Staat al eerder in het topic, je moet een treinkaartje kopen tot het eerste Belgische station: Essen.quote:Op zondag 29 juni 2008 02:06 schreef Idioteque het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de treinreis? Ik zie dat het reizen met de trein gratis is wanneer je een Werchter kaartje hebt, maar volgens mij geldt dat alleen vanaf Belgie, klopt dat? Moet ik dan een normaal kaartje kopen t/m het laatste station in Nederland?
Ah, sorry... Ik koop ook maar een kaartje tot Antwerpen dan!quote:Op zondag 29 juni 2008 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat al eerder in het topic, je moet een treinkaartje kopen tot het eerste Belgische station: Essen.
Schijnt niet erg te zijn dat de trein daar niet stopt.
Heb zelf voor de zekerheid een kaartje tot Antwerpen gekocht, maar ik ben vrij conflictvermijdend ingesteld (meestal).
Nou zoveel zon als parkpop hoef ik niet 4 dagen op mijn hoofd te hebben bij het nog minder beschut terrein van werchter.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:11 schreef hoppipolla het volgende:
nog maar een paar dagen! Parkpop was fijn, hopen ( een beetje tegen beter weten in geloof ik) dat we vier dagen lang zulk weer hebben; perfect!
Dat was geen regen meer, volgens mij stortte toen heel de hemel uit elkaar met alles erop en eraan. In' 99 geloof ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef bloodymary het volgende:
Normaal geproken regent het alleen bij R.E.M.
Ja, wij zitten inderdaad in het Novotel.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:11 schreef Bayswater het volgende:
Felixa, zat jij ook niet in het Novotel? Gelukkig zitten er wat kroegjes en eetcafe's op het Martelarenplein voor het station. De plek waar ons cluppie gaat vertoeven als het heel erg slecht weer wordt donderdag.
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een trein gezien die doorreist naar Belgie, waar stappen jullie dan op? Eindhoven? Den Bosch? Maastricht?quote:Op zondag 29 juni 2008 02:06 schreef Idioteque het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de treinreis? Ik zie dat het reizen met de trein gratis is wanneer je een Werchter kaartje hebt, maar volgens mij geldt dat alleen vanaf Belgie, klopt dat? Moet ik dan een normaal kaartje kopen t/m het laatste station in Nederland?
Amsterdam -Den Haag-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (Berchem overstappen)quote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trein gezien die doorreist naar Belgie, waar stappen jullie dan op? Eindhoven? Den Bosch? Maastricht?
In Mechelen overstappen kan eventueel ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Amsterdam -Den Haag-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (Berchem overstappen)
Ok thanks, als ik dat op de NS site opzoek zegt ie dat die trein alleen om 7.34 's ochtends gaat, dat zou dus wel heel lastig zijn...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Amsterdam -Den Haag-Rotterdam-Dordrecht-Roosendaal-Antwerpen (Berchem overstappen)
Doe maar Brussel als eindstation en idd Mechelen overstappen. Zie dat Berchem eruit is gehaald bij de tussenstops.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ok thanks, als ik dat op de NS site opzoek zegt ie dat die trein alleen om 7.34 's ochtends gaat, dat zou dus wel heel lastig zijn...
Edit: foutjequote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Maastricht zou als het goed is ook moeten kunen dan moet je bij vise de grens over gaan.
Waar zie je precies tegen op?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Ben ook van de partij.
Ik ga alleen wel op de camping (zie daar wel beetje tegenop moet ik zeggen)...
2003 niet hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef bloodymary het volgende:
Echt het meest basic van het basic kamperen, en ik heb al een hekel aan kamperen.quote:
In 2005 ook niet trouwens!!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef bloodymary het volgende:
Toen regende 't ongeveer de hele tijd, behalve tijdens R.E.M.quote:
Dat was wel een aardig buitje tijdens the chemical brothers inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toen regende 't ongeveer de hele tijd, behalve tijdens R.E.M.Alhoewel, dat viel ook wel mee, maar de eerste dag was dramatisch, toen heb ik zelfs nog getwijfeld om naar huis te gaan. Alles was nat
Die zondag was het toch superweer, heel heet...... donderdags was idd dramatisch.. wij stonden toen in de stromende regen tentje op te zetten en Gabriel Rios met zn zomerse liedjes in de stromende regen bekijken, is echt niet leukquote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Toen regende 't ongeveer de hele tijd, behalve tijdens R.E.M.Alhoewel, dat viel ook wel mee, maar de eerste dag was dramatisch, toen heb ik zelfs nog getwijfeld om naar huis te gaan. Alles was nat
Dan moet een van je vrienden wel zijn/haar kaartje afstaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb even gebeld. En ik zit met de volgende situatie:
- Tickets besteld, betaald is allemaal goedgekomen. Echter was ik laat met betalen/bestellen waardoor ze niet meer verzonden kunnen worden. Ik zal ze dus in België moeten afhalen. Dat is geen probleem alleen zit daar geen treincode bij. De heenreis geldt dan niet, alleen de terugreis.
- Nu zijn er vrienden van mij die met een busje gaan, ik kan niet meereizen omdat ik een tentamen heb. Zij hebben wel op tijd een kaartje geregeld, en hebben dus een treincode. Alleen gaan ze die niet gebruiken. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om die treincode van hen te gebruiken en dan gewoon daarmee binnen België te reizen (zij gebruiken hem immers niet).
Ik hoop dat jullie dit weten.
Foo Fighters waren toen ook goed hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zondag was het toch superweer, heel heet...... donderdags was idd dramatisch.. wij stonden toen in de stromende regen tentje op te zetten en Gabriel Rios met zn zomerse liedjes in de stromende regen bekijken, is echt niet leuk![]()
Ik weet ook nog dat ik - heel eigenwijs - op mn slippers door de modder "liep" om naar de wasgelegenheden ging met als gevolg dat mn slipper bleef steken in de modder en ik dus languit in de modder lag. Ik heb wel een applaus gekregen toen... want er zaten een aantal mensen op rijtje bij te kijken, ik was zeker niet de eerste en laatste.
Ow en toen stond Tom McRae tegenover de Foo Fighters en Tom was zo goed![]()
![]()
Zow jammer dat hij niet weer komt.
![]()
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:30 schreef Molluck het volgende:
Ik vind de programmering trouwens op sommige tijdstippen heel erg ongelukkig. Er zijn momenten waar ik persoonlijk niet zo heel erg om sta te springen maar er zijn ook momenten dat er twee must-sees tegelijk spelen...
Kate Nash en Kings of Leons!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige met dat probleem.
Die hebben wij dus gemist, doordat wij persé Tom McRae wilden zien, maar een vriend van ons vertelde dat het super was geweest....tja soms moet je keuzes maken hè?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Foo Fighters waren toen ook goed hoorDave Grohl die door 't middenpad naar 't camera-eiland liep en dat ze over en weer gingen drummen en gitaarspelen
Ik heb het ook wel eens beter gezien, maar toch erg benieuwd naar wat nieuwe ontdekkingen. Vorig jaar was dat voor mij Jason Mraz. Heb het meeste zin in R.E.M.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:44 schreef valek het volgende:
Ik ga ook dit jaar weer. Persoonlijk vind ik het een waardeloos programma, maar ik ga voor de sfeer, gezelligheid en bier.
KOL is dan weer briljant live.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:38 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Kate Nash en Kings of Leons!
Maar aangezien Kate ontzettend slecht was op Pinkpop [naar horen zeggen] ga ik maar naar Kings of Leons. Ik baal wel
Jij ook dus. "42 gratis biertjes".quote:Op maandag 30 juni 2008 18:35 schreef Bayswater het volgende:
Nwah, het geld aan drankbonnen is toch al uitgegeven. Met 42 pils "gratis" kan ik wel even vooruit.
Nou dit ziet er goed uitquote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef Bayswater het volgende:
De voorspelling wordt al beter![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |