Toch wel...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nooooooo you didn't![]()
ik zal zo ff luisteren
3 Puntjes achter een zin is mijn ding, dus ik mag blijven?...quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Irritatie: mensen die meer dan een . gebruiken achter elke zin. Drie punten kan nog, want da's een stijlfiguur dinges, maar vijf...
Ik heb dat al een week. Ik klik dan op Active topics en dan naar MyAt.quote:
Ik gebruik drie of vijf als stijlfiguur. En heel veel voor lange stiltes, tromgeroffelpauze etc.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Irritatie: mensen die meer dan een . gebruiken achter elke zin. Drie punten kan nog, want da's een stijlfiguur dinges, maar vijf...
er belde een kennis die ik eigenlijk liever niet had gesprokenquote:
crescendo betekent dat muziek harder wordt naarmate het langer duurt (geloof ik)quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand dit vertalen zodat ik het ook snap?
[..]
quote:het is trouwens geregeld......ik heb de posters vanavond bij mij.....
Niets ernstigs dusquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er belde een kennis die ik eigenlijk liever niet had gesproken
uitstel van executie hoor, want anders was ik er vrijdag wel achtergekomen dat hij blijft slapen waar pitt en ik ook blijven slapen
Of daar nou drie, vier, vijf of zes punten staan, het blijft gewoon fout gebruik. Te lui om de vinger van de punt af te halen en naar de spatiebalk te bewegen.quote:
niets ernstigs neequote:Op dinsdag 8 april 2008 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niets ernstigs dus. Ik ga boodschappen doen, ik heb net bedacht dat gerookte zalm vast heerlijk is bij röstirondjes
Dat had degene aan de andere kant van mijn telefoonlijn vanochtend om half 9 ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef Etcetera het volgende:
soms neem ik de telefoon op en heb ik daar meteen spijt van
Die link werkt primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:15 schreef Etcetera het volgende:
jeetje wyccie, ik zou gek worden
doet het plaatje het bij jullie welnou ja hier is een linkje: http://moron12.deviantart(...)rk-Ani-K800-41453325
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had degene aan de andere kant van mijn telefoonlijn vanochtend om half 9 ook
Mijn favoriete leverancier had weer eens een kapitale fout gemaakt, gevolgd door een totaal gebrek aan communicatie, waardoor mensen op spullen stonden te wachten die er niet waren. Leuke kostenpost, die je wel wilt maar moeilijk kunt verhalen op een leverancier.quote:
Inderdaad, enige lichtpuntje vandaag: ik was weer uitgeslapen, nuchter en fitquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:27 schreef Etcetera het volgende:
daar zou ik ook best pissig van worden ja
Heb je de nieuwe BSG S4 al gedownload?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]Soempie!
![]()
En gelijk weer weg, ben nog steeds niet 100% lekker, dus vroeg onder de wol.
Heb je de nieuwe BSG S4 al gedownload?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]Soempie!
![]()
En gelijk weer weg, ben nog steeds niet 100% lekker, dus vroeg onder de wol.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe BSG S4 al gedownload?
quote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem had je al gezien dat BSG al weer is begonnen
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik wel!
Er waren zoveel seeders () dat het kopen downloaden minder dan een half uur duurde
mag ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef wyccie het volgende:
Tim! Tim! Tim!
Hoe kom ik aan kortingscoupon(codes) voor iBood?
van het forum van iBoodquote:Een code die je kan krijgen (oa als je regelmatig een
fatsoenlijke en nuttige bijdrage aan dit forum levert)
waardoor de verzendkosten vervallen.
Natuurlijk mag jij ook, lieve Etcie!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik ook
[..]
van het forum van iBood
Mijn held!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En deze dan...
http://www.dumpert.nl/med(...)nsurgent_schaap.html
Die vent is nog sneuer dan de Italiaanse politiek in het algemeenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo doe je dat
Berlusconi: Mooie en slimme vrouwen in regering
ROME - De Italiaanse oppositieleider Silvio Berlusconi wil vier vrouwen in zijn regering opnemen als hij na de parlementsverkiezingen van volgende week weer aan de macht komt. Ze moeten „niet alleen mooi maar ook hoogopgeleid zijn”, zei de rechtse ex-premier dinsdag tegen de tv-zender Sky TG24.
Zuster, ruggeprik of algehele narcose?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Goed gedaan Sheepie.
Leven!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Goed gedaan Sheepie.
Ik heb er een gekregen voor mijn verjaardag, waarschijnlijk ook omdat ik al een tijdje lid ben en een paar keer daar wat heb gekocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:38 schreef wyccie het volgende:
Tim! Tim! Tim!
Hoe kom ik aan kortingscoupon(codes) voor iBood?
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef Supersheep het volgende:
Leven!
Maar moet jij niet gaan slapen nu je de laatste tijd zo goed bezig bent?
Oke, ik ben nog geen jaar lid en heb nog nooit iets besteld. Maar ik zag op het forum dat er ook mensen zijn die voor ruim 2000 euro iets hebben besteld ook nog nooit iets hebben gehad. Ook niet bij het aanmelden (wat vermeld staat).quote:Op woensdag 9 april 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb er een gekregen voor mijn verjaardag, waarschijnlijk ook omdat ik al een tijdje lid ben en een paar keer daar wat heb gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |