Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden rakenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb er net ook 2 gehaald, ander moet nog binnenkomenen ik heb mistral en particuliere gehaald
Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!quote:Op maandag 10 mei 2010 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Moederdagkdootjes...
[ afbeelding ]
![]()
Uitprobeersel
[ afbeelding ]
Nog mer probeersels
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk net weer bijgevuld dan, in Amsterdam overal uitverkocht, Italie ook toen ik op vakantie was, maar hij was net weer bijgevuld bij de douglasquote:Op maandag 10 mei 2010 15:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja Mistral heb ik ook heel erg over zitten twijfelen. Maar Particuliere stond echt 3 rijen dik bij de Douglas, leek wel of ze die niet aan de straatstenen kwijt konden raken
quote:Op maandag 10 mei 2010 14:16 schreef Loqi het volgende:
Silkwrap foto, op duim en ringvinger (melkachtigheid van m'n nagels komt door OPI ridgefiller, die droogt wit mat op)
[ afbeelding ]
[..]
Dus riep mijn moeder: Die met die glitters!
En vergat ik even voor het gemak dat ik silkwraps op heb en dus niet in aceton mag weken![]()
Dus ik presenteer u, mijn mani voor de komende 3 maanden![]()
Mad as a hatter (een beetje onscherpe foto's voor extra bling)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook belachelijk van mezelf. Maar ik kan het niet helpenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:56 schreef mirannie het volgende:
Ik snap die ophef om die Chanel lakjes eigenlijk helemaal niet zo goed. De kleurtjes zijn niet uniek, bijna altijd wel dupes van te vinden, en vind de meeste kleurtjes niet eens echt super mooi.
Exactly!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Die van Herome lijkt meer op de Jade. Voorganger van Nouvelle Vague..
Glitters!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
C-C-Courage van China Glaze:
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zo. Valt het heel erg op dat ik van glitters hou en China Glaze?
glittaaarrrz!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
[ afbeelding ]
Pom Pom van China Glaze: (nu op, vanavond gaat ie eraf, zit er al paar dagen op.)
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat!quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
matte wat? lak of topcoat?
er komt van catrice wat matte lak aan, bij de trekpleister heb je denk ik meer kans van slagen dan bij het kruidvat
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zeer mooie nailart, goed gelukt hoor!!
Goede cadeaus ook![]()
Ik kreeg een zelfgemaakte button. Allemaal hartjes in de vorm van een bloem gemaakt en op elk deel had ze een woord geschreven, dat bij elkaar "ik hou van jou" maaktezo lief en zo creatief ook mijn smurf
Trekpleister misschien?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry, inderdaad lak, geen topcoat. (Dat dat ook bestaat!) In ieder geval, ik vond die kleurtjes van catrice geweldig, maarja in de hele kruidvat niks te bekennen.
Leuk he!! Kindjes kunnen zo schattig zijn. Die van mij knutselt zoveel dat ik al een paar jaar geleden een deal met haar heb gesloten dat ik toch echt niet alles kan bewaren en dat nadat ze het aan mij heeft laten zien het toch echt in de prullenbak verdwijnt. Met uitzondering van de bijzondere dingen natuurlijk. En de moederdag cadeaus. Op een goed moment kwam ze gewoon elke dag met 2 geknutselde werkjes uit school, en met haar tekeningen kan ik elk half jaar mijn huis opnieuw behangenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die blauwe is wel aardig gelukt ja.. Maar de rest..![]()
Ik vind die op mn pink wel iets hebben... hoewel ik t ook op een alien vind lijken!!
De ketting op de foto is ook door smurf gefreubelt....
De reswt freubelt nog niet, of niet meer hahaha
De jongste 3 mochten allemaal een lakje uitzoeken om te geven en een artdingetje...
Middelste ( van de jongsten) had die gouden ( golden enchantment) uitgezocht en keek naar mn nagel.. en naar mij.. en weer naar mn nagel.. en weer naar mij en vroeg... Mama.. waarom heb je die gouden niet opgedaan?![]()
En dochterlief ging meteen voor Dorothy Who
gil!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:51 schreef Muck het volgende:
Ik heb hier een mega-kruidvat en een trekpleister om de hoek, dus als ik een keer voor iemand iets moet halen, geef gerust een gil
lijkt helemaaaaal niet!quote:Op maandag 10 mei 2010 15:41 schreef Keroppi het volgende:
Ik was een beetje bang dat m'n dure Chanel wel heel erg zou lijken op de Herome die ik gratis had gekregen (Douglascard actie) maar dat viel gelukkig mee:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in mooie foto's maken en ik heb ook maar even snel gelakt. Morgen moet het er voor m'n werk namelijk weer af:
[ afbeelding ]
(Op m'n pink de Herome-kleur)
dat zou je niet zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Zeg het maar, wat moet ik halen?quote:
Die PomPom gaat ook op mijn wishlistquote:Op maandag 10 mei 2010 15:55 schreef Diconnected het volgende:
Even fotospammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luna van China Glaze:
[ afbeelding ]
Ja het is echt een beautyquote:Op maandag 10 mei 2010 17:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die PomPom gaat ook op mijn wishlist
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef Linnie20v het volgende:
tvp met 3D, holladiejee!!
Milani Cyberspace
[ afbeelding ]
cooolquote:
Nee sorryquote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik heb er ook één!![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin wil je een keer die Lotus Rouge swatchen?
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 17:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Glow in the dark
Wel lastig te zien trouwens
Het hangt ook ontzettend van het beeldscherm af, op m'n eerste zie ik niets, maar op m'n tweede kan ik het duidelijk zienquote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenDus heb er niet heel veel moeite omgedaan. Maar in het echt is het veel glowy-er.
Verenigde Staten zou ik er wel onder zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, ik heb een internationaal adres naar Amerika, moet ik er dan nog onder 'Amerika' zetten?
okequote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verenigde Staten zou ik er wel onder zetten.
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De zon was weg, en mijn handen werden lam van het onder de lamp houdenDus heb er niet heel veel moeite omgedaan. Maar in het echt is het veel glowy-er.
Net of we vliegende schotels aan het spotten zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 18:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je ziet het zo best! tof!!!
Ik had vannacht zķ'n buikpijnquote:Op maandag 10 mei 2010 @ 18:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
[afbeelding]
je ziet het zo best! tof!!!
Echt doen joh!quote:Op maandag 10 mei 2010 @ 18:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Net of we vliegende schotels aan het spotten zijn![]()
Maar ik vind het echt cool dat glow in the dark, ik heb zelf hier zo een glow lakje van CG staan ik denk dat ik die binnenkort toch maar een keertje ga proberen
quote:Op maandag 10 mei 2010 @ 18:33 schreef DeltaCephei het volgende:
woot woot, gaaf die glow in the dark!
ik heb hier een shitload pakketjes liggen die ik morgen naar het postkantoor ga brengen
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:33 schreef DeltaCephei het volgende:
woot woot, gaaf die glow in the dark!
ik heb hier een shitload pakketjes liggen die ik morgen naar het postkantoor ga brengen
Hahaha, volgens mij zou ik me helemaal gek schrikken ´s nachts als mijn nagels ineens oplichten. Ben nooit zo helder ´s nachts, dus duurt even voor ik dan besef hoe het ook al weer komtquote:Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef RenRen- het volgende:
Ik had vannacht zķ'n buikpijnDus ik naar de badkamer om wat water te pakken bij mijn ibu, loop de gang weer op in het donker, en werd helemaal blij van het lichtgevende
Het liefst nog united states of americaquote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Vraagje, ik heb een internationaal adres naar Amerika, moet ik er dan nog onder 'Amerika' zetten?
Ik heb er Verenigde Staten onder gezetquote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het liefst nog united states of america
Leuk om zo'n vergelijking te zien, ze zijn idd erg verschillend. Staan je beiden even mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 15:41 schreef Keroppi het volgende:
Ik was een beetje bang dat m'n dure Chanel wel heel erg zou lijken op de Herome die ik gratis had gekregen (Douglascard actie) maar dat viel gelukkig mee:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo goed in mooie foto's maken en ik heb ook maar even snel gelakt. Morgen moet het er voor m'n werk namelijk weer af:
[ afbeelding ]
(Op m'n pink de Herome-kleur)
Lekker verwend met P2quote:Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef princess-a het volgende:
vamperotica wat ben je verwend!
[..]
lijkt helemaaaaal niet!
[..]
dat zou je niet zeggenheerlijke spam!
Ik kreeg vandaag P2 binnen
Helemaal in de envelop geplakt door SpaceInvaders
[ afbeelding ]
De buit! vlnr Artful, Electric, Elegant, Gorgeous, Rich, Fancy en Rebel![]()
[ afbeelding ]
"Waarom koop je die 4 nou dubbel dan?" Riep de beste vriendin van mn mamaWant de 2 links zijn allebei blauw (Rebel en Fancy) en die andere 2 hebben allebei glitters
Dus![]()
[ afbeelding ]
Wowsie mooie kleuren!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Tadaaaa!
[ afbeelding ]
Mistral.. Ik vind hem denk ik toch te glitterig
[ afbeelding ]
Particuliere, deze vind ik echt geweldig.
[ afbeelding ]
En dan padadam: Nouvelle Vague
[ afbeelding ]
Ohja ik krijg m'n nagels niet goed op de foto zoals ze in het echt zijn, maar ze zijn in het echt nog een tintje donkerder. Ik heb ze ook even snel gelakt alleen voor de foto, dus het ziet er wat slordig uit
En al m'n nagellakjes
[ afbeelding ]
Lķve it!!!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:40 schreef Nune het volgende:
Ik heb er ook één!![]()
[ afbeelding ]
Pumpkin wil je een keer die Lotus Rouge swatchen?
Ik ookquote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef PeRi het volgende:
En ikzelf; ik ga swappen met iemand uit de VS!
ja van Snkrr!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef dzjowennah het volgende:
http://www.livelifegorgeous.nl/
Is deze blog die hier beschreven wordt niet van een van jullie?
Ik zag het staan en de naam kwam me bekend voor!
Hoezoquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ja van Snkrr!
Dat meisje van die blog had trouwens commentaar op mij dus![]()
ik had Sigma kwasten gereviewed en dus 1 keer uitgebreid gebruikt en dan zou ik oneerlijk zijn en geen gegronde reviews kunnen gevenquote:
Goed om te wetenquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Dames vanaf 11 mei morgen dus 20% korting op catrice nagellak bij de trekpleister!
whahahahquote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef RenRen- het volgende:
Hahaha, de nagellak liet weer losMaar toen ik met mijn nagel in mijn mond zat, snapte ik waarom
Volgens mij was de sticky basecoat nog niet droogTering wat vies.
Ghehe ik vond de 50% van vorige week veel leuker.. Die mogen ze best herhalen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef tliciouz het volgende:
Dames vanaf 11 mei morgen dus 20% korting op catrice nagellak bij de trekpleister!
Niiiiiice!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
London's weather forecast met essence glitter mix
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:56 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
H&M Denim Dreams + Diamond Cosmetics Blue Moonglo![]()
![]()
Zo bedankt SQ
[ afbeelding ]
waarom zie ik ze niet? ben nieuwsgierigquote:Op maandag 10 mei 2010 20:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Jitterbug
[ afbeelding ]
Midnight Mission
Hoezo?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Van twitpic mag ik ze niet rechtstreeks posten geloof ik.
Leuk!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
London's weather forecast met essence glitter mix
KLIK
de collectie heet toch vintage vixen?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef Daph_ het volgende:
Zo mooi als ik de promopics vond, zo afgeknapt ben ik nu ik de swatches heb gezien. Ik vind er niks aan.. Een deel van de lakken lijkt op de Foil FX Collection en de rest is imo niet echt bijzonder... Glitter Vixen doet ook anders vermoeden imo.
Jupquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de collectie heet toch vintage vixen?
Ben benieuwd hoe die het doet naast Essence All Access.quote:
Niet handigquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, ik zit mobiel te fokken, kan plaatje niet zien
Da's niet praktischquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, ik zit mobiel te fokken, kan plaatje niet zien
Whoops, my bad. Komt doordat ik een beeld heb van glitters bij die collectie, en er geen echte glitters/shimmers in zitten.. Het is vooral frostquote:Op maandag 10 mei 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de collectie heet toch vintage vixen?
die op 1 na rechtse had ik net op!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze nooit zijn uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |