Leg eens uit?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Het script is geschreven door een wereldvreemd jochie van 4 ofzo
Ik vond t een goeie filmquote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Is het wat?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef kingmob het volgende:
Geen film gezien in de tussentijd, dus onvervalste TVP
ik vond t echt een hele goede film. iedereen die een beetje bekend is met de britse cultuur zou er volgens mij in herkennen dat een land als engeland precies zo zou zijn als totalitaire staat...ik kreeg er kippenvel van.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Elk jochie van vier is wereldvreemd, verder wel een kutfilm maar das een ander verhaal.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Bij deze definitief toegevoegd op de "die moet ik zien" lijstquote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Shutter Island 2010
Het verhaal zat goed in elkaar, de personages waren interessant, de sfeer was goed en de acteer prestaties (vooral DiCaprio) waren sterk. Ook de muziek was fenomenaal.
[ afbeelding ]
9
Thanks voor de tip, staat op mijn lijstjequote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef haakon het volgende:
net Legion gezien, ik vond hem echt supersvet !
8,0 !
Inderdaad een mooie film.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef haakon het volgende:
Daybreakers
Vette film, goede acteurs en een mooi verhaal !
Maar op de een of andere manier had ik er meer van verwacht ?
Mijn cijfer: 7,5
IMDB: 6,7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
hehequote:Op zondag 21 februari 2010 14:47 schreef Toad het volgende:
Hehehe, het lijkt net of je verliefd ben op Shutter Island Timo.
Jaquote:Maar vond je The Departed minder dan deze film?
Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:25 schreef erkel het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)
Eerder sloeg ik een film van Nicholas Cage liever over, want van zijn acteerprestaties was ik niet echt van onder de indruk zacht gezegd, Lord of War uitgesloten dan. Maar ik las wat signalen dat dit beter zou zijn. En dat was niet gelogen. Een geweldige acteerprestatie legt Cage hier neer. Geen enkel ander personage in deze film komt in de buurt. Voor het verhaal hoef je deze film niet te zien, want daar draait hier het ook niet om. Cage heeft bij mij weer een paar puntjes gewonnen.
Een neerslachtige man met droge humor weet Cage altijd wel goed te vertolken. Zo zie ik hem IRL ook wel door het leven gaan, dus het past hem idd perfectquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?
Ik vond het iig ook een goede film.
SeLang en downloaden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef SeLang het volgende:
tvp
In deze reeks haal ik altijd mijn downloadtips
het cijfer van Legion vind ik, ondanks eigen mening, erg laag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je als blijkt dat er ook nog eens goblin sharks rondzwemmen en er zelfs eentje door de vloer breekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig worden ze geholpen door een paar vrienden die schuilen in een hoger gelegen huis waar ze alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de hoofdpersonages wordt nog aangevallen door een haai maar gelukkig pakt ie net op tijd eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kortom: topfilm![]()
![]()
Up In The Air
Na Juno komt Jason Reitman met dit veel geprezen romantische drama over Ryan Bingham (George Clooney) die het hele land afvliegt en door bedrijven wordt ingehuurd om mensen te onslaan als de bazen het zelf niet durven.
Van alle kanten vliegen de positieve recensies je om de oren. Maar na afloop vroeg ik me toch wel af waar dat allemaal vandaan komt. Ik had nu niet het echt het gevoel dat ik naar een bovengemiddelde film zat te kijken. Ja, George Clooney is geknipt voor deze rol en zowel Vera Famiga als Anna Kendrick geven goed tegengas, en ja, er zitten goede dialogen in. Maar meer dan dat was het niet. Heel erg veel kon ik er niet mee. Daarnaast is het verhaal nou niet echt speciaal en is het toch wel allemaal voorspelbaar.
Had er na alle bewierrookingen toch een stuk meer van verwacht...
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,0/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
http://www.imdb.com/title/tt0119174/
Een geweldige, maar bizarre film. Michael Douglas wederom actief in de financiële wereld . Hij doet dat ook deze keer erg goed. De film begint vrij rustig, maar zodra ''the game'' van start gaat volgen de vreemde scènes elkaar in snel tempo op. Het einde vond ik nogal ver gezocht, maar de rest is geweldig
8/10Bedankt Hans.![]()
Law Abiding Citizen (2009)
Nou ja, aardige thriller, dat wel. En de eerste dvd was heel aardig maar bij de tweede stortte het zaakje tunnelachtig in.
Het zogenaamd bijzondere einde vond ik niet verrassend eigenlijk. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom men daar nu juist zo lyrisch over is.![]()
Wat zitten jullie hier trouwens allemaal te neuzelen met jullie filmcijfertjes?
Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?![]()
Best wel eens, ik zeg vanaf nu alleen goed of slechtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?
The Outside Agency![]()
Als je eerst je mening in woorden geeft en daarna een cijfer, dan kunnen woorden niet te moeilijk zijn. Oftewel je faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?
Bedankt Hans.![]()
The book Of Eli
Goede film, heerlijke sfeer vond ik en de filmmuziek vond ik ook behoorlijk goed. Het verhaal is niet echt sterk. Denzel Washington was goed en Mila Kunis vind ik altijd leuk om naar te kijken. Maar toch had ik er meer van verwacht. Binnenkort misschien nog een keer kijken want ben er toch nog niet helemaal over uit
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Het einde van die film was juist verschrikkelijk kut ja verpeste voor mij een beetje de rest van de film.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:48 schreef Stali het volgende:
Law Abiding Citizen (2009)
Nou ja, aardige thriller, dat wel. En de eerste dvd was heel aardig maar bij de tweede stortte het zaakje tunnelachtig in.
Het zogenaamd bijzondere einde vond ik niet verrassend eigenlijk. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom men daar nu juist zo lyrisch over is.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Wat zit je nu met je faal eik te ouwehoeren? Als je goed je mening kunt verwoorden is het onnodig nog even schoolmeesterachtig een cijfertje te geven. Deze reeks is bedoelt om elkaar filmtips te geven, niets meer niets minder. En overigens lurk en post ik hier dan ook graag om de meningen van anderen en niet om zo'n cijfertje of cijferlijstje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Als je eerst je mening in woorden geeft en daarna een cijfer, dan kunnen woorden niet te moeilijk zijn. Oftewel je faalt.
Als je zo graag met een rode pen in weer wilt ga je maar de Pabo doen of op IMDB en Moviemeter posten.
Maar hier slaat het geven van cijfertjes gewoon helemaal nergens op.![]()
Precies. Ik lees veel liever ook een paar korte regels met daarin de mening over de film dan een cijfer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat zit je nu met je faal eik te ouwehoeren? Als je goed je mening kunt verwoorden is het onnodig nog even schoolmeesterachtig een cijfertje te geven. Deze reeks is bedoelt om elkaar filmtips te geven, niets meer niets minder. En overigens lurk en post ik hier dan ook graag om de meningen van anderen en niet om zo'n cijfertje of cijferlijstje.
Als je zo graag met een rode pen in weer wilt ga je maar de Pabo doen of op IMDB en Moviemeter posten.
Maar hier slaat het geven van cijfertjes gewoon helemaal nergens op.
Weisst![]()
Ik stel voor dat jij de PABO ook gaat doen, om je Nederlands te verbeteren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat zit je nu met je faal eik te ouwehoeren? Als je goed je mening kunt verwoorden is het onnodig nog even schoolmeesterachtig een cijfertje te geven. Deze reeks is bedoelt om elkaar filmtips te geven, niets meer niets minder. En overigens lurk en post ik hier dan ook graag om de meningen van anderen en niet om zo'n cijfertje of cijferlijstje.
![]()
Verder staat er een mening met een cijfer erbij. Dan kijk je toch niet naar dat cijfer?Wat een gezeik om niets.
Bedankt Hans.![]()
Leven en laten leven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef Stali het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik dus ook en het leuke van deze reeks vind ik weer om posts van users te lezen, films te kijken en users op filmvlak een beetje te leren kennen en daar dus geweldige filmtips uit krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Precies. Ik lees veel liever ook een paar korte regels met daarin de mening over de film dan een cijfer.
En die cijfers en nog veel erger, de cijferlijstjes zijn wat mij betreft een beetje de blinde darm in het geheel en het past hier ook niet.![]()
Waarom post je dat cijfertje?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de PABO ook gaat doen, om je Nederlands te verbeteren.![]()
Verder staat er een mening met een cijfer erbij. Dan kijk je toch niet naar dat cijfer?Wat een gezeik om niets.
Dat is puur uit gewoonte over komen waaien uit die moviedatabases of niet soms?![]()
Nee, het is gewoon handig. Je ziet meteen hoe iemand de film heeft gewaardeerd. Zoals ik al zei, als er toch al een mening bij staat(9 van de 10x in dit topic), waarom maak je er dan zo'n drukte van?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom post je dat cijfertje?
Dat is puur uit gewoonte over komen waaien uit die moviedatabases of niet soms?
Bedankt Hans.![]()
Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon handig. Je ziet meteen hoe iemand de film heeft gewaardeerd. Zoals ik al zei, als er toch al een mening bij staat(9 van de 10x in dit topic), waarom maak je er dan zo'n drukte van?
Weet je, in die moviedatabases heeft het cijfer geven een functie. Je waardering wordt nl. opgeslagen en doet mee in een pol. Dat is op FOK! helemaal niet aan de orde.
Deze reeks is er echter om elkaar van filmtips te voorzien en die cijfertjes staan er gewoon voor de kat z'n viool
Dus waarom geeft men niet gewoon een mening? Waarom moet daar zo'n nietszeggend wormvormig aanhangsel aan toegevoegd worden? Net zoals als die gecopy/paste filmlijstjes met cijfers?
Jaha, ik heb deze week veertig films gezien hoor, jazeker wel en plop zo'n commentaarloos rapportje waar werkelijk niemand mee gediend is.
Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.![]()
Een cijfer heeft wel een functie, dat zeg ik net. Daarnaast staat er bijna altijd een mening bij en op het einde nog een cijfertje. Ik snap dus niet wat je bedoelt.
Ik snap trouwens wel dat je een rijtje opgenoemde films met alleen cijfertjes er achter irritant vindt, dat vind ik ook. Daar was echter helemaal geen sprake.Bedankt Hans.![]()
Ik vind de cijfers wel makkelijk, ondanks die paar regels tekst dat het dan maar is, zie ik in één oogopslag of het evt het kijken waard is. Puur alleen een cijfer voegt idd niets toe maar een mening met cijfer staat gewoon overzichtelijk. De hele lage cijfers hoef ik al niet eens te lezen en alles vanaf de 7 ong. kan interessant zijn mits het mijn genre is. Als ik tijd over heb lees ik ook evt al die meningen er nog wel bij.![]()
Up in the Air![]()
Hoog aanbevelen film met George Clooney over een man die voor zijn werk mensen ontslaat. Hij ontmoet een vrouw die zijn levensfilosofie op de kop zet. Een jonge collega wil zijn werkwijze veranderen en dit valt hem niet in het goede gat. Een film waar je achteraf over na gaat denken. Zuur bitter einde van de film vond ik wel erg kloten! Damn life&love.
7.0/10
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
Een man wordt neergeschoten, hij overleefd het. Hij heeft het helemaal gehad en gaat het betreffende wapenfabriek ten gronde te richten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 9 / imdb 7.4
Time Traveler's Wife (2009)
Eric Bana is een man die tijdens stress kan tijdreizen. Tijdens zijn gereis ontmoet hij Rachel McAdams.
Best wel bizarre gedoe om maar een relatie met haar te hebben.
cijfer 6.5 / imdb 7.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.![]()
Het doel van een cijfer lijkt me heel duidelijk: je kunt van een subjectieve mening een exacte waarde maken. Het stelt je in staat vergelijkingen te maken, te categoriseren. Daarnaast kun je, indien je dat wilt, de tekst negeren en alleen het cijfer bekijken. Een kwestie van overzicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
Is het je ook al eens opgevallen dat bij iedere review in een krant, tijdschrift of op internet een cijfer (of ster of duimpje) staat? Restaurants krijgen ook sterren, ondanks het feit dat ze al in een paar regels beschreven staan in de Michelin gids.![]()
Wat een fucking dom wijf ben jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.
Weet je, in die moviedatabases heeft het cijfer geven een functie. Je waardering wordt nl. opgeslagen en doet mee in een pol. Dat is op FOK! helemaal niet aan de orde.
Deze reeks is er echter om elkaar van filmtips te voorzien en die cijfertjes staan er gewoon voor de kat z'n viool
Dus waarom geeft men niet gewoon een mening? Waarom moet daar zo'n nietszeggend wormvormig aanhangsel aan toegevoegd worden? Net zoals als die gecopy/paste filmlijstjes met cijfers?
Jaha, ik heb deze week veertig films gezien hoor, jazeker wel en plop zo'n commentaarloos rapportje waar werkelijk niemand mee gediend is.
Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.
. (als je al een vrouw bent).
Zo wenen over cijfertjes...bezoek anders eens een psychiatrie als het je zo stoort.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Dank u, moest deze nog kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:13 schreef Ocelot360 het volgende:
Up in the Air![]()
Hoog aanbevelen film met George Clooney over een man die voor zijn werk mensen ontslaat. Hij ontmoet een vrouw die zijn levensfilosofie op de kop zet. Een jonge collega wil zijn werkwijze veranderen en dit valt hem niet in het goede gat. Een film waar je achteraf over na gaat denken. Zuur bitter einde van de film vond ik wel erg kloten! Damn life&love.
7.0/10
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
[ afbeelding ]
Maar was de film helemaal vergeten.
Tja.. ben het er wel mee eens wat je hier zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.
Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.
![]()
Spion van Oranje (2009)
Slechte komedie waarin veel BN'ers passeren. Verder bevat de film een slecht uitgewerkt verhaal en slechte special effects.![]()
Dus jij vind ook dat cijfers geen functie hebben?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dank u, moest deze nog kijken.Maar was de film helemaal vergeten.
![]()
[..]
Tja.. ben het er wel mee eens wat je hier zegt.
Een cijfer zegt zó veel.
Op Rottentomatoes bijvoorbeeld interesseren de reviews me nauwelijks, maar het percentage (het cijfer dus) des te meer.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lemans24 op 24-02-2010 12:19:13 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: