Ik hoop dat die beter gaat zijn.. Qua actie denk k wel.quote:
Die film is maanden geleden al eens in een programma als Films en Sterren geweest.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef kingmob het volgende:
Echt mooi hoeveel mensen nu ineens de Hurt Locker kijken. Hebben die Oscar nominaties nu al z'n effect gehad, eigenlijk onafhankelijk of hij iets wint.
Verrassend goed. Ik had er geen hoge verwachtingen van, maar het viel me alleszins mee. Geen topper, maar gewoon een interessant verhaal.quote:A troubled actor, a television show runner, and an acclaimed videogame designer find their lives intertwining in mysterious and unsettling ways.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef LeonH het volgende:
Sherlock Holmes:
Wat een coole film! Heerlijke (grimmige, donkere) sfeer, en cool ook hoe alles op het einde naar buiten komt waar hij altijd mee bezig was en je door de hele film stukjes van zag maar totaal geen idee van had wat hij nu weer aan het doen was!
De rest van de huiskamer vond het allemaal maar wazig, maar die hadden dan ook nog nooit een Guy Ritchie film gezien
7.6 van IMDB is ie mij ook wel waard, misschien zelfs nog ietsjes hoger!
Heb deze vorig jaar een keer gekeken, vond het ook een aardige film.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Adventureland (2009, VS, Greg Mottola)
[ afbeelding ]
Leuke romantische komedie, die meer doet denken aan 500 Days of Summer dan Mottolas vorige film Superbad. De sympathieke Jesse Eisenberg en de lieftallige Kristen Stewart maken de film al de moeite van het kijken waard. Ook de bijrollen hebben iets meer diepgang dan normaal in dit soort films. Behalve dan Bill Hader en Kristen Wiig die van hun rollen bordkartonnen sketch personages maken.
cijfer: 7.5
Ik heb de laatste twee films die je hier hebt genoemd vandaag en gister bekeken en me prima vermaaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Adventureland (2009, VS, Greg Mottola)
[ afbeelding ]
Leuke romantische komedie, die meer doet denken aan 500 Days of Summer dan Mottolas vorige film Superbad. De sympathieke Jesse Eisenberg en de lieftallige Kristen Stewart maken de film al de moeite van het kijken waard. Ook de bijrollen hebben iets meer diepgang dan normaal in dit soort films. Behalve dan Bill Hader en Kristen Wiig die van hun rollen bordkartonnen sketch personages maken.
cijfer: 7.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |