Vandaag ontvangen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:45 schreef tarzan1 het volgende:
Heeft iemand de accept giro toevallig al binne?
Dat vroeg ik me ook altijd af ja. Maar 4 jaar lang geen problemen mee gehad, dus ook nu vast niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef Operc het volgende:
Ik ook, stond wel bij dat de reservering genoteerd is op 1 maar en dat er binnen 4 werkdagen betaald moet zijn, maar ik neem aan dat dat geld vanaf dat je het binnen hebt gekregen of...?
Wow dat is gaaf zeg. wij gaan 24 maart naar Londen om REMquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:56 schreef Bayswater het volgende:
Heb naar Londen moeten uitwijken om ze te zien, geweldig concert toen.
Hoezo gok je op Oasis? Omdat ze dan net een nieuw album uit hebben?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Heb ze even een half uurtje beluisterd, erg leuk bandje![]()
Ik gok trouwens op Oasis als afsluiter op de zondag
Ze hebben in ieder geval iets goed te maken voor die keer dat ze niet kwamen opdagen op het laatste moment (1999? 2000?)quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef Bayswater het volgende:
Manic Street Preachers spelen op een festival in Zwitserland 27-29 juni. Het zal toch niet gebeuren![]()
![]()
Ze staan nu ook al op Rock am Ring. Ze moeten nu wel komen, of wil de Schuer ze na dat debacle niet meer.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval iets goed te maken voor die keer dat ze niet kwamen opdagen op het laatste moment (1999? 2000?)
Laat maar komen!
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik vind dat het wel erg lang duurt voor de tickets opgestuurd worden.... Het duurt natuurlijk nog wel even voor het festival gaat beginnen, maar toch.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:46 schreef ruud.nl het volgende:
Vorig jaar duurde het tot een paar weken voor het festival, dus raak niet in paniek als ze er volgende week nog niet zijn.
Ga gewoon naar Massive Attack en daarna weer richting Szigetquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:22 schreef MaJo het volgende:
Ik zit ernstig te overwegen om ook naar Werchter te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |