Ik ga wel op krukken, alleen is voor mij de indicatie dat ik ook zonder kan een teken dat het stukken beter gaat nu en ik dus weer mag klussen...quote:Op zondag 27 april 2008 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal zijn om ontstekingen te voorkomen. Maar blijf jij maar lekker eigenwijs
Nee, dat wordt een bos rozen knul!quote:Op zondag 27 april 2008 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Zou iemand anders even eea willen aanpassen in de wiki enzo? Mijn dank is groot.
Excuses voor de haastige inspiratieloze TT
Dat is balenquote:
Slaap zequote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het land moet bewaakt worden, niet verslappen...
Ik ga m'n nest in.
Mazzel...
Trustequote:Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het land moet bewaakt worden, niet verslappen...
Ik ga m'n nest in.
Mazzel...
Nope, beide data zijn een no go.quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is balen
Want het is nog maar de vraag of ze later nog terugkomen.
Maar je kunt beide data sowieso niet dus?
Hiiiiihaaaaa!quote:Op zondag 27 april 2008 23:42 schreef MaJo het volgende:
Hackensaw Boys waren echt fucking vetWat een inspiratie, de zaal ging helemaal los
Alleen een beetje jammer dat mijn pen het na een half uur begaf
Nu gelijk tikken, heb ik dat ook weer gedaan
Hiiiiiihaaaaa indeedquote:Op zondag 27 april 2008 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hiiiiihaaaaa!
Hadden ze hun wasbordje bij zich?
Dat was bij Gogol Bordello ookquote:Op maandag 28 april 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hiiiiiihaaaaa indeed
Yup compleet met wasbordEn een vioolstok waar er meer haren loshingen dan gespannen stonden.
Dat was op Lowlands ookquote:En de gitarist heeft 7x een snaar moeten vervangen![]()
Vuige shit
Hendigquote:Op maandag 28 april 2008 00:07 schreef Soempie het volgende:
En ja hoor, ik moet weer een opdracht maken voor morgen.
Klopt jaquote:
Ja iedereen ging compleet uit zijn naad, geweldigquote:Dat was op Lowlands ook
Maar ik ben toen echt uit mijn naad gegaan daar
Als ik het geweten had
Ja, heel stom!quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt jaIs ook wel een beetje te vergelijken
[..]
Ja iedereen ging compleet uit zijn naad, geweldigAls recensent ben ik toch wel een beetje incognito
En stom dat ik vandaag pas aan jou dacht, als ik er nou eerder aan gedacht hadZe zeiden overigens wel dat ze volgende maand weer in Nederland staan
meestal is het toch je vinger die dat in je oog doet?quote:Op maandag 28 april 2008 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo slapen trouwens..mijn ogen prikken
Ja maar ze hebben de rollen een keertje omgedraaid en dat bevalt me nietsquote:Op maandag 28 april 2008 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
meestal is het toch je vinger die dat in je oog doet?
Dan is het zeker tijd om te stoppen.quote:Op maandag 28 april 2008 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben de rollen een keertje omgedraaid en dat bevalt me niets
Weet je dat ik nog geen één hele aflevering van P&W heb gekeken? Barend en Witteman vond ik altijd geweldig. Maar dit trekt me gewoon niet.quote:Op maandag 28 april 2008 00:22 schreef Soempie het volgende:
Ik moet een uitzending Pauw & Witteman kijken voor een casusomschrijving. Dan moet ik die casusomschrijving nog maken en er opdrachten bij maken. 't Wordt wel weer 3 uur.![]()
![]()
Had het heel mooi op de planning voor vrijdag, maar toen kwam Nijmegen tussendoor.
Dat zou best eens kunnenquote:Op maandag 28 april 2008 00:42 schreef Soempie het volgende:
Ik kijk denk ik vooral niet omdat ik het steeds vergeet en 's avonds andere dingen doe. Toch maar in de gaten houden, want soms vind ik het wel jammer dat ik dit soort programma's niet meer kijk.
Truste Nemquote:Op maandag 28 april 2008 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..ik ben uitgebaggerd in kuttopics
Ik ga naar bed
Als ik iets hoor laat ik het wetenquote:Op maandag 28 april 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, heel stom!
Ik ga het even in de gaten houden. Maar mocht je ze spotten, laat het even weten aub.
Hoe zo? Dan was je na je opdracjt toch weer online gekomen?quote:Op maandag 28 april 2008 01:32 schreef Soempie het volgende:
Bijna klaar. Als ik Fok! links had laten liggen had ik nu al in bed gelegen.
Zodra ik het af heb ga ik naar bed. Ik zit nu alleen met een beetje een rare vraag. Ze vragen 'geef daarbij aan welke 5 specifieke kenmerken van...'quote:Op maandag 28 april 2008 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zo? Dan was je na je opdracjt toch weer online gekomen?
's nachts zijn die topics opeens heeeeeel interessant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |