Dat heb ik ook steeds, in ieder geval heel veel succes morgen !quote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef Eenskijken het volgende:
morgen theorie..
ene keer gaat 't erg goed, andere keer opeens veel fouten. niet echt een patroon.
Ik had een stuk of 10 oefentoetsen gemaakt voor mijn theorie-examen en had altijd een stuk of 6 fouten. Bij het echte examen maar 1 foutje. Dus het valt misschien nog wel meequote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds, in ieder geval heel veel succes morgen !
Ik had bij de proeftoetsen elke keer meer dan 15 fout bij gevaarherkenningquote:Op zondag 13 december 2009 18:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik had een stuk of 10 oefentoetsen gemaakt voor mijn theorie-examen en had altijd een stuk of 6 fouten. Bij het echte examen maar 1 foutje. Dus het valt misschien nog wel mee
quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef MelR het volgende:
ik heb a.k vrijdag mn theorie examen! en ik ben nu al zenuwachtig!...vooral die gevaarherkenning!!! iemand daar tips, ezelsbruggetjes oid voor?...al schijnt de gevaarherkenning bij examen beter te doen te zijn dan bij proefexamens....ben nu voor de 2e x mn boek aan t doorlezen, en maak steeds van die examens op cdrom van VERJO. en ook examen trainingen van rijschool....
ik dacht de theorie valt wel mee, maar is toch wel pittig, terwijl tijdens het rijden alles wel op zn plek valt!...
(A) Remmenquote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef MelR het volgende:
ik heb a.k vrijdag mn theorie examen! en ik ben nu al zenuwachtig!...vooral die gevaarherkenning!!! iemand daar tips, ezelsbruggetjes oid voor?
Gefeliciteerd !quote:Op maandag 14 december 2009 15:24 schreef Eenskijken het volgende:
geslaagd voor theorie![]()
2 fout. en bij gevaarherkenning 7 fout.
Gaat lekker, zo in één keer. Op naar de praktijk
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef ellenatmars het volgende:
En ik ben net terug van m'n praktijkexamen. Meteen voor de eerste keer geslaagdHeerlijk! Morgen dat rijbewijs aanvragen
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef Moonwalk het volgende:
Gefeliciteerd !![]()
![]()
Vond je het moeilijk?
Thanks,quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef MelR het volgende:
ik heb a.k vrijdag mn theorie examen! en ik ben nu al zenuwachtig!...vooral die gevaarherkenning!!! iemand daar tips, ezelsbruggetjes oid voor?...al schijnt de gevaarherkenning bij examen beter te doen te zijn dan bij proefexamens...
Cool! Heel erg gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 december 2009 16:25 schreef ellenatmars het volgende:
En ik ben net terug van m'n praktijkexamen. Meteen voor de eerste keer geslaagdHeerlijk! Morgen dat rijbewijs aanvragen
![]()
Mja ben ik het zeker mee eens. Je hoeft maar de helft goed te hebben van 25 vragenquote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Cool! Heel erg gefeliciteerd!
Over de theorie, en die inzichtvragen; ik blijf dat het meest achterlijke vinden dat ze ooit hebben bedacht. Als je zo veel fout mag hebben is dat al een teken dat er iets niet klopt aan de vraagstelling..!
Ik heb 'm gehaald, gelukkig in 1 keer. Morgen meteen op het gemeentehuis aanvragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:25 schreef mrc17 het volgende:
Ik word over een half uur opgehaald. En dan om 11:40 afrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |