Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:25 schreef erkel het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)
Eerder sloeg ik een film van Nicholas Cage liever over, want van zijn acteerprestaties was ik niet echt van onder de indruk zacht gezegd, Lord of War uitgesloten dan. Maar ik las wat signalen dat dit beter zou zijn. En dat was niet gelogen. Een geweldige acteerprestatie legt Cage hier neer. Geen enkel ander personage in deze film komt in de buurt. Voor het verhaal hoef je deze film niet te zien, want daar draait hier het ook niet om. Cage heeft bij mij weer een paar puntjes gewonnen.
Een neerslachtige man met droge humor weet Cage altijd wel goed te vertolken. Zo zie ik hem IRL ook wel door het leven gaan, dus het past hem idd perfectquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?
Ik vond het iig ook een goede film.
SeLang en downloaden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef SeLang het volgende:
tvp
In deze reeks haal ik altijd mijn downloadtips
het cijfer van Legion vind ik, ondanks eigen mening, erg laag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je als blijkt dat er ook nog eens goblin sharks rondzwemmen en er zelfs eentje door de vloer breekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig worden ze geholpen door een paar vrienden die schuilen in een hoger gelegen huis waar ze alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de hoofdpersonages wordt nog aangevallen door een haai maar gelukkig pakt ie net op tijd eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kortom: topfilm![]()
![]()
Up In The Air
Na Juno komt Jason Reitman met dit veel geprezen romantische drama over Ryan Bingham (George Clooney) die het hele land afvliegt en door bedrijven wordt ingehuurd om mensen te onslaan als de bazen het zelf niet durven.
Van alle kanten vliegen de positieve recensies je om de oren. Maar na afloop vroeg ik me toch wel af waar dat allemaal vandaan komt. Ik had nu niet het echt het gevoel dat ik naar een bovengemiddelde film zat te kijken. Ja, George Clooney is geknipt voor deze rol en zowel Vera Famiga als Anna Kendrick geven goed tegengas, en ja, er zitten goede dialogen in. Maar meer dan dat was het niet. Heel erg veel kon ik er niet mee. Daarnaast is het verhaal nou niet echt speciaal en is het toch wel allemaal voorspelbaar.
Had er na alle bewierrookingen toch een stuk meer van verwacht...
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,0/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
http://www.imdb.com/title/tt0119174/
Een geweldige, maar bizarre film. Michael Douglas wederom actief in de financiële wereld . Hij doet dat ook deze keer erg goed. De film begint vrij rustig, maar zodra ''the game'' van start gaat volgen de vreemde scènes elkaar in snel tempo op. Het einde vond ik nogal ver gezocht, maar de rest is geweldig
8/10Bedankt Hans.![]()
Law Abiding Citizen (2009)
Nou ja, aardige thriller, dat wel. En de eerste dvd was heel aardig maar bij de tweede stortte het zaakje tunnelachtig in.
Het zogenaamd bijzondere einde vond ik niet verrassend eigenlijk. Ik begrijp ook werkelijk niet waarom men daar nu juist zo lyrisch over is.![]()
Wat zitten jullie hier trouwens allemaal te neuzelen met jullie filmcijfertjes?
Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?![]()
Best wel eens, ik zeg vanaf nu alleen goed of slechtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?
The Outside Agency![]()
Als je eerst je mening in woorden geeft en daarna een cijfer, dan kunnen woorden niet te moeilijk zijn. Oftewel je faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
Waarom zou je naast je mening ook nog eens cijfers voor films geven? Zijn woorden te moeilijk?
Bedankt Hans.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: