Dit dusquote:Op zondag 9 mei 2010 20:47 schreef Merkie het volgende:
Auto moet wachten op fiets (komt van rechts), fiets moet wachten op motor (kortste bocht). Dus motor, fiets, auto.
Jij vind een paar blikjes Red Bull van de Super de Boer van ¤0,30 en een aantal bananen per week een aanslag op het rijbewijs-budget?quote:
Als het namaak is is het geen energy drink.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef twiFight het volgende:
Dan is het geen Red Bull, maar energy drink. Red Bull is duur, namaak energy drink niet.
Dan nog heeft Purdey een punt. Als hij Redbull zou drinken + bananen eet en hier mee met een goed gevoel zou gaan rijden en hij haalt het. Dan is het toch wel fijner om voor zekerheid te gaan dan zonder en niet slagen.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:29 schreef twiFight het volgende:
Dan is het geen Red Bull, maar energy drink. Red Bull is duur, namaak energy drink niet.
Niet elke mp3 speler heet een iPod.
Niet elk navigatiesysteem heet een TomTom
etc.. etc...
Nu nog wel...dat zeg je na 15 lessen niet meerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:00 schreef Dubish het volgende:
Morgen 2e rijles weer om 11uur, heb er zo'n zin in!!!
Ik heb hem morgen ook. Ik gebruikte Vekabest. Verjo was inderdaad heel ingewikkeld en vond ik ook niet fijn werken.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:43 schreef TheGloaming het volgende:
Morgen theorie examen om half 5... en heb er ondanks dat ik er goed voor heb geleerd nog steeds geen vertrouwen in.
Voornamelijk de tegenstrijdigheden bij de verschillende oefenexamens maken het verwarrend. Waar ik bij traffic explorer op het ene moment te horen krijg dat ik niet in mag halen bij de onderbroken streep omdat er een bocht nadert krijg ik bij de Verjo cd-rom te horen dat dit wel mag en blijkt die bocht ineens niet meer belangrijk.
Sowieso zijn de vragen op de Verjo cd-rom echt heel ingewikkeld.
Hoe was jullie ervaring met de theorie? makkelijker dan de oefenexamens of hetzelfde niveau?
Ik vond de toetsen tijdens de theorie lessen 2x zo moeilijk als de echte theorie toetsquote:Op zondag 9 mei 2010 23:07 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik heb hem morgen ook. Ik gebruikte Vekabest. Verjo was inderdaad heel ingewikkeld en vond ik ook niet fijn werken.
Heb zelf ook wel goed geleerd alleen ben ook bang dat ik het niet ga halen. Ene toets had ik 4 fout en de andere weer 11.
Nee joh, ik ben een auto fanaat, als ik erin zit ben ik al blijquote:Op zondag 9 mei 2010 23:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nu nog wel...dat zeg je na 15 lessen niet meer
Hoeveel profiel er op moet zittenquote:Op zondag 9 mei 2010 16:00 schreef jacobras het volgende:
[..]
Wat moest je vertellen dan? Waar ze zaten? Hoeveel de auto er heeft?![]()
[..]
Goed bezig, dat schiet op!
Mijn tussentijdse toets komt ondertussen ook al dichterbij, over 10 dagen al
Joosterd,ik ben een meisjequote:Op zondag 9 mei 2010 22:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan nog heeft Purdey een punt. Als hij Redbull zou drinken + bananen eet en hier mee met een goed gevoel zou gaan rijden en hij haalt het. Dan is het toch wel fijner om voor zekerheid te gaan dan zonder en niet slagen.
Want Herexamen kost nog aardig wat en meestal komen er dan ook weer lessen bij.
Verder iedereen succes met Theorie/Prakijk en de gewone lessen
Zo,dat is balen zeg! Het zit je niet erg mee.Je mag blij zijn dat je vorige week voor je praktijk gewoon slaagdequote:Op maandag 10 mei 2010 10:34 schreef Jac0bus het volgende:
Lekker is dat. Na al dat gezeik vorige week met het aanvragen van het rijbewijs en gezakte theorie enzo had ik gisteren mijn eerste motorrijles. Ik daar aankomen, komt net de instructeur aan. Blijkt dat een van z'n motoren net kapot is gegaan op de snelweg tijdens het lessen, voor hem voor het eerst in zes jaar dat hij met een kapotte motor kwam te staan. Net als ik moet lessenEnfin, ik dolenthousiast en ga ik dus met lege handen naar huis. Maar donderdagavond mag ik nu mijn eerste rijles doen
Nouja ik kan hem 18 mei pas ophalenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo,dat is balen zeg! Het zit je niet erg mee.Je mag blij zijn dat je vorige week voor je praktijk gewoon slaagdeJe hebt morgen je rijbewijs alweer een week
Sorry wist ik nietquote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Joosterd,ik ben een meisjeDus hij,wordt zij
En over de Red Bull/energydrink.Er zit ook dezelfde zooi in als in 'echte' RB,en het smaakt ook exact hetzelfde.Ik vind het verschil dan ook verwaarloosbaar en noem het voor het gemak RB
Joosterd,jij ook heel veel succes morgen!
Succesquote:
Het komt vast goed joh, zolang je de verkeersregels maar kent! Ik heb mezelf toen ook helemaal suf geoefend en haalde het met gemakquote:Op maandag 10 mei 2010 11:05 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Succes![]()
Begin hem zelf nu toch wel een beetje te knijpen voor het theorie examen. Hoef pas om 16:30 dus kan als ik straks thuis ben van het werken nog een paar toetsen van Veka best doen.
Had eigenlijk gewoon meteen met Veka Best moeten leren en niet via traffic explorer. De verschillen tussen Veka Best en Traffic zijn echt gigantisch (oefenexamens), en nu ik lees Dat Veka dichter bij het werkelijke examen licht heb ik er spijt van dat ik ooit aan dat traffic explorer ben begonnen....![]()
Maar hopelijk gaat het goed
Ben ook 45 min op de snelweg geweest tijdens het lessen het voordeel vind ik dat je op veel minder moet oplettenquote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het komt vast goed joh, zolang je de verkeersregels maar kent! Ik heb mezelf toen ook helemaal suf geoefend en haalde het met gemak![]()
Ik ga straks trouwens voor het eerst met de auto naar school toe, heb eigenlijk maar 2x op de snelweg gereden tijdens rijlessen dus ik hoop dat het allemaal goed gaat straks
2 keerquote:Op maandag 10 mei 2010 11:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het komt vast goed joh, zolang je de verkeersregels maar kent! Ik heb mezelf toen ook helemaal suf geoefend en haalde het met gemak![]()
Ik ga straks trouwens voor het eerst met de auto naar school toe, heb eigenlijk maar 2x op de snelweg gereden tijdens rijlessen dus ik hoop dat het allemaal goed gaat straks
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Flashbag het volgende:
GESLAAAGD Theorie!!! 3 fout op verkeersregels en inzicht en maar 8 op gevaarherkenning
![]()
![]()
![]()
In 1 keer gehaald
Je hoeft toch niet persee op de snelwegquote:Op maandag 10 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd Flashbag!![]()
@Monsterd: Jij woonde best ver van de snelweg af,was het niet? Hoe heb je dat met je examen opgelost dan?
Dankje!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
@Monsterd: Jij woonde best ver van de snelweg af,was het niet? Hoe heb je dat met je examen opgelost dan?
Van mij hoeft er niks hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet persee op de snelweg![]()
Tenminste bij ons niet
Bij mijn TTT en praktijkexamen moest ik in beide gevallen een deel over de snelweg, of net van het CBR of als je terug gaat naar het CBR.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet persee op de snelweg![]()
Tenminste bij ons niet
Ik woon vrijwel langs de snelwegquote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niks hoorWaarschijnlijk ben ik een verwend stadskind,ik woon tien minuten bij de snelweg vandaan.Leerlingen thuisbrengen gaat zo veel sneller
Gefeliciteerd!! ik ben 27mei aan de beurtquote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Flashbag het volgende:
GESLAAAGD Theorie!!! 3 fout op verkeersregels en inzicht en maar 8 op gevaarherkenning
![]()
![]()
![]()
In 1 keer gehaald
Daar is rijles wel voor bedoeld ja.Dat je niet na het halen van je rijbewijs denkt 'Euhh,ja invoegen.Hoe zal ik dát nou eens gaan doen?' Als je er eenmaal op zit,dan is het ook wel fijn.Alleen invoegen vind ik soms nog weleens eng.Dat ik het gevoel heb minstens een paar ogen en handen tekort komquote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel langs de snelweg.
Maar je moet het toch wel fatsoenlijk kunnen rijden, lijkt me dan.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 14:36 schreef Opperprutser het volgende:
Gefeliciteerd Flashbag!
Ik ben net geslaagd voor mn praktijkexamen!
Ik ben Monsterd niet, maar ik woon wel in dezelfde plaats. In Zutphen hoef je eigenlijk geen snelweg te rijden. De dichtstbijzijnde snelweg ligt op een half uur rijden. Een alternatief is wel de autoweg (100km/u) die we vlakbij hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
Haha ik was er allesbehalve zeker van dat ik t ging halen hoor...tijdens de lessen had ik nog af en toe moeite met invoegen op de snelweg (zo veel kijken dat ik soms automatisch op de blokmarkering ging rijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd![]()
Alles ging dus blijkbaar goed,hoe heb je het ervaren? (Is handig voor degene die nog moeten,zoals ik)
Mijn instructeur belt net,er was morgen voor hem een les uitgevallen en vroeg of ik 'm wilde
Dus onverwacht morgen de weg op
Ik heb wel in 2 keer mn theorie gehaald, dat vond ik toch redelijk prutserig hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef Flashbag het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Jij ook gefeliciteerd OpperprutserJe doet je naam niet echt ten goede
Haha ik had er zelf ook niet veel vertrouwen inquote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Ik heb wel in 2 keer mn theorie gehaald, dat vond ik toch redelijk prutserig haha
Morgen zelfde tijd examenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Haha ik was er allesbehalve zeker van dat ik t ging halen hoor...tijdens de lessen had ik nog af en toe moeite met invoegen op de snelweg (zo veel kijken dat ik soms automatisch op de blokmarkering ging rijden), en nam af en toe wat teveel risico. Maar vanochtend ging het 'inrijden' al prima en was totaal niet zenuwachtig. Nu had ik op 11:40 examen, das natuurlijk een gunstige tijd, was echt rustig op de weg. Wegens omleidingen veel 30 km zones gezien, maar wat boeit het, geslaagd is geslaagd!
Examinator was een hele stille, vond ik best irritant want had het gevoel dat ie echt continu heel goed op aan het letten was. Voelde echt als op de vingers gekeken worden. Weet wel dat dat zo hoort, maar tijdens mn TTT was de examinator de hele tijd aan het kletsen met mn instructeur, en dat vond ik wel prima. Had trouwens al eerder vrijstelling voor mn bijzondere manoeuvres, niks speciaals gedaan dus.![]()
Is er al een examen gepland voor jou Purdey?
mag je zoveel fout hebben ? of is het theorie examen nu opgedeeld in 2 delen?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen gefeliciteerd die vandaag ergens voor geslaagd is (theorie of praktijk)!![]()
Ik zelf ben ook geslaagd voor de theorie![]()
Ik zat op stoel 13 (begint al goed dacht ik, ongeluksgetal) maar de toets was erg makkelijk vond ik
Gevarenherkenning: 7 fout
Verkeersregels en inzicht: 0 fouten
Eerste hindernis overleefd
Jup sinds 2009 ergens.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mag je zoveel fout hebben ? of is het theorie examen nu opgedeeld in 2 delen?
Dat is juist enorm netjesquote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mag je zoveel fout hebben ? of is het theorie examen nu opgedeeld in 2 delen?
50 vragen, 6 fout maximaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
aah okeen bij motor dan? of is dat nog gewoon hetzelfde dus 50 vragen max 6 fout.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen gefeliciteerd die vandaag ergens voor geslaagd is (theorie of praktijk)!![]()
Ik zelf ben ook geslaagd voor de theorie![]()
Ik zat op stoel 13 (begint al goed dacht ik, ongeluksgetal) maar de toets was erg makkelijk vond ik
Gevarenherkenning: 7 fout
Verkeersregels en inzicht: 0 fouten
Eerste hindernis overleefd
Ook bezig voor motor dusquote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
50 vragen, 6 fout maximaal.
Niet 7 fout zoals ik vorige weekBen er een beetje overheen nu, 1 juni gewoon weer proberen
Oeh,dat lijkt me heel ongemakkelijk zo'n stille examinator.Ik praat zelf gemakkelijk zes kwartier in een uur vol,dus ik heb er nogal moeite mee niks te zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Haha ik was er allesbehalve zeker van dat ik t ging halen hoor...tijdens de lessen had ik nog af en toe moeite met invoegen op de snelweg (zo veel kijken dat ik soms automatisch op de blokmarkering ging rijden), en nam af en toe wat teveel risico. Maar vanochtend ging het 'inrijden' al prima en was totaal niet zenuwachtig. Nu had ik op 11:40 examen, das natuurlijk een gunstige tijd, was echt rustig op de weg. Wegens omleidingen veel 30 km zones gezien, maar wat boeit het, geslaagd is geslaagd!
Examinator was een hele stille, vond ik best irritant want had het gevoel dat ie echt continu heel goed op aan het letten was. Voelde echt als op de vingers gekeken worden. Weet wel dat dat zo hoort, maar tijdens mn TTT was de examinator de hele tijd aan het kletsen met mn instructeur, en dat vond ik wel prima. Had trouwens al eerder vrijstelling voor mn bijzondere manoeuvres, niks speciaals gedaan dus.![]()
Is er al een examen gepland voor jou Purdey?
quote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Flashbag het volgende:
![]()
![]()
![]()
In 1 keer gehaald
Gefeliciteerd beiden!quote:Op maandag 10 mei 2010 14:36 schreef Opperprutser het volgende:
Gefeliciteerd Flashbag!
Ik ben net geslaagd voor mn praktijkexamen!
Heel veel succes House! Drie keer is scheepsrechtquote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd beiden!![]()
Morgen voor de derde, en hopelijk laatste keer. En anders wordt het sowieso de laatste keer voorlopig want de kosten lopen heel erg uit de hand.
Dankje! En inderdaad jaquote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Heel veel succes House! Drie keer is scheepsrecht(Maar die heb je waarschijnlijk al 100 keer gehoord?)
Dichtbijzijnste snelweg is 20 km verderop geloof ik. Daarvoor moest ik dus een les van 2 uur inplanne. Gelukkig heb ik het overleefd vanmiddag!quote:Op maandag 10 mei 2010 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2 keer
Ik rij elke les wel een stukje.
We hoeven geen snelweg te rijden. De 100 km weg ook niet gedaan trouwens, duurt ook 10 minuten voordat je daar bentquote:Op maandag 10 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
Gewoon je best doen. Je weet nu waar het aan lag de eerste 2 keer. Ik heb het ook gehaald de 3 keer! Had een 4e keer financieel ook niet aangekund trouwens.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Morgen voor de derde, en hopelijk laatste keer. En anders wordt het sowieso de laatste keer voorlopig want de kosten lopen heel erg uit de hand.
Ik heb veel geoefend met de Vekabest oefenexamens en dat heeft echt wel geholpen hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Hmm, bij punt 1 moet je je daar gewoon bewust van worden, dan. Bij 2 heb ik geen idee. Nu ik zelf in de auto zit, doe ik ook maar wat. De ene keer ga ik sloom over het kruispunt en de andere keer wat sneller.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:00 schreef Purdey het volgende:
@Lammetje: Mijn puntjes ter verbetering,ja wat zal ik zeggen.1.Bochten.Als ik naar rechts moet,sorteer ik links voor,waardoor ik een gigantische omweg-bocht neem,onbewust overigens.2.Kruispunten,van de 10 gaan er nu 7 goed.Eerst remde ik volledig af,en keek ik goed en dan kreeg ik te horen dat ik hinderde.En afgelopen vrijdag leek ik ineens het licht te zien en reed ik alle kruispunten zeer assertief.Vlot,pittig,ik wist precies wat mijn rechten/plichten waren.Dus toen ik volledig stuiterend zei 'Het ging goed hé,het ging goehoeeed!' zei mijn instructeur droog 'Nou,de volgende keer mag je wel wat rustiger naderen..'Oftewel: als ik rustig doe,is het niet goed.Nader ik vlot,is het ook niet goed
![]()
quote:Ik ben nu al bang voor de dag dat ik alleen moet rijden,en aan de andere kant heb ik er waanzinnig veel zin inIk ga mijn lesauto zo waanzinnig missen
Alhoewel,met een beetje geluk lost dat probleem zich vanzelf op *wink wink*
Ga je dus toch op vakantie!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
Ik wil morgen even overleggen of het mogelijk is om een examen in te plannen voor half/eind juli.Begin juni ga ik drie weken met vakantie,dus dan kan ik na de vakantie nog wat lesjes meepikken voor het examen.
Heel veel succes morgen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat klinkt wel als mijn vader. Die ging ook rechts inhalen!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
Gelukkig heb ik het overleefd vanmiddag!Ik reed op een gegeven moment vrij lang links en niet helemaal 120, kon ook niet want voor mij was er een rij auto's achter een werk wagen. Toen irriteerde een grijze auto zich blijkbaar aan mij en heeft hij mij rechts ingehaald
![]()
Dankjequote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Lammmetje het volgende:
@ Flashbag & TheGloaming gefeliciteerd met jullie theorie!
Hoogstens behaal je daar misschien 1 minuut tijdwinst mee, dus je schiet er in feite niets mee op.. Heb vandaag 3 x misgeschakeld..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:41 schreef Lammmetje het volgende:
Dat klinkt wel als mijn vader. Die ging ook rechts inhalen!En ik werd op de terugweg (mijn vader deed de heenweg) ook rechts ingehaald. Ik reed links en het verkeerslicht ging op oranje (je kon makkelijk stoppen) en ik remde dus en een andere auto was het daar niet mee eens en racete met 70 km/h rechts langs mij
Ik heb de auto toen overigens ook uit laten vallen bij 't optrekken (de eerste keer dat dit gebeurt bij vooruit rijden)
Veel succes morgen! En onthoud: het hoeft niet perfect te gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Joosterd het volgende:
Begint nu wel dichterbij te komen , morgen 10 over half 12 Rij examen.
Iedereen die ook al vraagt: SMS of bel je even of je het gehaald hebt![]()
Maar heb er wel vertrouwen in maar het is weer zon lekkere moment opname die paar minuten die je niet moet verknallen .
Je moet nog aan je autootje wennen. Ik had dit, wat jij nu zegt, ook heel vaak in het begin. Nu gaat het allemaal wat soepeler en ik begin de auto zelfs te waarderen!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoogstens behaal je daar misschien 1 minuut tijdwinst mee, dus je schiet er in feite niets mee op.. Heb vandaag 3 x misgeschakeld..Net niet helemaal doorgeschakeld, waardoor hij dus in geen enkele versnelling zat. Gebeurde tijdens rijlessen eigenlijk nooit
Op zich ben ik er al wel redelijk bekend mee. Reed eerst in een nissan note, en nu in een nissan micra dus. Gek, dat deze bijna hetzelfde rijden. Mijn eigen auto schakelt alleen wat stugger, en reageert wat adequater op gasquote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Je moet nog aan je autootje wennen. Ik had dit, wat jij nu zegt, ook heel vaak in het begin. Nu gaat het allemaal wat soepeler en ik begin de auto zelfs te waarderen!
Heb je ook klaverbladen gehad dan? De eerste keer vond ik vreselijk. Eerst moet je invoegen op een strook waar ook uitvoegend verkeer is, vervolgens moet je terug zakken naar ongeveer 60 km/u en naar de drie terug schakelen om de bocht door te komen en dan kom je weer op een weefstrook terecht waar je moet uitvoegen terwijl ander verkeer wilt invoegen. Heb serieus een paar lessen nodig gehad voor ik dat goed en wel onder de knie had.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Het is trouwens niet zo dat ik niet weet hoe ik op de snelweg moet rijden ofzo, dat heb ik allemaal geleerd, maar ik heb het gewoon niet vaak gedaan.![]()
Noppes, volgens mij niet. Maar gewoon invoegen, uitvoegen, rijden (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb je ook klaverbladen gehad dan? De eerste keer vond ik vreselijk. Eerst moet je invoegen op een strook waar ook uitvoegend verkeer is, vervolgens moet je terug zakken naar ongeveer 60 km/u en naar de drie terug schakelen om de bocht door te komen en dan kom je weer op een weefstrook terecht waar je moet uitvoegen terwijl ander verkeer wilt invoegen. Heb serieus een paar lessen nodig gehad voor ik dat goed en wel onder de knie had.
Ik geen succes met mijn TTT?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:47 schreef Unknown90 het volgende:
Iedereen die morgen vandaag (het is na 12'en) theorie/praktijkexamen moet doen, succes!
Ik heb 36 lessen nodig gehad, dus volgens mij heb ik t redelijk netjes gedaan..maar zoals ik al zei moest ik nog maar zien of ik t zou halen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oeh,dat lijkt me heel ongemakkelijk zo'n stille examinator.Ik praat zelf gemakkelijk zes kwartier in een uur vol,dus ik heb er nogal moeite mee niks te zeggenFijn dat je niet zenuwachtig was,dat is toch ideaal
![]()
Maar wat je zegt,geslaagd is geslaagd!
Ik wil morgen even overleggen of het mogelijk is om een examen in te plannen voor half/eind juli.Begin juni ga ik drie weken met vakantie,dus dan kan ik na de vakantie nog wat lesjes meepikken voor het examen.Mag ook wel een keer,heb al schandalig veel lessen wegHoeveel lessen heb jij uiteindelijk nodig gehad opperprutser? (Wat je trouwens niet eens bent man!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |