Ik was de dag ervoor zenuwachtiger dan tijdens de rit, maar de examinator was dan ook een gezellige man!quote:
dat laatste is heel belangrijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was de dag ervoor zenuwachtiger dan tijdens de rit, maar de examinator was dan ook een gezellige man!
Dat zeker, en hij vond het ook niet erg om een beetje te kletsen. Wat gezelligheid in de auto > strak voor je uit kijkenquote:
Ik ben maar een arme student, voorlopig nog geen auto voor mijquote:Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dat wordt sparen voor het parkeergeld op de uni
Bedanktquote:
Ik had tafel 4 volgens mij. Niet in pak toenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt. Tafel 5 trouwens, een examinator in pak, van middelbare leeftijd. Zijn naam weet ik niet meer
.
Ik moest meteen de snelweg op richting Utrechtquote:Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik had tafel 4 volgens mij. Niet in pak toenGewoon net overhemd.
Moest je Utrecht of Zestienhoven?
Haha, die route heb ik dus ook gereden.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest meteen de snelweg op richting Utrecht. Dat had ik ook niet zo vaak gereden, maar daarna door Crooswijk, Noord en Blijdorp was wel makkelijk
.
Haha nee moest daar gelukkig niet overheen, dat is inderdaad een rot-rotonde!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:26 schreef Sheakedd het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik reed er toen niet nee. Maar ik les daar ook wel vaak. Is het nog beetje makkelijk te doen daar het afrijden? Die rotonde met die stoplichten bij de stad vind ik altijd aardig irritant. Moest je daar ook overheen?
ik ga voor het werk vaak van apeldoorn naar zwolle en dat is toch best lastig daar, ik mis weleens een afslagquote:Op woensdag 9 december 2009 14:51 schreef GuitarJJ het volgende:
Gister een lekker ver stuk gereden met rijles. Van Apeldoorn naar/richting Nunspeet en Amersfoort en weer terug.
Ik vond het eigenlijk wel goed te doen, er zijn een stuk moeilijkere plekken om te rijden in Rotterdam.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Haha, die route heb ik dus ook gereden.
Ik geloof best dat ie dan blijft rijden, maar om het nou een mooie auto te noemen gaat wel erg verquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |