Dan zet ik die dus niet aan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Sethje het volgende:
Ik ga vanavond een kijkje nemen in de FearFM studio met Frequencerz, dus wie mijn dikke kop wil checken, zet de livecam aan vnv
quote:fusionrecordsTestpressings of Pavo - Communicate approved. Finished vinyl copies started to get pressed! Available at www.freaky.nl in approx 10 days!
quote:
Seth! ga 's aan de kant met die kop, xie nixquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Sethje het volgende:
Ik ga vanavond een kijkje nemen in de FearFM studio met Frequencerz, dus wie mijn dikke kop wil checken, zet de livecam aan vnv
ja, die gaat lekker wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:59 schreef LeonH het volgende:
Fokkingheldige
dikke
Mega_ vette
Shit!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, die gaat lekker wordenstond daar ook niet iets bij over nieuwe Donkey EP?? meen dat ik dat las op PF...
Dus 2 op Fusion en 1 op Superplastik op zeer korte termijnquote:new sleeves are being create for Dozer - Syren and new Donkey Rollers EP
Veel plezier! Ik neem je mix even mee, bedankt. In de zomer zijn hitjes (sowieso) toegelatenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef ElDani het volgende:
Tracklist van de zomermix:
*Knip*
Sorry voor de hoeveelheid hitjes enzo.. En ik MOEST gewoon Rate Reducer gebruiken.. Nu te downloadne op hardtraxx!
Een fijne 2 weken toegewenst iedereen!! Spreek jullie snel weer!
Ik eindig mijn post met mijn favoriete zomerse-trance-hit!!
Tempo iets omhoog en genieten maar!!
nicequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Dus 2 op Fusion en 1 op Superplastik op zeer korte termijn
fijne vakantie, ciao!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef ElDani het volgende:
Een fijne 2 weken toegewenst iedereen!! Spreek jullie snel weer!
toen Frontliner nog Abject wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef LtNoX het volgende:
Sowieso al props voor het gebruiken van Feel So Good
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...quote:
En de hoeren nog maagd, en ze nog met doperwten schoten ipv kogels, en ze nog met aardappelen gooiden ipv granaten....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...
.. poep nog met een lange oe geschreven werd, en twix nog raider heettequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Koepert het volgende:
En sex nog vies was en Lucht schoon.. en...en...
en de benzine nog een kwartje kostte en de guldens nog van hout warenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
En de hoeren nog maagd, en ze nog met doperwten schoten ipv kogels, en ze nog met aardappelen gooiden ipv granaten....
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat het hardstyle topic nog over hardstyle ging...![]()
DAT waren de tijden
Edit: Frequencerz naar Fusion (Aldus Mointec op GHF)
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:40 schreef CrustyClown het volgende:
Goh, volgens mij is dance tunes aan een tegenoffensief begonnen tegen HS.com. Kreeg ineens een PF bericht met daarin een code voor wat gratis downloads.
Gelijk maar even B Cool van de Hardstyle Masterz gedownload (de hz vs tby mix), aangezien ik deze alleen in een doffe *** kwaliteit had
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
dat het hardstyle topic nog over hardstyle ging...![]()
DAT waren de tijden
Edit: Frequencerz naar Fusion (Aldus Mointec op GHF)
Spuit 11quote:
inderdaad strakke actie van Raoul en consortenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:41 schreef kollie het volgende:
Fusion is lekker aan de weg aan het timmerenBfront erbij, en nu Frequencerz, doen ze goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |