Ik dacht alquote:
Wat zij zeiquote:EtcieBeterschap meis.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
In een reclame werd verteld dat een of ander product te krijgen was bij Expo, nog wat winkels "of de betere wenskaartenwinkel". Dat vond ik vreemdquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef Etcetera het volgende:
hoe moet ik die vraag opvatten
het is op de radio gezegd en het is een rare plek of het is op de radio gevraagd
Oh?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:Niks boeiends te melden
Oh ik heb trouwens laatst over nem gedroomd
Nou ja, niet alleen over hem maar hij kwam er in voor
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:Niks boeiends te melden
Oh ik heb trouwens laatst over nem gedroomd
Nou ja, niet alleen over hem maar hij kwam er in voor
pics or gtfo wtfuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is echt een hele bizarre droomquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
Beneden aangekomen is nem verandert in de ex-vriend van mijn broerDie heb ik al heel lang niet gezien en we zoenen
Dus
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broerquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo and Nembrionic sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
en een baby!
So?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broer
Dan klopt jouw liedje nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vuile slet!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles?
Ik een sletquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vuile slet!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
MaJo and Nembrionic sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
![]()
![]()
![]()
en een baby!
Neuh valt wel mee, maar ik vond het een mooi moment om toch weer es onder de aandacht te brengenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een slet![]()
Ben je tegenwoordig al een slet als je met de ex van je broer zoent?
En eh hee, ik heb nooit gezegd dat ik gezoend heb met hem dat suggereert red
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, maar ik vond het een mooi moment om toch weer es onder de aandacht te brengen
Haha. De tekst, maar dat wist jij ook welquote:
quote:
het stond er zo lekker dubbelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Haha. De tekst, maar dat wist jij ook wel
Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedaanquote:
Jij bent natuurlijk oppermachtig als spelleider.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Etcetera het volgende:netjes zeg
vooral omdat ik er dan gewoon bij ga cheaten
![]()
repsect hoor
Dus is daar onze vriendschap op gebaseerd, dat je dacht dat ik een slet was?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat valt me vies tegen
![]()
Zo, ik ga maar even wat te drinken halen. Kopje thee of zo
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics or gtfo wtfuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
Dus is daar onze vriendschap op gebaseerd, dat je dacht dat ik een slet was?Waarom accepteer je me niet gewoon zoals ik ben?
WTH?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is echt een hele bizarre droom
Ik was met het vriendje van een vriendin een spel aan het spelen waarbij we fruit naar elkaar moesten gooien. Degene die de ander raakte won. Op een gegeven moment was er een time out en toen gooide hij toch een banaan naar me en had hij dus gewonnen
[volgende scene]
Ik zit aan tafel met mijn huisgenoten en Nem zit er ook bij. Ik vertel dat ik uit wraak aan die vriendin heb verteld dat haar vriend vreemdgaat. Daarop wordt nem zo boos dat hij opstaat en naar beneden loopt. Ik ren achter hem aan.
[volgende scene]
Beneden aangekomen is nem verandert in de ex-vriend van mijn broerDie heb ik al heel lang niet gezien en we verzoenen ons (op de een of andere manier had hij mij in mijn droom gekwetst ofzo
)
Dus
Nee, volgens mij staat er dat je je broer al een tijdje niet gezien hebtquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
In jouw quote zoen ik nog altijd met de ex van mijn broer
Nietesquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, volgens mij staat er dat je je broer al een tijdje niet gezien hebt
I knowquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dromen zijn vaak bizar maar ze zijn eigenlijk veel stommer als je ze opschrijft
ik wou ff kijken of er nog oplettende mensen in dah topiek zatenquote:
surequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:16 schreef Soempie het volgende:
Hij was echt goed, dus in één keer 3 van de horde dood.
Ik: Hero!![]()
Hij: just some idiot on a keybord![]()
![]()
Vond het echt grappig. De eerste keer dat ik echt samen speel met iemand (behalve dan met Wiebel en Sirda, maarja daar hobbel ik altijd maar een beetje achteraan.)
Maar nu ga ik weer verder met leren.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wou ff kijken of er nog oplettende mensen in dah topiek zaten
Het is juist de makkelijkste regel in de nederlandse taalquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:21 schreef Etcetera het volgende:
dat hele als/dan gebeuren he, weet je wat ze daar mee mogen doen? in een plek stoppen waar de zon niet schijnt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef Etcetera het volgende:
hoeveel pakjes zakdoeken verslijt jij per dagt iarl
Een soempie-actiequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:12 schreef MaJo het volgende:
Anders verstuik je even je pink als je collega een sinasappel naar je gooit en je het ongelukkig (niet) opvangtAuwie
![]()
Ook na mijn uitleg? Je moet het gewoon even doorhebben en dan is het echt makkelijkquote:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dat een soemp-actie noemen. It might just as well een MaJo-actie hetenquote:
ik ookquote:
wie weetquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook na mijn uitleg? Je moet het gewoon even doorhebben en dan is het echt makkelijk
omdat soempie altijd van die heerlijke blunders heeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dat een soemp-actie noemen. It might just as well een MaJo-actie heten
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:28 schreef MaJo het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom we dat een soemp-actie noemen. It might just as well een MaJo-actie heten
Dat, ja, alhoewel het op dit moment wel meevalt. Vanavond gewoon vroeg in m'n nest, en hopelijk morgen weer goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Etcetera het volgende:
ik ook![]()
meest irritante momenteel is dat ik geen warmte kan vasthoudenals ik in bed kruip, zweet ik me een ongeluk. als ik eruit ga, heb ik instant kippenvel en rillingen
quote:
Bij mij is een schaafwond die ik 1 a 2 maanden geleden heb opgelopen nog niet helemaal wegquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef MaJo het volgende:
Ik ben net zo erg hoorIk heb altijd wel ergens last van omdat ik weer een lompe actie had. Zo heb ik nog steeds last van mijn knie omdat ik een paar weken geleden over de hond ben gevallen
![]()
Ik bedoel dat Soempie-actie lekkerder bekt. Het eindigt beide op 'ie'.quote:
Bij Majo zal ik toch altijd aan fritessaus blijven denken, bij Soempie nietquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Majo zal ik toch altijd aan fritessaus blijven denken, bij Soempie niet
Dat hoeft niet eensquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:09 schreef Etcetera het volgende:
herkenbaar Timtijd voor een lange vakantie geloof ik
Zekerquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:15 schreef Etcetera het volgende:
hmm bij mij is het wel dat ik vakantie wil, maar ja heb ik niet dus wordt weer doortrekken
maar dikke kans dat jij gewoon wilt verhuizenis echt iets waar je op zit te wachten lijkt me
nooooooo you didn'tquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:16 schreef MadMaster het volgende:
Afsluiting van de surprise-party voor onze vrienden van Aruba:
Je laat Giel Beelen van 3FM ze in alle vroegte bellen om ze 'Begin de dag met een dansje' te laten zingen...![]()
Mission completed...
quote:- een menu moet crescendo gaan met als orgelpunt meestal het laatste hoofdgerecht
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef Etcetera het volgende:
soms neem ik de telefoon op en heb ik daar meteen spijt van
Toch wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nooooooo you didn't![]()
ik zal zo ff luisteren
3 Puntjes achter een zin is mijn ding, dus ik mag blijven?...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Irritatie: mensen die meer dan een . gebruiken achter elke zin. Drie punten kan nog, want da's een stijlfiguur dinges, maar vijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |