Hee deze jongen heeft voor het eerst in 7 topics wel de moeite genomen om de links naar de vorige topics aan te passen jaquote:
Syndicate was voornamelijk een HC feest en is volgens mij pas sinds 2008 een HS stage gaan introduceren. De eigenlijke OP is volgens mij al een tijdje oud en Syndicate werd destijds niet echt als HS vernoemswaardig feest gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Waar staat Syndicate bij de bekende feesten?
Ah, jammer. Komen leuke mensenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Syndicate was voornamelijk een HC feest en is volgens mij pas sinds 2008 een HS stage gaan introduceren. De eigenlijke OP is volgens mij al een tijdje oud en Syndicate werd destijds niet echt als HS vernoemswaardig feest gezien
Kwou al zeggequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef CrustyClown het volgende:
Hee deze jongen heeft voor het eerst in 7 topics wel de moeite genomen om de links naar de vorige topics aan te passen ja![]()
en dat ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef CrustyClown het volgende:
Syndicate was voornamelijk een HC feest en is volgens mij pas sinds 2008 een HS stage gaan introduceren. De eigenlijke OP is volgens mij al een tijdje oud en Syndicate werd destijds niet echt als HS vernoemswaardig feest gezien
Idd, want ik ga er misschien ook heen.quote:
quote:
Ja het enigste wat ik hoef te weten is hoe je er komtquote:
Ik kan me nog een feestje van een paar jaar terug herinneren bij ons thuis toen mn moeder los stond te gaan op 1, 2 stampuuuuh (dat kon toen nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef ElDani het volgende:
Grappig! Sommige tracks kan mijn moeder ook nog wel waarderen. Art Of Creation bijvoorbeeld haha!
TVP.
Mooie nieuwe site hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef ElDani het volgende:
www.alphaverb.nl
Nieuwe site, nieuwe tracks!
AVIO Murdering Your Stereo edit en een paar andere tracks zijn nu officieel legaal om te gebruiken, met een nieuwe mash van oa War Machine en Catchin' Up en Bazzleggeerz - No Alternative 2009.
Een aantal zijn er al te pakken, de rest staat nu nog bij: Not Available Yet, maar dat moet snel gefixt zijn denk ik.
bij mij ist gewoon een linkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef NLS04 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Noisecontrollers @ Summerfestival
EDIT:
weet iemand trouwens waarom er bij mij altijd die youtube clips zoals hieronder worden afgebeeld en niet gewoon een minibeeldje van de clip?
[ afbeelding ]
![]()
die hard party man!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:41 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag WiSH met 2 sidez, deepack, prophet etc
Daarna misschien ff naar dbstf in de timeout, is er 10 min vandaan
zondag misschien dancepark dbstf, J&W,ws,nc
eerste feestje sinds defqon, en eindelijk eens met wat meer maten dan 4 of 5quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:41 schreef Sethje het volgende:
zondag misschien dancepark dbstf, J&W,ws,nc
ik las het op PF, ff binnenhalen nuquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef ElDani het volgende:
www.alphaverb.nl
Nieuwe site, nieuwe tracks!
AVIO Murdering Your Stereo edit en een paar andere tracks zijn nu officieel legaal om te gebruiken, met een nieuwe mash van oa War Machine en Catchin' Up en Bazzleggeerz - No Alternative 2009.
Een aantal zijn er al te pakken, de rest staat nu nog bij: Not Available Yet, maar dat moet snel gefixt zijn denk ik.
Reespekt da skillzz, weet je welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef de_huig het volgende:
conclusie 3: Dj Jean![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geef hem duizend cd spelers, hij spint die shit...maar fatsoenlijk draaien met 2 stuks is teveel gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Van zijn Twitterquote:DjZany Work in progress.... Zany & Beholder coming up! Do you want heavy?? :-)
yes yes yes... dat is altijd goed nieuws.. zany & beholder leveren altijd legendarische platen afquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
quote: DjZany Work in progress.... Zany & Beholder coming up! Do you want heavy?? :-)
Van zijn Twitter
Bron: http://noisecontrollers.h(...)r_of_Hardstyle/B6F6/quote:Concerning our music we're on fire. We just finished the next noisecontrollers vinyl. And yes we finished alot of tracks.... What to do? We can announce we will release all new tracks on the following vinyl wich means a 6-tracker wich is quite unique and something we are very proud of. It will Contain Surge of Power, Samara, Unbroken, Addictive Fantasy and 2 more
Ik begin een beetje te glibberen op m'n stoel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ben weer benieuwd het wordt een mooie Fusion zomer, ook met de 6-tracker die de Noisecontrollers gaan releasen![]()
[..]
Bron: http://noisecontrollers.h(...)r_of_Hardstyle/B6F6/
zou zomaar eens de vinyl van het jaar kunnen worden
quote:Op zaterdag 19 september vindt van 11:00 tot 23:00 het nieuwe festival 'Reloaded' plaats.
"Het is te vergelijken dancefestival Emporium op de Berendonck, maar dan kleiner"
Er gaan 15.000 kaarten in de verkoop, de prijzen liggen tussen 20 & 30 Euro
Dat reloaded komt in het goffertparkquote:
Fear reigns today en annihilatingquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
yes yes yes... dat is altijd goed nieuws.. zany & beholder leveren altijd legendarische platen afzowel positief (who wants this, midnight, annihilating,euphoria,fear reigns today) als negatief (hint: OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEOOO)
antwoord: Bleeding for the harder styles![]()
![]()
Ik ben weer benieuwd het wordt een mooie Fusion zomer, ook met de 6-tracker die de Noisecontrollers gaan releasen![]()
[..]
Bron: http://noisecontrollers.h(...)r_of_Hardstyle/B6F6/
zou zomaar eens de vinyl van het jaar kunnen worden
als er een mooie line-up komt, kan het best zijn dat ik er heen gaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Impressie nieuwe Matrixx
en .. en .. en ..![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan worden het 6 nummers van 2 minuten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef ElDani het volgende:
6 tracks.. Past dat uberhaupt wel op 1 vinyl?
Denk dan eerder een 2x3 te zien eerlijk gezegd, maar ook neit verkeerd!
Plus: Gefeliciflapstaart Huigertquote:
Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wijquote:Op donderdag 2 juli 2009 07:52 schreef 16meter het volgende:
Fear reigns today en annihilatingwaren toch ook niet zo best...
Zany & The Beholder staat bij mij niet echt voor kwaliteit, maar zou best wat kunnen worden.
Gefeli Huig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Plus: Gefeliciflapstaart Huigert
Én het is nu toch zover, t stond er al enkele maanden bij, maar de YT acount van stanley is opgeschort.
x2quote:
allemaal?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:13 schreef T_Killer het volgende:
Én het is nu toch zover, t stond er al enkele maanden bij, maar de YT acount van stanley is opgeschort.
ik vind Midnight en Annihilating ook lekkerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wij)
en annihilating vergelijk ik altijd met midnight qua opbouw en gevoel er om heen, wederom duister en niet blij
inderdaag baggerquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Gefeli Huig.
Inderdaad, Met name scantraxx en fusion zijn bezig met een ware razzia op youtube filmpjes. Toch jammer dat zo een begrip -de filmpjes van stanley- verloren gaat
Ja ik vind het ook jammer dat de charme van de hardstylewereld langzaam maar zeker overgaat in gewoon business doen. Stanley deed het vrijwillig voor andere liefhebbers, de labels doen het vanuit commerciele belangen. Schreef net ook al op pf het volgende in relatie met die filmpjes erover:quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:27 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaag bagger![]()
maar goed, Scantraxx, Fusion en Noisecontrollers zetten nu zelf wel veel meer online, al is dat meestal een filmpje van een optreden en niet van nieuwe nummers...
quote:Ik vind het gewoon kut dat (met name) Stanley's filmpjes nu min of meer in de ban worden gedaan door de grote labels vanwege commerciele belangen. Natuurlijk is het vanuit hun oogpunt allemaal wel te begrijpen maar stanley's vrijwillige werk ( heb al zovaak gedacht bij een vette track op een feest, 'filmen of losgaan? ach die neemt stanley met zijn supercamera wel op, lekker losgaan dus B)' ) is voor veel liefhebbers al jarenlang een begrip en heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van de scene. Toch jammer dat daar nu dan geen plaats meer voor is
wat nou leren, modellering is al nagekeken!quote:
Leuk dat hij nu toch eindelijk on-line is. Wel super dat er nu ook WAV'jes beschikbaar zijn van platen. Voor de echte audiofielen natuurlijk super!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hardstyle.com is trouwens ook online voor de geintresseerden onder ons..
quote:BKJN events proudly present an instant classic: Memoriam
Memoriam staat voor het respect en de vele goede herinneringen die Hardstyle en Hardcore liefhebbers over hebben gehouden aan de geweldige nachten van lang stampen en beuken in de oude Fun. Vele succesvolle feesten zijn in het verleden dan ook begonnen op deze locatie en alleen daarom al zal menig herinnering naar boven komen drijven op deze memorabele nacht.
Kwaliteit met een hoofdletter K is waar BKJN events al jaren bekend om staat, en ook dit feest zal dan ook met alle zorg worden voorbereid om de bezoeker een zo’n mooi mogelijke nacht te laten beleven. Maar wat kan je allemaal verwachten…
De Main Area zal geheel in het teken staan van de oude vertrouwde hardstyle klappers van 1998 tot 2002. De crème de la crème van artiesten uit die tijd zullen dan ook Acte de Préséance geven. Zij zullen er alles aan doen om je terug te nemen in de tijd waarin deze populaire stroming geboren en gevormd werd. Tezamen met BKJN zullen ze iets neerzetten wat je niet vaak tegen komt op feesten vandaag de dag. We hebben het natuurlijk over Early Hardstyle en dan wel in zijn beste vorm. Deze avond zal het eindelijk weer het respect krijgen wat het verdient.
In de achterste zaal van de Hemkade zal het er een tikje harder aan toe gaan. BKJN events zou zichzelf niet zijn, als niet het hardste van het hardste uit oude tijden tevoorschijn zou worden gehaald. De Early Rave Area zal dan ook garant staan voor de beste hardcore klappers uit de begin jaren oftewel “Back to the good old gabber time”!
Als laatste is er nog het vertouwde kleine zaaltje, hier kan je even tot rust komen van alle oude indrukken en kan je jezelf mee laten slepen op de beats van vervlogen tijden. De oldschool area van Memoriam zal er dan ook één zijn waar het hart van menig liefhebber, harder van gaat kloppen. De complete programmering ziet er als volgt uit:
Main: Early Hardstyle
Pavo
Luna
Alpha Twins
Isaac
Sunny D
Tatanka (it)
Dana
Hosted by: Mc Apster
2: Early Rave
Vince
Leviathan
Buzz Fuzz
Predator
Waxweazle
Dano
Hosted by: Mc the Intellectual Killer
3: Oldschool
Micha B
Champ-e-on
Tumbler & Spy-D
OCD
Naast de Line up zal er ook een overvloed aan entertainment zijn, en dat is niet geheel zonder reden. Robin Spitsbaard beter bekend als “The Stilthwalker” viert namelijk op Memoriam zijn eigen memorabele verjaring en dit zal hij voor de bezoekers niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Of het nu zijn vele personages als steltenloper zijn, de spectaculaire vuurspuug acts of zijn nieuwste slijptol act. Ze zijn allemaal te bewonderen op Memoriam.
Het geheel zal worden aangekleed met dikke laser shows, extra geluidssystemen, VJ Shows en nog heel veel meer. De poorten naar het verleden zullen om 23.00 uur openen om vervolgens om 06:00 uur weer te sluiten. Kaarten zijn vanaf volgende week te verkrijgen voor ¤ 25,00 via Ticketonline.nl, Pay-logic.nl, alle Primera winkels en alle Free Recordshops. De minimale leeftijd voor deze avond is 18 jaar. Voor meer info check je http://www.bkjn.nl
"Memoriam, after one minute of silence the beats of the past will blast again!”
1 van de 2 is er nog volgens hem zelr, benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren...quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:30 schreef JortK het volgende:
Volgens mij zijn beide acounts van stanley verdwenen.
Als ik even wat nieuwe tracks wilde luisteren ging ik standaard naar zijn Youtube channel. Veel nieuwe tracks voor het eerst gehoord via zijn filmpjes, altijd handig en altijd in redelijke kwaliteit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat de charme van de hardstylewereld langzaam maar zeker overgaat in gewoon business doen. Stanley deed het vrijwillig voor andere liefhebbers, de labels doen het vanuit commerciele belangen. Schreef net ook al op pf het volgende in relatie met die filmpjes erover:
[..]
Midnight is imo de enige goeie track van die twee samen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Fear reigns today en annihilatingwaren toch ook niet zo best...
Zany & The Beholder staat bij mij niet echt voor kwaliteit, maar zou best wat kunnen worden.
Noisecontrollers zijn weer lekker bezig. Niet 2 nummertjes maar 6 tracks op een vinyl.. en wát voor tracks.
Waar haal je vandaan dat Scantraxx daarover aan het zeuren was? Heb ik daar overheen gelezen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als ik even wat nieuwe tracks wilde luisteren ging ik standaard naar zijn Youtube channel. Veel nieuwe tracks voor het eerst gehoord via zijn filmpjes, altijd handig en altijd in redelijke kwaliteit.
Triest dat ze hier om zeiken. Scantraxx daalt wederom in achting.
Het was trouwens Fusion die youtube aanspoorde om de accounts weg te halen. Dit heb ik van Jro zelf, dus dat moet wel betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat Scantraxx daarover aan het zeuren was? Heb ik daar overheen gelezen?
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik heb ook gehoord dat stanley nu uit wraak scantraxx promo's uitdeelt
Ja ik hoorde ook dat hij daarmee aan het dreigen was.. Op sich wel grappig, maar aan de andere kant ook best wel laag vind ik. Voor de rest wel met je eens overigens wat je visie erop is Bartman.quote:
Idd behoorlijk zielig van Stanley. Zal je weinig vriendjes mee maken denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook dat hij daarmee aan het dreigen was.. Op sich wel grappig, maar aan de andere kant ook best wel laag vind ik. Voor de rest wel met je eens overigens wat je visie erop is Bartman.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind Fear reigns today juist vet, donkere sfeer in dat nr, rauw (geen blije melodie enzo) een nr wat niet voor iedereen is weggelegd getuige de reactie van het publiek op thrillogy toen iedereen stil ging staan (behalve wij)
en annihilating vergelijk ik altijd met midnight qua opbouw en gevoel er om heen, wederom duister en niet blij
Maar smaken verschillen
A Ghostclassquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef ElDani het volgende:
B-Front, Tatanka in 2Dangerous.. Gaan zo draaien! Luisteren dus!
Matig, Te veel zit plaatsen, waardoor de sfeer verdwijnt denk ik. Aan de andere kant mogelijk meer ruimte voor mensen die echt uit hun plaat willen gaan, maar ok, we zullen zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Impressie nieuwe Matrixx
en .. en .. en ..![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vage shit hoor. Door hem was je wel up-to-date van de nieuwste shizzle. Stanley is niet de enige. TobyDuoHardstyle was ook 1 die veel nieuwe tracks had, en ook die is leeg nu.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef NLS04 het volgende:
Scantraxx heeft via youtube en partyflock een auteursclaim laten leggen op de filmpjes van stanley. Stanley heeft ze daarna alsnog geupt waardoor zn accountant verwijderd is.
Of ik die filmpjes ga gebruiken voor een cd. Ondanks het goeie geluid van zijn camera, is het nog niet optimaal voor in de auto. Tevens is iedereen zelf vrij om te filmpen. Moeten ze maar zorgen dat de MC bij nieuwe tracks ff wat zegt. Bedoel er zijn toch ook genoeg livesets met promo's. Of je nu dat uitzend of met beeld erbij.....quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Af en toe een impressiefilmpje is niet vervelend, maar het compleet uploaden van de nieuwste tracks kan voor de artiesten natuurlijk als inkomstendelving worden gezien. Je kan het een beetje vergelijken met de filmindustrie.
Een trailer online zetten, geen probleem. Maar een complete versie van de film (zonder nadrukkelijke toestemming van de eigenaar) online zetten is gewoon inbreuk op het auteursrecht.
en dan zouden Southstylers/donkey rollers ook nog heel af en toe kunnenquote:Line up als:
Zany,
Jowan,
Dozer,
The Pitcher
Noisecontrollers
B-Front
Sowieso een italiaan, kan het niet goed zien. Volgens mij Tuneboy....quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:13 schreef ElDani het volgende:
Intro van Dozer, dan Dozer - Go en vervolgens Tatanka achter de tafels.. apart.
edit: tis een vs..
Door D-Mind.. Doet ie inderdaad goed! Normaal niet zo van zijn stijl, maar dit doet ie toch netjes.quote:
Mooi zo, die gast produceert echt heldigquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:25 schreef kollie het volgende:
die Zatox heeft dit jaar geloof ik zin om dondersveel tracks te produceren![]()
nieuwe top 10 op z'n site
1 Zatox Cdr
Vintage
2 Zatox Cdr
I hate u
3 Tatanka & Zatox Cdr
Gansta
4 The R3bels Cdr
LifeStyle
5 Hardstyle Masters & Max Enforcer Cdr
Rambo Is a Pussy
6 Heatzone Cdr
Innerdemons
7 Pavo Cdr
Communicate
8 The R3bels Cdr
Tba
9 Instigator Cdr
Remebemb The Name
10 Zatox Tool
Dat ziet er iig een stuk geiler uit dan die SWAT toursquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef NLS04 het volgende:
Als Fusion nou eens feesten ging houden zoals scantraxx met SWAT doet.
[..]
en dan zouden Southstylers/donkey rollers ook nog heel af en toe kunnen.
Hey punk, don't mess with the motherfucking gangstaquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef Silvanovisch het volgende:
Gangsta is zo'n heerlijke beukplaat. Paar weken geleden in Groningen gehoord
Wat moet je in Grunn? haha, nee kidding, waar was je dan? Aantal fokkers in groningen die hier posten is schaars namelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:43 schreef Silvanovisch het volgende:
Gangsta is zo'n heerlijke beukplaat. Paar weken geleden in Groningen gehoord
Tatanka en Activator draaiden in de huize maas. Zoiets kun je als Groninger niet missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 04:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat moet je in Grunn? haha, nee kidding, waar was je dan? Aantal fokkers in groningen die hier posten is schaars namelijk
even een dikke vette QFTquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat ziet er iig een stuk geiler uit dan die SWAT tours
ze hebben laatst die fusion of sound tour gedaan met zanyquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef NLS04 het volgende:
Als Fusion nou eens feesten ging houden zoals scantraxx met SWAT doet.
[..]
en dan zouden Southstylers/donkey rollers ook nog heel af en toe kunnen.
Was n geniaal feestje iddquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:55 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Tatanka en Activator draaiden in de huize maas. Zoiets kun je als Groninger niet missen natuurlijk.
ik begrijp het helemaal..quote:Na een hoop gezeik hier gelezen te hebben, vind ik dat ik hier gewoon ff een reactie zal plaatsen vanuit Fusion over het hoe en waarom.
De uitleg die ik aan een YT gebruiker heb gestuurd, die overigens hier ook is gepost, is voor sommigen mensen nog niet duidelijk.
Dus ff opletten, dan probeer ik hier een beknopte uitleg te geven waarom ik sommige YT-video's laat verwijderen:
Ik heb de laatste tijd wat previews van tracks online gezet om te peilen wat het publiek leuk vindt, maar ook om uit te zoeken waar de kliks vandaan komen.
De "insights" op de filmpjes gebruik ik om te bepalen of hardstyle in bepaalde delen van de wereld groeiende is, of juist net niet..
Eerlijk is eerlijk, de markt in Nederland zal op een bepaald moment verzadigd raken, terwijl landen als een Australie, UK of Amerika juist groeiende zijn..
Voor de promotie, marketing en uiteindelijke boekingen is het dus van belang dat we de markt scherp in de gaten houden.
Als mensen de Fusion filmpjes, 1 op 1 gaan kopieren dan hou ik hier geen controle meer op. Daarom heb ik liever dat deze filmpjes als Favoriet worden
aangeklikt, dan staan ze nog op de "eigen" kanalen en ik hou gewoon mijn "insights", lijkt me niet zo gek toch?!
Verder het filmen van events..tja, blijft een lastig verhaal.. van de 1ne kant is het goed qua promotie, van de andere kant raken mensen sneller op een track uitgekeken
of vinden ze dat ze te lang moeten wachten op een release en kopen ze deze niet op het moment dat de track uit komt.
Dit blijf je altijd houden.. en ook de tweestrijd hierover zal altijd blijven. Wie er gelijk heeft, daar kan ik niet over oordelen, het enige wat ik kan zeggen dat het mijn
kostwinning is dus jullie zullen mijn standpunt hierin wel begrijpen.We proberen vanuit Fusion om ook zoveel mogelijk aftermovies te maken van de boekingen van onze artiesten, maar dit is helaas nog niet bij elk optreden mogelijk, gezien de tijd en energie
die erin gestoken moet worden naast alle andere dagelijkse werkzaamheden. En alle Youtube filmpjes die we maken zijn op dit moment geen directe inkomsten-bron, maar wordt als
promotie gezien voor de artiest.
Mochten we over een tijd zoveel hits/views genereren dat we partner kunnen worden bij Youtube, dan krijg je wat reclame bij je filmpjes (third-party content) en kun je financieel er ook nog wat aan
verdienen, alhoewel dit echt centen-neukerij is.. maar goed... vele kleine beetjes maken het dan misschien toch weer interessant, die gedachte hou ik maar in mn achterhoofd.
Conclusie vanuit Fusion: zolang er geen complete sets of complete tracks online worden gezet in een te hoge kwaliteit, zullen we dit toelaten.
Mocht je twijfelen, meldt het Fusion kanaal dan aan als vriend, zet je video prive en deel deze met me, dan check ik het en dan krijg je hier meteen een reactie op. Lijkt me een faire deal.
En als iemand een supervette opname maakt, wie ben ik dan om deze niet te favorieten in het Fusion kanaal.
Wat betreft Scantraxx, begrijp ik hun standpunt ook. Het kanaal van Stanley bevatte gewoon teveel materiaal van oa. het nieuwe Brennan Heart album..
Ik zou het ook laten verwijderen in deze situatie.. Vind het trouwens persoonlijk niet eens slim om een DefQon1 kaartje aan te schaffen voor 60 euro en vervolgens heel de dag
met je arm in de lucht te staan om maar populair te worden op sites als Youtube, partyflock etc.
Misschien is het ook wel leuk om van de muziek, de sfeer en alles wat een feest nog meer te bieden heeft, te genieten. Daar is de scene tenslotte ook groot van geworden!
Waarschijnlijk zijn er weer mensen die van allerlei opmerkingen hebben over mijn bovenstaande uitleg.. so be it..
Ik heb er nu weer tijd genoeg aan besteed om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven over het hoe en waarom van Fusion.Ik hou dit topic dus ook verder niet meer in de gaten, als mensen nog wat te vragen hebben, stuur me een berichtje, dan krijg je daar netjes antwoord op.
Terug naar de dagelijkse werkzaamheden, zodat jullie weer snel nieuwe Dag Top-5jes in elkaar kunnen zetten.
mvg.
Johan van Korven
zo, dat lijkt me duidelijk!!quote:Wat betreft Scantraxx, begrijp ik hun standpunt ook. Het kanaal van Stanley bevatte gewoon teveel materiaal van oa. het nieuwe Brennan Heart album..
Ik zou het ook laten verwijderen in deze situatie.. Vind het trouwens persoonlijk niet eens slim om een DefQon1 kaartje aan te schaffen voor 60 euro en vervolgens heel de dag
met je arm in de lucht te staan om maar populair te worden op sites als Youtube, partyflock etc.
Misschien is het ook wel leuk om van de muziek, de sfeer en alles wat een feest nog meer te bieden heeft, te genieten. Daar is de scene tenslotte ook groot van geworden!
QFT ?quote:
Quoted For Truth. Hij gebruikt het wel erg vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:35 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
QFT ?
Mjahen dat bericht van Johan, wij willen gewoon de nieuwste nrs luisteren en willen dat niet, lopen ze inkomste misMaarja hoe meer nieuwe klappers op YT komen testaan hoe eerder je naar een feest gaat met een bep. dj
Alhoewel ik Jowan z'n stukje over het algemeen erg netjes vind, hij blijft positief en nuancerend, vind ik het laatste deel wel een beetje gezever. Ik ben geen fan van het popi-jopi gedoe rond Stanley, maar als die kerel het leuk vind om alles op te nemen, zodat anderen er later ook van kunnen genieten, is dat toch prima? En sinds wanneer kun je met een camera in je hand niet meer van de sfeer genietenquote:Ik zou het ook laten verwijderen in deze situatie.. Vind het trouwens persoonlijk niet eens slim om een DefQon1 kaartje aan te schaffen voor 60 euro en vervolgens heel de dag
Sorry hoor, maar die filmpjes van stanley waren op audio gebied toch altijd behoorlijk goed, tegenover al die andere crap waar de bas begint te kraken als een malle...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:29 schreef 16meter het volgende:
Eerst zegt hij dat youtube filmpjes met lage kwaliteits audio hem niet zo interesseren en daarna veroordeelt hij de filmpjes van stanley.
Het blijft kut. Niet iets dat je lekker gaat zitten luisteren, laat staan als amateur DJ draaien. Want daar gaat het toch zo een beetje om? De audio van die filmpjes is geen vervanging van een mp3. Je krijgt een goede impressie van hoe een nummer klinkt, meer niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die filmpjes van stanley waren op audio gebied toch altijd behoorlijk goed, tegenover al die andere crap waar de bas begint te kraken als een malle...
Die remix is echt heerlijk jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:00 schreef Da_Ripper het volgende:
's ff kijken ... ow wacht hier heb ik nog 2 centen ...
booooring, laat Stanley toch, kan me niet voorstellen dat labels centen mislopen door yt-jes
![]()
Kvond het altijd wel mooi .... maarre Stan. je hebt onze pm-list nog![]()
Verder, Ride With Uz, zakt mn broek van af als ik ergens hoor .. laatst nog op 7thSunday, ksta heerlijk los te gaan amper 5 mensen die mee doen. Hoor je ineens .. "All you people come ride with me baby", en dan komen de handjes wel.
Maar nu hoorde ik gister die MaxEnforcer rmix![]()
en het geluid van donder is ook wel nice![]()
Rek'n d'r maar op jahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef Koepert het volgende:
Eey Rip..
Nu jij verhuisd (bent) naar t hogere noorden enzo, verwacht ik je natuurlijk wel vaker in Groningen of Zak he
Heb verjaardag van mn pa, maar ga wel proberen heen te gaan.. ff gassen, wel weer zin in!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Rek'n d'r maar op jah![]()
Morgen doen we weer 's een avondje Zak , meer leute?
Wordt dan wel een hele kleine fokmeet volgens mijquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:08 schreef T_Killer het volgende:
Leon ik zie dat je naar slotconcert van rowwen heze gaat, Fokmeet houden?
N meet is n meet!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wordt dan wel een hele kleine fokmeet volgens mij
quote:Scantraxx Recordz about YouTube and Internet
For many people Youtube is an easy way to show and share their videos worldwide. Record labels, producers, singers and party people are very active on YouTube and they all sharing their videos. YouTube might even be the future MTV of the Internet. At the moment their is a big confusion about what is wrong and what is right. When are you allowed to upload music? When isn’t it allowed to upload music?
When you decide to upload your personal movies, which contain music of a producer or an artist, which is not written by you, there is a possibility that it will be deleted without any announcement. Any producer, artist or record label has the right to ask YouTube to delete your movie. Why? This is all about copyright.
Scantraxx Recordz is well aware of the fact that it cannot prevent that movies will come online from the Scantraxx artists without an official permission. Better, we don’t want to ban any material.
YouTube is very important for the Hardstyle scene, it even can give producers and artists more exposure. Of course the scene cannot stay alive without the real Hardstyle fans, Scantraxx is aware of that too.
Scantraxx accept the “snippets” from certain tracks you post, but we do not like complete tracks of our catalog appear online in good quality.
Sometimes it happens that a record label decides that certain movies have to be deleted from YouTube.
The Scantraxx Recordz YouTube Channel is well known from the backstage footage, exclusive HQ previews and interviews. This channel is made for real Hardstyle fans and will be updated every week. This channel provides you with the latest information about the artists. It is important that this channel of producers, artists and record labels gets support. Scantraxx wants to guarantee the best quality of our music online and we want to present our Artists and their music as good as possible.
It is not a witch hunt against certain people, not at all, it’s just a sort of protection of bad material from us which appears online. Scantraxx is not able to get a YouTube account or a Partyflock topic deleted or closed, this is not what we want, nor what we ask for. The only thing Scantraxx can do is delete submitted messages with an offensive or abusive character from their own YouTube channel. Respect each other on our channel.
Respect is very important to Scantraxx. Respect to the partypeople and to the producers who provide them with the music they dance to.
With this explanation we hope we have cleared some misunderstandings.
Your Scantraxx crew
Te mooi, hun zijn volgens mij de enige 2 die juist NIET constant aan de knopjes zitten en juist op dat moment interactie met het publiek zoekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:00 schreef Da_Ripper het volgende:
en het geluid van donder is ook wel nice![]()
dan moet je hem echt een keer live horen en dan alsnog een oordeel vormenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:35 schreef poiuytr het volgende:
Ben ik de enige hier die WTF niks aan vindVind alleen begin leuk maar daarna wanneer ie erin klapt, vind ik maar weer matig.. Misschien moet ik hem een keer live horen dat ik dan anders oordeel, we zullen zien.
x2 die plaat klapt echt hard live ( over mijn eige speakers trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je hem echt een keer live horen en dan alsnog een oordeel vormen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:02 schreef DJ_ het volgende:
gister toch nog maar een kaartje voor ground-zero gekocht op het laatste moment .
kon het toch niet laten omdat het gewoon bijna naast de deur is
Die lijken verdomt veel op elkaar idd :/quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Silvanovisch het volgende:
Luister eerst deze, voor als je deze track nog niet kende.
En daarna deze
Wat zijn propje en headie toch een stelletje boefjes.
En dat verbaast je?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Silvanovisch het volgende:
En daarna deze
Coone heeft het zich goed bekeken om nu over te stappen op hardstyle. Jump is al een poos hartstikke deaud, en op zijn Dirty Workz label komen ook steeds meer HS releases uit!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:42 schreef Sc0tTy het volgende:
btw ik heb nu van de week al meerdere malen de Coone vs Deepack set geluisterd, moet zeggen erg lekker, wilde het eerst nie proberen omdat ik dacht dat Coone alleen maar jumpdraaide. Maar toen ik z'n set hoorde van DefQon heb ik het toch maar geprobeert
Psycho Punkzquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Coone heeft het zich goed bekeken om nu over te stappen op hardstyle. Jump is al een poos hartstikke deaud, en op zijn Dirty Workz label komen ook steeds meer HS releases uit!
Jasicher!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Rek'n d'r maar op jah![]()
Morgen doen we weer 's een avondje Zak , meer leute?
quote:set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED - The Prophet
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - ORANGE - Louk
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - GREEN - Surgeon
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK - Endymion
dankuquote:
Jij zal de uitzending dus niet halenquote:Op zondag 5 juli 2009 08:13 schreef mstx het volgende:
Net terug van Ground Zero. Op het ruk geluid na was het best ok.![]()
Op de terugweg nog staande gehouden door een Blik Op De Weg surveillancewagen... moest ik ff blazen.Dat was allemaal in orde... rij ik verder... 300m verderop was nog een politiecontrole.
Toevallig kwam toen net de undercover auto weer van de andere kant dus ik naar hun zwaaien toen mocht ik doorrijden.
beter zippyshare gebruikenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:23 schreef ElDani het volgende:
Godsallemachtig.. Hs.com heeft echt een server die te traag voor woorden is.. Zodra je moet betalen ben je gewoon een uur bezig.. En dan moet je de tracks nog downloaden, wat hij niet wil bij mij
Jammerquote:Op zondag 5 juli 2009 01:37 schreef Koepert het volgende:
Pfff kanonnengaar.... Goede opmerking.. Pa's verjaardag.... andere mensen niet mee, dus geen zak voor mij.. 2bad..... Bier genoeg..!!! Bahaah
Grrr..... Ik vond t wat ver gaan om alleen te gaan, maar maat haakte af, dus maar op de verjaardag aan t bier gegaan... Was ook gezelligquote:Op zondag 5 juli 2009 13:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
JammerWas weer een geslaagd feestje! 2,5 uur technoboy
quote:01. JAP - Kill The Bug
02. Antifact - Path Of Righteousness
03. Brennan Heart - Revival X RMX (Reverze 2006 edit)
04. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
05. Activator - June
06. The Pitcher - Titan
07. Brainkicker Vs. Noisecontrollers - Always Black
08. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
09. Dutch Master - Pride
10. Noisecontrollers - Hocus Pocus
11. The Pitcher - Control
12. Luna Vs. Crypsis - Choices
13. The Beholder meets Zany - Midnight
En je hebt er drie weken over gedaan om dat te ontdekkenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:22 schreef Silvanovisch het volgende:
En daarna deze
Jammer dat ik er niet bij was dan want dat vind ik wel een dik nummer.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Sethje het volgende:
openen met there is no other alternative van avio speciaal voor mtsx bertje
En toch herriner ik me er iets van dat ik daar niets over zou zeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Sethje het volgende:
als afsluiter nog 2,5 uur darkraver vs dj paul en ik vond dat best vet eigenlijk en normaal zou ik dat hier niet posten omdat ik reputatie hoog heb te houden natuurlijk maar Dalton_ was er ook bij en hoewel die echt kk dronken was heeft ie mijn hakkuh moves wel gezien denk ik
Nog steeds kut, het aftellen moeten ze officieel afschaffen!quote:Op maandag 6 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Proppie heeft er eindelijk weer wat tempo inzitten:
quote:Low-E vs Alter Egosz - WTF / Vendetta (AVIO003)
Label: AVIO Records
Vinyl: August 2009
WEB: August 2009
A: W.T.F. (5:13)
B: Vendetta (5:29)
source & Samples: http://www.aviorecords.nl
Dat slaat nergens op dat is toch een heerlijk meeschreeuw moment. De vocals zijn wel iets aangepast en de hoge piep is eruit.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:03 schreef LeonH het volgende:
WTF uitbrengen?
Hoop ik wel dat ze iig die vocals er uit hebben gehaald
wow vet dat t op avio uitkomt, is ook wel n beetje avio stijlquote:
Leuke track toch. Zeker releasewaardig.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:03 schreef LeonH het volgende:
WTF uitbrengen?
Hoop ik wel dat ze iig die vocals er uit hebben gehaald
Net als Stampuhh, Rammuluh etc zekerquote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op dat is toch een heerlijk meeschreeuw moment. De vocals zijn wel iets aangepast en de hoge piep is eruit.
Ik heb hem lekker al![]()
Nog mensen naar amnesia next week?
die gaan we eens ff opzoekenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:11 schreef ElDani het volgende:
Veel plezier op alle party's!
Voordat je weggaat een mededeling:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/zondag-op-q-dance-radio.html
[..]
slecht geluid jah?quote:Op zondag 5 juli 2009 08:13 schreef mstx het volgende:
Net terug van Ground Zero. Op het ruk geluid na was het best ok.![]()
na Cristiano doet nu ook Dov het met Shaylaquote:Op maandag 6 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
die No Alternative Bootleg van de AVIO is dat gok ik?^:) en daarna gelijk WTF, heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef Sethje het volgende:
vette sets vooral van deepack....openen met there is no other alternative van avio speciaal voor mtsx bertje en als 2e track meteen wtf erop knallen
Bert die een nummer AVIO / Alphaverb / Intractable One vet vind; hoe is het mogelijk?!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was dan want dat vind ik wel een dik nummer.Staat natuurlijk ook niet officieel op naam van "AVIO"
![]()
Op Ground Zero was Alphaverb wel goed bezig... hij kwam bij The Machine even stiekem achter de draaitafels om het geluid harder te zetten.
op AVIO Records nog welquote:
* ReMcOrE zegt: x2quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef JortK het volgende:
Jammer van Villain, verder typisch frontliner.
goeie kicks, middelmatig nummerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef JortK het volgende:
je gaat niet eerder naar een HS-feestje?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef kollie het volgende:
Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik nog 5 weken moet wachten tot ik op decibel sta
Nopequote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je gaat niet eerder naar een HS-feestje?
Kut.... wil ik mn eerste 2 avonden zak (komende) posten, zo van, kost geen reet, dus das geen excuus, kijk nog ns beter, zijn t HC avondenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:14 schreef kollie het volgende:
[..]
NopeErg jammer.
Heel misschien nog naar Euprhoria op 8 augustus, maar die kans is niet heeeeel groot.
dat is wel naadje man... ik heb ook weinig feestjes t/m Decibel, maar heb wel een aantal zomerfeesten hier in de buurtquote:Op maandag 6 juli 2009 20:14 schreef kollie het volgende:
[..]
NopeErg jammer.
Heel misschien nog naar Euprhoria op 8 augustus, maar die kans is niet heeeeel groot.
Die mid is zooo fucking vetquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef JortK het volgende:
Haha geniaal, echt een leuke groep die Fusion gastenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:22 schreef Koepert het volgende:
Waaaat De Fook!! Het is gewoon een tribute aan ons jongens, alleen maar winnen!
Hij ziet er echt als een ongelovelijke duitse nerd uit maar hij draait wel ok.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
en hoe vet was The Machine trouwens, heb hem nog nooit live gezien dus ben benieuwd!!!
hij komt toch uit Litouwen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij ziet er echt als een ongelovelijke duitse nerd uit maar hij draait wel ok.
Blijft een best goede track alleen zijn de vocalen nog steeds superkut. Gaat nog steeds helemaal nergens overquote:Op maandag 6 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
quote:The Vision @ Summer Mix 2009
01. Zany & DV8 - Vision
02. Vortized - TBA ( The Vision remix )
03. The Pitcher - I just can't stop
04. Heatzone - Bungiebox
05. Atmozfears vs. The Vision - Our Destiny
06. Wildstylez - Push that feeling
07. Frequencerz - Indecent
08. Solutio & Theis - City of Chaos
09. The Vision - Worlds of Space
10. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
11. The Vision - Root Down
12. Noisecontrollers - Yellow Minute
13. Zany - Animated audio
is toch mooi manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag hopelijk eindelijk weer een keertje HS.. ben al die gare zomerfeesten hier wel zat.. alleen me maten niet
Njaa ben wel weer aan wat afwisseling toequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is toch mooi manik heb er ook al 3 gehad, komend weekend weer 1 (vrijdag en zaterdag)
true, afwisseling heb je wel nodigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Silaz het volgende:
[..]
Njaa ben wel weer aan wat afwisseling toeen wat hardere muziek ipv jovink en meezingers enzo
![]()
Same, en in de keetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
true, afwisseling heb je wel nodigik luister thuis en in de auto hardstyle, laatste feestje was Freshtival...
Hier hetzelfde probleem...beetje jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:45 schreef ElDani het volgende:
Ligt LSDB bij jullie er ook al regelmatig uit? Kan hem nu bijvoorbeeld niet opkomen..
Ja, apache loopt te kutten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:45 schreef ElDani het volgende:
Ligt LSDB bij jullie er ook al regelmatig uit? Kan hem nu bijvoorbeeld niet opkomen..
Een kansloos mannetje blijkt hem dus aan te vallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:45 schreef ElDani het volgende:
Misschien is het deze knakkert:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Een kansloos mannetje blijkt hem dus aan te vallen.Heb de servert zelf maar even uitgezet, scheelt me weer wat dataverkeer enzo.
hij lijkt nogal verbitterd namelijk..quote:hardstyleaddict @ 07 Jul 2009 15:38
They dismissed me ,They didn't want me...
I have loved this place.I have loved everybody..
I again will not come..I am going..
Where is the civilization ? NO TO RACISM.
thanks for everything..GOODBYE
Whehe das een vette avaquote:
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.
Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
behalve die vage cally & juice zooi is het toch allemaal aardig duidelijk hardstylequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Whehe das een vette avaZany = de man
[..]
Vin die troep toch echt meer richting de Hard trance dance gaan hoor, maar inderdaad, wij zullen wel verwend zijn
Ik heb een 5 minuten durende file, nummer 11 uit een of andere mix, welke geen idee. Helaas wel maar 192 KBPS, maar ik ben hem voor je aan 't uppen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:31 schreef NLS04 het volgende:
zijn er toevallig mensen die het nummer Master Diz - Public Enemy (Hardmasterz Mix) hebben? Hij staat op de CD Pimp my bitch II van lady Tom maar die heb ik niet meerWas destijds een leuke cd
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef CrustyClown het volgende:
Een mooi voorbeeldje over hoe verwend we eigenlijk wel niet zijn met de HS in Nl.
Bij het zien van de MC en het aanhoren van de helft van me muziek zou ik toch de tent uitlopen zeg. !
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds misquote:Op maandag 6 juli 2009 19:16 schreef NrSiX het volgende:
[offtopic]Rip waar was je met je wederhelft? Ik had verwacht jullie wel tegen te komen[/offoptic]
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die setquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jaa, was weer een druk weekend maar geen uitgaan. Kom nu dus n dik half jaar in de Zak en die contreien maar loop #6 nog steeds misen ik hoor dat ik je dus nog mag feliciteren.
Over felicitaties gesproken![]()
Boss_Huig, jij volgens mij ook nog
![]()
@ElDani:superrrrset kerel
Verder: I still got love for the beats
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:20 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dankjewel! Blij dat ik teminste WAT feedback krijg van die set. Want veel heb ik niet gehad.
Ben nu bezig met een (in de planning) 2 uur durende zomermix..
Het eerste stukje een gedeelte (semi-uitgekauwde) zomerhits met hits van nu, 2e deel zal een wat normalere set zijn.
Inclusief passend introtje!
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengtquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mixquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht 1 vinyl met The Prophet ft. Shayla en Technoboy ft. Shayla (had ook verder nog nergens naar gekeken), maar dit 'verrast' me toch wel enigzins: The Prophet (toch een Scantraxx-man) die zo snel een plaat op vinyl uitbrengt
ik wilde een heel verhaal typen over jouw 1e alinea, maar laat het bij:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee het is Psycho Ex. Een andere plaat met Shayla. Jij bedoelde waarschijnlijk oh my god. De 6 nummerige vinyl van TBY met oa een lucien foort rmx, maar ook de qlimax 08 edit, callsheet mix, en dib dub mix(is overigens ook uit)
Snelheid komt waarschijnlijk omdat Psycho ex als TTC051 (Titanic Records) is uitgekomen en niet als scantraxx
Als er maar niet zulke figuren in ons land achter de booth gaan, dan neem ik eieren en tomaten mee (heb het hier over die Cally & Juicy en die MC)quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als ik het geluid uit zou hebben staan zou ik denken dat het een Emo Rock feestje was
Nee totaal niet speciaal voor Fok! Ofzo hoor! Ik snap echt wel dat je niet elk setje kan luisteren en bekritiseren hoor! Je moet een set luisteren omdat hij je aanspreekt, en niet omdat iemand die je "kent" hem gemaakt heeftquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:55 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat je op Fok! maar weinig feedback hebt gehad, volgens mij is dat al tijden zo. Een tijdje vlogen de livesets om je oren hier en is denk iedereen een beetje gestopt met elk setje te downloaden.
Ik vind je tracklist erg lekker hoor, ik ben alleen altijd te lui om setjes op te gaan zoeken en via megaupload/rapid te downloaden, veel te omslachtig voor mijn doen.
Verders ben ik wel benieuwd naar wat je als zomersetje gaat doen. Als hij in de loop van volgende week zal ik deze wel eens speciaal voor jou gaan opzoeken en beluisteren hoor
@Remcore;
TBY en Prophet op 1 plaatje. Ik vind de A kant nog niet echt, maar de B kant (HS masterz rmx) knalt er wel lekker op, ondanks die vervelende vocals. Maar die kunnen we natuurlijk altijd weg-editen
Laten we het hopen, heb zelf niet al te goede hoop.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
Want als andere artiesten dat ook zijn is Showtek dat opeens niet meer? Het blijft kutmuziek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:24 schreef ElDani het volgende:
EDIT: En als allerlaatste op de woensdag: SHOWTEK gaat een nieuw album maken! En ik hoop van harte dat het een groot mooi album word, want ik ben dat gedoe met "Showtek is commercieel" een beetje zat! Een hoop artiesten zijn dat net zo hard!
thanks ouwe!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Over felicitaties gesproken![]()
Boss_Huig, jij volgens mij ook nog
![]()
Kon het niet laten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
thanks ouwe!
en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT![]()
Nog een mooie. Ik was gister op de training van PSV (ja mijn auto moest voor de beurt daar in de buurt dus ben ik even met mijn pa gaan kijken) en daar stond een spelers-auto met het nieuwe kenteken met in het midden HHZ. Jammer dat ik nu geen foto er van heb gemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
thanks ouwe!
en verder in de categorie zinloos:
er stond vandaag op de uni een auto geparkeerd, ik meen uit roemenie, met kenteken: DJ-16-TAT![]()
Die kom ik ook wel eens tegen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nog een mooie. Ik was gister op de training van PSV (ja mijn auto moest voor de beurt daar in de buurt dus ben ik even met mijn pa gaan kijken) en daar stond een spelers-auto met het nieuwe kenteken met in het midden HHZ. Jammer dat ik nu geen foto er van heb gemaakt
Dus die zullen binnenkort wel weer samen op een release verschijnenquote:djheadhunterzStill @ the studio.. If it wasn't for joram whining about leaving on time, we'd be here all night, but ok, for now we're still on fire!
Als het net zo'n heldenrelease als Blame It On The Music/Project One is, hoor je mij helemaal niet klagen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:42 schreef LeonH het volgende:
Toch wel grappig om HHZ en WS te volgen op Twitter:
[..]
Dus die zullen binnenkort wel weer samen op een release verschijnen
Hoe ze over zichzelf praten ook altijd.quote:Showtek in Hollywood kaskraker film!
Het lijkt wel alsof er géén einde komt aan de wereldwijde zegetocht waarmee de Eindhovense broers van Showtek momenteel alle ogen op zich gericht weet te houden.
Ja, en waarschijnlijk hoor je 10 seconden van dat nummer ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe ze over zichzelf praten ook altijd.![]()
quote:
lekkah lekkah!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef RiKe het volgende:
Het was iig een parelmoer witte VW Passat CC (die zijn, net als de Scirocco's
)
Nee hoor, hij is vanaf vandaag bij Freaky. Tegelijk met zijn nieuwe album samplerquote:
Wat ik heb gehoord ben ik toch niet echt kapot vanquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is vanaf vandaag bij Freaky. Tegelijk met zijn nieuwe album sampler
Holy shitquote:CD2 mixed by ZATOX
01 Zatox – Intro
02 Zatox meets The R3bels - Choirs
03 Technoboy & The Prophet – Psycho Ex
04 Tatanka & Zatox - Gangsta
05 DJ Activator - Lullaby
06 R3zonance - Weapon
07 Tat & Zat – Proud To Be Loud
08 Wild Motherfuckers – B2BW
09 Pavo - Communicate
10 The Nasty Boys – We Are Still Awake
11 Headhunterz – Musical Revolution
12 Zenith & Zatox – Can You Feel It
13 Tat & Zat - Sceleton
14 Ramp – Seize Day
15 The R3bels - Growl
16 Zatox – meets The R3bels – Blood Pumping
17 Vyolet - Burning
18 Zatox & Activator - Oxygene
19 DJ Activator – Back In The Days
20 Heatzone - Innerdemons
21 T4t4nk4 – DJ´s Life
22 The R3bels – Keep The Rythm
Feel U Here is best dope maar Muzik Bizz is where it's at zeg maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef LeonH het volgende:
Heb het BH album nog niet gehoord, maar vind Feel U Here nou totaal niet vernieuwend... Meer de normale BH stijl, met een veel te lange break Die kon ik in het begin nog waarderen, maar nu steeds minder. One Blade remix is wel aardig maar niet meer dan dat.
Tot nu toe dan
stop the presses, heb m gvondenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef T_Killer het volgende:
Even een SOG-vraag tussendoor:
Ik ben een setje van de trance generators @ HHG (freshfm) 22-04-09 aant luisteren. Kan geen tracklist vinden @ lsdb of anywhere. Wie helpt me?
Ben vanaf nu verliefd op 06. Mazell - Hardstyle Hoes (Primax Remix)quote:(22-04-09) Trance Generators @ Hardhouse Generation (Fresh FM)
01. Trance Generators - Do Not Follow The Leaders (Daniele Mondello & Express Viviana Remix)
02. Used & Abused - Explode (Dj Vortex Remix)
03. Ramp & Restless - Real Clubsounds (DJ Yoz & Big Lean Remix)
04. Radium Meets Audio Damage - Play That Shit
05. Express Viviana & Krash - Blast
06. Mazell - Hardstyle Hoes (Primax Remix)
07. Trance Generators - Ground Zero : Independence Day
08. Bioweapon - The Weapon
09. Trance Generators - U Can't Stop Us 2008 (Stylez Meets Tonteufel Remix)
10. The R3bels - Keep The Rhythm
11. Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
12. Trance Generators - Do You Wanna Balloon 2008 (Twilight Forces Remix)
http://lsdb.nl/set/15370/(...)009__18-04-2009.htmlquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef T_Killer het volgende:
Even een SOG-vraag tussendoor:
Ik ben een setje van de trance generators @ HHG (freshfm) 22-04-09 aant luisteren. Kan geen tracklist vinden @ lsdb of anywhere. Wie helpt me?
SPAM!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef mstx het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/set/15370/(...)009__18-04-2009.html
Dat is degene die op HHG is uitgezonden, zonder jingles enz.
Release datum : maandag 13 juli 2009quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is vanaf vandaag bij Freaky. Tegelijk met zijn nieuwe album sampler
Dat is vet he. Van die producers en tracks waar je nog nooit van gehoord hebt en je nooit op de feesten hoort of ziet maar wat dan echt dikke shit isquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
stop the presses, heb m gvonden
[..]
Ben vanaf nu verliefd op 06. Mazell - Hardstyle Hoes (Primax Remix)
church!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef NLS04 het volgende:
Dat is vet he. Van die producers en tracks waar je nog nooit van gehoord hebt en je nooit op de feesten hoort of ziet maar wat dan echt dikke shit is
Mijn bron was de freaky mailing die ik vandaag om 12:32 binnen kreeg:quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Release datum : maandag 13 juli 2009
Medium : CD
Staat bij Freaky :P
1 2 3 4 5 6 | Important Latest Additions !!! Finally Available The New Album By Brennan Heart. Also His New Vinyl Sampler !!! |
Ach, zie m vanzelf wel 'verschijnen'quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mijn bron was de freaky mailing die ik vandaag om 12:32 binnen kreeg:
[ code verwijderd ]
Verder geen aandacht aan besteed of hij er daadwerkelijk is. Ik ging er vanuit dat als ze mailen, dat hij er ook wel is
Ik ga hem wel een keertje luisteren als hij een keertje 'aan komt waaien'
Nu eerst de legale acti bestellen
Dan zet ik die dus niet aan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Sethje het volgende:
Ik ga vanavond een kijkje nemen in de FearFM studio met Frequencerz, dus wie mijn dikke kop wil checken, zet de livecam aan vnv
quote:fusionrecordsTestpressings of Pavo - Communicate approved. Finished vinyl copies started to get pressed! Available at www.freaky.nl in approx 10 days!
quote:
Seth! ga 's aan de kant met die kop, xie nixquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Sethje het volgende:
Ik ga vanavond een kijkje nemen in de FearFM studio met Frequencerz, dus wie mijn dikke kop wil checken, zet de livecam aan vnv
ja, die gaat lekker wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef LeonH het volgende:
Fokkingheldige
dikke
Mega_ vette
Shit!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die gaat lekker wordenstond daar ook niet iets bij over nieuwe Donkey EP?? meen dat ik dat las op PF...
Dus 2 op Fusion en 1 op Superplastik op zeer korte termijnquote:new sleeves are being create for Dozer - Syren and new Donkey Rollers EP
Veel plezier! Ik neem je mix even mee, bedankt. In de zomer zijn hitjes (sowieso) toegelatenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef ElDani het volgende:
Tracklist van de zomermix:
*Knip*
Sorry voor de hoeveelheid hitjes enzo.. En ik MOEST gewoon Rate Reducer gebruiken.. Nu te downloadne op hardtraxx!
Een fijne 2 weken toegewenst iedereen!! Spreek jullie snel weer!
Ik eindig mijn post met mijn favoriete zomerse-trance-hit!!
Tempo iets omhoog en genieten maar!!
nicequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Dus 2 op Fusion en 1 op Superplastik op zeer korte termijn
fijne vakantie, ciao!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef ElDani het volgende:
Een fijne 2 weken toegewenst iedereen!! Spreek jullie snel weer!
toen Frontliner nog Abject wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef LtNoX het volgende:
Sowieso al props voor het gebruiken van Feel So Good
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...quote:
En de hoeren nog maagd, en ze nog met doperwten schoten ipv kogels, en ze nog met aardappelen gooiden ipv granaten....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...
.. poep nog met een lange oe geschreven werd, en twix nog raider heettequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Koepert het volgende:
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...
en de benzine nog een kwartje kostte en de guldens nog van hout warenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
En de hoeren nog maagd, en ze nog met doperwten schoten ipv kogels, en ze nog met aardappelen gooiden ipv granaten....
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat het hardstyle topic nog over hardstyle ging...![]()
DAT waren de tijden
Edit: Frequencerz naar Fusion (Aldus Mointec op GHF)
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:40 schreef CrustyClown het volgende:
Goh, volgens mij is dance tunes aan een tegenoffensief begonnen tegen HS.com. Kreeg ineens een PF bericht met daarin een code voor wat gratis downloads.
Gelijk maar even B Cool van de Hardstyle Masterz gedownload (de hz vs tby mix), aangezien ik deze alleen in een doffe *** kwaliteit had
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat het hardstyle topic nog over hardstyle ging...![]()
DAT waren de tijden
Edit: Frequencerz naar Fusion (Aldus Mointec op GHF)
Spuit 11quote:
inderdaad strakke actie van Raoul en consortenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef kollie het volgende:
Fusion is lekker aan de weg aan het timmerenBfront erbij, en nu Frequencerz, doen ze goed!
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in dat label/contract-wereldje en vraag me het volgende af:
1) Hoe kan het dat sommige artiesten meerdere labels achter hun naam hebben?
Is dit dan dat ze misschien 1 á 2 releases hebben gedaan op dat label en daarna niet meer (want tegelijkertijd mag waarschijnlijk niet)?
Tekenen ze dan een contract voor een minimaal/maximaal/exact aantal releases (of voor een bepaalde tijd) en zijn ze dan weer 'transfer-vrij' om zich ergens te tekenen?
Dat verschilt per contract. Je ziet soms ook dat ze onder een andere alias ergens anders releasen bijv.quote:2) Tekent men dan voor een bepaalde tijd of voor een x-aantal releases? (of verschilt dat per contract)
Ik denk dat er met een DBSTF behoorlijk onderhandeld is en dat zij ook enkele eisen hebben gesteld. Evenals NC nu behoorlijke eisen kunnen stellen. Het hangt denk ik ook van de artiest af.quote:3) Heeft er iemand weet van kneiter-contracten in de HS-scene? Meteen tekenen voor aantal jaren. Want men kan dus ook gewoon bijtekenen mits het label dat natuurlijk wil, zodat je jaren achtereen bij hetzelfde label blijft. Of komt dat niet echt voor?
Gefeliciteerd ouwequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef 16meter het volgende:
Frequencerz vind ik de laatste tijd ook wel erg goed aan de weg timmeren. Leuke prodcties en toffe sets. Het is ze gegund!
Ik zie geen enkele slechte naam op de HS line-up staan om eerlijk te zijn. Jammer dat het weer te ver weg is...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:19 schreef Sethje het volgende:
Vandaag Amnesia Outdoor, hopen dat het weer meezit!
Freq, Ran-D, Deepack, 2 Sidez, DBSTF, Alpha2 ik zie hetprobleem niet
quote:
lol hij heeft het zelf ook al in de gatenquote:djheadhunterz my website is down??
13 minutes ago from web
Ja daardoor ging ik even kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
lol hij heeft het zelf ook al in de gaten
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:20 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
http://safebrowsing.clients.google.com/safebrowsing/diagnostic?client=Firefox&hl=nl&site=http://www.headhunterz.nl/
quote:
quote:The best of Q-dance @ Q-dance Radio
Tonight at 8PM. Click here for the sets.
set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED Area - D-Block & S-te-Fan
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - PURPLE Area - The Atmozfears
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BROWN Area - Ruthless
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK Area - Mad Dog & Anime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |