DAt is echt een onderschatte filmquote:Op zondag 14 februari 2010 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
Equilibrium
Na de derde wereldoorlog heeft de overheid van de stadstaat Libria oorlog uitgebannen door een absoluut verbod in te stellen op menselijke emoties, dit om te zorgen dat er geen 4e wereldoorlog komt.
Op het toch hebben van gevoelens staat de doodstraf.
Cleric Preston (Christian Bale), getraind om gevoelsovertreders te lokaliseren en te vernietigen, stoot op een morgen zijn dosis prozium ( dit heeft hij nodig om de gevoelens uit te schakelen ) per ongeluk kapot, In plaats van een nieuwe dosis te halen, gebruikt hij het een keer niet. Daarop ervaart hij langvergeten gevoelens en begint hij zijn medicijnen structureel niet in te nemen.
Zonder hoge verwachtingen ben ik deze film gaan zien en heb genoten. Het begin is een beetje vreemd, ik moest er even inkomen.
Bale speelt ook weer goed, maar ik ben niet anders van hem gewend.
Daarmee is het een toffe film met een interessant verhaal en genoeg toffe actie scenes. Geen topper, maar een leuk tussendoortje.
[ afbeelding ]
De film begint leuk, interessante scenes en interessante personages. Butler gaat dus wraak nemen, dit doet hij in de meeste gevallen vanuit de gevangenis. Vooral de eerste 2 scenes waar hij wraak gaat nemen zijn nasty.quote:In Philadelphia wordt Clyde Shelton ( Gerard Butler ) het slachtoffer van een brutale misdaad. Zijn vrouw en dochtertje worden vermoord en Clyde kan niet anders dan toekijken wanneer de dader door het gerechtelijk systeem op vrije voeten komt te staan. Nick Rice ( Jamie Fox ) is de openbare aanklager en verantwoordelijk voor de vrijlating van de dader. Tien jaar later besluit Clyde wraak te nemen en het recht in eigen handen te nemen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:13 schreef MiVer het volgende:
Run! Bitch Run! (2008)
http://www.moviemeter.nl/film/52926
Zoekend naar sensatie en gore, ja ik weet ik heb slechte smaak.
Maar goed iig beter dan tv kijken.
Film viel tegen, heb heftiger gezien.
Wraakscene aan slot op verkrachter is wel fun....
Screenshots slotscene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort films hou ik echt niet van...
Maar waarom blijft hij gewoon liggen? Lijkt niet alsof hij vastgebonden zit of zo.
Nou ja, die film sla ik in iedergeval overIk had al moeite met Last house on the left
![]()
Dat was het enige wat ik wist toen ik ging kijken. Ik wist ook niet dat het horror/thriller was, maar het viel me zeker niet tegen. Het verhaal bouwt goed op, de spanning is goed, het verhaal is zeker niet voorspelbaar. Alleen het einde was niet helemaal wat ik ervan gehoopt had, maar dat stoorde verder niet heel erg.quote:A pair of crew members aboard a spaceship wake up with no knowledge of their mission or their identities.
Is het een film met veel schrikmomenten?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:34 schreef Meursault het volgende:
Pandorum
[ afbeelding ]
[..]
Dat was het enige wat ik wist toen ik ging kijken. Ik wist ook niet dat het horror/thriller was, maar het viel me zeker niet tegen. Het verhaal bouwt goed op, de spanning is goed, het verhaal is zeker niet voorspelbaar. Alleen het einde was niet helemaal wat ik ervan gehoopt had, maar dat stoorde verder niet heel erg.
Niet per se veel. Wel een aantal.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is het een film met veel schrikmomenten?
Kun je benoemen waarom?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:45 schreef Tim86 het volgende:
Pandorum vond ik echt om te janken gewoon..
Ik vond het acteerwerk, met name van Quaid erg matig en hoewel ik doorgaans juist fan ben van deze films deed me dit gewoon niets. Erg warrig allemaal, irritante manier van filmen en een slecht einde. Heb 3 keer op het punt gestaan om hem af te zetten en dat heb ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:18 schreef Meursault het volgende:
[..]
Niet per se veel. Wel een aantal.
[..]
Kun je benoemen waarom?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Net Law Abiding Citizen gezien. In het begin dacht ik: oh nee, hoe cliché, maar het pakte anders uit dan ik gedacht had!. Alleen het einde viel tegen idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:07 schreef MiVer het volgende:
The Machine Girl (Kataude mashin gâru) (2008)
http://www.moviemeter.nl/film/45430
http://www.imdb.com/title/tt1050160
[ afbeelding ]
Gore zoals meestal alleen uit Japan kan komen.
Over de top bloed. Voor de liefhebbers.
Dan het kijken waard!
Screenshots sappige scenes, hahahaiets teveel cgi maar hij was wel hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moet vast sarcastisch bedoeld zijn, absoluut één van de meest waardeloze films die ik heb gezien. Voor de dialogen hoef je het helemaal niet te doen, alleen voor de voluptueuze rondborstige dames...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:20 schreef Dark_Prince het volgende:
Bitch Slap
[ afbeelding ]prachtige film. Zelden zulke sterke dialogen gezien in een film. Ook de special effects waren adembenemend.
Werkelijk een must see
9/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Wolfman draaide ook nog, maar die heb ik vooralsnog overgeslagen omdat ik die al gepland had te kijken met een vriend."Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniek vond ik het lage tempo van de film, tot de muziek aan toe. Dat maakt dat er de hele film een vreemd sfeertje hang op dat eiland. DiCaprio doet het goed, zoals was te verwachten in combinatie met Scorsese.
Een 8.0
Ik had de film daarvoor al gekeken, was toen al een toffe film.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef kingmob het volgende:
Echt mooi hoeveel mensen nu ineens de Hurt Locker kijken. Hebben die Oscar nominaties nu al z'n effect gehad, eigenlijk onafhankelijk of hij iets wint.
Fantastische film.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef jeroen25 het volgende:
Los cronocrimenes (2007)
[ afbeelding ]
Tijdreisfilm waarin de hoofdpersoon in de problemen komt maar waar op het eind alles netjes wordt opgelost.
Clash of the Titans wellicht?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef MissMayhem het volgende:
Maar als je in godsnaam een film maakt over mythologie, met de Onderwereld, doe dan Cerberus erbij..
Chairon was er, ze moesten hem zelfs betalen, maar Cerberus nergens te bespeuren.
Ik was wel een beetje teleurgesteld..
Ik had in m'n recensie paar topics geleden al gezegd, hoe ongelofelijk dom het was dat deze film niet in de NL'se bioscopen kwam. Nu komt ie er dus alsnog..quote:Op maandag 15 februari 2010 23:09 schreef kingmob het volgende:
Echt mooi hoeveel mensen nu ineens de Hurt Locker kijken. Hebben die Oscar nominaties nu al z'n effect gehad, eigenlijk onafhankelijk of hij iets wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |