Sziget is toffer!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou graag weer naar Sziget willen maar aangezien het tegelijk valt met Lowlands gaat dat niet lukkenMassive Attack is vet maar heb ik 2 jaar geleden ook gezien
Sziget is misschien toffer als festival maar de line up van Lowlands vind ik beterquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sziget is toffer!!(stiekem zit ik ook nog in de twijfel voor LL en Sziget
) en een band al eens eerder gezien te hebben is natuurlijk geen excuus om niet te gaan. Vooral als ze een een nieuw album uitbrengen
Hmm, wel waar ja. Maar ik vind het het ze;f wel briljant om een vaag bandje tegen te komen dat geniale muziek maakt en daar gewoon bij te blijven staan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sziget is misschien toffer als festival maar de line up van Lowlands vind ik beter![]()
Jij sekreet! Massive Attack is geniaal. Vooral Livequote:Alleen Massive Attack is voor mij niet een band waar ik speciaal heen zou gaan
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
Om hier ook maar weer eens wat leven in te blazen. Dit lijstje post iemand op werchter forum
grinderman: zou gaaf zijn, al geloof ik daar niks van, omdat Nick Cave & The Bad Seeds net een nieuwe plaat uit hebben.
Jay-Z :![]()
the black box revelation: wie
ben folds: leuk!![]()
Donavon Frankenreiter:![]()
Modern Skirts: schijnt leuk te zijn.
the whigs: wie![]()
Tim Vanhamel:![]()
MGMT: schijnt leuk te zijn.
Patrick Watson:![]()
Slayer ben geen liefhebber, maar voor anderen leuk natuurlijk!
Zita swoon is live altijd goed!![]()
![]()
![]()
Mondern Skirts hebben zichzelf al bevestigd.
Diezelfde persoon heeft ook nog deze namen toegevoegd:quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
Om hier ook maar weer eens wat leven in te blazen. Dit lijstje post iemand op werchter forum
grinderman
Jay-Z
the black box revelation
ben folds
Donavon Frankenreiter
Modern Skirts
the whigs
Tim Vanhamel
MGMT
Patrick Watson
Slayer
Zita swoon
Slayer is in iedergeval welkom!
Nu nog niet iets minder harde bands, maar wel ruiger dan het meeste dat er nu staat.
Waarvan Adele nu ook bevestigd is (zie haar myspace)quote:Op maandag 31 maart 2008 22:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Diezelfde persoon heeft ook nog deze namen toegevoegd:
Mark Ronson
Hercules & Love Affair
Hot Chip
Adele
Hij staat 7 mei in Paradiso, dus dan kun je alvast een kijkje nemen.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:22 schreef ruud.nl het volgende:
Mark Ronson live?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, komen alle gastzangers/zangeressen dan meedoen ofzo?
Ik had de lijst ook zien staan, maar gezien welke dag het morgen is en de terechte opmerking van een user op het RWforum dat Slayer maar op één festival in de Benelux zou staan en dat al Waldrock is wacht ik nog even met blij of verdrietig zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
grinderman
Jay-Z
the black box revelation
ben folds
Donavon Frankenreiter
Modern Skirts
the whigs
Tim Vanhamel
MGMT
Patrick Watson
Slayer
Zita swoon
Slayer is in iedergeval welkom!
Nu nog niet iets minder harde bands, maar wel ruiger dan het meeste dat er nu staat.
Sinds wanneer vind jij slayer goed?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:00 schreef peaceman het volgende:
Grinderman, Slayer, Ben Folds, Zita Swoon en Patrick Watson zijn goed!
Gelukt!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij slayer goed?
ow wacht, 1 april en zo.........
Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
WTF doet Slayer op Rock Werchter? Dat is alsof Amy Whinehouse op Graspop Metal Meeting staat.
Metallica daar kan ik nog wel inkomen Guns n Roses ook maar Slayer.
Ik doelde ook niet op de tijd waarop ze spelen. maar maiden past meer binnen de lijn van de rest van het programma.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
Ach, met Slayer aan het begin van de dag wakker worden is weinig mis.
Op die plaats in het programa zie ik Iron Maiden niet echt optreden, die lijken me meer geschikt in de avond.
Iron maiden krijgt nog steeds stadions vol ,ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef ruud.nl het volgende:
Mja, maar ik zie het niet gebeuren dat werchter zo'n band in de avond programmeert. Metallica is wat dat betreft een uitzondering omdat zij een veel groter publiek aanspreekt, al dan niet terecht.
Kan wel zo zijn, maar dat is over het algemeen toch een iets ander publiek dan wat er naar Werchter komt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Iron maiden krijgt nog steeds stadions vol ,ik weet niet waar je het over hebt.
En daar ben ik het dan wel weer mee eens. Slayer is wat dat betreft belangrijk voor de muziek geschiedenis (geweest). En iedereen moet het eens gehoord hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss zijn bepaalde albums geweest in de jaren '80 en begin jaren '90. Pure muziekgeschiedenis en vrijwel alle (stevigere) rock en metal daarna is erfplichtig aan die albums. Als 't te hard is voor je ben je dus gewoon een jankzak en heeft het niets te maken met of Slayer op z'n plaats is.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef bloodymary het volgende:
Ben blij dat Beirut niet komt, wat een kattengejank zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |