Wel grappig zeg... www.weer.nl zegt dit voor Werchterdaar kun je op plaatsnaam zoekenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:03 schreef placebeau het volgende:
don 17 19 ZW 2 regen
vri 11 22 ZW 2 kans op buien
zat 14 23 ZZO 2 kans op buien
zon 17 22 WZW 4 regenbuien
het wordt gelukkig wel warm
Nu is het overigens stralend weer in België
Wij stonden in 2005 op A3, dat was ideaal..... we proberen het dit jaar weer om daar te komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
Wat is een beetje een fatsoenlijke camping? Qua lokatie en qua wel kunnen slapen enzo. Owja, en qua niet te ver slepen met je spullen vanaf de parkeerplaats.
dit jaar zullen er ook veel koeienvlaaien zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:05 schreef Bayswater het volgende:
Zit toch wat meer lijn in die campings dan vroeger lijkt het, toen de haringen nog in 1 van de vele koeievlaaien gingen en douchen niet meer was dan een handje water . http://www.campingtw.be./
Voordeel was toen wel dat de auto nog naast de tent mocht.
Dat klopt, zijn nog aan de kassa te verkrijgen aldus de site.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef gday het volgende:
Hm, klopt het nou dat de combitickets nog niet uitverkocht zijn?
Ah, ik lees het nu ook op de site idd ... ben sterk aan het twijfelen! Nog even over denken en evt dan voor morgenmiddag 12.30 een e-ticket shoppen en afdrukken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:25 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn nog aan de kassa te verkrijgen aldus de site.
Als je op A3 staat, staat je auto aan de overkant van de weg. Dat is ook best wel dichtbij. 3 jaar geleden stonden we redelijk vooraan op de camping. Het was toen maar 5 minuten lopen naar de auto.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oke, gaan we dat proberen, al klinkt dat auto ongeveer tegen de tent (met hek ertussen) ook erg aantrekkelijk
Bedankt!
Inderdaad, je 's ochtends afvragen wat al die helicopters en zo daar toch doen en er 's avonds thuis achterkomen wat er nou echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Die vakjes op de camping
Laatste en enige keer dat ik op de camping stond was in 2004. Op die camping waar die keel werd doorgesneden. Was leuk, 's morgens om half 9 vredig worden gewekt door een helicopter die rakelings over je tent vliegt.
We vertrekken woensdagnacht rond een uur of 3/half 4.
Zou ik vorig jaar in de gaten houden of je bij Den Bosch (in de buurt) bij "De Lucht" zou staan om te pauzeren onderweg naar LL?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Die vakjes op de camping
Laatste en enige keer dat ik op de camping stond was in 2004. Op die camping waar die keel werd doorgesneden. Was leuk, 's morgens om half 9 vredig worden gewekt door een helicopter die rakelings over je tent vliegt.
We vertrekken woensdagnacht rond een uur of 3/half 4.
Ik werd 's middags rond een uur of 4 door mijn moeder gebeld. "OMG gaat alles wel goed met jullie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, je 's ochtends afvragen wat al die helicopters en zo daar toch doen en er 's avonds thuis achterkomen wat er nou echt gebeurd is.
Inderdaad, ik bleek dus echt nog geen 30 meter van waar het gebeurde af te zitten. Gelukkig hoorden we pas op de terugweg wat er gebeurd wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, je 's ochtends afvragen wat al die helicopters en zo daar toch doen en er 's avonds thuis achterkomen wat er nou echt gebeurd is.
Jaaa, dat was ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zou ik vorig jaar in de gaten houden of je bij Den Bosch (in de buurt) bij "De Lucht" zou staan om te pauzeren onderweg naar LL?
Volgens mij rijden we weer ongeveer dezelfde route
quote:
Vorig jaar kwamen wij rond 17.00 uur aan op donderdag en er was nog plek genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:57 schreef DeuceFour het volgende:
[..](alleen ik weet niet of dat lukt met een ETA van 8:55 a.m. in Leuven
)
Hoe snel is A3 vol? Want het is de grootste camping toch?
Hier het zelfde (maar dan 4 jaar). Zal dit jaar voor de 5e keer waarschijnlijk ook weer A3 worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:34 schreef BossFight het volgende:
Al vijf jaar vaste A3 residenten!
De leukste camping van heel Rock Werchter!
kan je niet beter voor de herkansing gaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:22 schreef ssebass het volgende:
Die jojo's van mijn studie hebben het tentamen op 4 juli gezet. Natuurlijk niet 's ochtends maar 's middags, aangezien steeds meer studenten thuis wonen en met de trein moeten. Aaargh. Oftewel 2 dagen minder Werchter voor mij.
Vorige keer ook al gedaan en dat was geen succes. Andere tentamens blijken dan te vervallen, dus ik zal eraan moeten gelovenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:25 schreef Dennism het volgende:
[..]
kan je niet beter voor de herkansing gaan?
Weet iemand of dat dit jaar ook zo zal zijn? En hoeveel zakt de prijs dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bij het festival zelf was ook een soort omruilkassa waar mensen die niet kunnen hun kaartje kunnen verkopen. Gegarandeerd echt dus en ze zakken daar ook met de prijs.
Tenminste zo was het in 2005 toen ik op het laatste moment niet meer kon, heb echt geen hol teruggekregen voor mijn combiticket.
Goed punt ja ... misschien m'n oude telefoon meenemen. Ik neem wel een extra accu mee dus opladen is voor mij niet nodig gelukkig.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik wilde graag weten of je je mobiel kunt opladen daar, en of het aan te raden is om niet je nieuwste mobiel mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |