Leg eens uit?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Het script is geschreven door een wereldvreemd jochie van 4 ofzo
Ik vond t een goeie filmquote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Is het wat?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef kingmob het volgende:
Geen film gezien in de tussentijd, dus onvervalste TVP
ik vond t echt een hele goede film. iedereen die een beetje bekend is met de britse cultuur zou er volgens mij in herkennen dat een land als engeland precies zo zou zijn als totalitaire staat...ik kreeg er kippenvel van.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Elk jochie van vier is wereldvreemd, verder wel een kutfilm maar das een ander verhaal.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:46 schreef Fuzzysham het volgende:
V for Vedetta
Wat een kutfilm zeg!
Bij deze definitief toegevoegd op de "die moet ik zien" lijstquote:Op maandag 22 februari 2010 14:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Shutter Island 2010
Het verhaal zat goed in elkaar, de personages waren interessant, de sfeer was goed en de acteer prestaties (vooral DiCaprio) waren sterk. Ook de muziek was fenomenaal.
[ afbeelding ]
9
Thanks voor de tip, staat op mijn lijstjequote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef haakon het volgende:
net Legion gezien, ik vond hem echt supersvet !
8,0 !
Inderdaad een mooie film.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef haakon het volgende:
Daybreakers
Vette film, goede acteurs en een mooi verhaal !
Maar op de een of andere manier had ik er meer van verwacht ?
Mijn cijfer: 7,5
IMDB: 6,7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
hehequote:Op zondag 21 februari 2010 14:47 schreef Toad het volgende:
Hehehe, het lijkt net of je verliefd ben op Shutter Island Timo.
Jaquote:Maar vond je The Departed minder dan deze film?
Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:25 schreef erkel het volgende:
The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans (2009)
Eerder sloeg ik een film van Nicholas Cage liever over, want van zijn acteerprestaties was ik niet echt van onder de indruk zacht gezegd, Lord of War uitgesloten dan. Maar ik las wat signalen dat dit beter zou zijn. En dat was niet gelogen. Een geweldige acteerprestatie legt Cage hier neer. Geen enkel ander personage in deze film komt in de buurt. Voor het verhaal hoef je deze film niet te zien, want daar draait hier het ook niet om. Cage heeft bij mij weer een paar puntjes gewonnen.
Een neerslachtige man met droge humor weet Cage altijd wel goed te vertolken. Zo zie ik hem IRL ook wel door het leven gaan, dus het past hem idd perfectquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar komt dat omdat Cage goed acteert, of omdat het personage gemaakt lijkt voor Cage ?
Ik vond het iig ook een goede film.
SeLang en downloaden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef SeLang het volgende:
tvp
In deze reeks haal ik altijd mijn downloadtips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |