Wat een fucking dom wijf ben jijquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.
Weet je, in die moviedatabases heeft het cijfer geven een functie. Je waardering wordt nl. opgeslagen en doet mee in een pol. Dat is op FOK! helemaal niet aan de orde.
Deze reeks is er echter om elkaar van filmtips te voorzien en die cijfertjes staan er gewoon voor de kat z'n viool
Dus waarom geeft men niet gewoon een mening? Waarom moet daar zo'n nietszeggend wormvormig aanhangsel aan toegevoegd worden? Net zoals als die gecopy/paste filmlijstjes met cijfers?
Jaha, ik heb deze week veertig films gezien hoor, jazeker wel en plop zo'n commentaarloos rapportje waar werkelijk niemand mee gediend is.
Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.
Dank u, moest deze nog kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:13 schreef Ocelot360 het volgende:
Up in the Air![]()
Hoog aanbevelen film met George Clooney over een man die voor zijn werk mensen ontslaat. Hij ontmoet een vrouw die zijn levensfilosofie op de kop zet. Een jonge collega wil zijn werkwijze veranderen en dit valt hem niet in het goede gat. Een film waar je achteraf over na gaat denken. Zuur bitter einde van de film vond ik wel erg kloten! Damn life&love.
7.0/10
http://www.imdb.com/title/tt1193138/
[ afbeelding ]
Tja.. ben het er wel mee eens wat je hier zegt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij was meer van de koude drukte door mij direct te proberen als faler weg te zetten.
Weet je, in die moviedatabases heeft het cijfer geven een functie. Je waardering wordt nl. opgeslagen en doet mee in een pol. Dat is op FOK! helemaal niet aan de orde.
Deze reeks is er echter om elkaar van filmtips te voorzien en die cijfertjes staan er gewoon voor de kat z'n viool
Dus waarom geeft men niet gewoon een mening? Waarom moet daar zo'n nietszeggend wormvormig aanhangsel aan toegevoegd worden? Net zoals als die gecopy/paste filmlijstjes met cijfers?
Jaha, ik heb deze week veertig films gezien hoor, jazeker wel en plop zo'n commentaarloos rapportje waar werkelijk niemand mee gediend is.
Daar ga je toch verdorie geen film op kijken? Schei er toch eens mee uit en post je mening en laat weten wat je leuk of kut vindt maar niet door middel van zo'n cijfertje dat ook helemaal geen functie heeft.
Dus jij vind ook dat cijfers geen functie hebben?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dank u, moest deze nog kijken.Maar was de film helemaal vergeten.
![]()
[..]
Tja.. ben het er wel mee eens wat je hier zegt.
thnx, je was me voorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Laten we dit ene topic nou eens niet vervuilen met gejank. Een mening en een cijfer, een cijfer, alleen een mening, laat dat lekker aan de user over. Dit geneuzel hoort hier niet thuis
dan moet je zeker the human tornado checkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:11 schreef Hulkio het volgende:
Coffy (Jack Hill, 1973)
De eerste blaxploitation die ik zag en dat beviel prima!
maar wel op whatiwatch.net, waar velen van ons ook zitten en de recensies posten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat heeft whatiwatch.net in vredesnaam met deze reeks te maken? Wat boeit het waar "velen" van jullie nog meer zitten met jullie cijferlijstjes. Ken de site niet maar daar zal het inderdaad een functie hebben net als op IMDB en Moviemeter.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar wel op whatiwatch.net, waar velen van ons ook zitten en de recensies posten.
Daarbij: wat the hell maakt het uit als iemand een cijfer wilt posten? dat jij niet dat nodig vindt, ok. Maar als anderen dat wel doen, laat ze dan
jij vraagt waarom mensen cijfers geven, dit is `t (één van de) antwoord(en).quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat heeft whatiwatch.net in vredesnaam met deze reeks te maken?
uiteraard, maar laat anderen dan ook cijfers geven.quote:laat mij dan ook.
Wat is het antwoord? Dat jullie gezellig hangen op Whatiwatch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jij vraagt waarom mensen cijfers geven, dit is `t (één van de) antwoord(en).
Waar de fuck maak je je in godsnaam druk om? ga je met nuttige dingen bezig houden. Jij vindt het cijfers geven nutteloos, maar niet iedereen vindt dat. Just let them be.
[..]
uiteraard, maar laat anderen dan ook cijfers geven.
Het gaat niet zo zeer om het cijfer postten, maar wat mij betreft meer om juist alleen maar het cijfer postten. Zoals Stali al aangeeft cijfers alleen hebben geen functie hier. Je mening over de film spreekt mij veel meer aan en zal mij ook eerder aanzetten om die film te bekijken. Prima als daar tot slot een cijfer onder staat, maar graag wel met onderbouwing.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar wel op whatiwatch.net, waar velen van ons ook zitten en de recensies posten.
Daarbij: wat the hell maakt het uit als iemand een cijfer wilt posten? dat jij niet dat nodig vindt, ok. Maar als anderen dat wel doen, laat ze dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 7.7 / iMBD: .6.5heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
James Stewart was vooral goed in The Glenn Miller story, Daarna ging het wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef trebremmit het volgende:
Anatomy of A Murder 1959
Een vrouw wordt verkracht en haar man neemt wraak door de verkrachter te vermoorden.
James Stewart neemt als advocaat de verdediging op van de man en probeert hem vrij te krijgen door hem ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren.
Allereerst vind ik James Stewart zoals altijd weer een vervelende acteur die elke film verpest met zijn aanwezigheid, verder duurde de film nogal lang met zijn 150 minuten en was het verhaal saai, langdradig en voorspelbaar, wel leuk was de jazzy soundtrack van Duke Ellington en sommige scenes in de rechtzaal konden er mee door.
5/10
[ afbeelding ]
Hou je bek nu eens dom wijf...je begint iedereen mateloos te irriteren met je dom gelul.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is het antwoord? Dat jullie gezellig hangen op Whatiwatch?
Overigens is niet iedereen het hier met mij oneens he, dat vergeet je nu even in je enthousiasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |