Je geeft het antwoord zelf alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in dat label/contract-wereldje en vraag me het volgende af:
1) Hoe kan het dat sommige artiesten meerdere labels achter hun naam hebben?
Is dit dan dat ze misschien 1 á 2 releases hebben gedaan op dat label en daarna niet meer (want tegelijkertijd mag waarschijnlijk niet)?
Tekenen ze dan een contract voor een minimaal/maximaal/exact aantal releases (of voor een bepaalde tijd) en zijn ze dan weer 'transfer-vrij' om zich ergens te tekenen?
Dat verschilt per contract. Je ziet soms ook dat ze onder een andere alias ergens anders releasen bijv.quote:2) Tekent men dan voor een bepaalde tijd of voor een x-aantal releases? (of verschilt dat per contract)
Ik denk dat er met een DBSTF behoorlijk onderhandeld is en dat zij ook enkele eisen hebben gesteld. Evenals NC nu behoorlijke eisen kunnen stellen. Het hangt denk ik ook van de artiest af.quote:3) Heeft er iemand weet van kneiter-contracten in de HS-scene? Meteen tekenen voor aantal jaren. Want men kan dus ook gewoon bijtekenen mits het label dat natuurlijk wil, zodat je jaren achtereen bij hetzelfde label blijft. Of komt dat niet echt voor?
Gefeliciteerd ouwequote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:55 schreef 16meter het volgende:
Frequencerz vind ik de laatste tijd ook wel erg goed aan de weg timmeren. Leuke prodcties en toffe sets. Het is ze gegund!
Ik zie geen enkele slechte naam op de HS line-up staan om eerlijk te zijn. Jammer dat het weer te ver weg is...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:19 schreef Sethje het volgende:
Vandaag Amnesia Outdoor, hopen dat het weer meezit!
Freq, Ran-D, Deepack, 2 Sidez, DBSTF, Alpha2 ik zie hetprobleem niet
quote:
lol hij heeft het zelf ook al in de gatenquote:djheadhunterz my website is down??
13 minutes ago from web
Ja daardoor ging ik even kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
lol hij heeft het zelf ook al in de gaten
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:20 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
http://safebrowsing.clients.google.com/safebrowsing/diagnostic?client=Firefox&hl=nl&site=http://www.headhunterz.nl/
quote:
quote:The best of Q-dance @ Q-dance Radio
Tonight at 8PM. Click here for the sets.
set1 - Defqon.1 Festival 2009 NL - RED Area - D-Block & S-te-Fan
set2 - Defqon.1 Festival 2009 NL - PURPLE Area - The Atmozfears
set3 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BROWN Area - Ruthless
set4 - Defqon.1 Festival 2009 NL - BLACK Area - Mad Dog & Anime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |