Mijne ook niet hoor, wees maar niet bangquote:Op maandag 7 december 2009 09:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja oké. Maar dat vooruit inparkeren was toen we weer bij het CBR waren.
En mijn parkeer skills zijn niet echt prettig.
Die route is wel tof ja, maar de route richting Utrecht was ook wel te doen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijne ook niet hoor, wees maar niet bang. Gewoon een kwestie van oefenen, denk ik. Ik hoop dat ik de standaardroute richting Rotterdam airport krijg, maar dat zal wel niet gebeuren
.
En ach, als ik mijn rijbewijs heb moet ik vast ook naar onverwachte plaatsen rijden, dus het is gewoon een kwestie van doen.quote:Op maandag 7 december 2009 09:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die route is wel tof ja, maar de route richting Utrecht was ook wel te doen.
Klopt.quote:Op maandag 7 december 2009 09:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ach, als ik mijn rijbewijs heb moet ik vast ook naar onverwachte plaatsen rijden, dus het is gewoon een kwestie van doen.
Heb je oefenexamens op de computer?quote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef GijsMF het volgende:
ARGH, ik heb om 3 uur 2e keer theorie.... Ik ben zo bang dat ik het gewoon niet fix.... De vorige keer had ik het echt niet verwacht dat ik nog 6 fouten zou hebben, als ik het vandaag maar niet verneuk
Je kan het! Succes.quote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef GijsMF het volgende:
ARGH, ik heb om 3 uur 2e keer theorie.... Ik ben zo bang dat ik het gewoon niet fix.... De vorige keer had ik het echt niet verwacht dat ik nog 6 fouten zou hebben, als ik het vandaag maar niet verneuk
Suc6 in ieder geval!quote:Op maandag 7 december 2009 13:10 schreef GijsMF het volgende:
Doe nou maar niet.quote:Op maandag 7 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien had ik ook maar een TTT moeten doen. Nou ja, als ik het woensdag niet haal moet ik dat mischien maar een keer proberen. Alhoewel, die dingen zijn binnenkort even duur als een normaal examen, dus dan kan je net zo goed examen doen
.
ik kan het. IK KAN HET ik kan het....quote:Op maandag 7 december 2009 14:27 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doe nou maar niet.
Ik heb het ook zonder TTT gehaald.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef DesieQ het volgende:
Rijbewijs!Eindelijk! Vorige maand ben ik gezakt en nu toch geslaagd.
Gut wat een heerlijk gevoel
gefeliciteerd!! Lekker he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef DesieQ het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef DesieQ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |