Ik gebruik Sally Hanssen double duty of van catrice; quick dry and high shinequote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Herome is inderdaad zo'n verharder die wel goed is voor mensen met scheurende, te zachte nagels maar niet voor mensen met brekende afbladderende nagels.![]()
Wat voor topcoat gebruik je? Niet (of beter gezegd langzaam) drogen kan door de hoeveelheid pigmenten in de lak komen maar met een sneldrogende topcoat zou je hier geen last van moeten hebben.
[..]
Dat dus. Daarbij hebben we het hier over een eenmanswebshopje, niet over een professionele organisatie. Foutje of missertje kan gebeurenquote:
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij hebben we het hier over een eenmanswebshopje, niet over een professionele organisatie. Foutje of missertje kan gebeuren
Ja joh, d'r buuf zal ook vast wel een keer helpen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
2 mensen maken theoretisch toch al een team?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Eh. Ze had het er pas over dat iemand van het 'team' op TV kwam oid. Er werken dus meer mensen
Die Chacha heb ik al.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Er is weer nieuwe nagellak in de H&M shop...
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=KOSM_NAIL&shoptype=S
's Ochtends wordt de shop bijgevuld en staat er misschien nog wel meer?
Je kunt ook dankbaar zijn dat je een goedlopende webshop hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
. http://twitter.com/enchantra Daarnaast kan ze ook al niet spellen
.
Mwehe, ik kan een boodschap doorgevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:29 schreef Tegan het volgende:
Als ik Twitter had had ik er iets van gezegd.
Dat iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je kunt ook dankbaar zijn dat je een goedlopende webshop hebtZeurende klanten horen daar gewoon bij, daar zul je gewoon geduld en respect voor op moeten brengen, iedere klant is immers koning! Vind het ook niet professioneel om zo over je webshop te twitteren....
Een van onze medewerksters twittert ze over. Ben wel benieuwd met hoeveel ze er werkelijk zitten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 mensen maken theoretisch toch al een team?
Iemand had een dag ná mij (Koninginnedag) besteld en het nog geen week later binnengekregen. Als ik niet had gemaild had ik nog steeds niet geweten dat Seche Vite überhaupt niet op voorraad is (want dat staat nu nog steeds niet aangegeven) en was het allemaal nog langer gaan duren aangezien ik ook nog 3 euro bij moest betalen voor dat ene potje omdat het zogenaamd niet door de brievenbus zou komen.quote:
quote:
Nais!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu, ik vind hem ook wel oke
Lekker op mn bleekscheethuid!
Even een fototje , CG 2Nite...
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Iemand had een dag ná mij (Koninginnedag) besteld en het nog geen week later binnengekregen. Als ik niet had gemaild had ik nog steeds niet geweten dat Seche Vite überhaupt niet op voorraad is (want dat staat nu nog steeds niet aangegeven) en was het allemaal nog langer gaan duren aangezien ik ook nog 3 euro bij moest betalen voor dat ene potje omdat het zogenaamd niet door de brievenbus zou komen.
Het onthouden van informatie over de voorraad of bijkomende kosten totdat de klant zelf maar vraagt waar de bestelling blijft vind ik niet echt een 'foutje' eerlijk gezegd maar meer het ontbreken van serviceIk bedoel, hoe moeilijk is het om te vermelden dat iets niet op voorraad is?
Eens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eensVind het best meevallen.
Tis geen drama, maar als je zelf een webshop hebt weet je hoe moeilijk het is om vaste klanten op te bouwen en besef je dat je dankbaar moet zijn met iedere klant die besteld, en dat je echt niet moet klagen. Het komt gewoon nogal ondankbaar over om te klagen dat ze zoveel mails en bestellingen heeft. Ze hebben wel net d'r vakantie betaald.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Even gelezen op twitter, ik mis het drama geloof ik weer eensVind het best meevallen.
Ze heeft inderdaad snel gereageerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens.![]()
Met Chanty is ze inderdaad een beetje de mist in gegaan maar over het algemeen is de communicatie met hen erg goed. Als ze om wat voor reden dan ook afwezig is krijg je een auto-reply en ze mailt als ze terug is meestal ook vrij snel terug. Ik heb nog nooit problemen gehad met die webshop.
In het begin kost het vooral geld, maar het is wel leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit er over te denken om ook een webshop te gaan starten.... aangezien er toch geen baantjes te vinden zijn...
Hmmm....
Nou, dan heb ik in elk geval iets te dóen, dat is me al heel wat waardquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
In het begin kost het vooral geld, maar het is wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |