lijkt helemaaaaal niet!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:41 schreef Keroppi het volgende:
Ik was een beetje bang dat m'n dure Chanel wel heel erg zou lijken op de Herome die ik gratis had gekregen (Douglascard actie) maar dat viel gelukkig mee:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in mooie foto's maken en ik heb ook maar even snel gelakt. Morgen moet het er voor m'n werk namelijk weer af:
[ afbeelding ]
(Op m'n pink de Herome-kleur)
dat zou je niet zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
C-C-Courage van China Glaze:
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
Zeg het maar, wat moet ik halen?quote:
Die PomPom gaat ook op mijn wishlistquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
C-C-Courage van China Glaze:
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
Ja het is echt een beautyquote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die PomPom gaat ook op mijn wishlist
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
tvp met 3D, holladiejee!!
Milani Cyberspace
[ afbeelding ]
cooolquote:
Nee sorryquote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik heb er ook één!![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin wil je een keer die Lotus Rouge swatchen?
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Glow in the dark
Wel lastig te zien trouwens
Het hangt ook ontzettend van het beeldscherm af, op m'n eerste zie ik niets, maar op m'n tweede kan ik het duidelijk zienquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenDus heb er niet heel veel moeite omgedaan. Maar in het echt is het veel glowy-er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |