Maar dat geeft toch niet?quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lampo!
Geeft helemaal nietsquote:Op zondag 6 april 2008 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dat geeft toch niet?
Typen is alleen een beetje lastig
Eigenlijk helemaal niet.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk best grappig
http://www.vkmag.com/videos/videos_sit_ups_doe_je_zo/
Oh, jij bent er een keer ingestonken?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hier ook een beetjequote:Op maandag 7 april 2008 14:07 schreef Etcetera het volgende:
jep
ik probeer met school bezig te zijn, maar concentratie is 0,0
Wat moet jij nu doen dan?quote:Op maandag 7 april 2008 14:13 schreef Etcetera het volgende:
oh dat is verrotzul je zien dat je net de belangrijkste dingen niet leert
ik zit echt dingen te verzinnenheb ook helemaal geen zin meer om dit goed te doen, zal er maar bij zetten dat ik ziek ben (voor als ze het niet goed genoeg vinden)
een deel van een debriefing makenquote:
ik ben ook niet echt doorslaand ziekquote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Blech, ben ook een beetje grieperig. Lichte hoofdpijn, beetje opgezette keel, muf gevoel en een heel klein beetje rillerig... maar niet echt doorslaand ziek
Kaspersky geeft hier net ook al een virus-melding door...quote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Blech, ben ook een beetje grieperig. Lichte hoofdpijn, beetje opgezette keel, muf gevoel en een heel klein beetje rillerig... maar niet echt doorslaand ziek
Klinkt bekend, mijn tentamen gaat over marketing... en het verslag wat ik laatst moest schrijven moest ook een doelgroepbeschrijving en zoquote:Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een deel van een debriefing makendoelgroepbeschrijvng en positionering van de campagne
Je bent best vaak ziekquote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef iamredleader het volgende:
quote:
Goed plan van zequote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In mijn marketingboek staat dat Michelin is begonnen met de restaurantgidsen om te zorgen dat mensen meer gingen rijden, hun banden sneller slijten en ze dus eerder nieuwe nodig hadden. Het zou niet toevallig zijn dat veel goede restaurants in Zuid-Frankrijk lagen, zodat mensen vanuit Parijs verder moesten rijden
* iamredleader kucht nog eventjes hard richting de firewallquote:Op maandag 7 april 2008 14:24 schreef MadMaster het volgende:
Kaspersky geeft hier net ook al een virus-melding door...
Haha coolquote:Op maandag 7 april 2008 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Word, yo.quote:Op maandag 7 april 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Dit is/was een van de zwaardere maandagen in mijn werkzame leven
Starbucksquote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, klein pluspuntje..er zit hier een Starbucks in het gebouw
Ik had tot een uur of 12 gewoon geen honger en kon geen koffie naar binnen krijgenquote:Op maandag 7 april 2008 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word, yo.
Vannacht slechts 2 uur geslapen, sinds 07:00 niets gegeten en nu aan het werk. Gaar, honger, prikkende ogen
Morgen beter
Cinnamon Dolce Latee FTWquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha coolDeze is nog toffer, daar doen meer mensen aan mee:
Tof hequote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]waarom doen ze dat nou nooit hier
oh en wat ik me wel eens afvraag: verkopen ze ook hotchoco bij de starbucks
Mijn ouders zijn daar een dag geweest afgelopen zomer, we waren toch in de buurt. Zij hadden het ook wel mooi gevondenquote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens toch.... er gaat toch niets boven een goeie italiaanse caffè
Mag ik trouwens iedereen van harte aanraden om een keer naar Padua te gaan? Wat een schattige stad!!!!ik ben er nu al verliefd op
ciao Firenze
Ik hoor net van mijn moeder dat ik in Padua ben geweest, maar kan me er niets van herinnerenquote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik trouwens iedereen van harte aanraden om een keer naar Padua te gaan? Wat een schattige stad!!!!ik ben er nu al verliefd op
ciao Firenze
Die is zeker tofquote:Op maandag 7 april 2008 18:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha coolDeze is nog toffer, daar doen meer mensen aan mee:
Die is ook cool jaquote:Op maandag 7 april 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
http://improveverywhere.com/2006/02/18/cell-phone-symphony/ deze is ook tof
Leuke aflevering?quote:Op maandag 7 april 2008 20:40 schreef Etcetera het volgende:
ja die kende ik![]()
is ook tof
Grey's Anatomy Alert
Erg hequote:Op maandag 7 april 2008 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar voor ga je dit keer eignelijk hene je was toch net terug van 2 week oefening?
An die arbeit yetzquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Ik moet een artikel tikken maar zit het weer eens uit te stellen
quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik in Rome destijds heerlijke koffie heb gedronken. En vaak maar 70 cent ofzo.
Dus best wel beetje eens.
Veel mensen gaan de discussie aan of Starbucks goed is of niet maar ik drink geen Starbucks omdat het zulke goede koffie is maar omdat de smaakjes zo lekker zijn.
nu is het geen verrassing meerquote:Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster groet U...
Ben bezig de surpriseparty voor te bereiden.
Straks allemaal niets vermoedende koppies die denken dat ze vanavond naar Cirque Du Soleil gaan en in plaats daarvan zitten onze Arubaanse vrienden bij ons thuis, waarvan niemand weet dat ze in NL zijn...
Ben nu kopieën aan het maken van de DVD van Varekai (huidige show in NL van Cirque Du Soleil), die krijgt iedereen mee om de mogelijke teleurstelling niet te groot te laten zijn...
quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem had je al gezien dat BSG al weer is begonnen
Ik dacht alquote:
Wat zij zeiquote:EtcieBeterschap meis.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
In een reclame werd verteld dat een of ander product te krijgen was bij Expo, nog wat winkels "of de betere wenskaartenwinkel". Dat vond ik vreemdquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
hoe moet ik die vraag opvatten
het is op de radio gezegd en het is een rare plek of het is op de radio gevraagd
Oh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:Niks boeiends te melden
Oh ik heb trouwens laatst over nem gedroomd
Nou ja, niet alleen over hem maar hij kwam er in voor
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:Niks boeiends te melden
Oh ik heb trouwens laatst over nem gedroomd
Nou ja, niet alleen over hem maar hij kwam er in voor
pics or gtfo wtfuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is echt een hele bizarre droomquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
Beneden aangekomen is nem verandert in de ex-vriend van mijn broerDie heb ik al heel lang niet gezien en we zoenen
Dus
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broerquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo and Nembrionic sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
en een baby!
So?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broer
Dan klopt jouw liedje nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vuile slet!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles?
Ik een sletquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vuile slet!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo and Nembrionic sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
en een baby!
Neuh valt wel mee, maar ik vond het een mooi moment om toch weer es onder de aandacht te brengenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een slet![]()
Ben je tegenwoordig al een slet als je met de ex van je broer zoent?
En eh hee, ik heb nooit gezegd dat ik gezoend heb met hem dat suggereert red
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, maar ik vond het een mooi moment om toch weer es onder de aandacht te brengen
Haha. De tekst, maar dat wist jij ook welquote:
quote:
het stond er zo lekker dubbelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha. De tekst, maar dat wist jij ook wel
Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaanquote:
Jij bent natuurlijk oppermachtig als spelleider.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:netjes zeg
vooral omdat ik er dan gewoon bij ga cheaten
![]()
repsect hoor
Dus is daar onze vriendschap op gebaseerd, dat je dacht dat ik een slet was?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat valt me vies tegen
![]()
Zo, ik ga maar even wat te drinken halen. Kopje thee of zo
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics or gtfo wtfuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Dus is daar onze vriendschap op gebaseerd, dat je dacht dat ik een slet was?Waarom accepteer je me niet gewoon zoals ik ben?
WTH?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is echt een hele bizarre droom
Ik was met het vriendje van een vriendin een spel aan het spelen waarbij we fruit naar elkaar moesten gooien. Degene die de ander raakte won. Op een gegeven moment was er een time out en toen gooide hij toch een banaan naar me en had hij dus gewonnen
[volgende scene]
Ik zit aan tafel met mijn huisgenoten en Nem zit er ook bij. Ik vertel dat ik uit wraak aan die vriendin heb verteld dat haar vriend vreemdgaat. Daarop wordt nem zo boos dat hij opstaat en naar beneden loopt. Ik ren achter hem aan.
[volgende scene]
Beneden aangekomen is nem verandert in de ex-vriend van mijn broerDie heb ik al heel lang niet gezien en we verzoenen ons (op de een of andere manier had hij mij in mijn droom gekwetst ofzo
)
Dus
Nee, volgens mij staat er dat je je broer al een tijdje niet gezien hebtquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broer
Nietesquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, volgens mij staat er dat je je broer al een tijdje niet gezien hebt
I knowquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dromen zijn vaak bizar maar ze zijn eigenlijk veel stommer als je ze opschrijft
ik wou ff kijken of er nog oplettende mensen in dah topiek zatenquote:
surequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hij was echt goed, dus in één keer 3 van de horde dood.
Ik: Hero!![]()
Hij: just some idiot on a keybord![]()
![]()
Vond het echt grappig. De eerste keer dat ik echt samen speel met iemand (behalve dan met Wiebel en Sirda, maarja daar hobbel ik altijd maar een beetje achteraan.)
Maar nu ga ik weer verder met leren.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wou ff kijken of er nog oplettende mensen in dah topiek zaten
Het is juist de makkelijkste regel in de nederlandse taalquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:21 schreef Etcetera het volgende:
dat hele als/dan gebeuren he, weet je wat ze daar mee mogen doen? in een plek stoppen waar de zon niet schijnt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
hoeveel pakjes zakdoeken verslijt jij per dagt iarl
Een soempie-actiequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:12 schreef MaJo het volgende:
Anders verstuik je even je pink als je collega een sinasappel naar je gooit en je het ongelukkig (niet) opvangtAuwie
![]()
Ook na mijn uitleg? Je moet het gewoon even doorhebben en dan is het echt makkelijkquote:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dat een soemp-actie noemen. It might just as well een MaJo-actie hetenquote:
ik ookquote:
wie weetquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook na mijn uitleg? Je moet het gewoon even doorhebben en dan is het echt makkelijk
omdat soempie altijd van die heerlijke blunders heeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dat een soemp-actie noemen. It might just as well een MaJo-actie heten
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dat een soemp-actie noemen. It might just as well een MaJo-actie heten
Dat, ja, alhoewel het op dit moment wel meevalt. Vanavond gewoon vroeg in m'n nest, en hopelijk morgen weer goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik ook![]()
meest irritante momenteel is dat ik geen warmte kan vasthoudenals ik in bed kruip, zweet ik me een ongeluk. als ik eruit ga, heb ik instant kippenvel en rillingen
quote:
Bij mij is een schaafwond die ik 1 a 2 maanden geleden heb opgelopen nog niet helemaal wegquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net zo erg hoorIk heb altijd wel ergens last van omdat ik weer een lompe actie had. Zo heb ik nog steeds last van mijn knie omdat ik een paar weken geleden over de hond ben gevallen
![]()
Ik bedoel dat Soempie-actie lekkerder bekt. Het eindigt beide op 'ie'.quote:
Bij Majo zal ik toch altijd aan fritessaus blijven denken, bij Soempie nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Majo zal ik toch altijd aan fritessaus blijven denken, bij Soempie niet
Dat hoeft niet eensquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:09 schreef Etcetera het volgende:
herkenbaar Timtijd voor een lange vakantie geloof ik
Zekerquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:15 schreef Etcetera het volgende:
hmm bij mij is het wel dat ik vakantie wil, maar ja heb ik niet dus wordt weer doortrekken
maar dikke kans dat jij gewoon wilt verhuizenis echt iets waar je op zit te wachten lijkt me
nooooooo you didn'tquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Afsluiting van de surprise-party voor onze vrienden van Aruba:
Je laat Giel Beelen van 3FM ze in alle vroegte bellen om ze 'Begin de dag met een dansje' te laten zingen...![]()
Mission completed...
quote:- een menu moet crescendo gaan met als orgelpunt meestal het laatste hoofdgerecht
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef Etcetera het volgende:
soms neem ik de telefoon op en heb ik daar meteen spijt van
Toch wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nooooooo you didn't![]()
ik zal zo ff luisteren
3 Puntjes achter een zin is mijn ding, dus ik mag blijven?...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Irritatie: mensen die meer dan een . gebruiken achter elke zin. Drie punten kan nog, want da's een stijlfiguur dinges, maar vijf...
Ik heb dat al een week. Ik klik dan op Active topics en dan naar MyAt.quote:
Ik gebruik drie of vijf als stijlfiguur. En heel veel voor lange stiltes, tromgeroffelpauze etc.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Irritatie: mensen die meer dan een . gebruiken achter elke zin. Drie punten kan nog, want da's een stijlfiguur dinges, maar vijf...
er belde een kennis die ik eigenlijk liever niet had gesprokenquote:
crescendo betekent dat muziek harder wordt naarmate het langer duurt (geloof ik)quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand dit vertalen zodat ik het ook snap?
[..]
quote:het is trouwens geregeld......ik heb de posters vanavond bij mij.....
Niets ernstigs dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er belde een kennis die ik eigenlijk liever niet had gesproken
uitstel van executie hoor, want anders was ik er vrijdag wel achtergekomen dat hij blijft slapen waar pitt en ik ook blijven slapen
Of daar nou drie, vier, vijf of zes punten staan, het blijft gewoon fout gebruik. Te lui om de vinger van de punt af te halen en naar de spatiebalk te bewegen.quote:
niets ernstigs neequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niets ernstigs dus. Ik ga boodschappen doen, ik heb net bedacht dat gerookte zalm vast heerlijk is bij röstirondjes
Dat had degene aan de andere kant van mijn telefoonlijn vanochtend om half 9 ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef Etcetera het volgende:
soms neem ik de telefoon op en heb ik daar meteen spijt van
Die link werkt primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:15 schreef Etcetera het volgende:
jeetje wyccie, ik zou gek worden
doet het plaatje het bij jullie welnou ja hier is een linkje: http://moron12.deviantart(...)rk-Ani-K800-41453325
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had degene aan de andere kant van mijn telefoonlijn vanochtend om half 9 ook
Mijn favoriete leverancier had weer eens een kapitale fout gemaakt, gevolgd door een totaal gebrek aan communicatie, waardoor mensen op spullen stonden te wachten die er niet waren. Leuke kostenpost, die je wel wilt maar moeilijk kunt verhalen op een leverancier.quote:
Inderdaad, enige lichtpuntje vandaag: ik was weer uitgeslapen, nuchter en fitquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef Etcetera het volgende:
daar zou ik ook best pissig van worden ja
Heb je de nieuwe BSG S4 al gedownload?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]Soempie!
![]()
En gelijk weer weg, ben nog steeds niet 100% lekker, dus vroeg onder de wol.
Heb je de nieuwe BSG S4 al gedownload?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]Soempie!
![]()
En gelijk weer weg, ben nog steeds niet 100% lekker, dus vroeg onder de wol.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe BSG S4 al gedownload?
quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem had je al gezien dat BSG al weer is begonnen
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wel!
Er waren zoveel seeders () dat het kopen downloaden minder dan een half uur duurde
mag ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef wyccie het volgende:
Tim! Tim! Tim!
Hoe kom ik aan kortingscoupon(codes) voor iBood?
van het forum van iBoodquote:Een code die je kan krijgen (oa als je regelmatig een
fatsoenlijke en nuttige bijdrage aan dit forum levert)
waardoor de verzendkosten vervallen.
Natuurlijk mag jij ook, lieve Etcie!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik ook
[..]
van het forum van iBood
Mijn held!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En deze dan...
http://www.dumpert.nl/med(...)nsurgent_schaap.html
Die vent is nog sneuer dan de Italiaanse politiek in het algemeenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo doe je dat
Berlusconi: Mooie en slimme vrouwen in regering
ROME - De Italiaanse oppositieleider Silvio Berlusconi wil vier vrouwen in zijn regering opnemen als hij na de parlementsverkiezingen van volgende week weer aan de macht komt. Ze moeten „niet alleen mooi maar ook hoogopgeleid zijn”, zei de rechtse ex-premier dinsdag tegen de tv-zender Sky TG24.
Zuster, ruggeprik of algehele narcose?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Goed gedaan Sheepie.
Leven!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Goed gedaan Sheepie.
Ik heb er een gekregen voor mijn verjaardag, waarschijnlijk ook omdat ik al een tijdje lid ben en een paar keer daar wat heb gekocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef wyccie het volgende:
Tim! Tim! Tim!
Hoe kom ik aan kortingscoupon(codes) voor iBood?
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef Supersheep het volgende:
Leven!
Maar moet jij niet gaan slapen nu je de laatste tijd zo goed bezig bent?
Oke, ik ben nog geen jaar lid en heb nog nooit iets besteld. Maar ik zag op het forum dat er ook mensen zijn die voor ruim 2000 euro iets hebben besteld ook nog nooit iets hebben gehad. Ook niet bij het aanmelden (wat vermeld staat).quote:Op woensdag 9 april 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb er een gekregen voor mijn verjaardag, waarschijnlijk ook omdat ik al een tijdje lid ben en een paar keer daar wat heb gekocht.
Jammer LB, gaat het nu wel weer beter?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
Was het bij jullie mooi weer??
Ik heb echt een kutdag gehad hier...... het regende, het was koud en ik heb meerdere huilbuien gehad uit pure frustratie omdat ik zo moe en koud was........
Nu wel weer opgeklaard gelukkig
(ohja, en sorry voor de vele puntjes, soms hoort dat erbij)
Och, arme meid! Het was hier ook koud, gelukkig heb je hier niks gemist.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb echt een kutdag gehad hier...... het regende, het was koud en ik heb meerdere huilbuien gehad uit pure frustratie omdat ik zo moe en koud was........
Het heeft hier bijna overal in Nederland vrijwel de hele dag gestortregend dus je hebt weinig gemist.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ken ook zo iemand, staat vooral daarom geblokkeerd in messenger. Als ik al een keer aangemeld ben dan wil ik niet dat mensen irritant gaan doenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer LB, gaat het nu wel weer beter?Als je erg nat, koud en moe bent helpt weinig beter dan warme chocomel
![]()
En soms passen vele puntjes ook wel, maar de persoon waar ik over klaagde doet dat na elke zin. Zelfs als de tekst lachen aangeeft, dan staat er bijvoorbeeld "hihi......"
En dan geloof ik die hihi niet meer
Hehe, gaaf. ik zou eigenlijk ook wel eens een keer mee willen doen met zoiets, maar daar is het nu best wel een beetje heel erg laat voor.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ik heb me opgegeven voor een uitvoering (twee zelfs) van A Midsomernight's dream. Die uitvoering is volgens het principe "Dank je Shakespeare, tof verhaal, maar die tekst, dat kan echt niet he! We verzinnen zelf wel wat"
Ohquote:Op woensdag 9 april 2008 00:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het heeft hier bijna overal in Nederland vrijwel de hele dag gestortregend dus je hebt weinig gemist.
Tijdens je slaap? Fascinerendquote:Op woensdag 9 april 2008 00:36 schreef LadyBlack het volgende:Tim en
Wyccie
Ja het gaat al beter hoor, ik heb inderdaad een warme chocomel genomenen een uur geslapen, en ik kwam in een restaurant terecht met vriendelijke bediening
Hoezo te laat? Als je klaar bent met je studie (denk dat je er nu wat weinig tijd voor hebt) kan je je best opgeven voor een of ander amateurgezelschap of een theatercursusje. Het hoeft niet te laat te zijn voor zoiets, ik heb bij theatersportwedstrijden ook tegen mensen van in de 50 gespeeldquote:Op woensdag 9 april 2008 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, gaaf. ik zou eigenlijk ook wel eens een keer mee willen doen met zoiets, maar daar is het nu best wel een beetje heel erg laat voor.
Ik denk dat jij The Reduced Shakespeare Company ook wel leuk zult vinden.
Ik weet nu nog niet hoeveel vrije tijd ik later zal hebben, maar ik weet ook niet of ik het wel durf.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoezo te laat? Als je klaar bent met je studie (denk dat je er nu wat weinig tijd voor hebt) kan je je best opgeven voor een of ander amateurgezelschap of een theatercursusje. Het hoeft niet te laat te zijn voor zoiets, ik heb bij theatersportwedstrijden ook tegen mensen van in de 50 gespeeld
Toch maar algehele narcose dus, dat verhaal van dat onjuist prikken bevalt me niet...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ruggeprik lijkt mij wel wat. Hopelijk prikken ze wel op de juiste plek.
Ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch maar algehele narcose dus, dat verhaal van dat onjuist prikken bevalt me niet...
Ik had al verhalen gehoord dat niet je benen, maar alleen je linker- of rechterhelft verdoofd werd omdat ze verkeerd prikten. Maar algehele narcose is ook geen pretje, omdat je dan zo'n sleng in je strot krijgt en vel langer last van de verdoving hebt...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken hoor
Dus..alhoewel de Babyshambles misschien niet doorgaat omdat drugskonijn Doherty de bak in moet voor 8 weken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:21 schreef ruud.nl het volgende:
Het complete programma in de goede volgorde:
DONDERDAG 3 JULI
Main Stage: Air Traffic – Counting Crows – Mika – Lenny Kravitz – R.E.M. – The Chemical Brothers
Pyramid Marquee: Modern Skirts – Vampire Weekend – The National -Chris Cornell – Soulwax – 2manydjs
VRIJDAG 4 JULI
Main Stage: The Black Box Revelation – Monza- Slayer – Babyshambles – Jay-Z – The Verve – Neil Young - Moby
Pyramid Marquee: Cool Kids - Patrick Watson – Ben Folds – My Morning Jacket - Duffy – Zita Swoon – Hot Chip – Digitalism
ZATERDAG 5 JULI
Main Stage: The Whigs – Gossip – The Hives – Editors – Kings of Leon – Ben Harper & The Innocent Criminals – Sigur Rós - Radiohead
Pyramid Marquee: Galactic – MGMT – Band of Horses – Donavon Frankenreiter – Kate Nash – KT Tunstall – Gnarls Barkley – Róisín Murphy
ZONDAG 6 JULI
Main Stage: John Butler Trio – Panic At The Disco - Nightwish – The Kooks – The Raconteurs - Kaiser Chiefs – Beck - dEUS
Pyramid Marquee: Devotchka - Tim Vanhamel – Hercules and Love Affair – Adele - Mark Ronson – Grinderman – Justice – Underworld
Zo ziek nog?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef Etcetera het volgende:wat een schande
ik zou gaan lannen dit weekend, maar misschien is het beter als ik niet mee ga
nou dat wil wel op zichquote:
Zit wat inquote:Op woensdag 9 april 2008 16:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou dat wil wel op zich
maar lannen is toch een van de ongezondere dingen die je kunt doendus als ik heen ga durf ik te wedden dat ik me volgende week weer compleet verrot voel
Kun je niet gedeeltelijk gaan? Dus lang uitslapen, op tijd naar bed, veel pauzes en veel vitamines? Of is het alles of niets?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
ja dat lijkt me geen geweldige combinatie momenteel (baal er wel van, had piratenzooi en alles gekocht)
Misschien is seeqpod.com, skreemr.com, beemp3.com, woonz.com of b3ta.cr3ation.co.uk meer jouw ding?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etsie dat mp3gle werkt voor geen meter
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:02 schreef MaJo het volgende:
Echt een superactieve dag gehadVoor mijn doen dan
Eerst de badkamer helemaal schoongemaakt en daarna gaan squashen met mijn huisgenootje. 2x gewonnen
quote:Nu wat minder leuks, ik ga langs bij de buurvrouw waarvan haar man vorige week is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |