Ik kan me nog een feestje van een paar jaar terug herinneren bij ons thuis toen mn moeder los stond te gaan op 1, 2 stampuuuuh (dat kon toen nogquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:19 schreef ElDani het volgende:
Grappig! Sommige tracks kan mijn moeder ook nog wel waarderen. Art Of Creation bijvoorbeeld haha!
TVP.
Mooie nieuwe site hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef ElDani het volgende:
www.alphaverb.nl
Nieuwe site, nieuwe tracks!
AVIO Murdering Your Stereo edit en een paar andere tracks zijn nu officieel legaal om te gebruiken, met een nieuwe mash van oa War Machine en Catchin' Up en Bazzleggeerz - No Alternative 2009.
Een aantal zijn er al te pakken, de rest staat nu nog bij: Not Available Yet, maar dat moet snel gefixt zijn denk ik.
bij mij ist gewoon een linkquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:59 schreef NLS04 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Noisecontrollers @ Summerfestival
EDIT:
weet iemand trouwens waarom er bij mij altijd die youtube clips zoals hieronder worden afgebeeld en niet gewoon een minibeeldje van de clip?
[ afbeelding ]
![]()
die hard party man!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:41 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag WiSH met 2 sidez, deepack, prophet etc
Daarna misschien ff naar dbstf in de timeout, is er 10 min vandaan
zondag misschien dancepark dbstf, J&W,ws,nc
eerste feestje sinds defqon, en eindelijk eens met wat meer maten dan 4 of 5quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:41 schreef Sethje het volgende:
zondag misschien dancepark dbstf, J&W,ws,nc
ik las het op PF, ff binnenhalen nuquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:46 schreef ElDani het volgende:
www.alphaverb.nl
Nieuwe site, nieuwe tracks!
AVIO Murdering Your Stereo edit en een paar andere tracks zijn nu officieel legaal om te gebruiken, met een nieuwe mash van oa War Machine en Catchin' Up en Bazzleggeerz - No Alternative 2009.
Een aantal zijn er al te pakken, de rest staat nu nog bij: Not Available Yet, maar dat moet snel gefixt zijn denk ik.
Reespekt da skillzz, weet je welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef de_huig het volgende:
conclusie 3: Dj Jean![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geef hem duizend cd spelers, hij spint die shit...maar fatsoenlijk draaien met 2 stuks is teveel gevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Van zijn Twitterquote:DjZany Work in progress.... Zany & Beholder coming up! Do you want heavy?? :-)
yes yes yes... dat is altijd goed nieuws.. zany & beholder leveren altijd legendarische platen afquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:52 schreef LeonH het volgende:
quote: DjZany Work in progress.... Zany & Beholder coming up! Do you want heavy?? :-)
Van zijn Twitter
Bron: http://noisecontrollers.h(...)r_of_Hardstyle/B6F6/quote:Concerning our music we're on fire. We just finished the next noisecontrollers vinyl. And yes we finished alot of tracks.... What to do? We can announce we will release all new tracks on the following vinyl wich means a 6-tracker wich is quite unique and something we are very proud of. It will Contain Surge of Power, Samara, Unbroken, Addictive Fantasy and 2 more
Ik begin een beetje te glibberen op m'n stoel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ben weer benieuwd het wordt een mooie Fusion zomer, ook met de 6-tracker die de Noisecontrollers gaan releasen![]()
[..]
Bron: http://noisecontrollers.h(...)r_of_Hardstyle/B6F6/
zou zomaar eens de vinyl van het jaar kunnen worden
quote:Op zaterdag 19 september vindt van 11:00 tot 23:00 het nieuwe festival 'Reloaded' plaats.
"Het is te vergelijken dancefestival Emporium op de Berendonck, maar dan kleiner"
Er gaan 15.000 kaarten in de verkoop, de prijzen liggen tussen 20 & 30 Euro
Dat reloaded komt in het goffertparkquote:
Fear reigns today en annihilatingquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
yes yes yes... dat is altijd goed nieuws.. zany & beholder leveren altijd legendarische platen afzowel positief (who wants this, midnight, annihilating,euphoria,fear reigns today) als negatief (hint: OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEOOO)
antwoord: Bleeding for the harder styles![]()
![]()
Ik ben weer benieuwd het wordt een mooie Fusion zomer, ook met de 6-tracker die de Noisecontrollers gaan releasen![]()
[..]
Bron: http://noisecontrollers.h(...)r_of_Hardstyle/B6F6/
zou zomaar eens de vinyl van het jaar kunnen worden
als er een mooie line-up komt, kan het best zijn dat ik er heen gaquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Impressie nieuwe Matrixx
en .. en .. en ..![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan worden het 6 nummers van 2 minuten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:26 schreef ElDani het volgende:
6 tracks.. Past dat uberhaupt wel op 1 vinyl?
Denk dan eerder een 2x3 te zien eerlijk gezegd, maar ook neit verkeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |