Niks over the top.quote:
zeuren over andere en dan zelf een auto krijgenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een slechte koop is ofzo. Maar om te claimen dat het PERFECT en SUPER is, is een beetje te veel van het goede.
Ik begrijp dat er niet zoveel geld beschikbaar is voor een auto, maar ik bijvoorbeeld krijg een auto als ik de eerste keer slaag. En dan betaal ik natuurlijk mee. En dat wordt dan zoiets:
[ afbeelding ]
![]()
Eh, dat is toch helemaal niet in die categorie?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:28 schreef ScarFace- het volgende:
Je mag het best mooi vinden maar in die categorie vind ik een Buick/Dodge Viper/Chevrolet Corvette toch stukken mooier
Begrijpend lezen was zeker niet je sterkste vakquote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef fespo het volgende:
[..]
zeuren over andere en dan zelf een auto krijgen
en ten tweede wat een sjonnie bak.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef Bhuddy het volgende:
Nou, ik heb m'n eigen autootje hoor gekochtHet is de Jetta geworden, 350 eurotjes! Eigenlijk is er heel erg weinig mis mee en hij rijdt (voor 't geld) perfect. Terug van Soest (90km) een heel lang stuk (snelweg) gereden en dat heeft 'ie voortreffelijk gedaan.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef styliste het volgende:
[..]
je kan via de website van het cbr je theorie examen aanvragen. Hoeft niet via de rijschool.
Weet je zeker dat je eerst je theorie wilt halen? Ik heb dat ook gedaan maar ik merkte dat ik aan mijn rijlessen meer heb gehad dan aan het hele theorie gebeuren. Vooral bij de inschattingsvragen (hoe zou je reageren als..) is het fijn als je al weet hoe het werkt.
Welke plaats ga je lessen?
hiero staat er ook 1 in de straat. Sindsien vind ik hem echt leuk. Mijn ouders zijn er ook gek op, dus ik maak ook nog een goede kans dat ze een gedeelte mee zullen betalen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:52 schreef daffiieej het volgende:
dat is toch een mazda 121 of niet.. een bolhoedje
die zag ik eerst ook op internet op een foto staan (foto vond ik hem er leuk uitzien)
Totdat er een keertje 1tje hier in de straat stond toen ben ik er behoorlijk snel vanaf gestapt:P
dat was niks voor mij!!
Je mag 10 km boven de limiet als je inhaalt dus was gewoon een goede actie. Op eigen initiatief inhalen is iets dat ze juist graag zien, mits goed en binnen de regels van de wet natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Hehe, afgelopen les, woensdag zat ik ook op de snelweg. Dat gaat allemaal prima, ik zat alleen achter een bestelbusje die nét geen 120 reed. Erg irritant. Op een gegeven moment maar zelf het initiatief genomen (op zich niet zo vreemd, ik zat achter het stuur als leerling uiteraard...) en met 130 er voorbij. De boef dat ik ben...![]()
M'n instructeur zei niets overigens, neem aan dat zoiets wel goed is. 27 januari heb ik trouwens examen, kan niet wachten tot ik zelf kan mag rijden.
Valt wel mee....het examengebied ligt niet in het centrum maar voornamelijk in Geuzenveld. En tja, je kan het maar beter in Amsterdam leren dan kun je het in de andere plaatsen ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
Amsterdam = moeilijk ( denk ik )
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dankjewel ! Ik denk dat ik toch wel eerst de theorie wil halen omdat ik het echt eng vind in de auto. Ik denk dat ik met theorie op zak een stuk relaxter en zelfverzekerder de praktijklessen kan volgen, omdat je dan zo een idee hebt van "theorie in mn zak, dit varkentje was ik dan ook wel ff ! " .
Ik twijvel nog tussen Almere en Amsterdam.
Almere = makkelijk ( denk ik )
Amsterdam = moeilijk ( denk ik )
Officieel niet hoor. Maar er zal niemand moeilijk doen als je 130 rijdt tijdens het inhalenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:01 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Je mag 10 km boven de limiet als je inhaalt dus was gewoon een goede actie. Op eigen initiatief inhalen is iets dat ze juist graag zien, mits goed en binnen de regels van de wet natuurlijk
Inderdaad. Daarnaast is je snelheidsmeter niet helemaal correct en gaat er bij bij bromsnor nog een marge van 4 kmph (toch?) af. Mijn instructeur zei ook dat je beter veilig en ietsje harder kan rijden dan het andere verkeer hinderen met nét niet de max snelheid.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Officieel niet hoor. Maar er zal niemand moeilijk doen als je 130 rijdt tijdens het inhalen
Dat heb ik ook steeds, in ieder geval heel veel succes morgen !quote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Eenskijken het volgende:
morgen theorie..
ene keer gaat 't erg goed, andere keer opeens veel fouten. niet echt een patroon.
Ik had een stuk of 10 oefentoetsen gemaakt voor mijn theorie-examen en had altijd een stuk of 6 fouten. Bij het echte examen maar 1 foutje. Dus het valt misschien nog wel meequote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds, in ieder geval heel veel succes morgen !
Ik had bij de proeftoetsen elke keer meer dan 15 fout bij gevaarherkenningquote:Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had een stuk of 10 oefentoetsen gemaakt voor mijn theorie-examen en had altijd een stuk of 6 fouten. Bij het echte examen maar 1 foutje. Dus het valt misschien nog wel mee
quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef MelR het volgende:
ik heb a.k vrijdag mn theorie examen! en ik ben nu al zenuwachtig!...vooral die gevaarherkenning!!! iemand daar tips, ezelsbruggetjes oid voor?...al schijnt de gevaarherkenning bij examen beter te doen te zijn dan bij proefexamens....ben nu voor de 2e x mn boek aan t doorlezen, en maak steeds van die examens op cdrom van VERJO. en ook examen trainingen van rijschool....
ik dacht de theorie valt wel mee, maar is toch wel pittig, terwijl tijdens het rijden alles wel op zn plek valt!...
(A) Remmenquote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef MelR het volgende:
ik heb a.k vrijdag mn theorie examen! en ik ben nu al zenuwachtig!...vooral die gevaarherkenning!!! iemand daar tips, ezelsbruggetjes oid voor?
Gefeliciteerd !quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Eenskijken het volgende:
geslaagd voor theorie![]()
2 fout. en bij gevaarherkenning 7 fout.
Gaat lekker, zo in één keer. Op naar de praktijk
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef ellenatmars het volgende:
En ik ben net terug van m'n praktijkexamen. Meteen voor de eerste keer geslaagdHeerlijk! Morgen dat rijbewijs aanvragen
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Moonwalk het volgende:
Gefeliciteerd !![]()
![]()
Vond je het moeilijk?
Thanks,quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef MelR het volgende:
ik heb a.k vrijdag mn theorie examen! en ik ben nu al zenuwachtig!...vooral die gevaarherkenning!!! iemand daar tips, ezelsbruggetjes oid voor?...al schijnt de gevaarherkenning bij examen beter te doen te zijn dan bij proefexamens...
Cool! Heel erg gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef ellenatmars het volgende:
En ik ben net terug van m'n praktijkexamen. Meteen voor de eerste keer geslaagdHeerlijk! Morgen dat rijbewijs aanvragen
![]()
Mja ben ik het zeker mee eens. Je hoeft maar de helft goed te hebben van 25 vragenquote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cool! Heel erg gefeliciteerd!
Over de theorie, en die inzichtvragen; ik blijf dat het meest achterlijke vinden dat ze ooit hebben bedacht. Als je zo veel fout mag hebben is dat al een teken dat er iets niet klopt aan de vraagstelling..!
Ik heb 'm gehaald, gelukkig in 1 keer. Morgen meteen op het gemeentehuis aanvragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:25 schreef mrc17 het volgende:
Ik word over een half uur opgehaald. En dan om 11:40 afrijden.
In welke stad heb je gereserveerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb me aangemeld voor theorie12 jan dus ik heb nog ff
Het zal mooi zijn als je hem nog voor 2010 kan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef monsterd. het volgende:
Heb morgen ook weer rijles. 't wordt nu echt tijd om het examen aan te vragen vind ik
Zou heel mooi geweest zijn idd. kan helaas niet omdat ik zelf heel erg druk ben, maar nu hoop ik op begin/midden januariquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het zal mooi zijn als je hem nog voor 2010 kan doenIk heb hem komende maandag!
Ik zou er niet op hopen. Mijn instructeur sprak van gemiddeld 6 weken wachttijd bij het CBR, in normale tijden. Ik weet niet of hij dat voor heel het land bedoelde of alleen hier in de regio...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zou heel mooi geweest zijn idd. kan helaas niet omdat ik zelf heel erg druk ben, maar nu hoop ik op begin/midden januari
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik zou er niet op hopen. Mijn instructeur sprak van gemiddeld 6 weken wachttijd bij het CBR, in normale tijden. Ik weet niet of hij dat voor heel het land bedoelde of alleen hier in de regio...
AMSTERDAM natuurlijk !quote:
Gefeli.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef DesieQ het volgende:
Ik heb hem! Ben vorige week geslaagd en heb net mijn rijbewijs opgehaald van het stadhuis. Ga meteen vanmiddag rijden in mijn autootje, een zwarte Ford Ka uit 1997. Heerlijk met die sneeuw op komst
"Kijken of je snel kunt handelen..."quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Daarnaast vergeet hij vaak te zeggen of we link of rechts moeten.
Fijn, zo'n instructeur
Ik heb nog niks van mijn instructeur gehoord. Ik denk dat het dan doorgaat... Je moet alles een keer meegemaakt hebben hč?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Vandaag gaat mijn rijles niet door i.v.m. sneeuw. De winterbanden komen morgen pas op de lesauto te liggen.
you... are... me?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, terug van lessen. Is wel weer wat anders rijden, in het donker en in de sneeuwAuto al een paar keer bijna weggeslipt (drempel met wat scheve zijkant). Zitten namelijk ook geen winterbanden op de lesauto's. Mocht ook een keer het gas helemaal intrappen zodat je zag wat er gebeurde (slippen) en het ABS testen, grappig dat krakelgeluid
Volgens mij is het mogelijk om je tussentijdse toets om te zetten in een examen, maar pin me er niet op vast. Ik zou het gewoon even aan je instructeur vragen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef U1233039 het volgende:
Lekker is dat, vandaag TTT afgelast om een beetje sneeuw. Wel gewoon 2 uur gerijlest, lekker uitgemelkt want mocht die rijles die ipv ttt kwam natuurlijk nog even betalen...
Weet iemand of ik die TTT nu kan annuleren, want heb geen zin om nog 2weken te wachten dus gewoon examen GVD!
Daar gaat het dus al fout denk ik.. Nja ik zal hem morgen wel ff bellen..quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef BastiaanL het volgende:
Als je tenminste een instructeur hebt die je probleem begrijpt, en niet zegt dat je "omdat hij dat vindt" toch maar eerst die TTT moet doen.
Waarom heb je les in een automaatquote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef MelR het volgende:
ik heb morgen mn theorie examen! heb erg goed geleerd maar nog steeds moeite met voorrang en de getallen ivm aanhangwagens en ladingen...help!
rijd er nog iemand in een automaat?
Gaat gewoon door dus? Hier ligt vanochtend toch wel aardig wat sneeuw; maar niks van het cbr of de rijschool gehoord..quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:51 schreef Biefstuk het volgende:
Om 8 uur een uurtje voorrijden. Vervolgens om 9 uur rijexamen
Tot nu toe zonder zenuwen
Ik heb voor mn autorijbewijs wel een keer in een zelfde soort paksneeuw afgereden, 1 groot fiasco.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Hier ook het examen afgelast. Wel nog een half uurtje gereden. Waardeloos, want er was gewoon goed te rijden! En ook voor mij pas in 2010 de volgende kans. Schijtcbr die het pas een uur vantevoren laat wetenwat een kutbedrijf zeg
hey biefstuk...ik krijg honger van jou!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:58 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Waarom heb je les in een automaat?
Want het is toch zo dat je voor een schakelauto nog een examen moet doen? Of pas na een bepaalde tijd in een schakelauto mag rijden?
Edit: http://www.postbus51.nl/n(...)automaat-rijden.html
Opnieuw examen dus
Dat is ook 1x leuk... tenzij je nooit drinkt natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga er ook aan beginnen, wordt echt eens tijd. Altijd dat gezeik dat niemand de bob wil zijnvooruit, doe ik het wel
(zodra ik geslaagd ben dan)
Haha, vandaag weer een leuk feest moeten missen omdat geen een kloot z'n alcoholverslaving wil opofferenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Dat is ook 1x leuk... tenzij je nooit drinkt natuurlijk
Ik ben 'm morgen...![]()
Ja de drank laten staan is opzich niet zo erg natuurlijk... maar ja om iedere keer 'gebruikt' te worden als bob omdat ze doorhebben dat ik t kan laten staan is ook niet de bedoelingquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Haha, vandaag weer een leuk feest moeten missen omdat geen een kloot z'n alcoholverslaving wil opofferenIk overleef beide situaties, dus als ik dan moet rijden om ergens heen te gaan dan laat i k de martini wel staan
Haha ach, als ik draai dan rijdt er iemand andersquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:35 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ja de drank laten staan is opzich niet zo erg natuurlijk... maar ja om iedere keer 'gebruikt' te worden als bob omdat ze doorhebben dat ik t kan laten staan is ook niet de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |