Gewoon de lucht in gooien en hij staat vanzelf hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even een nieuwe slaapzak gekochtBen benieuwd hoe het gaat met tent opzetten..
Vertel es, welke camping is jullie planning. Dan weet ik waar we de molotov cocktails kunnen droppenquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:45 schreef BloodyLotte het volgende:
Zo, de cd's zijn gefikt. Nu zo boodschappen doen en dan inpakken en vannacht weg.
Ik raad jullie nu alvast aan niet mijn buren te worden, ik heb een cd met vreselijke foute muziek. 13 liedjes lang pure horror, en ik vrees dat daarna iemand me lieflijk de nek omdraait.
WTF, sta je op de camping? Krijg je dat allemaal mee?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef ChRoNiC het volgende:
Net inkopen gedaan. 192 halve liter blikken pils.
18 zakken chips
10 zakken borrelnoten
en water
Ja op de camping, we zijn met 6 man en 2 vrouw. Dus dat wordt aardig slepen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
WTF, sta je op de camping? Krijg je dat allemaal mee?
Wil jij niet naast een grote legertent met oranje dekzeil gaan staan dan?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef BloodyLotte het volgende:
A3.
Serieus, ik heb de Havenzangers, Modern Talking, Sir Mix A Lot, The Llama Song, Rick Astley, en ga zo maar door. Ik pest mijn vrienden graag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |