Huh?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
die op 1 na rechtse had ik net op!
[ afbeelding ]
P2 Gorgeous (gare foto, maar heb geen zin om nog 1 te maken)
[ afbeelding ]
Die kleuren komen me allemaal wel bekend voor... even denken waar ik die eerder gezien heb.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze nooit zijn uitgekomen.
die op mn middelvinger lijkt op die paarse op het nagelwiel dat jij postte, maar die van mij is P2quote:
Ik welquote:
je kunt juist beter een goede basecoat opdoen, of een nailhardener van catrice bv. Een beschermlaagje zorgt er juist voor dat ze niet nog poreuzer worden en beter kunnen groeien.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef Dwyn het volgende:
Ik laat mijn nagellak er maar even af, mijn nagels zijn echt op. Moet toch nog even wachten tot mijn twee bestellingen binnen komen, kunnen mijn nagels mooi even groeien!
Het ziet er wel kaal uit nu.
Eens.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
je kunt juist beter een goede basecoat opdoen, of een nailhardener van catrice bv. Een beschermlaagje zorgt er juist voor dat ze niet nog poreuzer worden en beter kunnen groeien.
ik moet ineens weer denken aan die 1 april blog van scrangiequote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik snap die rustdagen ook niet zo eigenlijk. Wat denken jullie dat je nagels doen in die periode?![]()
Nagels zijn dood materiaal dat niet ademt en nagellak remt de groei ook niet dus een rustperiode is nergens voor nodig. Nagellak is juist een heel goede bescherming die breken, scheuren en afbladderen voorkomt.
Hmm nee ik vind het ook een vies kleurtjequote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
http://twitpic.com/1mroye
(Foto gaat volgens mij niet werken zo, dus even een linkje)
Niet mijn ding. Maar dat had ik bij deze ook niet verwacht.
Uhm, hoe zeg ik dit..... Precies de kleur die ik dagelijks in de luier van mijn 11 weken oude dochter vind....quote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
Dat weten mijn nagels denk ik niet, want bij mij breken ze juist sneller als ik nagellak op heb. Als ik een tijdje geen nagellak op heb, heb ik lange en sterke nagels, nu zijn ze afgebroken en afgebladderd. Dus vandaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Ik snap die rustdagen ook niet zo eigenlijk. Wat denken jullie dat je nagels doen in die periode?![]()
Nagels zijn dood materiaal dat niet ademt en nagellak remt de groei ook niet dus een rustperiode is nergens voor nodig. Nagellak is juist een heel goede bescherming die breken, scheuren en afbladderen voorkomt.
Getsie!!quote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Classic Camel.
Misschien kan je niet goed tegen nagellakremover?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat weten mijn nagels denk ik niet, want bij mij breken ze juist sneller als ik nagellak op heb. Als ik een tijdje geen nagellak op heb, heb ik lange en sterke nagels, nu zijn ze afgebroken en afgebladderd. Dus vandaar.
wow! ik wist niet dat er een nagellakkleur bestond waarbij ik echt maar 1 ding zou kunnen denken, báh!quote:
Geen idee.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien kan je niet goed tegen nagellakremover?
ebayquote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef Chanty87 het volgende:
Godverde... Blijkt dat dat ene Seche Vite potje niet door de brievenbus kan en ik dus 3 euro bij moet betalen. Daarbij is het niet eens op voorraadLaat maar dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |