Enchantra had het gisteren over een klant die elke dag mailde @ twitter, moest aan jou denkenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Chanty87 het volgende:
Godverde... Blijkt dat dat ene Seche Vite potje niet door de brievenbus kan en ik dus 3 euro bij moet betalen. Daarbij is het niet eens op voorraadLaat maar dan, heb ik anderhalve week op niks zitten wachten
![]()
Je vindt die camel ge-wel-dig, be honest!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wacht nog steeds even andere swatches af voor ik een oordeel geef over de nieuwe ChG. Ik denk dat er wel een paar hele mooie tussen zitten
Ja joh, helemaal de bomquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je vindt die camel ge-wel-dig, be honest!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost:
Iemand van de meet-meiden ook nog een China Glaze Meteor Shower gesignaleerd?
Verder is alles er nog. Maar ben dus meteor shower en stella kwijt
Dat is de enige die ik tot nu toe nog wel redelijk te pruimen vind maar volgens mij sta ik daar alleen in. Ik houd wel van vieze lelijke kleurtjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je vindt die camel ge-wel-dig, be honest!![]()
![]()
OPI and applepuke?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik tot nu toe nog wel redelijk te pruimen vind maar volgens mij sta ik daar alleen in. Ik houd wel van vieze lelijke kleurtjes.
Wel kut dat je die kwijt bent zeg >:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost:
Iemand van de meet-meiden ook nog een China Glaze Meteor Shower gesignaleerd?
Verder is alles er nog. Maar ben dus meteor shower en stella kwijt
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Enchantra had het gisteren over een klant die elke dag mailde @ twitter, moest aan jou denken![]()
Da's ook niet erg professioneel, toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Enchantra had het gisteren over een klant die elke dag mailde @ twitter, moest aan jou denken![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's ook niet erg professioneel, toch?
Vond ik ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's ook niet erg professioneel, toch?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik vind hem ook wel oke
Lekker op mn bleekscheethuid!
Even een fototje , CG 2Nite...
[ afbeelding ]
Meujquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik vind hem ook wel oke
Lekker op mn bleekscheethuid!
Even een fototje , CG 2Nite...
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
Ik heb wel seche vite evt voor jequote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...
Maar ze was op vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 3 weken niks meer (alleen RapiDry maar zo geweldig werkt dat niet), ik dacht bij Enchantra het tenminste snel binnen te hebben maar niet dus. Leuke eerste indruk dit ook zeg, heb maar m'n bestelling geannuleerd want dit vind ik niet echt tof. Niet eens aangeven dat het niet op voorraad is, een week lang niks laten horen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |