abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 23:40:41 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78286180

Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXLVIII | CXLVII | CXLVI | CXLV | CXLIV | CXLIII | CXLII | CXLI | CXLII | CXLIII
CXL | CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 21 februari 2010 @ 23:43:39 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78286332
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_78286469
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Het script is geschreven door een wereldvreemd jochie van 4 ofzo
Ik ben een superster want ik drink jupiler!
  zondag 21 februari 2010 @ 23:48:42 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_78286577
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Leg eens uit?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_78286604
quote:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Ik vond t een goeie film
  zondag 21 februari 2010 @ 23:51:06 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_78286641
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Blackf1re het volgende:
Boondock Saints 2 :p
Is het wat?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_78286884
Gisteren Zombieland en Adventureland gezien, uiteraard ga ik daar later iets over schrijven/posten.
pi_78287021
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Ik vond t een goeie film
Ik ook
pi_78287054
zombieland! die heb ik ook een stukje gezien, wat een poepzooi zeg xD

vandaag 'Cloudy with a chance of Meatballs' gezien, ik vind m grappig!
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_78287077
Fargo (Ethan Coen & Joel Coen, 1996)
Heerlijke film van de Coens, met name de scenes met Steve Buscemi en Peter Stormare, wat een prachtig duo is dat. Verder ook een prima rol van Frances McDormand. 8.0

Mørke (Jannik Johansen, 2005)
Prima thriller uit Denemarken naar scenario van Anders Thomas Jensen. Eigenlijk alles is goed voor elkaar; script, regie, camerawerk. Trouwens vroeger vaak in de buurt van de filmlocaties op vakantie geweest, wel leuk om zo terug te zien. 7.8

24 Hour Party People (Michael Winterbottom, 2002)
Film over de muziekscene in het Manchester van de jaren '70 en '80, met in de hoofdrol Steve Coogan. Lijkt wel wat op Control qua inhoud maar de aanpak is behoorlijk anders, beetje documentaire-achtige komedie. Verder veel goede muziek en bandjes uit die tijd: Sex Pistols, Joy Division, New Order en Happy Mondays. 7.5
pi_78287096
vanavond eerst last action hero
toen the day the earth stood still
en daarna een ripje van avatar

vanmiddag alweer vergeten
  maandag 22 februari 2010 @ 00:12:50 #14
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_78287514
Geen film gezien in de tussentijd, dus onvervalste TVP
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 februari 2010 @ 00:33:09 #15
862 Arcee
Look closer
pi_78288308
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef kingmob het volgende:
Geen film gezien in de tussentijd, dus onvervalste TVP
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78288699
quote:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
ik vond t echt een hele goede film. iedereen die een beetje bekend is met de britse cultuur zou er volgens mij in herkennen dat een land als engeland precies zo zou zijn als totalitaire staat...ik kreeg er kippenvel van.

verder heb ik vandaag gezien
the invention of lying van ricky gervais, met hemzelf en o.a. jennifer garner en een bijrol voor rob lowe (en een cameo van edward norton.

vond t een toffe film! plotinfo (zonder verpestende spoilers, gewoon de basis van het verhaal)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_78291749
Resident Evil Extincion
Redelijke zombiefilm van de fantastische videogame reeks, Resident Evil. De film heeft enkele aspecten van de games overgenomen, maar slaat toch lichtelijk de plank mis bij alle delen van de trilogie. Heerlijk morbide mensen afslachten, prima!
6.3/10
http://www.imdb.com/title/tt0432021/

Cloudy, with a Chance of Meatballs
Redelijke komische, maar vooral fantastisch gemaakte animatie film over een sullige wetenschapper die een machine ontwikkelt dat water omzet tot eten. De animaties zijn echt ontzettend mooi, beter dan een UP bijvoorbeeld. Mr T heeft een bijrol en er zit een aap in met een decoder om zijn nek die zijn gedachtes vertaalt, oftewel leuke film!
7.2/10
http://www.imdb.com/title/tt0844471/

Na hier gelezen te hebben dat dit een nog fijnere film is dan 500 days of Summer, moest ik hem natuurlijk zien.
James (Jesse Eisenberg) is net geslaagd (in de jaren 80, mooie outfits!) als zijn ouders hem vertellen dat papa is gedegradeerd en dat hij een zomerbaantje zal moeten nemen. Bij gebrek aan CV komt hij terecht in Adventureland, een pretpark: "the work of lazy, pathetic morons". Hij bouwt een vriendschap op met een paar collega's, en ontmoet Em (Kristen Stewart). Met haar krijgt hij een bijzondere band.
De film is geregisseerd door Greg Mottola, bekend van Suberbad, en je ziet hier wel iets van terug. Vooral Bill Hader is behoorlijk superbad, maar dit is eigenlijk best een frisse noot in deze verder vrij rustige en serieuze film.
Ik zou deze film plaatsen ergens tussen Running with Scissors en Juno, het leuke genre waar nog steeds geen naam voor is, maar echt feelgood vond ik de film niet. Daarnaast had ik hier meer het coming of age tienerfilm gevoel.

7,3 (IMDB: 7,2)

Zombieland

Ik was érg benieuwd naar deze film, omdat ik steeds lees dat hij fantastisch is, om de volgende dag weer te lezen dat het hé-le-maal niks is. Nou, ik vond hem leuk! Het begon eigenlijk meteen goed: daar was Jesse "Columbus" Eisenberg weer, voor mij een verrassing. Toevallig! Hij woont in een wereld waar bijna alle mensen in zombies zijn veranderd. Hij houdt zich staande door zich aan een hele berg zelf opgestelde regels te houden (die leuk in beeld worden gebracht). Hij gaat op zoek naar zijn ouders en komt Tallahassee (Harrelson) tegen, eigenlijk zijn absolute tegenpool. Ondanks de niet bepaald natuurlijke verstandhouding reizen ze samen verder.

De 'horror' (maar eigenlijk is het allemaal op een vrij schattig niveau) wordt afgewisseld met een soort niveau American Pie (deel 1 ). Ik moet zeggen, de combinatie maakt het alles behalve saai. Een horror-pie-road movie dus! (Bill Murray )

7 (IMDB: 7,9)
  maandag 22 februari 2010 @ 11:55:05 #19
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_78297857
Daybreakers

Vette film, goede acteurs en een mooi verhaal !
Maar op de een of andere manier had ik er meer van verwacht ?

Mijn cijfer: 7,5
IMDB: 6,7
The Outside Agency
pi_78298653
quote:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Elk jochie van vier is wereldvreemd, verder wel een kutfilm maar das een ander verhaal.
pi_78301468
Cloudy, with a Chance of Meatballs
Het ziet er, zoals bijna alle animaitie films, weer fantastisch uit. Het verhaal was vrij basic maar toch goed genoeg om te blijven boeien tot het eind voor mij. Ik vond voornamelijk de humor in de film erg goed met als toppunt Mr. T als agent natuurlijk. Al met al geen hoogvlieger maar gewoon een prima film om een keer te kijken.
Cijfer: 7

Terug naar de kust
Gisteravond deze film bekeken met vriendin. Ik vond dat het allemaal wat rommelig werd geintroduceerd zoals bijv de relatie tussen de personage's van Linda de Mol en Daan Schuurmans. Als er eenmaal wat meer verhaal in komt is het helaas ook al vrij snel duidelijk waar het naartoe zal gaan op het eind. Redelijke film maar nergens ontstijgt deze film dat niveau naar mijn mening
Cijfer: 6
pi_78302514
Shrink 2009
Henry Carter (Kevin Spacey) is een celebrity-psychiater met sterk uiteenlopende cliënten, van een onzekere jonge schrijver tot een agent met obsessieve dwangneurotische trekjes en een actrice met vage toekomstplannen. Zijn eigen leven verloopt ook niet helemaal op rolletjes. Hij neemt voor het eerst een pro deo project aan en besluit een getraumatiseerd tienermeisje te behandelen. Zij is niet de geijkte Hollywood Hills tiener, maar koestert wel een grote liefde voor de filmwereld, waar Henry juist zo moe van is.

Ik vond de film lekker wegkijken mede door het fantastische acteerwerk van zowel Kevin Spacey als Mark Webber. Wat een verhaallijn...
8.5

Shutter Island 2010
Het verhaal zat goed in elkaar, de personages waren interessant, de sfeer was goed en de acteer prestaties (vooral DiCaprio) waren sterk. Ook de muziek was fenomenaal.

9
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 22 februari 2010 @ 14:28:52 #23
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_78303647
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Shutter Island 2010
Het verhaal zat goed in elkaar, de personages waren interessant, de sfeer was goed en de acteer prestaties (vooral DiCaprio) waren sterk. Ook de muziek was fenomenaal.
[ afbeelding ]
9
Bij deze definitief toegevoegd op de "die moet ik zien" lijst
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_78306230
^ Wat hij zegt!
  maandag 22 februari 2010 @ 15:34:15 #25
213010 haakon
pi_78306365
net Messages Deleted gekeken.

zeer vermakelijke en spannende film !

7,5 !
The Outside Agency
  maandag 22 februari 2010 @ 15:49:42 #26
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_78307004
High Noon (1952, VS, Fred Zinnemann)
Deze klassieke western vond ik z'n status niet helemaal waar maken. Hij is vermakelijk, dat dan weer wel. Verder bevat de film een duidelijke moraal over rechtvaardigheid, heldhaftigheid en burgerlijke plichten. Maar deze moraal lag er voor mijn doen te dik bovenop.
Cijfer: 7.5
pi_78309220
The Boat That Rocked 2009
In 1966 was op de BBC slechts 2 uur per week rock ’n roll muziek te horen. Een groep DJ’s bracht daar verandering in. Met Radio Rock slingerden zij vanaf een piratenschip in de Noordzee 24 uur per dag, 7 dagen per week rock ’n roll en pop muziek de ether in. Binnen een mum van tijd groeide de illegale piratenzender uit tot een fenomeen waar maar liefst 25 miljoen mensen, meer dan de helft van de Engelse bevolking, dagelijks naar luisterden. Jong en oud, vrouwen en mannen. De zender bracht een muzikale revolutie teweeg en de DJ’s groeiden uit tot ongekende helden en sekssymbolen. Vanaf het moment dat de regering alles op alles zette om dit ‘verderfelijke station’ uit de ether te halen, groeide hun populariteit uit tot ongekende hoogte.
Was wel een leuke film
7
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 22 februari 2010 @ 16:56:27 #28
213010 haakon
pi_78309632
Ben nu Legion aant kijken, en damn, wat lijp tot nu toe nog !
The Outside Agency
pi_78310692
Adam
A story about two strangers. One a little stranger than the other...

Zeer indrukwekkende film over de eenzame Adam, een aantrekkelijke jongeman die hopeloos verliefd wordt op zijn mooie buurmeisje Beth. Adam heeft echter het Syndroom van Asperger.

Cijfer: 7.5
pi_78310845
the Accidental Husband
Emma Lloyd is presentatrice van een radioshow met een wel heel apart publiek. Behalve gewone luisteraars vermaakt Emma vooral mensen met liefdesverdriet en lost ook zo nu en dan eens hun problemen op. Maar een onvoorzichtige opmerking komt Emma duur te staan en haar leven kon nog wel eens heel ingewikkeld worden.

2.5*sterren

Jake Sully (Sam Worthington) is een verlamde oorlogsveteraan in de toekomst, die met enkele anderen naar de maan Pandora wordt gebracht. De mensheid wil daar waardevolle grondstoffen uit de grond halen. Deze planeet wordt echter bewoond door de Na'vi, een mens-achtig ras met hun eigen taal en cultuur. De Na'vi doen er alles aan zich te beschermen tegen de mensen. Sully raakt betrokken bij hun vrijheidsstrijd, en wordt ook verliefd op één van hen...

5*sterren
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
  maandag 22 februari 2010 @ 17:45:12 #31
213010 haakon
pi_78311272
net Legion gezien, ik vond hem echt supersvet !

8,0 !
The Outside Agency
pi_78311435
quote:
Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef haakon het volgende:
net Legion gezien, ik vond hem echt supersvet !

8,0 !
Thanks voor de tip, staat op mijn lijstje
  maandag 22 februari 2010 @ 18:09:12 #33
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78312029
Boondock saints II
Minder goed als deel 1 maar toch wel vermakelijk. Vooral de zeg maar vervangende personages van Rocco en Willem Dafoe uit deel 1 vielen erg tegen. Julie Benz vind ik dan wel weer fijn om naar te kijken maar haar personage vond ik net niet.

The Wolfman
Vermakelijke film. Veel schrikmomenten maar dan eigenlijk ook alleen maar om te laten schrikken. De transformatie van mens naar wolf vond ik erg geslaagd.

Shutter Island
Een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb. Goed verhaal, sterk geacteerd, goede muziek en eindelijk weer eens een film met een goed eind. Ik had iig een ander eind voorspeld. In het eerste stuk zat ik nog een beetje van hmmmm maar het werd beter en beter. Aanrader.

Legion
Viel tegen maar verwachte ook niet veel. Het eerste half uur ofzo dacht ik nog vet (t/m die icecreamdude) maar daarna werd het alleen maar minder. Het einde vond ik ook echt niks. Toch nog wel een redelijke film.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  maandag 22 februari 2010 @ 18:37:40 #34
213010 haakon
pi_78312919
ik vond Boondock Saints 2 echt not done. wat een kutfilm.
The Outside Agency
pi_78313870
The Punisher

Ik was benieuwd naar de film ook al had ik geen grote verwachtingen. Ik houd van comic-verfilmingen, al vind ik het jammer dat ik de originele verhalen niet heb gelezen.
Het begon goed met de Marvel intro en de muziek, maar daarna viel het eigenlijk tegen. Ik vond het acteerwerk nogal matig. Er zaten een aantal irritante personages in het verhaal.
Het verhaal zelf vond ik op zich niet slecht, maar ik denk dat het in de comic wat beter uitgewerkt is.

Ik ga binnenkort deel 2 kijken.
"Everything we are, we are when we're alone."
pi_78324289
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef haakon het volgende:
Daybreakers

Vette film, goede acteurs en een mooi verhaal !
Maar op de een of andere manier had ik er meer van verwacht ?

IMDB: 6,7
Inderdaad een mooie film.
Ook leuke details over de nieuwe vampierwereld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_78324383
Ik heb net 'The Spy Next Door' gezien.
Leuke film, met m'n broertje van 9 gekeken
pi_78324651
Che: Part One & Two (Steven Soderbergh, 2008)
Tweeluik over Che Guevara van Steven Soderbergh. In het eerste deel zien we Che samen met Fidel Castro de strijd aan gaan met dictator Fulgencio Batista, in deel twee wil hij de revolutie nogmaals herhalen maar dan in Bolivia. In de hoofdrol zien we Benicio Del Toro als Che, Oscarwaardig in mijn ogen. Daarnaast mooi in beeld gebracht en ook een erg sterke score. Het eerste deel vond ik toch net een stukje beter, voornamelijk omdat het tweede deel wel erg een herhalingsoefening is. De interviews in deel een hadden ook wel een bepaalde meerwaarde. 7.6/7.3
  maandag 22 februari 2010 @ 23:19:50 #39
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_78326290
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:47 schreef Toad het volgende:
Hehehe, het lijkt net of je verliefd ben op Shutter Island Timo.
hehe
quote:
Maar vond je The Departed minder dan deze film?
Ja alhoewel het natuurlijk een geweldige film was, vond ik `m een stuk minder dan het origineel (Infernal Affairs). Nu heb ik het boek van Shutter Island niet gelezen dus de vergelijking tussen boek en film kan ik niet maken, maar puur de 2 films vergelijkend vond ik Shutter Island een stuk beter. The Departed gaf ik geloof ik een 8,5 ofzo

Ice Age 3: Dawn Of The Dinosaurs
In het derde (en `t laatste?) deel uit de Ice Age reeks zien we onze vrienden het aanleggen met de dino`s, wat natuurlijk weer de nodige hachelijke situaties oplevert.
Zoals zo vaak in een reeks films is ook hier `t derde deel het minste. Minder scherp dan de voorgaande delen en de karakters beginnen te erg uitgemolken te raken, waarbij sommige zelfs naar het irritante neigen.
Leuk voor op een regenachtige middag.

IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 6,8/10

Suddenly, Last Winter
In het kader van Movies That Matter draaide deze documentaire vanavond in het filmhuis in Maastricht. Het gaat over een homoseksueel koppel in Italie dat, gedurende een aantal maanden waarin in Italie een wetsvoorstel voor het homohuwelijk in het parlement wordt behandelt, op straat mensen interviewt en hun meningen onderzoekt aangaande deze kwestie. Ook proberen ze in discussie te gaan met betreffende politici en gaan ze "op bezoek" bij anti-homohuwelijk demonstraties.
De docu behandelt de manier hoe er in Italie door zowel de bevolking als de politiek tegen het homohuwelijk wordt aangekeken. Met een goede mix van humor (vooral in het begin) en ernst schetsen ze een beeld van de Italiaanse maatschappij. Het is triest (en tegelijkertijd goed gedaan) om te zien hoe één van de 2 mannen het na een aantal maanden echt niet meer trekt om steeds met homofoben in discussie te gaan en met ze op te trekken.
Een mooie documentaire die je toch eens aan het denken zet (zijn we Nederland uberhaupt wel zo tolerant als altijd gezegd wordt?)en een discussie kan aanwakkeren. en dat gebeurde na afloop dan ook.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
  dinsdag 23 februari 2010 @ 02:25:53 #40
75556 erkel
back from Dagestan
pi_78330628
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)

Eerder sloeg ik een film van Nicholas Cage liever over, want van zijn acteerprestaties was ik niet echt van onder de indruk zacht gezegd, Lord of War uitgesloten dan. Maar ik las wat signalen dat dit beter zou zijn. En dat was niet gelogen. Een geweldige acteerprestatie legt Cage hier neer. Geen enkel ander personage in deze film komt in de buurt. Voor het verhaal hoef je deze film niet te zien, want daar draait hier het ook niet om. Cage heeft bij mij weer een paar puntjes gewonnen.

Edge of Darkness (2010)

Mel Gibson weer in actie nadat hij de afgelopen jaren liever op het regisseurstoeltje zat. Daar had hij wat mij betreft beter op kunnen blijven zitten, al hebben die films mijn interesse nog niet gewekt. De film zelf was ook niks bijzonders. Het toch wel standaard geworden dochter-wordt-gedood-vader-gaat-in-zijn-eentje-op-onderzoek-uit verhaal is voorheen al vele malen beter gedaan. Ik vond het nooit echt geloofwaardig overkomen, wat in sommige scenes pijnlijk tot uitting kwam. Onvoldoende.
Weisst
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:04:46 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78332586
Up in the Air (2009)
Clooney is een man die stad en land afvliegt om bij bedrijven mensen te ontslaan. Op een dag komt er een jonge meid binnen het bedrijf die tele-ontslag introduceert en zijn vliegen in geding komt.

cijfer 7.5 / imdb 8.0

Wonderschone film zeker als je hem in 3D ziet.

cijfer 8.5 / imdb 8.5

The Informant! (2009)
Niet grappig. Het zal best een 'spannend' gebeuren geweest zijn maar hoe het hier vertolkt is is gewoon beroerd. Catch me if you Can is veel beter ...

cijfer 5 / imdb 6.9

De Storm (2009)
De enige film over de watersnood. Wel aardige graphics. Het verhaal is stom. Een alleenstaande moeder die raakt haar pas geboren baby kwijt. De gehele film gaat over het terug vinden.

cijfer 5 / imdb 6.5

Cabin Fever 2
Tjessss wat een slechte sequel. Beetje bloedkotsen en dat is het.

cijfer 3 / imdb 4.5

Paranormal Activity (2007)
Een stelletje filmt tijdens hun slaap zichzelf. Snachts spelen er zich enge dingen af.

cijfer 5 / imdb 6.8
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_78334957
Shrink

Kevin Spacey speelt Henry Carter een psychiater in Hollywood met een schare bekende klanten en Jemma, een pro bono zaak die hij van zijn vader krijgt om de zelfmoord van zijn vrouw te verwerken. Henry is zwaar depressief en rookt eigenlijk constant wiet en gelooft er allemaal niet meer in. Zelfs zijn bestseller boek boeit hem geen fuck.

Ik had een beetje een magnolia vibe bij de film, geen idee waarom. Erg sterk spul, dat dan weer wel. Spacey is goed als altijd, Robin Williams alhoewel een kleine nietsbetekenende rol, goed, ook het 'debuut' van Keke Palmer (disney sterretje als ik me niet vergis) komt goed over. Tja, ik vond het een fijne film. Vooral de vele shots in Hollywood tegen zonsondergang kwamen goed over.
Imdb: 6.8
ik: 7.5

Adventureland

James wil gaan studeren aan Columbia University en wil in de zomer met zijn beste maat gaan touren door Europa. Jammer genoeg hebben zijn ouders een financiele tegenvaller te verwerken en gaat dat feestje niet door en moet hij van de zomer werken om zo geld te hosselen voor een appartement in NYC voor zijn studie. De enige toko waar men mensen aanneemt is het pretpark Adventureland. Em werkt er ook en hij wordt al snel verliefd

Een beetje anders dan Superbad (de vorige film van de regisseur), minder flauwe humor. Maar hier en daar wel gelachen alhoewel het geen Romcom was, geen feelgood movie en geen echte coming of age film. Eigenlijk iets daar tussenin. Desalniettemin een aardige film.
Imdb: 7.2
Ik: 7
pi_78335465
Where The Wild Things Are 2009
Max (Max Records) is een klein jongetje vol kattenkwaad. Maar achter zijn schijnbare stoere verschijning gaat een heuse wereld schuil. Deze wereld, die alleen voor Max is, bestaat uit een bos bewoond door fabelachtige wilde beesten, die Max tot hun koning gekroond hebben. Gebaseerd op het kinderboek van Maurice Sendak.
Ik had eigenlijk een soort van advonturenfilm verwacht, maar dat was het dus helemaal niet. Het verhaal sloeg eigenlijk op niet; ik dacht dat Max vanalles ging meemaken en op ontdekking ging, niet dus...
7

1 woord: schitterend
10
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:46:33 #44
78918 SeLang
Black swans matter
pi_78339618
tvp
In deze reeks haal ik altijd mijn downloadtips
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_78341264
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 02:25 schreef erkel het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)

Eerder sloeg ik een film van Nicholas Cage liever over, want van zijn acteerprestaties was ik niet echt van onder de indruk zacht gezegd, Lord of War uitgesloten dan. Maar ik las wat signalen dat dit beter zou zijn. En dat was niet gelogen. Een geweldige acteerprestatie legt Cage hier neer. Geen enkel ander personage in deze film komt in de buurt. Voor het verhaal hoef je deze film niet te zien, want daar draait hier het ook niet om. Cage heeft bij mij weer een paar puntjes gewonnen.
Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?

Ik vond het iig ook een goede film.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:32:51 #46
213010 haakon
pi_78341406
Murder Set Pieces

1 woord: ziek

(maar ik vond em wel leuk )

velen zullen het hiermee oneens zijn, maar ik geef hem een 7.0 omdat er maar weinig van dit soort films zijn.
The Outside Agency
pi_78341697
17 Again
De hoofdrolspeler is een ontevreden veertiger die door zijn negativiteit te kampen heeft met zijn kinderen hem niet moeten en dat zijn vrouw wil scheiden. Door wat ' magie' gaat hij terug naar zijn hoogtij dagen van een jonge knappe vent gespeeld door de goed acterende Zack Effron waar hij alles goed kan gaan maken. Een feelgood movie met volop softe momenten die best goed te kijken is als opwarmertje voor je filmavond.
6.1/10
http://www.imdb.com/title/tt0974661/

Planet 51
Van de trailer had ik goede verwachtingen opgedaan door het unieke optiek van waar deze animatiefilm word geschoten. De film speelt zich af op een bewoonde beschaafde planeet die zowaar leeft in de jaren 50. Alleen zijn het geen mensen op deze planeet. Wij, de mensheid, komen juist als alien op de planeet en dit zorgt voor wat geinige taferelen die nooit echt goed uit de verf komen. Ik miste veel achtergrond informatie, alien-mens vergelijkingen en een sterk eind. Op de alienhond en Rover zijn de grappen behoorlijk soft en slaat het behoorlijk de plank mis qua potentie.
5.9/10
http://www.imdb.com/title/tt0762125/

Legion
De trailer deed mij trappelen op mijn stoel in het najaar van 2009. Helaas was die epische trailer als een soort lapdance en dat je er later achterkomt dat het een kerel is. Wat een laffe scriptloze teringzooi. Dat zulke script worden goedgekeurt is nog steeds verbazingwekkend. De film gaat over engelen die op aarde komen voor geenflauwidee!!! Overslaan!
2.5/10
http://www.imdb.com/title/tt1038686/

Harry Brown
Michael Cain speelt een sobere oude man die constant last heeft van het tuig op straat. De hangjongeren, junks en ander gespuis verneuken de buurt en hierdoor gaat de hoofdrolspeler er eens flink werk van maken, en dit bijzonder goed geslaagd. Een opa die flink pak slaag uitdeelt, vet!
7.0/10
http://www.imdb.com/title/tt1289406/
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:07:06 #48
75556 erkel
back from Dagestan
pi_78342906
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?

Ik vond het iig ook een goede film.
Een neerslachtige man met droge humor weet Cage altijd wel goed te vertolken. Zo zie ik hem IRL ook wel door het leven gaan, dus het past hem idd perfect
Weisst
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:17:46 #49
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_78343279
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef SeLang het volgende:
tvp
In deze reeks haal ik altijd mijn downloadtips
SeLang en downloaden?
Ik dacht dat jij wel kocht met je altruïstische instelling van vrouwtjes volpompen met micro-credit

(deze week mijn eerste Blu-rays gekeken, fantastisch!)
pi_78343566
Where The Wild Things Are
An adaptation of Maurice Sendak's classic children's story, where Max, a disobedient little boy sent to bed without his supper, creates his own world--a forest inhabited by ferocious wild creatures that crown Max as their ruler.

Fijn filmpje. Het is mooi gemaakt en ik vond degene die Max speelde (Max Records) goed gecast. Fijne muziek ook.

IMDb: 7,5
pi_78343833
The Time Traveler's Wife

Als je The Notebook goed vond, moet je deze zeker ook kijken. Wederom met Rachel McAdams in een romantische dramafilm. Ik vond 't een mooi verhaal, kon 'm zeker waarderen.
7,5
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:33:23 #52
213010 haakon
pi_78343927
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:39 schreef Ocelot360 het volgende:
bla bla
het cijfer van Legion vind ik, ondanks eigen mening, erg laag.
en je Harry Brown omschrijving klopt ook van geen kant.

sorry
The Outside Agency
pi_78364547
Inglourious Bastards (2009)

Indrukwekkende film. Groep amerikaanse joden die de nazis op een creatieve wijze vermoorden Alleen dat accentje van Brad vond ik irritant. Maar verder vond ik t wel een heftige film. Niet een aanrader als je een zwakke maag hebt though.

Van cijfers geven hou ik niet zo dus ik laat het hierbij.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_78365235
Malibu Shark Attack

Wat doe je als je op het strand bent en er komt een tsunami aan?
SPOILER
Wat doe je als blijkt dat er ook nog eens goblin sharks rondzwemmen en er zelfs eentje door de vloer breekt?
SPOILER
Gelukkig worden ze geholpen door een paar vrienden die schuilen in een hoger gelegen huis waar ze alvast
SPOILER
een van de hoofdpersonages wordt nog aangevallen door een haai maar gelukkig pakt ie net op tijd een
SPOILER
kortom: topfilm
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:39:39 #55
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_78368119
Up In The Air
Na Juno komt Jason Reitman met dit veel geprezen romantische drama over Ryan Bingham (George Clooney) die het hele land afvliegt en door bedrijven wordt ingehuurd om mensen te onslaan als de bazen het zelf niet durven.
Van alle kanten vliegen de positieve recensies je om de oren. Maar na afloop vroeg ik me toch wel af waar dat allemaal vandaan komt. Ik had nu niet het echt het gevoel dat ik naar een bovengemiddelde film zat te kijken. Ja, George Clooney is geknipt voor deze rol en zowel Vera Famiga als Anna Kendrick geven goed tegengas, en ja, er zitten goede dialogen in. Maar meer dan dat was het niet. Heel erg veel kon ik er niet mee. Daarnaast is het verhaal nou niet echt speciaal en is het toch wel allemaal voorspelbaar.
Had er na alle bewierrookingen toch een stuk meer van verwacht...

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:34:08 #56
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78374185
http://www.imdb.com/title/tt0119174/

Een geweldige, maar bizarre film. Michael Douglas wederom actief in de financiële wereld . Hij doet dat ook deze keer erg goed. De film begint vrij rustig, maar zodra ''the game'' van start gaat volgen de vreemde scènes elkaar in snel tempo op. Het einde vond ik nogal ver gezocht, maar de rest is geweldig

8/10
Bedankt Hans.
pi_78375257
Law Abiding Citizen (2009)

Nou ja, aardige thriller, dat wel. En de eerste dvd was heel aardig maar bij de tweede stortte het zaakje tunnelachtig in.
Het zogenaamd bijzondere einde vond ik niet verrassend eigenlijk. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom men daar nu juist zo lyrisch over is.
pi_78375392
Wat zitten jullie hier trouwens allemaal te neuzelen met jullie filmcijfertjes?

Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:51:00 #59
213010 haakon
pi_78375437
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:

Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?
Best wel eens, ik zeg vanaf nu alleen goed of slecht
The Outside Agency
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:55:50 #60
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78375768
quote:

Als je eerst je mening in woorden geeft en daarna een cijfer, dan kunnen woorden niet te moeilijk zijn. Oftewel je faalt.
Bedankt Hans.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:56:41 #61
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78375816
The book Of Eli
Goede film, heerlijke sfeer vond ik en de filmmuziek vond ik ook behoorlijk goed. Het verhaal is niet echt sterk. Denzel Washington was goed en Mila Kunis vind ik altijd leuk om naar te kijken. Maar toch had ik er meer van verwacht. Binnenkort misschien nog een keer kijken want ben er toch nog niet helemaal over uit
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:59:10 #62
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_78375946
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef Stali het volgende:
Law Abiding Citizen (2009)

Nou ja, aardige thriller, dat wel. En de eerste dvd was heel aardig maar bij de tweede stortte het zaakje tunnelachtig in.
Het zogenaamd bijzondere einde vond ik niet verrassend eigenlijk. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom men daar nu juist zo lyrisch over is.
Het einde van die film was juist verschrikkelijk kut ja verpeste voor mij een beetje de rest van de film.
pi_78376267
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef bascross het volgende:

[..]

Als je eerst je mening in woorden geeft en daarna een cijfer, dan kunnen woorden niet te moeilijk zijn. Oftewel je faalt.
Wat zit je nu met je faal eik te ouwehoeren? Als je goed je mening kunt verwoorden is het onnodig nog even schoolmeesterachtig een cijfertje te geven. Deze reeks is bedoelt om elkaar filmtips te geven, niets meer niets minder. En overigens lurk en post ik hier dan ook graag om de meningen van anderen en niet om zo'n cijfertje of cijferlijstje.

Als je zo graag met een rode pen in weer wilt ga je maar de Pabo doen of op IMDB en Moviemeter posten.
Maar hier slaat het geven van cijfertjes gewoon helemaal nergens op.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:22:13 #64
75556 erkel
back from Dagestan
pi_78377319
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat zit je nu met je faal eik te ouwehoeren? Als je goed je mening kunt verwoorden is het onnodig nog even schoolmeesterachtig een cijfertje te geven. Deze reeks is bedoelt om elkaar filmtips te geven, niets meer niets minder. En overigens lurk en post ik hier dan ook graag om de meningen van anderen en niet om zo'n cijfertje of cijferlijstje.

Als je zo graag met een rode pen in weer wilt ga je maar de Pabo doen of op IMDB en Moviemeter posten.
Precies. Ik lees veel liever ook een paar korte regels met daarin de mening over de film dan een cijfer.
Weisst
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:32:45 #65
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78377826
quote:

[..]

Ik stel voor dat jij de PABO ook gaat doen, om je Nederlands te verbeteren.

Verder staat er een mening met een cijfer erbij. Dan kijk je toch niet naar dat cijfer? Wat een gezeik om niets.
Bedankt Hans.
pi_78377836
quote:

[..]

Leven en laten leven.
pi_78378007
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef erkel het volgende:

[..]

Precies. Ik lees veel liever ook een paar korte regels met daarin de mening over de film dan een cijfer.
Dat vind ik dus ook en het leuke van deze reeks vind ik weer om posts van users te lezen, films te kijken en users op filmvlak een beetje te leren kennen en daar dus geweldige filmtips uit krijgt.
En die cijfers en nog veel erger, de cijferlijstjes zijn wat mij betreft een beetje de blinde darm in het geheel en het past hier ook niet.
pi_78378099
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij de PABO ook gaat doen, om je Nederlands te verbeteren.

Verder staat er een mening met een cijfer erbij. Dan kijk je toch niet naar dat cijfer? Wat een gezeik om niets.
Waarom post je dat cijfertje?

Dat is puur uit gewoonte over komen waaien uit die moviedatabases of niet soms?
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:43:54 #69
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78378277
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom post je dat cijfertje?

Dat is puur uit gewoonte over komen waaien uit die moviedatabases of niet soms?
Nee, het is gewoon handig. Je ziet meteen hoe iemand de film heeft gewaardeerd. Zoals ik al zei, als er toch al een mening bij staat(9 van de 10x in dit topic), waarom maak je er dan zo'n drukte van?
Bedankt Hans.
pi_78378529
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon handig. Je ziet meteen hoe iemand de film heeft gewaardeerd. Zoals ik al zei, als er toch al een mening bij staat(9 van de 10x in dit topic), waarom maak je er dan zo'n drukte van?
Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.

Weet je, in die moviedatabases heeft het cijfer geven een functie. Je waardering wordt nl. opgeslagen en doet mee in een pol. Dat is op FOK! helemaal niet aan de orde.
Deze reeks is er echter om elkaar van filmtips te voorzien en die cijfertjes staan er gewoon voor de kat z'n viool
Dus waarom geeft men niet gewoon een mening? Waarom moet daar zo'n nietszeggend wormvormig aanhangsel aan toegevoegd worden? Net zoals als die gecopy/paste filmlijstjes met cijfers?

Jaha, ik heb deze week veertig films gezien hoor, jazeker wel en plop zo'n commentaarloos rapportje waar werkelijk niemand mee gediend is.

Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.
  woensdag 24 februari 2010 @ 01:05:43 #71
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_78378923
Een cijfer heeft wel een functie, dat zeg ik net. Daarnaast staat er bijna altijd een mening bij en op het einde nog een cijfertje. Ik snap dus niet wat je bedoelt.

Ik snap trouwens wel dat je een rijtje opgenoemde films met alleen cijfertjes er achter irritant vindt, dat vind ik ook. Daar was echter helemaal geen sprake.
Bedankt Hans.
pi_78379042
Ik vind de cijfers wel makkelijk, ondanks die paar regels tekst dat het dan maar is, zie ik in één oogopslag of het evt het kijken waard is. Puur alleen een cijfer voegt idd niets toe maar een mening met cijfer staat gewoon overzichtelijk. De hele lage cijfers hoef ik al niet eens te lezen en alles vanaf de 7 ong. kan interessant zijn mits het mijn genre is. Als ik tijd over heb lees ik ook evt al die meningen er nog wel bij.
pi_78380029
Up in the Air
Hoog aanbevelen film met George Clooney over een man die voor zijn werk mensen ontslaat. Hij ontmoet een vrouw die zijn levensfilosofie op de kop zet. Een jonge collega wil zijn werkwijze veranderen en dit valt hem niet in het goede gat. Een film waar je achteraf over na gaat denken. Zuur bitter einde van de film vond ik wel erg kloten! Damn life&love.
7.0/10
http://www.imdb.com/title/tt1193138/

woensdag 24 februari 2010 @ 08:35:24 #74
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78381566
Micmacs à tire-larigot (2009)
Eén word briljant. Heerlijke film van de regisseur van Amélie.

Een man wordt neergeschoten, hij overleefd het. Hij heeft het helemaal gehad en gaat het betreffende wapenfabriek ten gronde te richten.
SPOILER
cijfer 9 / imdb 7.4

Time Traveler's Wife (2009)
Eric Bana is een man die tijdens stress kan tijdreizen. Tijdens zijn gereis ontmoet hij Rachel McAdams.
Best wel bizarre gedoe om maar een relatie met haar te hebben.

cijfer 6.5 / imdb 7.2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 24 februari 2010 @ 09:33:52 #75
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_78382556
quote:

Het doel van een cijfer lijkt me heel duidelijk: je kunt van een subjectieve mening een exacte waarde maken. Het stelt je in staat vergelijkingen te maken, te categoriseren. Daarnaast kun je, indien je dat wilt, de tekst negeren en alleen het cijfer bekijken. Een kwestie van overzicht.
Is het je ook al eens opgevallen dat bij iedere review in een krant, tijdschrift of op internet een cijfer (of ster of duimpje) staat? Restaurants krijgen ook sterren, ondanks het feit dat ze al in een paar regels beschreven staan in de Michelin gids.
pi_78383075
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.

Weet je, in die moviedatabases heeft het cijfer geven een functie. Je waardering wordt nl. opgeslagen en doet mee in een pol. Dat is op FOK! helemaal niet aan de orde.
Deze reeks is er echter om elkaar van filmtips te voorzien en die cijfertjes staan er gewoon voor de kat z'n viool
Dus waarom geeft men niet gewoon een mening? Waarom moet daar zo'n nietszeggend wormvormig aanhangsel aan toegevoegd worden? Net zoals als die gecopy/paste filmlijstjes met cijfers?

Jaha, ik heb deze week veertig films gezien hoor, jazeker wel en plop zo'n commentaarloos rapportje waar werkelijk niemand mee gediend is.

Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.
Wat een fucking dom wijf ben jij . (als je al een vrouw bent).
Zo wenen over cijfertjes...bezoek anders eens een psychiatrie als het je zo stoort.
pi_78384349
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 02:13 schreef Ocelot360 het volgende:
Up in the Air
Hoog aanbevelen film met George Clooney over een man die voor zijn werk mensen ontslaat. Hij ontmoet een vrouw die zijn levensfilosofie op de kop zet. Een jonge collega wil zijn werkwijze veranderen en dit valt hem niet in het goede gat. Een film waar je achteraf over na gaat denken. Zuur bitter einde van de film vond ik wel erg kloten! Damn life&love.
7.0/10
http://www.imdb.com/title/tt1193138/

[ afbeelding ]
Dank u, moest deze nog kijken. Maar was de film helemaal vergeten.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Tja.. ben het er wel mee eens wat je hier zegt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:01:33 #78
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78384800
Spion van Oranje (2009)
Slechte komedie waarin veel BN'ers passeren. Verder bevat de film een slecht uitgewerkt verhaal en slechte special effects.
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:11:23 #79
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_78385115
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:45 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dank u, moest deze nog kijken. Maar was de film helemaal vergeten.
[..]

Tja.. ben het er wel mee eens wat je hier zegt.
Dus jij vind ook dat cijfers geen functie hebben?

Een cijfer zegt zó veel.
Op Rottentomatoes bijvoorbeeld interesseren de reviews me nauwelijks, maar het percentage (het cijfer dus) des te meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lemans24 op 24-02-2010 12:19:13 ]
pi_78385183
Laten we dit ene topic nou eens niet vervuilen met gejank. Een mening en een cijfer, een cijfer, alleen een mening, laat dat lekker aan de user over. Dit geneuzel hoort hier niet thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')