basecoat verkleurd mijn nagels ook nauwelijks.

Daarnaast smeer ik iedere avond mijn handen in met een goede vette crčme (uiercrčme bijvoorbeeld!) en smeer ik purol intensieve zalf of vaseline op mijn nagelriemen. Overdag smeer ik als ik er aan denk met handcrčme en sinds kort met Rose&Co Nail and Cuticle cream die me erg goed bevalt. (Verkrijgbaar bij Alice and Jo's Havesentials.

In het algemeen geldt:
1 glazen vijl gebruiken, niet knippen en niet zagen met je vijl
2 Smeren, smeren, smeren, smeren
3. Nagels gelakt houden
4 Goede basecoat en remover vinden die voor jou werken

Heb je nagels die afbladderen of breken dan zijn je nagels te droog en hebben ze vocht nodig. Een basecoat die vochtinbrengend is zou kunnen helpen.

Heb je nagels die scheuren dan zijn ze te zacht en heb je een basecoat nodig die je nagels harder maakt. Een traditionele verharder zou dan een optie kunnen zijn.

Werkt het beide niet dan zou ik een stapje terug doen en het eens helemaal zonder treatments proberen. Wel blijven smeren natuurlijk maar even geen verharders e.d. gebruiken en kijken wat er gebeurt. Voor mij was dat de oplossing.

Qua remover gebruik ik gewoon Kruidvat of Trekpleister eigen merk met aceton maar ik hoor ook goede verhalen over pure aceton vermengd met glycerine. Ik weet alleen de verhoudingen niet maar dit is wel iets wat ik nog eens wil proberen. Zoya+ schijnt ook dit principe te zijn maar dan met een kleurtje en een luchtje toegevoegd.
pi_81279693
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:

-knip-
Bedankt, ik ga morgen eens even in de stad neuzen!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_81279741
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...
Sally Hansen heeft ook een Dripdry. Zie dat heel veel winkels hier in de buurt alles voor de helft hebben (oude verpakking?) dus voor een eurotje of 5 kun je het snel in huis hebben
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 00:20:25 #236
43556 miss_dynastie
pi_81280327
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.

http://twitpic.com/1mroye

(Foto gaat volgens mij niet werken zo, dus even een linkje)

Niet mijn ding. Maar dat had ik bij deze ook niet verwacht.
Brrr, da's wel heel classic .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:22:20 #237
152787 liiszle
Illusion
pi_81280375
Dripdry? wat houd dat in?

mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits

links zonder flits

en met stempel
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_81280382
Ik heb nu Diamont. Moet zeggen dat het minder shrinkage geeft (al had ik daar bij SV ook maar nauwelijks last van) maar het droogt me eigenlijk nog te langzaam... Denk dat ik toch maar weer SV ga bestellen.

Ik wist trouwens helemaal niet dat Sally Hansen gewoon in de winkel lag

En wat betreft de scheurende/brekende nagels: ik merk wel dat als ik vaker met remover aan de slag ben ik brozere nagels krijg. Dus gewoon goed lakken en lekker laten zitten
pi_81280447
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, hoe langer ik naar die kleur kijk, hoe lelijker ik 'm vind worden.

En de volgende, Foxy:
[ afbeelding ]
kan ´m helaas niet zien...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 00:37:40 #240
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81280779
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:22 schreef liiszle het volgende:

mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits
[ afbeelding ]
links zonder flits
[ afbeelding ]
en met stempel
[ afbeelding ]
Mooi!!!!! Ik wist niet dat ze die hadden van Sephora! Uit NL, of ergens besteld?
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 11 mei 2010 @ 01:00:50 #241
152787 liiszle
Illusion
pi_81281358
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Mooi!!!!! Ik wist niet dat ze die hadden van Sephora! Uit NL, of ergens besteld?
ik heb hem geruild met zoeperzazke, zou je die even moeteb vragen
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  dinsdag 11 mei 2010 @ 01:40:57 #242
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_81282094
quote:
[b]

-knip

Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik bv van de nagellak van Herome dus brosse breeknagels krijg.
Terwijl er nu al sinds eind maart nagellak opzit en niks brossig. Nooit geweten dat mijn nagels zo lang kunnen worden.

Nog even terugkomend op mijn vraag van daarstraks. Ik heb gegoogeld en niks bijzonders gevonden.
Ik heb net een nagel gelakt. Na een half uur toch maar met de vinger in koud water gezeten. En eigenlijk is de nagellak nog niet droog. Ik heb dus gewoon een nagellakje te pakken wat niet droogt. Van China Glaze by the way.
pi_81283649
quote:

Heb je nagels die afbladderen of breken dan zijn je nagels te droog en hebben ze vocht nodig. Een basecoat die vochtinbrengend is zou kunnen helpen.
welke basecoats zijn vochtinbrengend?
Misschien is dat voor mij wel de oplossing (heb nagels die vrij snel afbladderen)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_81283706
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik bv van de nagellak van Herome dus brosse breeknagels krijg.
Terwijl er nu al sinds eind maart nagellak opzit en niks brossig. Nooit geweten dat mijn nagels zo lang kunnen worden.

Nog even terugkomend op mijn vraag van daarstraks. Ik heb gegoogeld en niks bijzonders gevonden.
Ik heb net een nagel gelakt. Na een half uur toch maar met de vinger in koud water gezeten. En eigenlijk is de nagellak nog niet droog. Ik heb dus gewoon een nagellakje te pakken wat niet droogt. Van China Glaze by the way.

Mmm.. Ik heb het ook zo af en toe.. En dan lijkt ie op he teerste gezicht gewoon droog, totdat je er iets mee doet en je je halve nagellaklaag afveegt
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:15:31 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81284191
quote:

[..]

Zou goed kunnen. Ze zijn bij China Glaze niet zo heel erg goed in mooie foto's nemen. De Shrek swatches die ze toen gepost had waren ook maar mwoah.
[..]

Dat is op zich heel persoonlijk en afhankelijk van wat precies je probleem is met je nagels maar voor mij werkt remover MET aceton het beste. Remover zonder aceton heeft ook bestanddelen die je nagels uitdrogen en omdat het veel minder goed werkt ben je veel langer aan het boenen waardoor je nagels daardoor dus juist meer uitdrogen en dus sneller breken en afbladderen.

Als basecoat ben ik erg blij met Wet Dream van Cheeky Monkey Cosmetics. Ik zie nu al op tegen de dag dat deze op is want volgens mij is de shipping gigantisch. Mijn nagels doen het het beste en zijn het sterkst als ik geen verharders e.d. gebruik ben ik inmiddels achter en deze basecoat verkleurd mijn nagels ook nauwelijks.

Daarnaast smeer ik iedere avond mijn handen in met een goede vette crčme (uiercrčme bijvoorbeeld!) en smeer ik purol intensieve zalf of vaseline op mijn nagelriemen. Overdag smeer ik als ik er aan denk met handcrčme en sinds kort met Rose&Co Nail and Cuticle cream die me erg goed bevalt. (Verkrijgbaar bij Alice and Jo's Havesentials.

In het algemeen geldt:
1 glazen vijl gebruiken, niet knippen en niet zagen met je vijl
2 Smeren, smeren, smeren, smeren
3. Nagels gelakt houden
4 Goede basecoat en remover vinden die voor jou werken

Heb je nagels die scheuren dan zijn ze te zacht en heb je een basecoat nodig die je nagels harder maakt. Een traditionele verharder zou dan een optie kunnen zijn.

Werkt het beide niet dan zou ik een stapje terug doen en het eens helemaal zonder treatments proberen. Wel blijven smeren natuurlijk maar even geen verharders e.d. gebruiken en kijken wat er gebeurt. Voor mij was dat de oplossing.

Qua remover gebruik ik gewoon Kruidvat of Trekpleister eigen merk met aceton maar ik hoor ook goede verhalen over pure aceton vermengd met glycerine. Ik weet alleen de verhoudingen niet maar dit is wel iets wat ik nog eens wil proberen. Zoya+ schijnt ook dit principe te zijn maar dan met een kleurtje en een luchtje toegevoegd.
Uhm, Shrek is toch OPI?
quote:

mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits
[ afbeelding ]
links zonder flits
[ afbeelding ]
en met stempel
[ afbeelding ]
Leuk gestempeld zo! En de kleur staat je goed .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:16:05 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81284198
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:25 schreef mirannie het volgende:

[..]

kan ´m helaas niet zien...
http://twitpic.com/1mrw7e

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81284943
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:00 schreef liiszle het volgende:

[..]

ik heb hem geruild met zoeperzazke, zou je die even moeteb vragen
Sephora? Dat is Zoya hoor Zoya Harlow, ooit bij maiandjays meebesteld.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:15 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_81285989
quote:

mijn nagels nu
Sephora suede
Rechts met flits
[ afbeelding ]
links zonder flits
[ afbeelding ]
en met stempel
[ afbeelding ]
Erg mooi
disclaimer
pi_81286067
Ik heb een vraagje voor de bloggers die giveaway's doen:
Hoe kiezen jullie random iemand uit?
via random.org toch? Maar daar moet je voor betalen?
pi_81286154
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 01:40 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Herome is inderdaad zo'n verharder die wel goed is voor mensen met scheurende, te zachte nagels maar niet voor mensen met brekende afbladderende nagels.

Wat voor topcoat gebruik je? Niet (of beter gezegd langzaam) drogen kan door de hoeveelheid pigmenten in de lak komen maar met een sneldrogende topcoat zou je hier geen last van moeten hebben.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 07:00 schreef MissJ het volgende:

[..]

welke basecoats zijn vochtinbrengend?
Misschien is dat voor mij wel de oplossing (heb nagels die vrij snel afbladderen)
Er zijn er verschillende maar meestal staat er wel iets op van moisturising of vitamine booster o.i.d.
Essence heeft er een aantal in de SOS lijn die mij op zich wel goed bevielen.

@Debster: Je hebt gelijk. Ik moest even denken wat die vorige collectie ook alweer was en toen noemde ik de verkeerde. De Up&Away swatches die ze geplaatst had toen vielen enorm tegen terwijl die op de blogs en irl wel mooi zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')