Erg hequote:Op maandag 7 april 2008 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar voor ga je dit keer eignelijk hene je was toch net terug van 2 week oefening?
An die arbeit yetzquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Ik moet een artikel tikken maar zit het weer eens uit te stellen
quote:Op maandag 7 april 2008 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
Jongens toch.... er gaat toch niets boven een goeie italiaanse caffè
quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik in Rome destijds heerlijke koffie heb gedronken. En vaak maar 70 cent ofzo.
Dus best wel beetje eens.
Veel mensen gaan de discussie aan of Starbucks goed is of niet maar ik drink geen Starbucks omdat het zulke goede koffie is maar omdat de smaakjes zo lekker zijn.
nu is het geen verrassing meerquote:Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster groet U...
Ben bezig de surpriseparty voor te bereiden.
Straks allemaal niets vermoedende koppies die denken dat ze vanavond naar Cirque Du Soleil gaan en in plaats daarvan zitten onze Arubaanse vrienden bij ons thuis, waarvan niemand weet dat ze in NL zijn...
Ben nu kopieën aan het maken van de DVD van Varekai (huidige show in NL van Cirque Du Soleil), die krijgt iedereen mee om de mogelijke teleurstelling niet te groot te laten zijn...
quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem had je al gezien dat BSG al weer is begonnen
Ik dacht alquote:
Wat zij zeiquote:EtcieBeterschap meis.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
In een reclame werd verteld dat een of ander product te krijgen was bij Expo, nog wat winkels "of de betere wenskaartenwinkel". Dat vond ik vreemdquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
hoe moet ik die vraag opvatten
het is op de radio gezegd en het is een rare plek of het is op de radio gevraagd
Oh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:Niks boeiends te melden
Oh ik heb trouwens laatst over nem gedroomd
Nou ja, niet alleen over hem maar hij kwam er in voor
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:Niks boeiends te melden
Oh ik heb trouwens laatst over nem gedroomd
Nou ja, niet alleen over hem maar hij kwam er in voor
pics or gtfo wtfuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is echt een hele bizarre droomquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
Beneden aangekomen is nem verandert in de ex-vriend van mijn broerDie heb ik al heel lang niet gezien en we zoenen
Dus
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broerquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo and Nembrionic sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
en een baby!
So?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broer
Dan klopt jouw liedje nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vuile slet!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles?
Ik een sletquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vuile slet!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo and Nembrionic sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
en een baby!
Neuh valt wel mee, maar ik vond het een mooi moment om toch weer es onder de aandacht te brengenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een slet![]()
Ben je tegenwoordig al een slet als je met de ex van je broer zoent?
En eh hee, ik heb nooit gezegd dat ik gezoend heb met hem dat suggereert red
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, maar ik vond het een mooi moment om toch weer es onder de aandacht te brengen
Haha. De tekst, maar dat wist jij ook welquote:
quote:
het stond er zo lekker dubbelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha. De tekst, maar dat wist jij ook wel
Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaanquote:
Jij bent natuurlijk oppermachtig als spelleider.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:netjes zeg
vooral omdat ik er dan gewoon bij ga cheaten
![]()
repsect hoor
Dus is daar onze vriendschap op gebaseerd, dat je dacht dat ik een slet was?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat valt me vies tegen
![]()
Zo, ik ga maar even wat te drinken halen. Kopje thee of zo
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics or gtfo wtfuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Dus is daar onze vriendschap op gebaseerd, dat je dacht dat ik een slet was?Waarom accepteer je me niet gewoon zoals ik ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |