Deze kun je ook nog proberen:quote:Op donderdag 24 april 2008 10:23 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik heb ze net gemaild, maar helaas is er geen plek meer. Nog andere hotel tips?
Na de laatste act houdt het op het festival terrein echt op, hoelang het preceis op de straat ervoor door gaat weet ik niet, meestal lopen we dan toch meteen naar de camping toe.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:05 schreef Idioteque het volgende:
Is er na de laatste act nog wat te doen op het terrein? Of houdt het na 01:00 uur toch echt op? Anders kan ik net zo goed nog een paar uurtjes daar hangen, en dan de eerste trein richting Nederland pakken...
quote:De ticketverkoop voor Rock Werchter loopt als een trein. De 10.000 beschikbare dagtickets voor donderdag 3 juli zijn allemaal verkocht. Ook de combi-tickets verkopen als zoete broodjes. De verkoop van combitickets en dagtickets voor vrijdag, zaterdag en zondag loopt via de gekende voorverkooppunten door.
Wat is dit nou voor gejank zeg, ik doe mee aan een gesprek/discussie over welk affiche het meest gewaardeerd wordt. Ben dan aub niet zo paranoïde.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met een beetje lacher eens. Bij dat soort reactie denk ik altijd, doe je dat nou om te laten zien hoe bij de tijd je bent dat je die bands allemaal kent en nog goed vindt ook. Er zit toch ook een hoop bagger bij (net als dat kattengejank van Beirut, die dus gelukkig uiteindelijk niet komen). Want het is natuurlijk not-done om van succesvolle bands te houden. Maar ik heb toch echt liever zo'n programma als vorig jaar met Muse, Pearl Jam, Metallica, Interpol, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Killers etc.
Dat is niet leuk als het programma zo verschoven wordt zodat er weer ongewenste overlappingen zijn. Maar laten we hopen van niet.quote:
Goed advies, het is na een aantal weken rondsurfen en constateren dat alle hotels op 5 juli volzitten toch nog gelukt hier een kamer te boeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef Bayswater het volgende:
Probeer deze eens http://www.laroyale.be/ , leuk hotel aan het station.
Ik heb precies hetzelfde, en volgens mij gaat het inderdaad zoals jij beschrijft.quote:Op zondag 15 juni 2008 16:44 schreef Boeman het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met de treinreis? Het is vanaf het eerste station in België gratis reizen, maar ik mag in Nederland ook gratis reizen dan. Dus moet ik dan een kaartje halen van het laatste station in NL tot het eerste in België?
Mensen met ervaring of dergelijke kennis?
Omdat in Essen de internationale trein niet stopt.quote:
Elke dag om 18.00 uur bij die ene boom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef peaceman het volgende:
Komt er eigenlijk nog een fokmeet? en zo ja, wanneer?
En dan niet stiekum naar die andere boom gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:02 schreef ghanib het volgende:
met hem ^
Liggen daar ook al die tegels, dan kun je niet eens lekker even in het gras zitten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef Bayswater het volgende:
Normaal sta ik altijd rechtsvoor, bij het bier en de plasbakken. Wel zo makkelijk.
Dit weekend even opwarmen met Rockin' Park en Parkpop![]()
Gras zie ik zelden daar, meestal bordjes shoarmasaus of afgevreten watermeloenen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Liggen daar ook al die tegels, dan kun je niet eens lekker even in het gras zitten.![]()
Oke.. waar, wanneer, hoe en waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |