In welke stad heb je gereserveerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb me aangemeld voor theorie12 jan dus ik heb nog ff
Het zal mooi zijn als je hem nog voor 2010 kan doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef monsterd. het volgende:
Heb morgen ook weer rijles. 't wordt nu echt tijd om het examen aan te vragen vind ik
Zou heel mooi geweest zijn idd. kan helaas niet omdat ik zelf heel erg druk ben, maar nu hoop ik op begin/midden januariquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het zal mooi zijn als je hem nog voor 2010 kan doenIk heb hem komende maandag!
Ik zou er niet op hopen. Mijn instructeur sprak van gemiddeld 6 weken wachttijd bij het CBR, in normale tijden. Ik weet niet of hij dat voor heel het land bedoelde of alleen hier in de regio...quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zou heel mooi geweest zijn idd. kan helaas niet omdat ik zelf heel erg druk ben, maar nu hoop ik op begin/midden januari
Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:05 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik zou er niet op hopen. Mijn instructeur sprak van gemiddeld 6 weken wachttijd bij het CBR, in normale tijden. Ik weet niet of hij dat voor heel het land bedoelde of alleen hier in de regio...
AMSTERDAM natuurlijk !quote:
Gefeli.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:48 schreef DesieQ het volgende:
Ik heb hem! Ben vorige week geslaagd en heb net mijn rijbewijs opgehaald van het stadhuis. Ga meteen vanmiddag rijden in mijn autootje, een zwarte Ford Ka uit 1997. Heerlijk met die sneeuw op komst
"Kijken of je snel kunt handelen..."quote:Op woensdag 16 december 2009 11:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Daarnaast vergeet hij vaak te zeggen of we link of rechts moeten.
Fijn, zo'n instructeur
Ik heb nog niks van mijn instructeur gehoord. Ik denk dat het dan doorgaat... Je moet alles een keer meegemaakt hebben hè?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Vandaag gaat mijn rijles niet door i.v.m. sneeuw. De winterbanden komen morgen pas op de lesauto te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |