Hier ook, 't wordt een deel van mijn vakantie en ik hoop met 'n leuke groep te gaan. Maar nog niet 100% zeker dusquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
Even een tvp, misschien binnenkort kaarten halen, nog niet 100% zeker tho.
http://www.festivalnoise.be/quote:Laatste Nieuws: Affiche Werchter in zeven jaar 500 procent duurder
Het artiestenbudget van Rock Werchter is de jongste zeven jaar met ongeveer 500 procent gestegen. Met dat cijfer probeert organisator Herman Schueremans de gigantische kritiek te ontzenuwen over de nieuwe prijsstijgingen voor zijn rockfestival.
Schueremans ligt onder vuur omdat de drankjes op de festivalweide deze zomer een halve euro duurder worden. Ook de prijs van een combiticket - 165 euro voor vier dagen - is voorwerp van publieke verontwaardiging.
Schueremans geeft toe dat zijn festival winstgevend blijft, maar ontkent dat Rock Werchter te duur zou zijn. Wel merkt Schueremans op dat de prijzen van de artiestengages in de rocksector al enkele jaren de pan uit swingen.
In 2001, toen Rock Werchter maar drie dagen duurde, bedroeg het totale artiestenbudget van het festival 1.300.000 euro. Vorig jaar was het bedrag dat werd uitgegeven aan de gages van de bands al gestegen tot 5.305.000 euro.
Een combiticket voor Rock Werchter blijft intussen, zeker in vergelijking met andere grote Europese muziekfestivals, relatief goedkoop. Voor drie dagen Glastonbury tel je 189 euro neer, voor drie dagen Reading 228 euro.
In de voorverkoop ja... maar daar ter plaatse niet.... alsof je vooraf al niet voldoende kwijt bent met de ticketprijs....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef Bayswater het volgende:
Waar zit Lowlands trouwens op met de bierprijs? Dat was in 2006 ook al 2,10.
Dan valt wellicht die 2,14 euro in de voorverkoop van Werchter nu nog wel mee.
Wel als er op beide podia niks is wat ik wil horen of zien. Het '"buitenleven"" hoort net zo goed bij een festival. Naast de geweldige concertmomenten heb ik buiten het terrein nog het meeste plezier gehad. Maar als jij dat niet begrijpt zul je waarschijnlijk ook wel niet dronken of stoned worden op een festival, daarvoor ga je tenslotte niet.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed eigenlijk, de muziek is helemaal vervormd daar en komt nauwelijks boven al het geroezemoes uit. Bovendien kan je volgens mij alleen de main-stage horen. Daarvoor ga je toch niet naar een festival?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wel als er op beide podia niks is wat ik wil horen of zien. Het '"buitenleven"" hoort net zo goed bij een festival. Naast de geweldige concertmomenten heb ik buiten het terrein nog het meeste plezier gehad. Maar als jij dat niet begrijpt zul je waarschijnlijk ook wel niet dronken of stoned worden op een festival, daarvoor ga je tenslotte niet.....
De line-up is momenteel ook meer gericht op een wat ouder publiek. Wellicht dat "De Schuer" bewust zijn doelgroep heeft gewijzigd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de voorverkoop ja... maar daar ter plaatse niet.... alsof je vooraf al niet voldoende kwijt bent met de ticketprijs....
Veel mensen (lees: jongeren, studenten) kunnen niet ineens zoveel geld missen! Dus die zijn gebonden aan de 2,5 die het op het terrein kost.
we zullen het zien... want ik zie het niet zo heel snel uitverkopen als er niet nog een paar klappers bijkomen. Persoonlijk zou ik het trouwens niet erg vinden als het niet uitverkoopt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De line-up is momenteel ook meer gericht op een wat ouder publiek. Wellicht dat "De Schuer" bewust zijn doelgroep heeft gewijzigd.
Nee, voor mij is muziek ook de prioriteit, maar het ging er even om naar aanleiding van de hoge prijzen dat ik vermeldde dat het buiten het terrein ook prima toeven is met lekkere biertjes tegen een normale prijs en beter eten dan op het terrein. Toen snapte iemand niet dat je buiten het terrein ging omdat je daar niets van de muziek hoorde en vond ik weer dat dat prima kon als er niks naar je gerief (mooi woord!) op het podium speelde. Dus als bijvoorbeeld op het hoofdpodium de Black Eyed Peas staan en in de tent Kate Nash bijvoorbeeld, dat het dan prima is om even buitengaats te gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook niet om dronken of stoned te worden.... ik ga voor de muziek en de sfeer. Die 2 dingen maken wat mij betreft een festival speciaal. De drank en de drugs zijn sfeerverhogend, maar zeker niet belangrijker dan de sfeer en de muziek. (drugs beperkt zich in mijn geval tot normale sigaretten...)
Nou, ik ben ook stokoud, maar vind het nog niet zo bijzonder hoor.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De line-up is momenteel ook meer gericht op een wat ouder publiek. Wellicht dat "De Schuer" bewust zijn doelgroep heeft gewijzigd.
Heb ze even een half uurtje beluisterd, erg leuk bandjequote:Op donderdag 6 maart 2008 09:14 schreef ruud.nl het volgende:
Modern Skirts treedt naar eigen zeggen op in de Pyramid Marquee
Ken ze niet.
Oasis, dayum!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb ze even een half uurtje beluisterd, erg leuk bandje![]()
Ik gok trouwens op Oasis als afsluiter op de zondag
Vandaag ontvangen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:45 schreef tarzan1 het volgende:
Heeft iemand de accept giro toevallig al binne?
Dat vroeg ik me ook altijd af ja. Maar 4 jaar lang geen problemen mee gehad, dus ook nu vast niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef Operc het volgende:
Ik ook, stond wel bij dat de reservering genoteerd is op 1 maar en dat er binnen 4 werkdagen betaald moet zijn, maar ik neem aan dat dat geld vanaf dat je het binnen hebt gekregen of...?
Wow dat is gaaf zeg. wij gaan 24 maart naar Londen om REMquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:56 schreef Bayswater het volgende:
Heb naar Londen moeten uitwijken om ze te zien, geweldig concert toen.
Hoezo gok je op Oasis? Omdat ze dan net een nieuw album uit hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb ze even een half uurtje beluisterd, erg leuk bandje![]()
Ik gok trouwens op Oasis als afsluiter op de zondag
Ze hebben in ieder geval iets goed te maken voor die keer dat ze niet kwamen opdagen op het laatste moment (1999? 2000?)quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef Bayswater het volgende:
Manic Street Preachers spelen op een festival in Zwitserland 27-29 juni. Het zal toch niet gebeuren![]()
![]()
Ze staan nu ook al op Rock am Ring. Ze moeten nu wel komen, of wil de Schuer ze na dat debacle niet meer.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval iets goed te maken voor die keer dat ze niet kwamen opdagen op het laatste moment (1999? 2000?)
Laat maar komen!
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat het wel erg lang duurt voor de tickets opgestuurd worden.... Het duurt natuurlijk nog wel even voor het festival gaat beginnen, maar toch.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:46 schreef ruud.nl het volgende:
Vorig jaar duurde het tot een paar weken voor het festival, dus raak niet in paniek als ze er volgende week nog niet zijn.
Ga gewoon naar Massive Attack en daarna weer richting Szigetquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:22 schreef MaJo het volgende:
Ik zit ernstig te overwegen om ook naar Werchter te gaan
Zou graag weer naar Sziget willen maar aangezien het tegelijk valt met Lowlands gaat dat niet lukkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga gewoon naar Massive Attack en daarna weer richting Sziget
Sziget is toffer!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou graag weer naar Sziget willen maar aangezien het tegelijk valt met Lowlands gaat dat niet lukkenMassive Attack is vet maar heb ik 2 jaar geleden ook gezien
Sziget is misschien toffer als festival maar de line up van Lowlands vind ik beterquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sziget is toffer!!(stiekem zit ik ook nog in de twijfel voor LL en Sziget
) en een band al eens eerder gezien te hebben is natuurlijk geen excuus om niet te gaan. Vooral als ze een een nieuw album uitbrengen
Hmm, wel waar ja. Maar ik vind het het ze;f wel briljant om een vaag bandje tegen te komen dat geniale muziek maakt en daar gewoon bij te blijven staan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sziget is misschien toffer als festival maar de line up van Lowlands vind ik beter![]()
Jij sekreet! Massive Attack is geniaal. Vooral Livequote:Alleen Massive Attack is voor mij niet een band waar ik speciaal heen zou gaan
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
Om hier ook maar weer eens wat leven in te blazen. Dit lijstje post iemand op werchter forum
grinderman: zou gaaf zijn, al geloof ik daar niks van, omdat Nick Cave & The Bad Seeds net een nieuwe plaat uit hebben.
Jay-Z :![]()
the black box revelation: wie
ben folds: leuk!![]()
Donavon Frankenreiter:![]()
Modern Skirts: schijnt leuk te zijn.
the whigs: wie![]()
Tim Vanhamel:![]()
MGMT: schijnt leuk te zijn.
Patrick Watson:![]()
Slayer ben geen liefhebber, maar voor anderen leuk natuurlijk!
Zita swoon is live altijd goed!![]()
![]()
![]()
Mondern Skirts hebben zichzelf al bevestigd.
Diezelfde persoon heeft ook nog deze namen toegevoegd:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
Om hier ook maar weer eens wat leven in te blazen. Dit lijstje post iemand op werchter forum
grinderman
Jay-Z
the black box revelation
ben folds
Donavon Frankenreiter
Modern Skirts
the whigs
Tim Vanhamel
MGMT
Patrick Watson
Slayer
Zita swoon
Slayer is in iedergeval welkom!
Nu nog niet iets minder harde bands, maar wel ruiger dan het meeste dat er nu staat.
Waarvan Adele nu ook bevestigd is (zie haar myspace)quote:Op maandag 31 maart 2008 22:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Diezelfde persoon heeft ook nog deze namen toegevoegd:
Mark Ronson
Hercules & Love Affair
Hot Chip
Adele
Hij staat 7 mei in Paradiso, dus dan kun je alvast een kijkje nemen.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef ruud.nl het volgende:
Mark Ronson live?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, komen alle gastzangers/zangeressen dan meedoen ofzo?
Ik had de lijst ook zien staan, maar gezien welke dag het morgen is en de terechte opmerking van een user op het RWforum dat Slayer maar op één festival in de Benelux zou staan en dat al Waldrock is wacht ik nog even met blij of verdrietig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
grinderman
Jay-Z
the black box revelation
ben folds
Donavon Frankenreiter
Modern Skirts
the whigs
Tim Vanhamel
MGMT
Patrick Watson
Slayer
Zita swoon
Slayer is in iedergeval welkom!
Nu nog niet iets minder harde bands, maar wel ruiger dan het meeste dat er nu staat.
Sinds wanneer vind jij slayer goed?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:00 schreef peaceman het volgende:
Grinderman, Slayer, Ben Folds, Zita Swoon en Patrick Watson zijn goed!
Gelukt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij slayer goed?
ow wacht, 1 april en zo.........
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
WTF doet Slayer op Rock Werchter? Dat is alsof Amy Whinehouse op Graspop Metal Meeting staat.
Metallica daar kan ik nog wel inkomen Guns n Roses ook maar Slayer.
Ik doelde ook niet op de tijd waarop ze spelen. maar maiden past meer binnen de lijn van de rest van het programma.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
Ach, met Slayer aan het begin van de dag wakker worden is weinig mis.
Op die plaats in het programa zie ik Iron Maiden niet echt optreden, die lijken me meer geschikt in de avond.
Iron maiden krijgt nog steeds stadions vol ,ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef ruud.nl het volgende:
Mja, maar ik zie het niet gebeuren dat werchter zo'n band in de avond programmeert. Metallica is wat dat betreft een uitzondering omdat zij een veel groter publiek aanspreekt, al dan niet terecht.
Kan wel zo zijn, maar dat is over het algemeen toch een iets ander publiek dan wat er naar Werchter komt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Iron maiden krijgt nog steeds stadions vol ,ik weet niet waar je het over hebt.
En daar ben ik het dan wel weer mee eens. Slayer is wat dat betreft belangrijk voor de muziek geschiedenis (geweest). En iedereen moet het eens gehoord hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss zijn bepaalde albums geweest in de jaren '80 en begin jaren '90. Pure muziekgeschiedenis en vrijwel alle (stevigere) rock en metal daarna is erfplichtig aan die albums. Als 't te hard is voor je ben je dus gewoon een jankzak en heeft het niets te maken met of Slayer op z'n plaats is.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef bloodymary het volgende:
Ben blij dat Beirut niet komt, wat een kattengejank zeg!
Ik zit hier even heel erg blij te doen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:02 schreef ruud.nl het volgende:
The Raconteurs
Gnarls Barkley
Panic at the Disco
My Morning Jacket
Monza
Vampire Weekend
Devotchka
Cool Kids.
Zorgen ervoor de affiche rond is.
Wij kopen ook altijd 'blind', maar dat vind ik dit jaar toch wel jammer. Het programma is niet helemaal mijn ding (ik mis de hardere bands, maar dan niet zoals Slayer). Neil Young zal mijn hoogte puntje worden, samen met Sigur Ros zijn dit de enige 2 dingen die ik echt wil zien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Felixa het volgende:
Ik vind de line-up ook een stuk minder dan de afgelopen jaren.
Wij kopen eigenlijk altijd "blind" kaartjes zodra de voorverkoop begint en ik denk dat als we hadden gewacht, we misschien niet eens gegaan zouden zijn met deze programmering.
Het wordt natuurlijk evengoed wel een aardig festival maar de echte knallers ontbreken imo.
En een beetje meer ruimte kan inderdaad ook geen kwaad.
Ik vind 'm wat rockier/bluesier. Ik vind 'm erg lekker klinken. Maar inderdaad wel "anders" dan White Stripes.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:41 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Iedereen is blij met de Raconteurs, maar het eerste album vond ik helemaal niks. Geef mij maar White Stripes. Heb het tweede album nog niet geluisterd, is het te vergelijken met het eerste?
Ik kan me sigur ros moeilijk voorstellen op een festival waar een tent er langs nog muziek wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:56 schreef Idioteque het volgende:
Ik ga alleen op zaterdag... Sigur Ros en Radiohead na elkaar is genoeg reden voor mij om die dag even naar Belgie te gaan
Waren ze er niet dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kan me sigur ros moeilijk voorstellen op een festival waar een tent er langs nog muziek wordt gemaakt.
Sigur ros gezien in een uitverkochte grote zaal van 013 waarbij je tijdens het hele concert bijna een naald kon horen vallen in de zaal.
Wellicht dus geen Babyshambles.quote:Pete Doherty de bak in
Uitgegeven: 8 april 2008 19:04
Laatst gewijzigd: 8 april 2008 19:42
LONDEN - Pete Doherty moet veertien weken de cel in. De Babyshambles-zanger heeft drugs gebruikt en zijn proeftijd geschonden, dus heeft de rechter bepaald dat hij moet brommen.
Dat meldde de Britse nieuwszender BBC dinsdag.
De rebelse muzikant kreeg vorig jaar een voorwaardelijke celstraf, onder meer voor drugsbezit. Hij moest meewerken aan een afkickprogramma en regelmatig zijn neus laten zien in de rechtbank om aan te tonen dat hij vooruitging.
Doherty moet vanwege de celstraf een concert in thuisland Engeland verplaatsen. Hij overweegt nog in hoger beroep te gaan.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Boeman het volgende:
Mooie nieuwe namen! Ik vind het trouwens qua affiche behoorlijk aantrekkelijker dan Rock am Ring.
Ze hadden zich tussen de naalden om te laten vallen verstopt, en waren met vallende naalden aan het musiceren.quote:
Op teletekst bij de Belgen staat dat het optreden op Werchter van Babyshambles niet in gevaar komt.quote:
Ja, ik ben het wel met een beetje lacher eens. Bij dat soort reactie denk ik altijd, doe je dat nou om te laten zien hoe bij de tijd je bent dat je die bands allemaal kent en nog goed vindt ook. Er zit toch ook een hoop bagger bij (net als dat kattengejank van Beirut, die dus gelukkig uiteindelijk niet komen). Want het is natuurlijk not-done om van succesvolle bands te houden. Maar ik heb toch echt liever zo'n programma als vorig jaar met Muse, Pearl Jam, Metallica, Interpol, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Killers etc.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Haha, iemand heeft een andere muzieksmaak dan ik, laat ik hem eens uit gaan lachen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik persoonlijk geef ook de voorkeur aan het programma van vorig jaar of RaR dit jaar, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die de line-up van dit jaar stukken beter vinden dan die van RaR.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met een beetje lacher eens. Bij dat soort reactie denk ik altijd, doe je dat nou om te laten zien hoe bij de tijd je bent dat je die bands allemaal kent en nog goed vindt ook. Er zit toch ook een hoop bagger bij (net als dat kattengejank van Beirut, die dus gelukkig uiteindelijk niet komen). Want het is natuurlijk not-done om van succesvolle bands te houden. Maar ik heb toch echt liever zo'n programma als vorig jaar met Muse, Pearl Jam, Metallica, Interpol, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Killers etc.
Ik heb zelf met creditcard betaald dus kreeg vrijwel direct mijn bevestiging binnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:32 schreef Hammet het volgende:
Hoe land duurde het bij jullie voordat jullie een betalingsbevestiging binnen kregen? BIj mij is het een al een tijdje geleden dat ik heb betaald, maar een bevestiging heb ik nog steeds niet binnen.
Jep, eerst is de status gereserveerd, daarna betaling ontvangen en als laatst klaar voor verzenden.. dus dat komt goed.. de mijne staat wel weken zoquote:Op dinsdag 15 april 2008 17:33 schreef Hammet het volgende:
Daar staat 'klaar voor verzenden', maar dan weet ik niet of dat nou betekent dat ze mijn geld hebben ontvagen of niet.
nop nooit gehad, maar vind 't wel best.. wil m'n tickets!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:05 schreef Hammet het volgende:
oh chill, maar heb jij dan wel een betalingsbevestiging ontvangen?
Toch jammer dat chriss cornell heeft afgezegd, vorig jaar lowlands vond ik zijn optreden 1 van de betere van lowlands, veel soundgarden nummersquote:Op donderdag 17 april 2008 12:15 schreef tarzan1 het volgende:
Chris Cornell is vervangen door Shameboy
Dichtstbij is Leuven.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:20 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb mijn kaartjes inmiddels via de post mogen ontvangen
Weet iemand trouwens een hotel in de buurt van het festival? Ik ga namelijk alleen de zaterdag...
Ja, das kut, die 2 kan je net zo goed weggooien. Of je moet het stoer vinden om drie dezelfde bandjes om je pols te hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:02 schreef Plupke het volgende:
/dom
Ik heb net de kaartjes ontvangen met de post, maar tot mijn schrik staat op ieder kaartje mijn naam. Maakt dat nou iets uit. 2 van de 3 kaartjes zijn voor vrienden.
Neu, maakt niks uit.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:02 schreef Plupke het volgende:
/dom
Ik heb net de kaartjes ontvangen met de post, maar tot mijn schrik staat op ieder kaartje mijn naam. Maakt dat nou iets uit. 2 van de 3 kaartjes zijn voor vrienden.
Bedankt voor de tip. Ik heb ze net gemaild, maar helaas is er geen plek meer. Nog andere hotel tips?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Probeer deze eens http://www.laroyale.be/ , leuk hotel aan het station.
Deze kun je ook nog proberen:quote:Op donderdag 24 april 2008 10:23 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb ze net gemaild, maar helaas is er geen plek meer. Nog andere hotel tips?
Na de laatste act houdt het op het festival terrein echt op, hoelang het preceis op de straat ervoor door gaat weet ik niet, meestal lopen we dan toch meteen naar de camping toe.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:05 schreef Idioteque het volgende:
Is er na de laatste act nog wat te doen op het terrein? Of houdt het na 01:00 uur toch echt op? Anders kan ik net zo goed nog een paar uurtjes daar hangen, en dan de eerste trein richting Nederland pakken...
quote:De ticketverkoop voor Rock Werchter loopt als een trein. De 10.000 beschikbare dagtickets voor donderdag 3 juli zijn allemaal verkocht. Ook de combi-tickets verkopen als zoete broodjes. De verkoop van combitickets en dagtickets voor vrijdag, zaterdag en zondag loopt via de gekende voorverkooppunten door.
Wat is dit nou voor gejank zeg, ik doe mee aan een gesprek/discussie over welk affiche het meest gewaardeerd wordt. Ben dan aub niet zo paranoďde.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met een beetje lacher eens. Bij dat soort reactie denk ik altijd, doe je dat nou om te laten zien hoe bij de tijd je bent dat je die bands allemaal kent en nog goed vindt ook. Er zit toch ook een hoop bagger bij (net als dat kattengejank van Beirut, die dus gelukkig uiteindelijk niet komen). Want het is natuurlijk not-done om van succesvolle bands te houden. Maar ik heb toch echt liever zo'n programma als vorig jaar met Muse, Pearl Jam, Metallica, Interpol, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Killers etc.
Dat is niet leuk als het programma zo verschoven wordt zodat er weer ongewenste overlappingen zijn. Maar laten we hopen van niet.quote:
Goed advies, het is na een aantal weken rondsurfen en constateren dat alle hotels op 5 juli volzitten toch nog gelukt hier een kamer te boeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Probeer deze eens http://www.laroyale.be/ , leuk hotel aan het station.
Ik heb precies hetzelfde, en volgens mij gaat het inderdaad zoals jij beschrijft.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:44 schreef Boeman het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met de treinreis? Het is vanaf het eerste station in België gratis reizen, maar ik mag in Nederland ook gratis reizen dan. Dus moet ik dan een kaartje halen van het laatste station in NL tot het eerste in België?
Mensen met ervaring of dergelijke kennis?
Omdat in Essen de internationale trein niet stopt.quote:
Elke dag om 18.00 uur bij die ene boom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef peaceman het volgende:
Komt er eigenlijk nog een fokmeet? en zo ja, wanneer?
En dan niet stiekum naar die andere boom gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:02 schreef ghanib het volgende:
met hem ^
Liggen daar ook al die tegels, dan kun je niet eens lekker even in het gras zitten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef Bayswater het volgende:
Normaal sta ik altijd rechtsvoor, bij het bier en de plasbakken. Wel zo makkelijk.
Dit weekend even opwarmen met Rockin' Park en Parkpop![]()
Gras zie ik zelden daar, meestal bordjes shoarmasaus of afgevreten watermeloenen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Liggen daar ook al die tegels, dan kun je niet eens lekker even in het gras zitten.![]()
Oke.. waar, wanneer, hoe en waarom?quote:
Staat al eerder in het topic, je moet een treinkaartje kopen tot het eerste Belgische station: Essen.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:06 schreef Idioteque het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de treinreis? Ik zie dat het reizen met de trein gratis is wanneer je een Werchter kaartje hebt, maar volgens mij geldt dat alleen vanaf Belgie, klopt dat? Moet ik dan een normaal kaartje kopen t/m het laatste station in Nederland?
Ah, sorry... Ik koop ook maar een kaartje tot Antwerpen dan!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat al eerder in het topic, je moet een treinkaartje kopen tot het eerste Belgische station: Essen.
Schijnt niet erg te zijn dat de trein daar niet stopt.
Heb zelf voor de zekerheid een kaartje tot Antwerpen gekocht, maar ik ben vrij conflictvermijdend ingesteld (meestal).
Nou zoveel zon als parkpop hoef ik niet 4 dagen op mijn hoofd te hebben bij het nog minder beschut terrein van werchter.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef hoppipolla het volgende:
nog maar een paar dagen! Parkpop was fijn, hopen ( een beetje tegen beter weten in geloof ik) dat we vier dagen lang zulk weer hebben; perfect!
Dat was geen regen meer, volgens mij stortte toen heel de hemel uit elkaar met alles erop en eraan. In' 99 geloof ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef bloodymary het volgende:
Normaal geproken regent het alleen bij R.E.M.
Ja, wij zitten inderdaad in het Novotel.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Bayswater het volgende:
Felixa, zat jij ook niet in het Novotel? Gelukkig zitten er wat kroegjes en eetcafe's op het Martelarenplein voor het station. De plek waar ons cluppie gaat vertoeven als het heel erg slecht weer wordt donderdag.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een trein gezien die doorreist naar Belgie, waar stappen jullie dan op? Eindhoven? Den Bosch? Maastricht?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:06 schreef Idioteque het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de treinreis? Ik zie dat het reizen met de trein gratis is wanneer je een Werchter kaartje hebt, maar volgens mij geldt dat alleen vanaf Belgie, klopt dat? Moet ik dan een normaal kaartje kopen t/m het laatste station in Nederland?
Amsterdam -Den Haag-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (Berchem overstappen)quote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trein gezien die doorreist naar Belgie, waar stappen jullie dan op? Eindhoven? Den Bosch? Maastricht?
In Mechelen overstappen kan eventueel ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Amsterdam -Den Haag-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (Berchem overstappen)
Ok thanks, als ik dat op de NS site opzoek zegt ie dat die trein alleen om 7.34 's ochtends gaat, dat zou dus wel heel lastig zijn...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Amsterdam -Den Haag-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (Berchem overstappen)
Doe maar Brussel als eindstation en idd Mechelen overstappen. Zie dat Berchem eruit is gehaald bij de tussenstops.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok thanks, als ik dat op de NS site opzoek zegt ie dat die trein alleen om 7.34 's ochtends gaat, dat zou dus wel heel lastig zijn...
Edit: foutjequote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Maastricht zou als het goed is ook moeten kunen dan moet je bij vise de grens over gaan.
Waar zie je precies tegen op?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Ben ook van de partij.
Ik ga alleen wel op de camping (zie daar wel beetje tegenop moet ik zeggen)...
2003 niet hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef bloodymary het volgende:
Echt het meest basic van het basic kamperen, en ik heb al een hekel aan kamperen.quote:
In 2005 ook niet trouwens!!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef bloodymary het volgende:
Toen regende 't ongeveer de hele tijd, behalve tijdens R.E.M.quote:
Dat was wel een aardig buitje tijdens the chemical brothers inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toen regende 't ongeveer de hele tijd, behalve tijdens R.E.M.Alhoewel, dat viel ook wel mee, maar de eerste dag was dramatisch, toen heb ik zelfs nog getwijfeld om naar huis te gaan. Alles was nat
Die zondag was het toch superweer, heel heet...... donderdags was idd dramatisch.. wij stonden toen in de stromende regen tentje op te zetten en Gabriel Rios met zn zomerse liedjes in de stromende regen bekijken, is echt niet leukquote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toen regende 't ongeveer de hele tijd, behalve tijdens R.E.M.Alhoewel, dat viel ook wel mee, maar de eerste dag was dramatisch, toen heb ik zelfs nog getwijfeld om naar huis te gaan. Alles was nat
Dan moet een van je vrienden wel zijn/haar kaartje afstaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb even gebeld. En ik zit met de volgende situatie:
- Tickets besteld, betaald is allemaal goedgekomen. Echter was ik laat met betalen/bestellen waardoor ze niet meer verzonden kunnen worden. Ik zal ze dus in België moeten afhalen. Dat is geen probleem alleen zit daar geen treincode bij. De heenreis geldt dan niet, alleen de terugreis.
- Nu zijn er vrienden van mij die met een busje gaan, ik kan niet meereizen omdat ik een tentamen heb. Zij hebben wel op tijd een kaartje geregeld, en hebben dus een treincode. Alleen gaan ze die niet gebruiken. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om die treincode van hen te gebruiken en dan gewoon daarmee binnen België te reizen (zij gebruiken hem immers niet).
Ik hoop dat jullie dit weten.
Foo Fighters waren toen ook goed hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zondag was het toch superweer, heel heet...... donderdags was idd dramatisch.. wij stonden toen in de stromende regen tentje op te zetten en Gabriel Rios met zn zomerse liedjes in de stromende regen bekijken, is echt niet leuk![]()
Ik weet ook nog dat ik - heel eigenwijs - op mn slippers door de modder "liep" om naar de wasgelegenheden ging met als gevolg dat mn slipper bleef steken in de modder en ik dus languit in de modder lag. Ik heb wel een applaus gekregen toen... want er zaten een aantal mensen op rijtje bij te kijken, ik was zeker niet de eerste en laatste.
Ow en toen stond Tom McRae tegenover de Foo Fighters en Tom was zo goed![]()
![]()
Zow jammer dat hij niet weer komt.
![]()
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Molluck het volgende:
Ik vind de programmering trouwens op sommige tijdstippen heel erg ongelukkig. Er zijn momenten waar ik persoonlijk niet zo heel erg om sta te springen maar er zijn ook momenten dat er twee must-sees tegelijk spelen...
Kate Nash en Kings of Leons!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.
Die hebben wij dus gemist, doordat wij persé Tom McRae wilden zien, maar een vriend van ons vertelde dat het super was geweest....tja soms moet je keuzes maken hč?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Foo Fighters waren toen ook goed hoorDave Grohl die door 't middenpad naar 't camera-eiland liep en dat ze over en weer gingen drummen en gitaarspelen
Ik heb het ook wel eens beter gezien, maar toch erg benieuwd naar wat nieuwe ontdekkingen. Vorig jaar was dat voor mij Jason Mraz. Heb het meeste zin in R.E.M.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:44 schreef valek het volgende:
Ik ga ook dit jaar weer. Persoonlijk vind ik het een waardeloos programma, maar ik ga voor de sfeer, gezelligheid en bier.
KOL is dan weer briljant live.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Kate Nash en Kings of Leons!
Maar aangezien Kate ontzettend slecht was op Pinkpop [naar horen zeggen] ga ik maar naar Kings of Leons. Ik baal wel
Jij ook dus. "42 gratis biertjes".quote:Op maandag 30 juni 2008 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Nwah, het geld aan drankbonnen is toch al uitgegeven. Met 42 pils "gratis" kan ik wel even vooruit.
Nou dit ziet er goed uitquote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef Bayswater het volgende:
De voorspelling wordt al beter![]()
[ afbeelding ]
Wel grappig zeg... www.weer.nl zegt dit voor Werchterdaar kun je op plaatsnaam zoekenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:03 schreef placebeau het volgende:
don 17 19 ZW 2 regen
vri 11 22 ZW 2 kans op buien
zat 14 23 ZZO 2 kans op buien
zon 17 22 WZW 4 regenbuien
het wordt gelukkig wel warm
Nu is het overigens stralend weer in België
Wij stonden in 2005 op A3, dat was ideaal..... we proberen het dit jaar weer om daar te komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is een beetje een fatsoenlijke camping? Qua lokatie en qua wel kunnen slapen enzo. Owja, en qua niet te ver slepen met je spullen vanaf de parkeerplaats.
dit jaar zullen er ook veel koeienvlaaien zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Bayswater het volgende:
Zit toch wat meer lijn in die campings dan vroeger lijkt het, toen de haringen nog in 1 van de vele koeievlaaien gingen en douchen niet meer was dan een handje water . http://www.campingtw.be./
Voordeel was toen wel dat de auto nog naast de tent mocht.
Dat klopt, zijn nog aan de kassa te verkrijgen aldus de site.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef gday het volgende:
Hm, klopt het nou dat de combitickets nog niet uitverkocht zijn?
Ah, ik lees het nu ook op de site idd ... ben sterk aan het twijfelen! Nog even over denken en evt dan voor morgenmiddag 12.30 een e-ticket shoppen en afdrukken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn nog aan de kassa te verkrijgen aldus de site.
Als je op A3 staat, staat je auto aan de overkant van de weg. Dat is ook best wel dichtbij. 3 jaar geleden stonden we redelijk vooraan op de camping. Het was toen maar 5 minuten lopen naar de auto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oke, gaan we dat proberen, al klinkt dat auto ongeveer tegen de tent (met hek ertussen) ook erg aantrekkelijk
Bedankt!
Inderdaad, je 's ochtends afvragen wat al die helicopters en zo daar toch doen en er 's avonds thuis achterkomen wat er nou echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Die vakjes op de camping
Laatste en enige keer dat ik op de camping stond was in 2004. Op die camping waar die keel werd doorgesneden. Was leuk, 's morgens om half 9 vredig worden gewekt door een helicopter die rakelings over je tent vliegt.
We vertrekken woensdagnacht rond een uur of 3/half 4.
Zou ik vorig jaar in de gaten houden of je bij Den Bosch (in de buurt) bij "De Lucht" zou staan om te pauzeren onderweg naar LL?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Die vakjes op de camping
Laatste en enige keer dat ik op de camping stond was in 2004. Op die camping waar die keel werd doorgesneden. Was leuk, 's morgens om half 9 vredig worden gewekt door een helicopter die rakelings over je tent vliegt.
We vertrekken woensdagnacht rond een uur of 3/half 4.
Ik werd 's middags rond een uur of 4 door mijn moeder gebeld. "OMG gaat alles wel goed met jullie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, je 's ochtends afvragen wat al die helicopters en zo daar toch doen en er 's avonds thuis achterkomen wat er nou echt gebeurd is.
Inderdaad, ik bleek dus echt nog geen 30 meter van waar het gebeurde af te zitten. Gelukkig hoorden we pas op de terugweg wat er gebeurd wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, je 's ochtends afvragen wat al die helicopters en zo daar toch doen en er 's avonds thuis achterkomen wat er nou echt gebeurd is.
Jaaa, dat was ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zou ik vorig jaar in de gaten houden of je bij Den Bosch (in de buurt) bij "De Lucht" zou staan om te pauzeren onderweg naar LL?
Volgens mij rijden we weer ongeveer dezelfde route
quote:
Vorig jaar kwamen wij rond 17.00 uur aan op donderdag en er was nog plek genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:57 schreef DeuceFour het volgende:
[..](alleen ik weet niet of dat lukt met een ETA van 8:55 a.m. in Leuven
)
Hoe snel is A3 vol? Want het is de grootste camping toch?
Hier het zelfde (maar dan 4 jaar). Zal dit jaar voor de 5e keer waarschijnlijk ook weer A3 worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef BossFight het volgende:
Al vijf jaar vaste A3 residenten!
De leukste camping van heel Rock Werchter!
kan je niet beter voor de herkansing gaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:22 schreef ssebass het volgende:
Die jojo's van mijn studie hebben het tentamen op 4 juli gezet. Natuurlijk niet 's ochtends maar 's middags, aangezien steeds meer studenten thuis wonen en met de trein moeten. Aaargh. Oftewel 2 dagen minder Werchter voor mij.
Vorige keer ook al gedaan en dat was geen succes. Andere tentamens blijken dan te vervallen, dus ik zal eraan moeten gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Dennism het volgende:
[..]
kan je niet beter voor de herkansing gaan?
Weet iemand of dat dit jaar ook zo zal zijn? En hoeveel zakt de prijs dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bij het festival zelf was ook een soort omruilkassa waar mensen die niet kunnen hun kaartje kunnen verkopen. Gegarandeerd echt dus en ze zakken daar ook met de prijs.
Tenminste zo was het in 2005 toen ik op het laatste moment niet meer kon, heb echt geen hol teruggekregen voor mijn combiticket.
Goed punt ja ... misschien m'n oude telefoon meenemen. Ik neem wel een extra accu mee dus opladen is voor mij niet nodig gelukkig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik wilde graag weten of je je mobiel kunt opladen daar, en of het aan te raden is om niet je nieuwste mobiel mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |