Dankje!quote:Op maandag 10 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
Gefeliciteerd Flashbag!![]()
@Monsterd: Jij woonde best ver van de snelweg af,was het niet? Hoe heb je dat met je examen opgelost dan?
Van mij hoeft er niks hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet persee op de snelweg![]()
Tenminste bij ons niet
Bij mijn TTT en praktijkexamen moest ik in beide gevallen een deel over de snelweg, of net van het CBR of als je terug gaat naar het CBR.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet persee op de snelweg![]()
Tenminste bij ons niet
Ik woon vrijwel langs de snelwegquote:Op maandag 10 mei 2010 12:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Van mij hoeft er niks hoorWaarschijnlijk ben ik een verwend stadskind,ik woon tien minuten bij de snelweg vandaan.Leerlingen thuisbrengen gaat zo veel sneller
Gefeliciteerd!! ik ben 27mei aan de beurtquote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Flashbag het volgende:
GESLAAAGD Theorie!!! 3 fout op verkeersregels en inzicht en maar 8 op gevaarherkenning
![]()
![]()
![]()
In 1 keer gehaald
Daar is rijles wel voor bedoeld ja.Dat je niet na het halen van je rijbewijs denkt 'Euhh,ja invoegen.Hoe zal ik dát nou eens gaan doen?' Als je er eenmaal op zit,dan is het ook wel fijn.Alleen invoegen vind ik soms nog weleens eng.Dat ik het gevoel heb minstens een paar ogen en handen tekort komquote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel langs de snelweg.
Maar je moet het toch wel fatsoenlijk kunnen rijden, lijkt me dan.
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 14:36 schreef Opperprutser het volgende:
Gefeliciteerd Flashbag!
Ik ben net geslaagd voor mn praktijkexamen!
Ik ben Monsterd niet, maar ik woon wel in dezelfde plaats. In Zutphen hoef je eigenlijk geen snelweg te rijden. De dichtstbijzijnde snelweg ligt op een half uur rijden. Een alternatief is wel de autoweg (100km/u) die we vlakbij hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:11 schreef Purdey het volgende:
@Monsterd: Jij woonde best ver van de snelweg af,was het niet? Hoe heb je dat met je examen opgelost dan?
Haha ik was er allesbehalve zeker van dat ik t ging halen hoor...tijdens de lessen had ik nog af en toe moeite met invoegen op de snelweg (zo veel kijken dat ik soms automatisch op de blokmarkering ging rijdenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd![]()
Alles ging dus blijkbaar goed,hoe heb je het ervaren? (Is handig voor degene die nog moeten,zoals ik)
Mijn instructeur belt net,er was morgen voor hem een les uitgevallen en vroeg of ik 'm wilde
Dus onverwacht morgen de weg op
Ik heb wel in 2 keer mn theorie gehaald, dat vond ik toch redelijk prutserig hahaquote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef Flashbag het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Jij ook gefeliciteerd OpperprutserJe doet je naam niet echt ten goede
Haha ik had er zelf ook niet veel vertrouwen inquote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Ik heb wel in 2 keer mn theorie gehaald, dat vond ik toch redelijk prutserig haha
Morgen zelfde tijd examenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Haha ik was er allesbehalve zeker van dat ik t ging halen hoor...tijdens de lessen had ik nog af en toe moeite met invoegen op de snelweg (zo veel kijken dat ik soms automatisch op de blokmarkering ging rijden), en nam af en toe wat teveel risico. Maar vanochtend ging het 'inrijden' al prima en was totaal niet zenuwachtig. Nu had ik op 11:40 examen, das natuurlijk een gunstige tijd, was echt rustig op de weg. Wegens omleidingen veel 30 km zones gezien, maar wat boeit het, geslaagd is geslaagd!
Examinator was een hele stille, vond ik best irritant want had het gevoel dat ie echt continu heel goed op aan het letten was. Voelde echt als op de vingers gekeken worden. Weet wel dat dat zo hoort, maar tijdens mn TTT was de examinator de hele tijd aan het kletsen met mn instructeur, en dat vond ik wel prima. Had trouwens al eerder vrijstelling voor mn bijzondere manoeuvres, niks speciaals gedaan dus.![]()
Is er al een examen gepland voor jou Purdey?
mag je zoveel fout hebben ? of is het theorie examen nu opgedeeld in 2 delen?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen gefeliciteerd die vandaag ergens voor geslaagd is (theorie of praktijk)!![]()
Ik zelf ben ook geslaagd voor de theorie![]()
Ik zat op stoel 13 (begint al goed dacht ik, ongeluksgetal) maar de toets was erg makkelijk vond ik
Gevarenherkenning: 7 fout
Verkeersregels en inzicht: 0 fouten
Eerste hindernis overleefd
Jup sinds 2009 ergens.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mag je zoveel fout hebben ? of is het theorie examen nu opgedeeld in 2 delen?
Dat is juist enorm netjesquote:Op maandag 10 mei 2010 18:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mag je zoveel fout hebben ? of is het theorie examen nu opgedeeld in 2 delen?
50 vragen, 6 fout maximaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
aah okeen bij motor dan? of is dat nog gewoon hetzelfde dus 50 vragen max 6 fout.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef TheGloaming het volgende:
Iedereen gefeliciteerd die vandaag ergens voor geslaagd is (theorie of praktijk)!![]()
Ik zelf ben ook geslaagd voor de theorie![]()
Ik zat op stoel 13 (begint al goed dacht ik, ongeluksgetal) maar de toets was erg makkelijk vond ik
Gevarenherkenning: 7 fout
Verkeersregels en inzicht: 0 fouten
Eerste hindernis overleefd
Ook bezig voor motor dusquote:Op maandag 10 mei 2010 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
50 vragen, 6 fout maximaal.
Niet 7 fout zoals ik vorige weekBen er een beetje overheen nu, 1 juni gewoon weer proberen
Oeh,dat lijkt me heel ongemakkelijk zo'n stille examinator.Ik praat zelf gemakkelijk zes kwartier in een uur vol,dus ik heb er nogal moeite mee niks te zeggenquote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Haha ik was er allesbehalve zeker van dat ik t ging halen hoor...tijdens de lessen had ik nog af en toe moeite met invoegen op de snelweg (zo veel kijken dat ik soms automatisch op de blokmarkering ging rijden), en nam af en toe wat teveel risico. Maar vanochtend ging het 'inrijden' al prima en was totaal niet zenuwachtig. Nu had ik op 11:40 examen, das natuurlijk een gunstige tijd, was echt rustig op de weg. Wegens omleidingen veel 30 km zones gezien, maar wat boeit het, geslaagd is geslaagd!
Examinator was een hele stille, vond ik best irritant want had het gevoel dat ie echt continu heel goed op aan het letten was. Voelde echt als op de vingers gekeken worden. Weet wel dat dat zo hoort, maar tijdens mn TTT was de examinator de hele tijd aan het kletsen met mn instructeur, en dat vond ik wel prima. Had trouwens al eerder vrijstelling voor mn bijzondere manoeuvres, niks speciaals gedaan dus.![]()
Is er al een examen gepland voor jou Purdey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |