Ik hoop dat die beter gaat zijn.. Qua actie denk k wel.quote:
Die film is maanden geleden al eens in een programma als Films en Sterren geweest.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef kingmob het volgende:
Echt mooi hoeveel mensen nu ineens de Hurt Locker kijken. Hebben die Oscar nominaties nu al z'n effect gehad, eigenlijk onafhankelijk of hij iets wint.
Verrassend goed. Ik had er geen hoge verwachtingen van, maar het viel me alleszins mee. Geen topper, maar gewoon een interessant verhaal.quote:A troubled actor, a television show runner, and an acclaimed videogame designer find their lives intertwining in mysterious and unsettling ways.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef LeonH het volgende:
Sherlock Holmes:
Wat een coole film! Heerlijke (grimmige, donkere) sfeer, en cool ook hoe alles op het einde naar buiten komt waar hij altijd mee bezig was en je door de hele film stukjes van zag maar totaal geen idee van had wat hij nu weer aan het doen was!
De rest van de huiskamer vond het allemaal maar wazig, maar die hadden dan ook nog nooit een Guy Ritchie film gezien
7.6 van IMDB is ie mij ook wel waard, misschien zelfs nog ietsjes hoger!
Heb deze vorig jaar een keer gekeken, vond het ook een aardige film.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Adventureland (2009, VS, Greg Mottola)
[ afbeelding ]
Leuke romantische komedie, die meer doet denken aan 500 Days of Summer dan Mottolas vorige film Superbad. De sympathieke Jesse Eisenberg en de lieftallige Kristen Stewart maken de film al de moeite van het kijken waard. Ook de bijrollen hebben iets meer diepgang dan normaal in dit soort films. Behalve dan Bill Hader en Kristen Wiig die van hun rollen bordkartonnen sketch personages maken.
cijfer: 7.5
Ik heb de laatste twee films die je hier hebt genoemd vandaag en gister bekeken en me prima vermaaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Adventureland (2009, VS, Greg Mottola)
[ afbeelding ]
Leuke romantische komedie, die meer doet denken aan 500 Days of Summer dan Mottolas vorige film Superbad. De sympathieke Jesse Eisenberg en de lieftallige Kristen Stewart maken de film al de moeite van het kijken waard. Ook de bijrollen hebben iets meer diepgang dan normaal in dit soort films. Behalve dan Bill Hader en Kristen Wiig die van hun rollen bordkartonnen sketch personages maken.
cijfer: 7.5
Speelt het zoontje van Jim Belushi in According to Jimquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:56 schreef Karina het volgende:
[b][
Oh ik bedenk me dat ik ook niet van honden houd! En waar ken ik dat jongetje nou ook alweer van?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 03:25 schreef scanman1 het volgende:
Edge of darkness (2009)
Nieuwe film met Mel Gibson. Aangrijpend begin, waarin zijn overduidelijk zieke dochter op uiterst gewelddadige wijze wordt vermoord. Gibson, die bij de politie werkt, denkt eerst dat het een mislukte aanslag op hem was. Langzaam maar zeker wordt duidelijk dat zijn dochter misschien toch wél bewust is vermoord.
Aardige film, maar het duurt eigenlijk allemaal wat te lang. 90 minuten was meer dan genoeg geweest wat mij betreft. Er zitten te veel trage momenten in in het middenstuk van de film. Jammer.
Cijfer: 6.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wes Craven heeft zelf ook nog een klein rolletje en levert met deze film een goed spektakel vol humor en spanning af dat makkelijk wegkijkt. Ondanks het amateurisme (zoals zovaak) toch nog een gemiddeld cijfer.
Beoordeling: 7.5
IMDb: 7.2Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Oh ja! Bedankt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef lamers het volgende:
[..]
Speelt het zoontje van Jim Belushi in According to Jim
Ja er was er 1 die er per ongeluk achterkwam, maar later werd het een groepje, je hebt gelijk over die vampieren die meewerkten, was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Doet er niet toe hoor, maar er was 1 ex-vampier dat dus per toeval achter de genezing kwam. Verder werkten er vampieren met de mensen mee. Zoals die senator. Leuke film. Droevig toen de onwillige dochter van die corporate vampier het daglicht werd ingesleept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vervolgens sukkelt het van herhaling in herhaling. Leuke film als je heel erg traag van begrip bent.
Ik heb hem gister gekeken en had op meerdere plekken datzelfde gevoel. Het plot is gewoon een mengeling van een hoop Griekse mythes, maar dan interessant gemaakt voor 12-jarigen, want ik had echt het idee dat ik iets te oud was om de humor en de actie van de film vol te kunnen waarderen. Plus, het verhaal was voor mij meer dan voorspelbaar doordat ik al die Griekse mythes al kende. Heb me doodgeërgerd aan de sater (overacterende excuusneger) en vond de dochter van Athena opvallend lekker voor haar geïmpliceerde leeftijd (ze is acheraf stukken ouder dan ik verwachtte).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef MissMayhem het volgende:
Ik ben dus vrijdag op aanvraag van mn vriendin Percy Jackson & the lightning thief gaan kijken.
De film is leuk, meer niet, gewoon leuk.
Maar als je in godsnaam een film maakt over mythologie, met de Onderwereld, doe dan Cerberus erbij..
Chairon was er, ze moesten hem zelfs betalen, maar Cerberus nergens te bespeuren.
Ik was wel een beetje teleurgesteld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 6,5, omdat de special effects en het verhaal zeker wel kunnen boeien, maar het toch echt voor een jongere doelgroep is bestemd en ze er veel meer uit hadden kunnen halen door het voor een breder publiek en iets 'waarheidsgetrouwer' te maken.
IMDb: 8.4/10quote:Cabot is de ongeschreven meester in het organiseren van overvallen op juweliers. Zijn zoon 'Nice Guy' Eddie brengt een bende criminelen bij elkaar om een belangrijke diamantair te beroven. De zes weten niets van elkaar af en kennen slechts elkaars codenamen: Mr. White, Mr. Blue, Mr. Pink, Mr. Orange, Mr. Brown en Mr. Blonde. Meer zelfs, de heren hebben allemaal de instructie gekregen om hun echte identiteit geheim te houden en geen enkele aanwijzing te geven. Wanneer de overval achter de rug is, krijgen ze een financiële beloning die een rustige oude dag verzekert. Tijdens de hold-up loopt echter alles fout.
Bron: MovieMeter.nl
IMDb: 8.6/10quote:Voor de buitenwereld lijkt het alsof Lester Burnham een perfect leventje leidt: een mooi huis, goede baan, mooie vrouw en een leuke dochter. In werkelijkheid raakt Lester echter in een steeds diepere depressie: de relatie met z'n vrouw stelt weinig voor, met z'n dochter praat hij bijna nooit en hij is z'n baan meer dan zat. Als hij in contact komt met z'n nieuwe buurjongen leert hij het leven weer waarderen: hij stopt met werken, wordt verliefd op een vriendin van z'n dochter, begint weer te blowen en begint te trainen.
IMDb: 8.7/10quote:Na een explosie in een haven vertelt ooggetuige Verbal Kint aan de politie hoe het allemaal zo ver is gekomen. Via flashbacks zien we hoe vijf criminelen bij elkaar gebracht werden bij een "line-up". Ze besluiten hierna samen een overval te plegen. Er lijkt echter iemand achter de schermen de hele bijeenkomst op touw gezet te hebben.
Jep, eerste keer. Ik weet het; ik moet me schamen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
Eerste keer dat je ze ziet, Magnificent?
Wauw, vraag me dan af wat jij voor een referentiekader hebtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, eerste keer. Ik weet het; ik moet me schamen.Maar beter laat dan nooit natuurlijk.
![]()
Afgelopen jaar ook voor het eerst gezien hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, eerste keer. Ik weet het; ik moet me schamen.Maar beter laat dan nooit natuurlijk.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |