abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75664967
nu andere toets gedaan bij dezelfde site, gevaarherkenning gaat stuk beter door goed op de hierboven genoemde punten te letten...had nu van de 65 vragen 15 fout en weer geslaagd.

pi_75665235
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb me aangemeld voor theorie 12 jan dus ik heb nog ff
In welke stad heb je gereserveerd ?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:57:04 #53
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_75665614
Heb morgen ook weer rijles. 't wordt nu echt tijd om het examen aan te vragen vind ik
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_75665779
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef monsterd. het volgende:
Heb morgen ook weer rijles. 't wordt nu echt tijd om het examen aan te vragen vind ik
Het zal mooi zijn als je hem nog voor 2010 kan doen Ik heb hem komende maandag!
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:47:19 #55
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_75667832
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Het zal mooi zijn als je hem nog voor 2010 kan doen Ik heb hem komende maandag!
Zou heel mooi geweest zijn idd. kan helaas niet omdat ik zelf heel erg druk ben, maar nu hoop ik op begin/midden januari
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_75671056
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zou heel mooi geweest zijn idd. kan helaas niet omdat ik zelf heel erg druk ben, maar nu hoop ik op begin/midden januari
Ik zou er niet op hopen. Mijn instructeur sprak van gemiddeld 6 weken wachttijd bij het CBR, in normale tijden. Ik weet niet of hij dat voor heel het land bedoelde of alleen hier in de regio...
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:14:12 #57
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_75671362
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef Aardappelbeertje het volgende:

[..]

Ik zou er niet op hopen. Mijn instructeur sprak van gemiddeld 6 weken wachttijd bij het CBR, in normale tijden. Ik weet niet of hij dat voor heel het land bedoelde of alleen hier in de regio...
Je weet maar nooit. iig niet geschoten is altijd mis toch!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 16 december 2009 @ 02:08:31 #58
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_75674975
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Gkhn het volgende:

[..]

In welke stad heb je gereserveerd ?
AMSTERDAM natuurlijk !
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_75678417
Ik heb hem! Ben vorige week geslaagd en heb net mijn rijbewijs opgehaald van het stadhuis. Ga meteen vanmiddag rijden in mijn autootje, een zwarte Ford Ka uit 1997. Heerlijk met die sneeuw op komst
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_75678575
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef DesieQ het volgende:
Ik heb hem! Ben vorige week geslaagd en heb net mijn rijbewijs opgehaald van het stadhuis. Ga meteen vanmiddag rijden in mijn autootje, een zwarte Ford Ka uit 1997. Heerlijk met die sneeuw op komst
Gefeli.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75678768
7 Januari theorie examen
pi_75681112
Ik had net een andere instructeur omdat mijn eigen instructeur een moteropleiding o.i.d. doet. Echt irritant zeg! Komen we bij een stoplicht, gaat hij zo'n 30 meter ervoor keihard op de rem Ik denk, wat is er nu weer? "Ja, je moet op tijd remmen, je knalt bijna tegen die auto". Ik rem altijd gewoon zachtjes dat je mooi aankomt.

Daarna gaat hij zeuren dat ik het stuur te hard vastpak (wtf, alsof hij dat kan zien)

Dan met filepakeren moest ik een heel andere methode gebruiken waardoor hij nog maar net achter de andere auto kwam te staan. Tevens iets te ver van de stoep. Vraag ik wat ik fout doe, heeft hij geen idee

Daarnaast vergeet hij vaak te zeggen of we link of rechts moeten.

Fijn, zo'n instructeur
pi_75682044
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Daarnaast vergeet hij vaak te zeggen of we link of rechts moeten.

Fijn, zo'n instructeur
"Kijken of je snel kunt handelen..."
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75719886
Vandaag gaat mijn rijles niet door i.v.m. sneeuw . De winterbanden komen morgen pas op de lesauto te liggen.
pi_75722016
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Vandaag gaat mijn rijles niet door i.v.m. sneeuw . De winterbanden komen morgen pas op de lesauto te liggen.
Ik heb nog niks van mijn instructeur gehoord. Ik denk dat het dan doorgaat... Je moet alles een keer meegemaakt hebben hč?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75726812
Ik heb (volgens de planning) vanmiddag om 16.00 en 17.00 rijles. Ben benieuwd of het doorgaat Denk het wel aangezien ik al wat rijlesauto's van de rijschool heb zien rondrijden vandaag. Word dus rijden in het donker en in de sneeuw

Maandagochtend rijexamen. Hoop niet dat het dan sneeuwt!
pi_75728809
Hier gaat het ook niet door.
Belde die griet op, te glad
Leek me juist een uitdaging grr.
pi_75729065
heb om 15.00 les. Ik neem aan dat het doorgaat
There are only 151 Pokémon.
pi_75729292
Les niet door? Ik moet gewoon afrijden morgen met die sneeuw.. Nog geen seconden in de sneeuw gereden + mijn eigen instructrice kan niet dus ik rij eerst nog een uur met een nieuwe. Ideale omstandigheden...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_75731495
Net mn bewijsje opgehaald bij de gemeente. En toen was het kutweer en wordt er gewaarschuwd om niet te gaan rijden
pi_75731909
Vandaag gelest met sneeuw

Was wel te doen alleen toen hij ingreep omdat ik iets niet zag kwamen we niet eens meer tot stilstand

Maandag trouwens theorie in Alkmaar.
pi_75732707
Zou vanmorgen tussentijdste toets hebben om 9:50 maar alles werd afgelast door het CBR. Schijnbaar te onverantwoord om een examen af te leggen met dit weer.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:44:54 #73
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75734548
Ik heb hem morgen om 9 uur
Hopelijk gaat het door want anders moet ik weer zo lang wachten. Betekent nog meer lessen om skills op peil te houden --> nog meer geld
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_75736208
Gaat mijn instructeur aan de handrem trekken. Was wel grappig.

Hij was nog even aan het twijfelen of we wel de hellingproef konden doen...
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:22:19 #75
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75737805
Ik moet morgen om 12:20 lessen,nu maar hopen dat het doorgaat
*Fingers Crossed* (Begrijp nu ook ineens waarom mijn ouders de sneeuw altijd zo vervloekten,terwijl ik als kind het hele jaar door wel sneeuw wilde )
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75738172
net in de sneeuw gelest. Paar keer uitgegleden maar over 't algemeen ging het wel. Vooral bochten in kleine wijkjes zijn tricky.
pi_75738193
Zoh, terug van lessen. Is wel weer wat anders rijden, in het donker en in de sneeuw Auto al een paar keer bijna weggeslipt (drempel met wat scheve zijkant). Zitten namelijk ook geen winterbanden op de lesauto's. Mocht ook een keer het gas helemaal intrappen zodat je zag wat er gebeurde (slippen) en het ABS testen, grappig dat krakelgeluid
pi_75739237
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, terug van lessen. Is wel weer wat anders rijden, in het donker en in de sneeuw Auto al een paar keer bijna weggeslipt (drempel met wat scheve zijkant). Zitten namelijk ook geen winterbanden op de lesauto's. Mocht ook een keer het gas helemaal intrappen zodat je zag wat er gebeurde (slippen) en het ABS testen, grappig dat krakelgeluid
you... are... me?
pi_75741543
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

you... are... me?
Haha
Toevallig in Apeldoorn les?
pi_75742545
Nee ik zit in regio Alkmaar
pi_75744342
Ik lees al een tijdje mee, omdat ik het toch wel interessant vind hoe de rijlessen bij anderen verlopen. Zelf zit ik ongeveer op 27 uur rijles. Nog drie uur les en dan heb ik aanstaande maandag mijn examen.
Bediening van de auto heb ik prima onder de knie. Het kijken en bewegen door het verkeer gaat ook steeds vloeiender. Besluitvaardigheid bij kruispunten had ik eerst problemen mee, maar dit wordt ook telkens beter.
Vandaag dus ook rijles gehad in de sneeuw. 's Middags anderhalf uur en aan het begin van de avond nog een uurtje. Vanmiddag ook een slipcursusje gedaan op een besneeuwd terrein bij de verkeersschool. Erg leerzaam, want dan voel je hoe de auto zich gedraagt als je in de slip raakt en hoe je dat kunt corrigeren. Alleen heb je daarna op de weg wel voortdurend dat zelfde gevoel

Nu is het dus hopen dat mijn examen komende maandag gewoon doorgaat. Ik heb er verder gewoon vertrouwen in, als ik maar geen rare dingen doe
pi_75744476
Lekker is dat, vandaag TTT afgelast om een beetje sneeuw. Wel gewoon 2 uur gerijlest, lekker uitgemelkt want mocht die rijles die ipv ttt kwam natuurlijk nog even betalen...
Weet iemand of ik die TTT nu kan annuleren, want heb geen zin om nog 2weken te wachten dus gewoon examen GVD!
Football is for you and me, Not for fucking industrie
pi_75745132
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef U1233039 het volgende:
Lekker is dat, vandaag TTT afgelast om een beetje sneeuw. Wel gewoon 2 uur gerijlest, lekker uitgemelkt want mocht die rijles die ipv ttt kwam natuurlijk nog even betalen...
Weet iemand of ik die TTT nu kan annuleren, want heb geen zin om nog 2weken te wachten dus gewoon examen GVD!
Volgens mij is het mogelijk om je tussentijdse toets om te zetten in een examen, maar pin me er niet op vast. Ik zou het gewoon even aan je instructeur vragen voor de zekerheid.
pi_75745204
Als je tenminste een instructeur hebt die je probleem begrijpt, en niet zegt dat je "omdat hij dat vindt" toch maar eerst die TTT moet doen.
pi_75745577
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef BastiaanL het volgende:
Als je tenminste een instructeur hebt die je probleem begrijpt, en niet zegt dat je "omdat hij dat vindt" toch maar eerst die TTT moet doen.
Daar gaat het dus al fout denk ik.. Nja ik zal hem morgen wel ff bellen..
Football is for you and me, Not for fucking industrie
pi_75749319
ik heb morgen mn theorie examen! heb erg goed geleerd maar nog steeds moeite met voorrang en de getallen ivm aanhangwagens en ladingen...help!

rijd er nog iemand in een automaat?
  vrijdag 18 december 2009 @ 06:51:02 #87
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75756450
Om 8 uur een uurtje voorrijden. Vervolgens om 9 uur rijexamen
Tot nu toe zonder zenuwen
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
  vrijdag 18 december 2009 @ 06:58:11 #88
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75756470
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef MelR het volgende:
ik heb morgen mn theorie examen! heb erg goed geleerd maar nog steeds moeite met voorrang en de getallen ivm aanhangwagens en ladingen...help!

rijd er nog iemand in een automaat?
Waarom heb je les in een automaat ?
Want het is toch zo dat je voor een schakelauto nog een examen moet doen? Of pas na een bepaalde tijd in een schakelauto mag rijden?

Edit: http://www.postbus51.nl/n(...)automaat-rijden.html

Opnieuw examen dus
pi_75756626
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 06:51 schreef Biefstuk het volgende:
Om 8 uur een uurtje voorrijden. Vervolgens om 9 uur rijexamen
Tot nu toe zonder zenuwen
Gaat gewoon door dus? Hier ligt vanochtend toch wel aardig wat sneeuw; maar niks van het cbr of de rijschool gehoord..
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:12:33 #90
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_75757749
Afgelast...
Examen van 10 uur gaat wel door. Het eerste en tweede examen werden afgelast.
Terwijl het gewoon de weg hartstikke goed begaanbaar was in het uurtje voorrijden.
In 2010 pas afrijden. Man wat een teleurstelling
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:55:46 #91
251095 Purdey
Better off alone..
pi_75758762
Mijn instructeur belt ook net af.Was nu wel aan het lessen voor het eerste uur,maar het was eigenlijk gewoon geen doen zei hij.Volgende week dinsdag kans nummer twee! (En nu maar hopen dat dit snert weer stopt )
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_75760547
Hier ook het examen afgelast. Wel nog een half uurtje gereden. Waardeloos, want er was gewoon goed te rijden! En ook voor mij pas in 2010 de volgende kans. Schijtcbr die het pas een uur vantevoren laat weten wat een kutbedrijf zeg
pi_75760862
K heb mn rijbewijs al een half jaar, en toch mis ik die lessen wel
Maar ergens ook weer niet. het is leuk als je 2/3 van je lessen besteedt aan de kijktechniek (lees: binnenspiegel niet vergeten, en die hele ogendans van spiegel naar spiegel).
Toen moest ik dus echt mn hoofd naar de spiegels toe draaien, en dat vond ik echt niet opschieten met mn eigenwijze kop Ik gebruik nog wel dezelfde techniek, alleen kijk ik toch veel sneller als in de lesauto.

En je kon niet zoveel maken als dat je nu kan. Ik vind het geen punt om fietsers in te halen. 't was verrot dat je gewoon wist dat ze op de rem trappen of aan je stuur trekken zodra het ze ook maar een beetje niet bevalt. Maargoed, zij kunnen het ook niet helpen dat ze de bitch van de CBR zijn. Anders slaag je niet

Het afrijden vond ik wel het leukste.
De laatste lessen deed ik met de instructeur mee dat ik het inderdaad niet ging halen bla bla. Vlak voor het afrijden heel zenuwachtig lopen doen. En tijdens het afrijden heel non-chalant en chill achter het stuur gezeten (wel een wieldop gemold ). Die instructeur zo van " WTF". Dat zal ie nooit meer vergeten

[ Bericht 35% gewijzigd door Sjibble op 18-12-2009 11:10:39 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 18 december 2009 @ 12:30:05 #94
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_75764256
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Hier ook het examen afgelast. Wel nog een half uurtje gereden. Waardeloos, want er was gewoon goed te rijden! En ook voor mij pas in 2010 de volgende kans. Schijtcbr die het pas een uur vantevoren laat weten wat een kutbedrijf zeg
Ik heb voor mn autorijbewijs wel een keer in een zelfde soort paksneeuw afgereden, 1 groot fiasco.
pi_75774569
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 06:58 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Waarom heb je les in een automaat ?
Want het is toch zo dat je voor een schakelauto nog een examen moet doen? Of pas na een bepaalde tijd in een schakelauto mag rijden?

Edit: http://www.postbus51.nl/n(...)automaat-rijden.html

Opnieuw examen dus
hey biefstuk...ik krijg honger van jou!!
ik rijd in een automaat omdat ik 6 jaar geleden al heb gereden in een schakel, heb toen ontelbaar veel lessen gehad en 5x afgereden (dus ook 2x bnor) en het ging gewoon niet, verkeersinzicht, kijken, vooruitkijken...zakte steeds op hetzelfde en het ging gewoon maar niet beter, toen een hele tijd gestopt (wegens financiėle redenen maar ook omdat ik er gewoon geen zin meer in had) maar nu (na 6 jaar) ben ik het openbaar vervoer en het afhankelijk zijn zat! en wil ik gewoon autorijden!...alleen dit keer voor een automaat gekozen omdat ik dan toch een handeling minder hoef te doen en meer mijn aandacht kan vestigen op vooruitzien enz. snappu? oh en dat van die schakel/automaat toestand heb ik geen last van, ik koop toch meteen een autootje als ik geslaagd ben.

ohja en nog ff melden: had vandaag theorie examen en IK BEN GESLAAAAAAGD!!!!
had van gevaarherkenning 6 fout (was moeilijk te zien vond ik) en van die andere vragen 3 fout!!!!
dus nu op naar het praktijk examen!

ps nog meer mensen op dit forum die vandaag om half 2 in utrecht theorie examen deden?...:D
pi_75782907
Ik ga er ook aan beginnen, wordt echt eens tijd. Altijd dat gezeik dat niemand de bob wil zijn vooruit, doe ik het wel (zodra ik geslaagd ben dan)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_75783922
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga er ook aan beginnen, wordt echt eens tijd. Altijd dat gezeik dat niemand de bob wil zijn vooruit, doe ik het wel (zodra ik geslaagd ben dan)
Dat is ook 1x leuk... tenzij je nooit drinkt natuurlijk
Ik ben 'm morgen...
pi_75784417
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:13 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Dat is ook 1x leuk... tenzij je nooit drinkt natuurlijk
Ik ben 'm morgen...
Haha, vandaag weer een leuk feest moeten missen omdat geen een kloot z'n alcoholverslaving wil opofferen Ik overleef beide situaties, dus als ik dan moet rijden om ergens heen te gaan dan laat i k de martini wel staan
pi_75784782
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Haha, vandaag weer een leuk feest moeten missen omdat geen een kloot z'n alcoholverslaving wil opofferen Ik overleef beide situaties, dus als ik dan moet rijden om ergens heen te gaan dan laat i k de martini wel staan
Ja de drank laten staan is opzich niet zo erg natuurlijk... maar ja om iedere keer 'gebruikt' te worden als bob omdat ze doorhebben dat ik t kan laten staan is ook niet de bedoeling
pi_75785019
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:35 schreef Dennis121 het volgende:

[..]

Ja de drank laten staan is opzich niet zo erg natuurlijk... maar ja om iedere keer 'gebruikt' te worden als bob omdat ze doorhebben dat ik t kan laten staan is ook niet de bedoeling
Haha ach, als ik draai dan rijdt er iemand anders Goede oplossing. Heb alleen nu nog weinig vertrouwen in m'n rijkunsten, maar dat zullen we binnenkort wel zien.

Ik las dat mensen vandaag alsnog examen hadden, hoe is dat verlopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')