Pardonquote:Op woensdag 9 december 2009 18:56 schreef daffiieej het volgende:
@ willempjewever
Even een reactie op wat je zei over:
Wat denk je zelf? Een auto van 625 euro?
Je kan je geld evengoed weggooien, kan niet meer dan een wrak zijn. Hoop dat de betreffende user goed kan sleutelen.
»Het is zeker geen weggegooid geld en zeker geen wrak.. het is een super auto mankeert niks aan..!
Hij rijdt super het is een '96 Ga maar op marktplaats ed,, kijken en zoeken naar een seat ibiza die auto's zijn gewoon zo goedkoop!! En ze rijden perfect en zien er super uit! Dit is echt een goede koop geweest..
En jaa ze zijn er echt voor zo goedkoop je kan een leuk tweedehans autotje echt wel kopen voor tussen de ¤550,- en ¤900,- er staan er zat die gewoon nog super goed zijn!..
En ja als er wat mee aan de hand is heb ik me broer die is automonteur bij een garage. me vader is wegenwachter(anwb) en me andere broer is schadehersteller en spuiter.. dus ja ik durf dit wel aan/.!
En heb echt geen miskoop gedaan![]()
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef Bhuddy het volgende:
Krijg 'em voor 350 euro mee als ik wil, nieuwe APK, dus ben benieuwd
Uit 1990quote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef daffiieej het volgende:
@bhuddy
haha indd lekker oud autotje.. maarja je kan er genoeg mee doen.. Als je er maar plezier van hebt!
uit welk jaar komt die ?
Ik hoop 't ook, over een kwartiertje vertrek ik naar Utrecht, daar staat 'ie.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Yannick567 het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren he zullen we dan maar zeggen![]()
![]()
Leuk autootje hoor
Gozert, er zijn genoeg goede auto's te krijgen voor dit geld. In ieder geval om een jaar in rond te tuffen, genoeg vrienden om me heen die een prima auto op de kop hebben weten te tikken voor dit geld. Je kan absoluut niet op voorhand zeggen dat het kutbakken zijn. Of ben jij jaloers omdat je een paar duizend euro hebt uitgegeven aan je Wagon?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Wat een kutbakken man, je kan je geld evengoed in een sloot gooien.
Alles is relatief he. Het rijdt misschien niet zoals een BMW, maar voor 't geld rijdt 't misschien hartstikke goedquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Pardon![]()
?
Dit is toch echt wel toppunt van optimisme.![]()
Het is een goed genoeg auto voor een beginnend vrouwelijke bestuurder. Maar dan vervolgens ook nog met kreten gooien als 'Perfect' en 'Super'.
CMON SON.
True, een eerste auto is 9 van de 10 keer een 2de dan niet 3de hands waar wel iets aan zal mankeren. Is ook niet erg aangezien de kans groot is dat je er een keer een deukje in rijdt.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die gaan zeiken over iemands eerste auto zijn wel érg sneu. Alsof je meteen een splinternieuwe BMW 7-serie kan verwachten.
schijnen wel zuiperts te zijn ? Heb er naar gekeken tijdje terug maar om benzine verbruik laten staan.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb een 2e hands Daewoo Lanos uit 1998. Stond maar 59.000km op en had iets van nationale autopas? Het ding rijdt lekker en ik ben er blij mee.
hij is nog ouder dan jijzelf bentquote:Op donderdag 10 december 2009 13:30 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Uit 1990
[..]
Ik hoop 't ook, over een kwartiertje vertrek ik naar Utrecht, daar staat 'ie.
[..]
Gozert, er zijn genoeg goede auto's te krijgen voor dit geld. In ieder geval om een jaar in rond te tuffen, genoeg vrienden om me heen die een prima auto op de kop hebben weten te tikken voor dit geld. Je kan absoluut niet op voorhand zeggen dat het kutbakken zijn. Of ben jij jaloers omdat je een paar duizend euro hebt uitgegeven aan je Wagon?
Balen Wikwakka! Dat slaat nergens op natuurlijk :S
Rotondes vond ik juist prima altijd. Op tijd anticiperen zodat je 'm d'r vlot voor kan knallen en 9 van de 10 keer niet hoeft te stoppen. Drukke kruispunten waar je vanuit stilstand over moet steken daarentegen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Purdey het volgende:
Alles tegelijk vind ik best lastig,vooral rotondes werken me op m'n zenuwen.Ik stuur te laat in,stuur te weinig en ik trap mn gas ook nog even in dan waardoor ik dus steeds haast óp de rotonde beland..En m'n instructeur is een veel te mooie jongen waar ik zenuwachtig van wordt als hij mijn duimen op het stuur goed zet
Rotondes vind ik ook juist makkelijk en het rijdt meestal nog vlot door ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Rotondes vond ik juist prima altijd. Op tijd anticiperen zodat je 'm d'r vlot voor kan knallen en 9 van de 10 keer niet hoeft te stoppen. Drukke kruispunten waar je vanuit stilstand over moet steken daarentegen.
wtfquote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan het RDW a.u.b. platgebombardeerd worden en de klootzak die heeft bedacht dat je 189 dagen in Nederland ingeschreven moet hebben staan voor je een rijbewijs mag aanvragen een paar ferme vuistslagen tussen de benen krijgen?
Kutzooi.
En die telefoniste verdient een falcon punch tussen de benen.
Ja, zoals de telefoniste van het RDW met een sarcastisch kutstemmetje zei: 'je moet gewoon nog maar even 6 weekjes geduld hebben'quote:Op donderdag 10 december 2009 16:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf![]()
Moet je nou wachten tot je 189 in NL staat ingeschreven ofzo?
Ik zeg ook niet dat het een slechte koop is ofzo. Maar om te claimen dat het PERFECT en SUPER is, is een beetje te veel van het goedequote:Op donderdag 10 december 2009 13:35 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Alles is relatief he. Het rijdt misschien niet zoals een BMW, maar voor 't geld rijdt 't misschien hartstikke goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |