quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef bloodymary het volgende:
Ben blij dat Beirut niet komt, wat een kattengejank zeg!
Ik zit hier even heel erg blij te doen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:02 schreef ruud.nl het volgende:
The Raconteurs
Gnarls Barkley
Panic at the Disco
My Morning Jacket
Monza
Vampire Weekend
Devotchka
Cool Kids.
Zorgen ervoor de affiche rond is.
Wij kopen ook altijd 'blind', maar dat vind ik dit jaar toch wel jammer. Het programma is niet helemaal mijn ding (ik mis de hardere bands, maar dan niet zoals Slayer). Neil Young zal mijn hoogte puntje worden, samen met Sigur Ros zijn dit de enige 2 dingen die ik echt wil zien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Felixa het volgende:
Ik vind de line-up ook een stuk minder dan de afgelopen jaren.
Wij kopen eigenlijk altijd "blind" kaartjes zodra de voorverkoop begint en ik denk dat als we hadden gewacht, we misschien niet eens gegaan zouden zijn met deze programmering.
Het wordt natuurlijk evengoed wel een aardig festival maar de echte knallers ontbreken imo.
En een beetje meer ruimte kan inderdaad ook geen kwaad.
Ik vind 'm wat rockier/bluesier. Ik vind 'm erg lekker klinken. Maar inderdaad wel "anders" dan White Stripes.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:41 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Iedereen is blij met de Raconteurs, maar het eerste album vond ik helemaal niks. Geef mij maar White Stripes. Heb het tweede album nog niet geluisterd, is het te vergelijken met het eerste?
Ik kan me sigur ros moeilijk voorstellen op een festival waar een tent er langs nog muziek wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef Idioteque het volgende:
Ik ga alleen op zaterdag... Sigur Ros en Radiohead na elkaar is genoeg reden voor mij om die dag even naar Belgie te gaan
Waren ze er niet dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan me sigur ros moeilijk voorstellen op een festival waar een tent er langs nog muziek wordt gemaakt.
Sigur ros gezien in een uitverkochte grote zaal van 013 waarbij je tijdens het hele concert bijna een naald kon horen vallen in de zaal.
Wellicht dus geen Babyshambles.quote:Pete Doherty de bak in
Uitgegeven: 8 april 2008 19:04
Laatst gewijzigd: 8 april 2008 19:42
LONDEN - Pete Doherty moet veertien weken de cel in. De Babyshambles-zanger heeft drugs gebruikt en zijn proeftijd geschonden, dus heeft de rechter bepaald dat hij moet brommen.
Dat meldde de Britse nieuwszender BBC dinsdag.
De rebelse muzikant kreeg vorig jaar een voorwaardelijke celstraf, onder meer voor drugsbezit. Hij moest meewerken aan een afkickprogramma en regelmatig zijn neus laten zien in de rechtbank om aan te tonen dat hij vooruitging.
Doherty moet vanwege de celstraf een concert in thuisland Engeland verplaatsen. Hij overweegt nog in hoger beroep te gaan.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Boeman het volgende:
Mooie nieuwe namen! Ik vind het trouwens qua affiche behoorlijk aantrekkelijker dan Rock am Ring.
Ze hadden zich tussen de naalden om te laten vallen verstopt, en waren met vallende naalden aan het musiceren.quote:
Op teletekst bij de Belgen staat dat het optreden op Werchter van Babyshambles niet in gevaar komt.quote:
Ja, ik ben het wel met een beetje lacher eens. Bij dat soort reactie denk ik altijd, doe je dat nou om te laten zien hoe bij de tijd je bent dat je die bands allemaal kent en nog goed vindt ook. Er zit toch ook een hoop bagger bij (net als dat kattengejank van Beirut, die dus gelukkig uiteindelijk niet komen). Want het is natuurlijk not-done om van succesvolle bands te houden. Maar ik heb toch echt liever zo'n programma als vorig jaar met Muse, Pearl Jam, Metallica, Interpol, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Killers etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Haha, iemand heeft een andere muzieksmaak dan ik, laat ik hem eens uit gaan lachen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik persoonlijk geef ook de voorkeur aan het programma van vorig jaar of RaR dit jaar, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die de line-up van dit jaar stukken beter vinden dan die van RaR.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met een beetje lacher eens. Bij dat soort reactie denk ik altijd, doe je dat nou om te laten zien hoe bij de tijd je bent dat je die bands allemaal kent en nog goed vindt ook. Er zit toch ook een hoop bagger bij (net als dat kattengejank van Beirut, die dus gelukkig uiteindelijk niet komen). Want het is natuurlijk not-done om van succesvolle bands te houden. Maar ik heb toch echt liever zo'n programma als vorig jaar met Muse, Pearl Jam, Metallica, Interpol, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Killers etc.
Ik heb zelf met creditcard betaald dus kreeg vrijwel direct mijn bevestiging binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef Hammet het volgende:
Hoe land duurde het bij jullie voordat jullie een betalingsbevestiging binnen kregen? BIj mij is het een al een tijdje geleden dat ik heb betaald, maar een bevestiging heb ik nog steeds niet binnen.
Jep, eerst is de status gereserveerd, daarna betaling ontvangen en als laatst klaar voor verzenden.. dus dat komt goed.. de mijne staat wel weken zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef Hammet het volgende:
Daar staat 'klaar voor verzenden', maar dan weet ik niet of dat nou betekent dat ze mijn geld hebben ontvagen of niet.
nop nooit gehad, maar vind 't wel best.. wil m'n tickets!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:05 schreef Hammet het volgende:
oh chill, maar heb jij dan wel een betalingsbevestiging ontvangen?
Toch jammer dat chriss cornell heeft afgezegd, vorig jaar lowlands vond ik zijn optreden 1 van de betere van lowlands, veel soundgarden nummersquote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef tarzan1 het volgende:
Chris Cornell is vervangen door Shameboy
Dichtstbij is Leuven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb mijn kaartjes inmiddels via de post mogen ontvangen
Weet iemand trouwens een hotel in de buurt van het festival? Ik ga namelijk alleen de zaterdag...
Ja, das kut, die 2 kan je net zo goed weggooien. Of je moet het stoer vinden om drie dezelfde bandjes om je pols te hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:02 schreef Plupke het volgende:
/dom
Ik heb net de kaartjes ontvangen met de post, maar tot mijn schrik staat op ieder kaartje mijn naam. Maakt dat nou iets uit. 2 van de 3 kaartjes zijn voor vrienden.
Neu, maakt niks uit.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:02 schreef Plupke het volgende:
/dom
Ik heb net de kaartjes ontvangen met de post, maar tot mijn schrik staat op ieder kaartje mijn naam. Maakt dat nou iets uit. 2 van de 3 kaartjes zijn voor vrienden.
Bedankt voor de tip. Ik heb ze net gemaild, maar helaas is er geen plek meer. Nog andere hotel tips?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Probeer deze eens http://www.laroyale.be/ , leuk hotel aan het station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |