abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75361028
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:25 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Ja oké. Maar dat vooruit inparkeren was toen we weer bij het CBR waren.
En mijn parkeer skills zijn niet echt prettig.
Mijne ook niet hoor, wees maar niet bang . Gewoon een kwestie van oefenen, denk ik. Ik hoop dat ik de standaardroute richting Rotterdam airport krijg, maar dat zal wel niet gebeuren .
Cool story, Hansel.
pi_75361437
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mijne ook niet hoor, wees maar niet bang . Gewoon een kwestie van oefenen, denk ik. Ik hoop dat ik de standaardroute richting Rotterdam airport krijg, maar dat zal wel niet gebeuren .
Die route is wel tof ja, maar de route richting Utrecht was ook wel te doen.
pi_75361656
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Die route is wel tof ja, maar de route richting Utrecht was ook wel te doen.
En ach, als ik mijn rijbewijs heb moet ik vast ook naar onverwachte plaatsen rijden, dus het is gewoon een kwestie van doen.
Cool story, Hansel.
pi_75361722
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En ach, als ik mijn rijbewijs heb moet ik vast ook naar onverwachte plaatsen rijden, dus het is gewoon een kwestie van doen.
Klopt.
Laat me weten hoe het gegaan is hé!
pi_75361757
Als ik mezelf na de uitslag driehoog uit een raam heb gegooid raad je maar hoe laat het is .
Cool story, Hansel.
pi_75361880
Rotterdam Airport is echt een te makkelijke route
Ik moest naar dat ene Zwembad in Crooswijk (Schuttersveld) rijden, en die is irritant. Kom je door allerlei kleine straatjes enzo. Maar ik weet niet hoe het tegenwoordig is? Ik moest 3 oriëntatiepunten kennen destijds (nou ja, anderhalf jaar geleden).
pi_75368189
ARGH, ik heb om 3 uur 2e keer theorie.... Ik ben zo bang dat ik het gewoon niet fix.... De vorige keer had ik het echt niet verwacht dat ik nog 6 fouten zou hebben, als ik het vandaag maar niet verneuk
pi_75368205
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef GijsMF het volgende:
ARGH, ik heb om 3 uur 2e keer theorie.... Ik ben zo bang dat ik het gewoon niet fix.... De vorige keer had ik het echt niet verwacht dat ik nog 6 fouten zou hebben, als ik het vandaag maar niet verneuk
Heb je oefenexamens op de computer?
Cool story, Hansel.
pi_75368447
quote:
Je kan het! Succes.
pi_75368563
quote:
Suc6 in ieder geval!
*rijles over 1 uurtje
pi_75370664
Net TTT gehad. Tijdens de rijlessen ging het supergoed, maar toch was ik erg zenuwachtig en ging bijna alles mis.

Gelukkig wel de vrijstelling.
pi_75370840
Mischien had ik ook maar een TTT moeten doen . Nou ja, als ik het woensdag niet haal moet ik dat mischien maar een keer proberen. Alhoewel, die dingen zijn binnenkort even duur als een normaal examen, dus dan kan je net zo goed examen doen .
Cool story, Hansel.
pi_75371414
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien had ik ook maar een TTT moeten doen . Nou ja, als ik het woensdag niet haal moet ik dat mischien maar een keer proberen. Alhoewel, die dingen zijn binnenkort even duur als een normaal examen, dus dan kan je net zo goed examen doen .
Doe nou maar niet.
Ik heb het ook zonder TTT gehaald.
pi_75371456
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Doe nou maar niet.
Ik heb het ook zonder TTT gehaald.
ik kan het. IK KAN HET ik kan het....
Cool story, Hansel.
pi_75371694
Ik kán het ook wel. Maar ja, het is en blijft een momentopname, zo'n examen .
Cool story, Hansel.
pi_75386327
vandaag weer les gehad. Moet zeggen dat het een stuk beter ging (of iig voelde). Mijn instructeur zei ook dat er duidelijk verbetering was. (gelukkig maar) dus ik heb goede hoop.
There are only 151 Pokémon.
pi_75387130
Jahahahahaaaa! 3 fouten! Heb ik eindelijk vrij baan richting de praktijk!

Kan alleen de 8e januari pas op, ik kon eventueel volgende week wel op, dat was hier nog wel vrij, maar de rij-instructeur of ik kon telkens niet... Dan moet het nog maar even wachten

@Wikwakka2: Ja had een cd van mijn neef gekregen en kon op internet oefenen via volkswagenrijbewijs.nl, had ook nog een boek die ik 3x heb doorgespit. Toch raar dat ik nog zoveel moest blokken voor de theorie als ik de scooter en trekker theorie ook al heb gedaan....

@Tijgertje/GuitarJJ: Tnx!
pi_75389425
Gefeliciteerd!
pi_75400890
Rijbewijs! Eindelijk! Vorige maand ben ik gezakt en nu toch geslaagd.
Gut wat een heerlijk gevoel
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_75401140
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef DesieQ het volgende:
Gefeliciteerd!
pi_75401511
gefeliciteerd
pi_75405054
quote:
gefeliciteerd!! Lekker he?
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:55:53 #224
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_75405433
Hoi Ik vind het nu genoeg geweest, ben 24 jaar en heb geen rijbewijs. Ik ging even zoeken of er een rijtopic bestaat en gelukkig zijn jullie er

# Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
Vorig jaar drie lessen gehad, durfde daarna niet meer verder omdat ik het te eng vond. Moest bij les 1 al de hellingproef doen en bij les twee was ik bijna alles weer vergeten. Dus ik voelde me super dom bij les 3 en toen werd ik bang en dacht ik dat autorijden gewoon niks voor mij was. Nu wil ik eerst theorie halen zodat ik minder zenuwen heb.

# Hoeveel lessen je hebt gehad.

drie, momenteel volg ik geen les. Eerst theorie halen

# Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
Twee keer met de koppeling bij een stoplicht, maar wat wil je dan ook met maar drie lessen

# Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.

Weet iemand of je je zonder rijschool kan aanmelden voor theorie? en hoe lang je ongeveer moet wachten vanaf het moment dat je je aanmeldt?

# Wanneer je geslaagd bent.
Hopelijk heb ik mn rijbewijs rond de zomer 2010
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:56:29 #225
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_75405448
quote:
Gefeliciteerd!!!!!!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_75405563
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi Ik vind het nu genoeg geweest, ben 24 jaar en heb geen rijbewijs. Ik ging even zoeken of er een rijtopic bestaat en gelukkig zijn jullie er

# Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
Vorig jaar drie lessen gehad, durfde daarna niet meer verder omdat ik het te eng vond. Moest bij les 1 al de hellingproef doen en bij les twee was ik bijna alles weer vergeten. Dus ik voelde me super dom bij les 3 en toen werd ik bang en dacht ik dat autorijden gewoon niks voor mij was. Nu wil ik eerst theorie halen zodat ik minder zenuwen heb.

# Hoeveel lessen je hebt gehad.

drie, momenteel volg ik geen les. Eerst theorie halen

# Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
Twee keer met de koppeling bij een stoplicht, maar wat wil je dan ook met maar drie lessen

# Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.

Weet iemand of je je zonder rijschool kan aanmelden voor theorie? en hoe lang je ongeveer moet wachten vanaf het moment dat je je aanmeldt?

# Wanneer je geslaagd bent.
Hopelijk heb ik mn rijbewijs rond de zomer 2010
je kan via de website van het cbr je theorie examen aanvragen. Hoeft niet via de rijschool.
Weet je zeker dat je eerst je theorie wilt halen? Ik heb dat ook gedaan maar ik merkte dat ik aan mijn rijlessen meer heb gehad dan aan het hele theorie gebeuren. Vooral bij de inschattingsvragen (hoe zou je reageren als..) is het fijn als je al weet hoe het werkt.

Welke plaats ga je lessen?
pi_75406511
Vandaag geslaagd! Eindelijk mijn rijbewijs!

Moest in Gouda afrijden, nog iemand anders die vanochtend in Gouda reed?
Wat een drukte O.o
pi_75406759
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Morodeepdelver het volgende:

Wat een drukte O.o
Schatje!
Gefeliciteerd
pi_75406914
quote:

Wat een drukte O.o
Gefeliciteerd
pi_75408328
Deze laatste berichten geven mij goede hoop voor morgen .
Cool story, Hansel.
pi_75408927
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze laatste berichten geven mij goede hoop voor morgen .
verstand op nul en gaan met die banaan
pi_75409626
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

verstand op nul en gaan met die banaan
Verstand op nul lijkt me nou niet écht handig als je het overige verkeer constant in de gaten moet houden .

Nu eerst nog een dubbele les over een uurtje, dan morgenochtend een enkele en dan... is het tijd .
Cool story, Hansel.
pi_75417565
Ik had gehoopt op een relaxte laatste les voor mijn examen, maar nee hoor . Het liep niet bepaald op rolletjes .
Cool story, Hansel.
pi_75418788
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had gehoopt op een relaxte laatste les voor mijn examen, maar nee hoor . Het liep niet bepaald op rolletjes .
Generale repetitie hoort mis te gaan!
pi_75419327
Laten we het hopen . Mijn rijschool vraagt trouwens wel superveel voor zo'n rijexamen, volgens mij kost dat bij het CBR toch maar zo'n 120-140 euro, ik betaal voor het rijexamen alleen al 220 euro .

Nog een reden dat ik het morgen gewoon moet halen .
Cool story, Hansel.
pi_75420195
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Laten we het hopen . Mijn rijschool vraagt trouwens wel superveel voor zo'n rijexamen, volgens mij kost dat bij het CBR toch maar zo'n 120-140 euro, ik betaal voor het rijexamen alleen al 220 euro .

Nog een reden dat ik het morgen gewoon moet halen .
Ik betaal 180 euro.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_75421481
Ik vind het maar vreemd dat het zo duur moet zijn. Maar ja, nu niks meer aan te doen.
Cool story, Hansel.
pi_75421649
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat het zo duur moet zijn. Maar ja, nu niks meer aan te doen.
Administratiekosten he.
Maar dan nog is ruim 100 euro te veel..
pi_75422776
Succes en gefeliciteerd allemaal! @Gijs: nu hard knallen de 8e he

Ik heb afgelopen zondag m'n eerste 'grote' rit alleen gemaakt naar Amstelveen. Ruim een uur gereden, heen in de stromende regen en terug was 't heerlijk stil op de snelweg, lekker kunnen doorrijden. Vandaag weer naar Amsterdam in de file, echt heel erg irritant. Maar goed, het lukte

Donderdag naar een goedkoop brikkie kijken, peug 205

Overigens betaalde ik 200 euro voor m'n praktijkexamen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bhuddy op 08-12-2009 22:17:25 ]
pi_75424275
vandaag heb ik mijn autotje opgehaald:D in dordrecht.
vond het doodeng om voor de eerste keer (nadat ik me rijbewijs heb gehaald op 27 oktober) zelf te rijden, maar het ging super!!
ben samen met me moeder terug gereden en me moeder vond dat ik heel netjes reed:P

heb een leuke seat ibiza uit 1996 gekocht voor ¤625,-

Nu lekker toeren en echt leren rijden
Ik zal naar alle lesautotjes zwaaien .. daar ben ik gelukkig vanaf:D zelf bepalen waar en hoe ik rij .. heerlijk!!

pi_75424342
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Bhuddy het volgende:
Succes en gefeliciteerd allemaal! @Gijs: nu hard knallen de 8e he

Ik heb afgelopen zondag m'n eerste 'grote' rit alleen gemaakt naar Amstelveen. Ruim een uur gereden, heen in de stromende regen en terug was 't heerlijk stil op de snelweg, lekker kunnen doorrijden. Vandaag weer naar Amsterdam in de file, echt heel erg irritant. Maar goed, het lukte

Donderdag naar een goedkoop brikkie gekeken, peug 205

Overigens betaalde ik 200 euro voor m'n praktijkexamen.
Dat lijkt me zo chill . Eerst dat examen halen morgen...
Cool story, Hansel.
pi_75429888
quote:

Wat een drukte O.o
Gefeliciteerd

Ik reed er toen niet nee. Maar ik les daar ook wel vaak. Is het nog beetje makkelijk te doen daar het afrijden? Die rotonde met die stoplichten bij de stad vind ik altijd aardig irritant. Moest je daar ook overheen?
Piracy is not a crime.
pi_75432403
Zijn auto's zo goedkoop tegenwoordig?
@Wikwakka2, succes vandaag.
pi_75432608
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:08 schreef Tijgertje. het volgende:
@Wikwakka2, succes vandaag.
Je moet het maar net treffen met een goedkoop autootje denk ik, en als je tijd over hebt of zelfs teveel hebt kan je altijd nog autospeurders.nl en dat soort sites helemaal tot in detail uitzoeken, altijd keuze

En succes vandaag wikwakka
ik duim voor je
pi_75435481
Bedankt voor de steun, ik zie net alleen dat het weer niet echt meezit, maar ja, reden te meer om die examinator even te pwnen met mijn rijkunsten .
Cool story, Hansel.
pi_75436733
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat denk je zelf? Een auto van 625 euro?

Je kan je geld evengoed weggooien, kan niet meer dan een wrak zijn. Hoop dat de betreffende user goed kan sleutelen.
pi_75441905

Cool story, Hansel.
pi_75441955
Ik heb eens een auto te koop zien staan voor 50 euro, en die reed ook nog (voor hoelang? idk)

Mijn eerste auto'tje zal ook een tweedehands worden denk ik, maar een die nog een tijdje mee kan gaan.
There are only 151 Pokémon.
pi_75442350
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:

pi_75442700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef styliste het volgende:

[..]

boehoe momentopname
Ik was de dag ervoor zenuwachtiger dan tijdens de rit, maar de examinator was dan ook een gezellige man!
Cool story, Hansel.
pi_75442733
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik was de dag ervoor zenuwachtiger dan tijdens de rit, maar de examinator was dan ook een gezellige man!
dat laatste is heel belangrijk!
pi_75442767
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef styliste het volgende:

[..]

dat laatste is heel belangrijk!
Dat zeker, en hij vond het ook niet erg om een beetje te kletsen. Wat gezelligheid in de auto > strak voor je uit kijken .
Cool story, Hansel.
pi_75442831
quote:

YESSSS
Gefeliciteerd
pi_75442904
quote:

Gefeliciteerd
Dat wordt sparen voor het parkeergeld op de uni
pi_75442979
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Dat wordt sparen voor het parkeergeld op de uni
Ik ben maar een arme student, voorlopig nog geen auto voor mij . Al helemaal niet naar de uni, alhoewel dat wel makkelijk zou zijn.
Cool story, Hansel.
pi_75442990
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

YESSSS
Gefeliciteerd
Bedankt . Tafel 5 trouwens, een examinator in pak, van middelbare leeftijd. Zijn naam weet ik niet meer .
Cool story, Hansel.
pi_75445116
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Bedankt . Tafel 5 trouwens, een examinator in pak, van middelbare leeftijd. Zijn naam weet ik niet meer .
Ik had tafel 4 volgens mij. Niet in pak toen Gewoon net overhemd.
Moest je Utrecht of Zestienhoven?
pi_75445201
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Ik had tafel 4 volgens mij. Niet in pak toen Gewoon net overhemd.
Moest je Utrecht of Zestienhoven?
Ik moest meteen de snelweg op richting Utrecht . Dat had ik ook niet zo vaak gereden, maar daarna door Crooswijk, Noord en Blijdorp was wel makkelijk .
Cool story, Hansel.
pi_75445348
Nu maar hopen dat het morgen op het gemeentehuis niet al te druk is, ik ben om 13:00 klaar met colleges en moet voor 14:00 mijn rijbewijs aangevraagd hebben . Ik kon al geen afspraak meer maken .
Cool story, Hansel.
pi_75445419

gefeliciteerd
pi_75446573
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik moest meteen de snelweg op richting Utrecht . Dat had ik ook niet zo vaak gereden, maar daarna door Crooswijk, Noord en Blijdorp was wel makkelijk .
Haha, die route heb ik dus ook gereden.
pi_75446732
Gister een lekker ver stuk gereden met rijles. Van Apeldoorn naar/richting Nunspeet en Amersfoort en weer terug.
pi_75448522
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:26 schreef Sheakedd het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Ik reed er toen niet nee. Maar ik les daar ook wel vaak. Is het nog beetje makkelijk te doen daar het afrijden? Die rotonde met die stoplichten bij de stad vind ik altijd aardig irritant. Moest je daar ook overheen?
Haha nee moest daar gelukkig niet overheen, dat is inderdaad een rot-rotonde!

Ik zelf vind Gouda ideaal om af te rijden, alles is vrij duidelijk aangegeven, en niet zo druk als R'dam.
Alhoewel, als het spits is...

@ Wikwakka2; gefeliciteerd! =D
pi_75450652
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister een lekker ver stuk gereden met rijles. Van Apeldoorn naar/richting Nunspeet en Amersfoort en weer terug.
ik ga voor het werk vaak van apeldoorn naar zwolle en dat is toch best lastig daar, ik mis weleens een afslag
  woensdag 9 december 2009 @ 16:45:17 #268
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75450882
Vandaag m'n laatste rijles gehad, over een week rijexamen
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_75451375
Afgelopen maandag weer rijles gehad, eindelijk ging het kijken redelijk goed
pi_75451619
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Haha, die route heb ik dus ook gereden.
Ik vond het eigenlijk wel goed te doen, er zijn een stuk moeilijkere plekken om te rijden in Rotterdam.
Cool story, Hansel.
pi_75453343
gefe;iciteerd
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_75455400
@ willempjewever
Even een reactie op wat je zei over:
Je kan je geld evengoed weggooien, kan niet meer dan een wrak zijn. Hoop dat de betreffende user goed kan sleutelen.

»Het is zeker geen weggegooid geld en zeker geen wrak.. het is een super auto mankeert niks aan..!
Hij rijdt super het is een '96 Ga maar op marktplaats ed,, kijken en zoeken naar een seat ibiza die auto's zijn gewoon zo goedkoop!! En ze rijden perfect en zien er super uit! Dit is echt een goede koop geweest..
En jaa ze zijn er echt voor zo goedkoop je kan een leuk tweedehans autotje echt wel kopen voor tussen de ¤550,- en ¤900,- er staan er zat die gewoon nog super goed zijn!..

En ja als er wat mee aan de hand is heb ik me broer die is automonteur bij een garage. me vader is wegenwachter(anwb) en me andere broer is schadehersteller en spuiter.. dus ja ik durf dit wel aan/.!

En heb echt geen miskoop gedaan
pi_75455812
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef daffiieej het volgende:
blablabla, geen miskoop...
Ik geloof best dat ie dan blijft rijden, maar om het nou een mooie auto te noemen gaat wel erg ver
pi_75456926
foto's zeggen niet hoe die er uit ziet he op de foto ziet die er zowiezo anders uit als in het echt..
en ja het meot je smaak maar zijn als het jou smaak niet is..
Ik vind deze auto mooi .. en beter als dat je echt zo vierkant koekblik heb

als ik hem maar mooi vind daar gaat het tog zeker om
pi_75456951
ik vind het een leuke auto
pi_75459425
Gefeliciteerd WW! Veel plezier ermee!

Leuk daffiej voor 't geld! Ik ga morgen bij een nog goedkoper wrak kijken en hoogstwss ook kopen:

Krijg 'em voor 350 euro mee als ik wil, nieuwe APK, dus ben benieuwd
pi_75459621
haha niet de mooiste maar wel leuk
pi_75460071
@wikwakka2: Gefeliciteerd . Voor niets zenuwachtig geweest

@bhuddy: Lekker Old-skool karretje
pi_75465179
@bhuddy
haha indd lekker oud autotje.. maarja je kan er genoeg mee doen.. Als je er maar plezier van hebt!
uit welk jaar komt die ?
pi_75466634
Op een ouwe fiets moet je het leren he zullen we dan maar zeggen
Leuk autootje hoor
pi_75467854
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef daffiieej het volgende:
@ willempjewever
Even een reactie op wat je zei over:

»Het is zeker geen weggegooid geld en zeker geen wrak.. het is een super auto mankeert niks aan..!
Hij rijdt super het is een '96 Ga maar op marktplaats ed,, kijken en zoeken naar een seat ibiza die auto's zijn gewoon zo goedkoop!! En ze rijden perfect en zien er super uit! Dit is echt een goede koop geweest..
En jaa ze zijn er echt voor zo goedkoop je kan een leuk tweedehans autotje echt wel kopen voor tussen de ¤550,- en ¤900,- er staan er zat die gewoon nog super goed zijn!..

En ja als er wat mee aan de hand is heb ik me broer die is automonteur bij een garage. me vader is wegenwachter(anwb) en me andere broer is schadehersteller en spuiter.. dus ja ik durf dit wel aan/.!

En heb echt geen miskoop gedaan
Pardon ?
Dit is toch echt wel toppunt van optimisme.
Het is een goed genoeg auto voor een beginnend vrouwelijke bestuurder. Maar dan vervolgens ook nog met kreten gooien als 'Perfect' en 'Super'.
CMON SON.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:16:35 #282
271079 stelus
nee heb je, ja kan je krijgen.
pi_75472467
ik moest dinsdag op om 13:05, en ben helaas gezakt..
ik ben gezakt op het feit dat ik "te voorzichtig reed" maar ik vind het een beetje onterecht want hij doelde op het feit op een kruispunt dat ik hem blijkbaar zat voor een paar auto's kon drukken (waren vrachtwagens maargoed) dan doe je dat al sowieso minder snel..

maar blijkbaar had ik gewoon het op de gok moeten nemen en hem voor hadden moeten gooien..
pi_75476240
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Bhuddy het volgende:
Krijg 'em voor 350 euro mee als ik wil, nieuwe APK, dus ben benieuwd

Wat een kutbakken man, je kan je geld evengoed in een sloot gooien.
pi_75479518
Kan het RDW a.u.b. platgebombardeerd worden en de klootzak die heeft bedacht dat je 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voor je een rijbewijs mag aanvragen een paar ferme vuistslagen tussen de benen krijgen?

Kutzooi .

En die telefoniste verdient een falcon punch tussen de benen.
Cool story, Hansel.
pi_75480441
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef daffiieej het volgende:
@bhuddy
haha indd lekker oud autotje.. maarja je kan er genoeg mee doen.. Als je er maar plezier van hebt!
uit welk jaar komt die ?
Uit 1990
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Yannick567 het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren he zullen we dan maar zeggen
Leuk autootje hoor
Ik hoop 't ook, over een kwartiertje vertrek ik naar Utrecht, daar staat 'ie.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Wat een kutbakken man, je kan je geld evengoed in een sloot gooien.
Gozert, er zijn genoeg goede auto's te krijgen voor dit geld. In ieder geval om een jaar in rond te tuffen, genoeg vrienden om me heen die een prima auto op de kop hebben weten te tikken voor dit geld. Je kan absoluut niet op voorhand zeggen dat het kutbakken zijn. Of ben jij jaloers omdat je een paar duizend euro hebt uitgegeven aan je Wagon?

Balen Wikwakka! Dat slaat nergens op natuurlijk :S

[ Bericht 0% gewijzigd door Bhuddy op 10-12-2009 13:50:26 ]
pi_75480580
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Pardon ?
Dit is toch echt wel toppunt van optimisme.
Het is een goed genoeg auto voor een beginnend vrouwelijke bestuurder. Maar dan vervolgens ook nog met kreten gooien als 'Perfect' en 'Super'.
CMON SON.
Alles is relatief he. Het rijdt misschien niet zoals een BMW, maar voor 't geld rijdt 't misschien hartstikke goed
pi_75480957
Mensen die gaan zeiken over iemands eerste auto zijn wel érg sneu. Alsof je meteen een splinternieuwe BMW 7-serie kan verwachten .
Cool story, Hansel.
pi_75482310
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die gaan zeiken over iemands eerste auto zijn wel érg sneu. Alsof je meteen een splinternieuwe BMW 7-serie kan verwachten .
True, een eerste auto is 9 van de 10 keer een 2de dan niet 3de hands waar wel iets aan zal mankeren. Is ook niet erg aangezien de kans groot is dat je er een keer een deukje in rijdt.
Maar om dan de verkondigen dat je een perfecte prachtige auto hebt gekocht is natuurlijk het andere uiterste
pi_75482418
Ik heb een 2e hands Daewoo Lanos uit 1998. Stond maar 59.000km op en had iets van nationale autopas? Het ding rijdt lekker en ik ben er blij mee.
Haters gonna hate.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:33:36 #290
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75484663
Vandaag m'n vierde dubbele rijles gehad,het gaat vooruit
Mocht nu ook koppelen,de motor is maar twee keer afgeslagen omdat ik van volledig ingetrapt naar volledig omhoog ging

Alles tegelijk vind ik best lastig,vooral rotondes werken me op m'n zenuwen.Ik stuur te laat in,stuur te weinig en ik trap mn gas ook nog even in dan waardoor ik dus steeds haast óp de rotonde beland..En m'n instructeur is een veel te mooie jongen waar ik zenuwachtig van wordt als hij mijn duimen op het stuur goed zet
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75485254
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een 2e hands Daewoo Lanos uit 1998. Stond maar 59.000km op en had iets van nationale autopas? Het ding rijdt lekker en ik ben er blij mee.
schijnen wel zuiperts te zijn ? Heb er naar gekeken tijdje terug maar om benzine verbruik laten staan.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_75485377
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:30 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Uit 1990
[..]

Ik hoop 't ook, over een kwartiertje vertrek ik naar Utrecht, daar staat 'ie.
[..]

Gozert, er zijn genoeg goede auto's te krijgen voor dit geld. In ieder geval om een jaar in rond te tuffen, genoeg vrienden om me heen die een prima auto op de kop hebben weten te tikken voor dit geld. Je kan absoluut niet op voorhand zeggen dat het kutbakken zijn. Of ben jij jaloers omdat je een paar duizend euro hebt uitgegeven aan je Wagon?

Balen Wikwakka! Dat slaat nergens op natuurlijk :S
hij is nog ouder dan jijzelf bent

nee maar even serieus, is een zware bak volgens mij, qua sturen enz heeft vast geen stuurbekrachtiging. Oudere autos zuipen vaak veel benzine. Maar goed, jij hebt nog niet echt een auto nodig neem ik aan ? Dus hebt ook geen dure eisen. Hoe doe je het met verzekeren ? Op pa zijn naam ?
pi_75485408
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Purdey het volgende:

Alles tegelijk vind ik best lastig,vooral rotondes werken me op m'n zenuwen.Ik stuur te laat in,stuur te weinig en ik trap mn gas ook nog even in dan waardoor ik dus steeds haast óp de rotonde beland..En m'n instructeur is een veel te mooie jongen waar ik zenuwachtig van wordt als hij mijn duimen op het stuur goed zet
Rotondes vond ik juist prima altijd. Op tijd anticiperen zodat je 'm d'r vlot voor kan knallen en 9 van de 10 keer niet hoeft te stoppen. Drukke kruispunten waar je vanuit stilstand over moet steken daarentegen.
pi_75485528
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Rotondes vond ik juist prima altijd. Op tijd anticiperen zodat je 'm d'r vlot voor kan knallen en 9 van de 10 keer niet hoeft te stoppen. Drukke kruispunten waar je vanuit stilstand over moet steken daarentegen.
Rotondes vind ik ook juist makkelijk en het rijdt meestal nog vlot door ook.
Cool story, Hansel.
pi_75485550
Je kan beter gelijk op je eigen naam verzekeren, dan heb je de 'zware last' al gehad, verzekering voor jongeren is altijd duur.
pi_75485751
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan het RDW a.u.b. platgebombardeerd worden en de klootzak die heeft bedacht dat je 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voor je een rijbewijs mag aanvragen een paar ferme vuistslagen tussen de benen krijgen?

Kutzooi .

En die telefoniste verdient een falcon punch tussen de benen.
wtf
Moet je nou wachten tot je 189 in NL staat ingeschreven ofzo?
pi_75485805
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

wtf
Moet je nou wachten tot je 189 in NL staat ingeschreven ofzo?
Ja, zoals de telefoniste van het RDW met een sarcastisch kutstemmetje zei: 'je moet gewoon nog maar even 6 weekjes geduld hebben' .
Cool story, Hansel.
pi_75486110
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:35 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Alles is relatief he. Het rijdt misschien niet zoals een BMW, maar voor 't geld rijdt 't misschien hartstikke goed
Ik zeg ook niet dat het een slechte koop is ofzo. Maar om te claimen dat het PERFECT en SUPER is, is een beetje te veel van het goede .
Ik begrijp dat er niet zoveel geld beschikbaar is voor een auto, maar ik bijvoorbeeld krijg een auto als ik de eerste keer slaag. En dan betaal ik natuurlijk mee. En dat wordt dan zoiets:

pi_75487483
Veel te over de top gkhn
Audi A3
pi_75487541
Ik rij lekker in deze rond, een donkerblauwe, van mamma

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')