abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75442700
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef styliste het volgende:

[..]

boehoe momentopname
Ik was de dag ervoor zenuwachtiger dan tijdens de rit, maar de examinator was dan ook een gezellige man!
Cool story, Hansel.
pi_75442733
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik was de dag ervoor zenuwachtiger dan tijdens de rit, maar de examinator was dan ook een gezellige man!
dat laatste is heel belangrijk!
pi_75442767
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:07 schreef styliste het volgende:

[..]

dat laatste is heel belangrijk!
Dat zeker, en hij vond het ook niet erg om een beetje te kletsen. Wat gezelligheid in de auto > strak voor je uit kijken .
Cool story, Hansel.
pi_75442831
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:

YESSSS
Gefeliciteerd
pi_75442904
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef wikwakka2 het volgende:

Gefeliciteerd
Dat wordt sparen voor het parkeergeld op de uni
pi_75442979
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Dat wordt sparen voor het parkeergeld op de uni
Ik ben maar een arme student, voorlopig nog geen auto voor mij . Al helemaal niet naar de uni, alhoewel dat wel makkelijk zou zijn.
Cool story, Hansel.
pi_75442990
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

YESSSS
Gefeliciteerd
Bedankt . Tafel 5 trouwens, een examinator in pak, van middelbare leeftijd. Zijn naam weet ik niet meer .
Cool story, Hansel.
pi_75445116
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Bedankt . Tafel 5 trouwens, een examinator in pak, van middelbare leeftijd. Zijn naam weet ik niet meer .
Ik had tafel 4 volgens mij. Niet in pak toen Gewoon net overhemd.
Moest je Utrecht of Zestienhoven?
pi_75445201
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Ik had tafel 4 volgens mij. Niet in pak toen Gewoon net overhemd.
Moest je Utrecht of Zestienhoven?
Ik moest meteen de snelweg op richting Utrecht . Dat had ik ook niet zo vaak gereden, maar daarna door Crooswijk, Noord en Blijdorp was wel makkelijk .
Cool story, Hansel.
pi_75445348
Nu maar hopen dat het morgen op het gemeentehuis niet al te druk is, ik ben om 13:00 klaar met colleges en moet voor 14:00 mijn rijbewijs aangevraagd hebben . Ik kon al geen afspraak meer maken .
Cool story, Hansel.
pi_75445419

gefeliciteerd
pi_75446573
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik moest meteen de snelweg op richting Utrecht . Dat had ik ook niet zo vaak gereden, maar daarna door Crooswijk, Noord en Blijdorp was wel makkelijk .
Haha, die route heb ik dus ook gereden.
pi_75446732
Gister een lekker ver stuk gereden met rijles. Van Apeldoorn naar/richting Nunspeet en Amersfoort en weer terug.
pi_75448522
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:26 schreef Sheakedd het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Ik reed er toen niet nee. Maar ik les daar ook wel vaak. Is het nog beetje makkelijk te doen daar het afrijden? Die rotonde met die stoplichten bij de stad vind ik altijd aardig irritant. Moest je daar ook overheen?
Haha nee moest daar gelukkig niet overheen, dat is inderdaad een rot-rotonde!

Ik zelf vind Gouda ideaal om af te rijden, alles is vrij duidelijk aangegeven, en niet zo druk als R'dam.
Alhoewel, als het spits is...

@ Wikwakka2; gefeliciteerd! =D
pi_75450652
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister een lekker ver stuk gereden met rijles. Van Apeldoorn naar/richting Nunspeet en Amersfoort en weer terug.
ik ga voor het werk vaak van apeldoorn naar zwolle en dat is toch best lastig daar, ik mis weleens een afslag
  woensdag 9 december 2009 @ 16:45:17 #268
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75450882
Vandaag m'n laatste rijles gehad, over een week rijexamen
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_75451375
Afgelopen maandag weer rijles gehad, eindelijk ging het kijken redelijk goed
pi_75451619
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Haha, die route heb ik dus ook gereden.
Ik vond het eigenlijk wel goed te doen, er zijn een stuk moeilijkere plekken om te rijden in Rotterdam.
Cool story, Hansel.
pi_75453343
gefe;iciteerd
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_75455400
@ willempjewever
Even een reactie op wat je zei over:
Wat denk je zelf? Een auto van 625 euro?
Je kan je geld evengoed weggooien, kan niet meer dan een wrak zijn. Hoop dat de betreffende user goed kan sleutelen.

»Het is zeker geen weggegooid geld en zeker geen wrak.. het is een super auto mankeert niks aan..!
Hij rijdt super het is een '96 Ga maar op marktplaats ed,, kijken en zoeken naar een seat ibiza die auto's zijn gewoon zo goedkoop!! En ze rijden perfect en zien er super uit! Dit is echt een goede koop geweest..
En jaa ze zijn er echt voor zo goedkoop je kan een leuk tweedehans autotje echt wel kopen voor tussen de ¤550,- en ¤900,- er staan er zat die gewoon nog super goed zijn!..

En ja als er wat mee aan de hand is heb ik me broer die is automonteur bij een garage. me vader is wegenwachter(anwb) en me andere broer is schadehersteller en spuiter.. dus ja ik durf dit wel aan/.!

En heb echt geen miskoop gedaan
pi_75455812
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef daffiieej het volgende:
blablabla, geen miskoop...
Ik geloof best dat ie dan blijft rijden, maar om het nou een mooie auto te noemen gaat wel erg ver
pi_75456926
foto's zeggen niet hoe die er uit ziet he op de foto ziet die er zowiezo anders uit als in het echt..
en ja het meot je smaak maar zijn als het jou smaak niet is..
Ik vind deze auto mooi .. en beter als dat je echt zo vierkant koekblik heb

als ik hem maar mooi vind daar gaat het tog zeker om
pi_75456951
ik vind het een leuke auto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')