je kan via de website van het cbr je theorie examen aanvragen. Hoeft niet via de rijschool.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef Moonwalk het volgende:
HoiIk vind het nu genoeg geweest, ben 24 jaar en heb geen rijbewijs. Ik ging even zoeken of er een rijtopic bestaat en gelukkig zijn jullie er
![]()
# Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
Vorig jaar drie lessen gehad, durfde daarna niet meer verder omdat ik het te eng vond. Moest bij les 1 al de hellingproef doen en bij les twee was ik bijna alles weer vergeten. Dus ik voelde me super dom bij les 3 en toen werd ik bang en dacht ik dat autorijden gewoon niks voor mij was. Nu wil ik eerst theorie halen zodat ik minder zenuwen heb.
# Hoeveel lessen je hebt gehad.
drie, momenteel volg ik geen les. Eerst theorie halen
# Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
Twee keer met de koppeling bij een stoplicht, maar wat wil je dan ook met maar drie lessen![]()
# Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
Weet iemand of je je zonder rijschool kan aanmelden voor theorie? en hoe lang je ongeveer moet wachten vanaf het moment dat je je aanmeldt?
# Wanneer je geslaagd bent.
Hopelijk heb ik mn rijbewijs rond de zomer 2010
Schatje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Morodeepdelver het volgende:
Vandaag geslaagd! Eindelijk mijn rijbewijs!
Moest in Gouda afrijden, nog iemand anders die vanochtend in Gouda reed?
Wat een drukte O.o
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat een drukte O.o
verstand op nul en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze laatste berichten geven mij goede hoop voor morgen.
Verstand op nul lijkt me nou niet écht handig als je het overige verkeer constant in de gaten moet houdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
verstand op nul en gaan met die banaan
Generale repetitie hoort mis te gaan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had gehoopt op een relaxte laatste les voor mijn examen, maar nee hoor. Het liep niet bepaald op rolletjes
.
Ik betaal 180 euro.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Laten we het hopen. Mijn rijschool vraagt trouwens wel superveel voor zo'n rijexamen, volgens mij kost dat bij het CBR toch maar zo'n 120-140 euro, ik betaal voor het rijexamen alleen al 220 euro
.
Nog een reden dat ik het morgen gewoon moet halen.
Administratiekosten he.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat het zo duur moet zijn. Maar ja, nu niks meer aan te doen.
Dat lijkt me zo chillquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Bhuddy het volgende:
Succes en gefeliciteerd allemaal! @Gijs: nu hard knallen de 8e he
Ik heb afgelopen zondag m'n eerste 'grote' rit alleen gemaakt naar Amstelveen. Ruim een uur gereden, heen in de stromende regen en terug was 't heerlijk stil op de snelweg, lekker kunnen doorrijden. Vandaag weer naar Amsterdam in de file, echt heel erg irritant. Maar goed, het lukte
Donderdag naar een goedkoop brikkie gekeken, peug 205![]()
Overigens betaalde ik 200 euro voor m'n praktijkexamen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat een drukte O.o
Je moet het maar net treffen met een goedkoop autootje denk ik, en als je tijd over hebt of zelfs teveel hebt kan je altijd nog autospeurders.nl en dat soort sites helemaal tot in detail uitzoeken, altijd keuzequote:Op woensdag 9 december 2009 01:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Zijn auto's zo goedkoop tegenwoordig?![]()
@Wikwakka2, succes vandaag.
Wat denk je zelf? Een auto van 625 euro?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Zijn auto's zo goedkoop tegenwoordig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |