abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:17:50 #276
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_81288097
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Herome is inderdaad zo'n verharder die wel goed is voor mensen met scheurende, te zachte nagels maar niet voor mensen met brekende afbladderende nagels.

Wat voor topcoat gebruik je? Niet (of beter gezegd langzaam) drogen kan door de hoeveelheid pigmenten in de lak komen maar met een sneldrogende topcoat zou je hier geen last van moeten hebben.
[..]


Ik gebruik Sally Hanssen double duty of van catrice; quick dry and high shine
Ik ga nu maar eens op jacht naar opi drip dry. In vele google-berichten gevonden dat die echt quick droogt.

Het probleem is dus echt dat die 2 nagellakken niet drogen. Anderhalf uur voor 1 dun laagje vind ik wel erg lang.

Van Herome gebruikte ik dus of gewoon de french manicure of dat lakje wat doorzichtig is maar je nagels een mooie glim geeft. In elk geval nooit een verharder of zoiets gebruikt.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:18:47 #277
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_81288125
Ik ben wel blij met deze tips en inzichten qua nagellakken.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:19:12 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_81288144
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar ze was op vakantie?
Dat dus. Daarbij hebben we het hier over een eenmanswebshopje, niet over een professionele organisatie. Foutje of missertje kan gebeuren
disclaimer
pi_81288217
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat dus. Daarbij hebben we het hier over een eenmanswebshopje, niet over een professionele organisatie. Foutje of missertje kan gebeuren
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:22:11 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_81288256
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
Ja joh, d'r buuf zal ook vast wel een keer helpen...
disclaimer
pi_81288262
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
2 mensen maken theoretisch toch al een team?
pi_81288311
Er is weer nieuwe nagellak in de H&M shop...

http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=KOSM_NAIL&shoptype=S

's Ochtends wordt de shop bijgevuld en staat er misschien nog wel meer?
I had a signature once. It was awful.
pi_81288325
Maar dat van Twitter kan echt niet .
pi_81288341
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Er is weer nieuwe nagellak in de H&M shop...

http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=KOSM_NAIL&shoptype=S

's Ochtends wordt de shop bijgevuld en staat er misschien nog wel meer?
Die Chacha heb ik al. Ligt hier al even in de winkel
pi_81288420
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:13 schreef Tegan het volgende:

[..]

. http://twitter.com/enchantra Daarnaast kan ze ook al niet spellen .
Je kunt ook dankbaar zijn dat je een goedlopende webshop hebt Zeurende klanten horen daar gewoon bij, daar zul je gewoon geduld en respect voor op moeten brengen, iedere klant is immers koning! Vind het ook niet professioneel om zo over je webshop te twitteren....
I had a signature once. It was awful.
pi_81288568
Als ik Twitter had had ik er iets van gezegd .
pi_81288621
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:29 schreef Tegan het volgende:
Als ik Twitter had had ik er iets van gezegd .
Mwehe, ik kan een boodschap doorgeven
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:30:53 #288
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81288631
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Je kunt ook dankbaar zijn dat je een goedlopende webshop hebt Zeurende klanten horen daar gewoon bij, daar zul je gewoon geduld en respect voor op moeten brengen, iedere klant is immers koning! Vind het ook niet professioneel om zo over je webshop te twitteren....
Dat idd
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:36:55 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_81288902
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eens Vind het best meevallen.
disclaimer
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:39:27 #290
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_81289003
Aaargh heb weer gelijk een buts in m'n net gelakte duimnagel. Likken hielp niet meer
it's the map in my mind that sends me on my way.
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 11:43:03 #291
43556 miss_dynastie
pi_81289122
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef RenRen- het volgende:

[..]

2 mensen maken theoretisch toch al een team?
Een van onze medewerksters twittert ze over. Ben wel benieuwd met hoeveel ze er werkelijk zitten.

Ik vind het ook niet zo spannend hoor, allemaal, maar ook niet heel professioneel als het allemaal naar jouw persoon en jouw shop te herleiden is. Maar ja, ze moet het zelf weten hoor, daar niet van
pi_81289349
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar ze was op vakantie?
Iemand had een dag ná mij (Koninginnedag) besteld en het nog geen week later binnengekregen. Als ik niet had gemaild had ik nog steeds niet geweten dat Seche Vite überhaupt niet op voorraad is (want dat staat nu nog steeds niet aangegeven) en was het allemaal nog langer gaan duren aangezien ik ook nog 3 euro bij moest betalen voor dat ene potje omdat het zogenaamd niet door de brievenbus zou komen.

Het onthouden van informatie over de voorraad of bijkomende kosten totdat de klant zelf maar vraagt waar de bestelling blijft vind ik niet echt een 'foutje' eerlijk gezegd maar meer het ontbreken van service Ik bedoel, hoe moeilijk is het om te vermelden dat iets niet op voorraad is?
pi_81289578
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Lol
Schattig!
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik vind hem ook wel oke
Lekker op mn bleekscheethuid!

Even een fototje , CG 2Nite...
[ afbeelding ]
Nais!

Apple barf weet ik nog zonet niet, die zou ik in het echt moeten zien. Maar over het algemeen geldt wel dat bij mijn huis die 'vieze' kleurtjes gewoon echt goed staan.
Helder geel kan ik bijvoorbeeld niet hebben maar frankenfail geel met een beetje bruin en groenige waas weer wel. Als het eruit ziet alsof je het in theorie in een babyluier kan vinden kan ik het meestal wel hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81289835
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Iemand had een dag ná mij (Koninginnedag) besteld en het nog geen week later binnengekregen. Als ik niet had gemaild had ik nog steeds niet geweten dat Seche Vite überhaupt niet op voorraad is (want dat staat nu nog steeds niet aangegeven) en was het allemaal nog langer gaan duren aangezien ik ook nog 3 euro bij moest betalen voor dat ene potje omdat het zogenaamd niet door de brievenbus zou komen.

Het onthouden van informatie over de voorraad of bijkomende kosten totdat de klant zelf maar vraagt waar de bestelling blijft vind ik niet echt een 'foutje' eerlijk gezegd maar meer het ontbreken van service Ik bedoel, hoe moeilijk is het om te vermelden dat iets niet op voorraad is?
Ik ben het met je eens..
pi_81290066
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eens Vind het best meevallen.
Eens.
Met Chanty is ze inderdaad een beetje de mist in gegaan maar over het algemeen is de communicatie met hen erg goed. Als ze om wat voor reden dan ook afwezig is krijg je een auto-reply en ze mailt als ze terug is meestal ook vrij snel terug. Ik heb nog nooit problemen gehad met die webshop.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:10:52 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81290203
Ik zit er over te denken om ook een webshop te gaan starten.... aangezien er toch geen baantjes te vinden zijn...
Hmmm....
Don't come closer, I might hurt you
pi_81290206
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eens Vind het best meevallen.
Tis geen drama, maar als je zelf een webshop hebt weet je hoe moeilijk het is om vaste klanten op te bouwen en besef je dat je dankbaar moet zijn met iedere klant die besteld, en dat je echt niet moet klagen. Het komt gewoon nogal ondankbaar over om te klagen dat ze zoveel mails en bestellingen heeft. Ze hebben wel net d'r vakantie betaald.
Ik ruil maar wat graag met d'r. That's all
I had a signature once. It was awful.
pi_81290282
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eens.
Met Chanty is ze inderdaad een beetje de mist in gegaan maar over het algemeen is de communicatie met hen erg goed. Als ze om wat voor reden dan ook afwezig is krijg je een auto-reply en ze mailt als ze terug is meestal ook vrij snel terug. Ik heb nog nooit problemen gehad met die webshop.
Ze heeft inderdaad snel gereageerd Maar als je een webshop hebt dan moet je gewoon áltijd aangeven dat er iets niet op voorraad is anders verspil je gewoon de tijd van de klant.

Maargoed, laten we er maar over ophouden, ik heb m'n geld al teruggevraagd en iemand erop uit gestuurd om die van Sally Hansen te halen (want ik ben ziek )
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:14:49 #299
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_81290365
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er over te denken om ook een webshop te gaan starten.... aangezien er toch geen baantjes te vinden zijn...
Hmmm....
In het begin kost het vooral geld, maar het is wel leuk
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:17:42 #300
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81290477
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

In het begin kost het vooral geld, maar het is wel leuk
Nou, dan heb ik in elk geval iets te dóen, dat is me al heel wat waard
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')