Nee, zeker dat drinken nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef wyccie het volgende:
Had je me geloofd?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Oh Tim...heb je de Paarse Overall nog geluisterd?
Nee maar vond je het beginstuk niet erg genoeg dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens tot een kwart gekomen, maar was er ook een eindneger dan?
Hij was dus nieuw voor je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]apart nummer, wel geinig
. Die "Overal, overal, waar de meisjes zijn" had ik eigenlijk eerder in het nummer verwacht
Aye!quote:
Ja lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Paaseitje iemand? Ik heb zojuist nog een berg gevonden
[ afbeelding ]
A Nameless Witch van A. Lee Martinez die ook "In the company of Ogres" heeft geschreven. Die laatste gaat over een boekhouder die niet dood kan en dus maar een compagnie van een bij elkaar geraapt zooitje ogres, goblins etc moet leiden omdat die steeds hun aanvoerder omleggen. Hilarisch.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Welke boeken hebbie? Ben je zo'n boekenwurm?
Ik heb zojuist mijn pasfoto opgezocht dus dat gaat zo de deur uitquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem heb je 2 voor 12 al gemaild?
nou ik kreeg een smsje dat ik 'm kon verlengen. als je de contractafsluitdatum weet (galgjewoordquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat vraag ik me weleens af, mijn vrouw heeft ook Hieen abonnement van 10 euro per maand met beltegoed. Maar dat contract is al lang afgelopen, hoe werkt dat met verlengen enzo.
Okay, tofquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn pasfoto opgezocht dus dat gaat zo de deur uit
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
mag nieuwe foon uitzoeken
heb vandaag smsje gehad, ben vanmiddag de hi shop ingehobbeld en had bijna
[ afbeelding ]
meegenomen (voor slechts 20 euro bijbetalen, 1 jaar verlengen, 20% abokorting (want student) en nog een inet-abo erbij) maar heb het toch maar niet gedaan
omdat ik naar binnen ging voor info niet om een telefoon te kopenquote:
Serieus? Waarom?quote:
Nou zou ik graag naar Sex Pistols, Sonata Arctica, Motorhead en Apocalyptica gaan, en een aantal andere bands lijken me ook best tofquote:Airbourne Apocalyptica
Arch Enemy Bring Me The Horizon
Bullet For My Valentine Cavalera Conspiracy
Chris Cornell Danko Jones
Dimmu Borgir Disturbed
Finntroll Iced Earth
Judas Priest Madball
Meshuggah Ministry
Monster Magnet Motörhead
One Bullet Left Opeth
Rise Against Rose Tattoo
The Sex Pistols Sick Of It All
Sonata Arctica
Hmm.. ik verwachtte vandaag mijn telefoon binnen, maar gaat morgen wordenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
mag nieuwe foon uitzoeken
heb vandaag smsje gehad, ben vanmiddag de hi shop ingehobbeld en had bijna
[ afbeelding ]
meegenomen (voor slechts 20 euro bijbetalen, 1 jaar verlengen, 20% abokorting (want student) en nog een inet-abo erbij) maar heb het toch maar niet gedaan
Dat is het probleem ja. En de concurrente van andere festivals.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen echte headliners lees ik... op festivalinfo stond dit lijstje onder bevestigde bands
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef wyccie het volgende:
Ik had gedacht dat Chris Cornell, Danko Jones en Dimmu Borgir best wel wat mensen zouden trekken.
Weer een offday, schiet allemaal niet op zoquote:
Gisteren klonk je nog opgewekt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef MaJo het volgende:
Weer een offday, schiet allemaal niet op zo
Mwah gister was ik ook wel down hoor, maar als je er een paarquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren klonk je nog opgewekt.
Jij moet een gezellige vriend hebben die je regelmatig in de watten legt en je wat opbeurt als je dat nodig hebt...
+ wat ik onlangs ook al zei...
Ga op zoek naar de nieuwe smaken Ben & Jerry's!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
Mwah gister was ik ook wel down hoor, maar als je er een paaren
tegenaan gooit dan lijkt het al heel wat
En dat van die vriend ben ik met je eens
Al mag ik hopen dat ik daardoor niet down ben
Welke zoek je dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga op zoek naar de nieuwe smaken Ben & Jerry's!
(Mij is het niet gelukt.)
Mijn studie heb ik op dit moment al even afgeschreven. Maar het heeft wel consequenties, door aanwezigheidsplicht heb ik een vak nu waarschijnlijk niet gehaald. Een ander vak kan ik nog 1x missenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ja, die's en
's zijn wel makkelijk aan te klikken...
A.s. weekend begint de zomertijd, weer een uurtje langer licht 's avonds, scheelt ook weer.
Maak eens een paar dagen geen zakelijke afspraken, doe alleen wat je echt leuk vind dan en fuck de rest gewoon!!! Een paar dagen niet leren/lezen voor studie zal ook geen pijn doen, neem ik aan...
Zin om honden uit te laten voor het asiel van Amsterdam? Of Utrecht?
Lekker buiten zijn in weer en wind met een beestje dat dat zeer waardeert en je bent er gewoon even lekker uit...
Ok ik zal hier een bekentenis doen die ik tot noch toe steeds heb verzwegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga op zoek naar de nieuwe smaken Ben & Jerry's!
(Mij is het niet gelukt.)
ook niet bij gewone AH? of Jumbo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef wyccie het volgende:
Mango Berry Swirl en de Jamaica-smaak.
quote:
Geen Jumbo hier. En de gewone AH nog niet geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
ook niet bij gewone AH? of Jumbo?
Zal ik ook, zal ik ook?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik zal hier een bekentenis doen die ik tot noch toe steeds heb verzwegen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik hou niet van Ben & Jerry's
mooi, des te meer voor mensen die het wel lekker vindenquote:
gauw proberenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zal ik ook, zal ik ook?
Ik heb het nog nooit gehad..
Toch wel mogelijk, ik hou inderdaad niet echt van ijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk.
Er zijn meerdere smaken, dus er moet toch iets bij zitten wat je wel lekker vindt. Anders lust je gewoon geen ijs.
Ik heb een medestanderquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zal ik ook, zal ik ook?
Ik heb het nog nooit gehad..
Én je haalt even een bak ijs voor mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens even naar de winkel, ik ga zalm maken met aardappeltjes en broccoli
Over vanille doe ik ook hagelsagquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik vind gewoon vanille ijs juist boringdan flikker ik er hagelslag ofzo door
en er is B&J Vanille hoor
Kom je langs dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Én je haalt even een bak ijs voor mij.
vanille ijs doe ik soms in de magnetron, 10 tellen, tot het nét iets zachter is, en dan chocomelpoeder erdoorheenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik vind gewoon vanille ijs juist boringdan flikker ik er hagelslag ofzo door
en er is B&J Vanille hoor
heb je wel een punt meequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over vanille doe ik ook hagelsag![]()
En waarom zou ik Ben & Jerry's vanille-ijs kopen, dat is 4x duurder dan gewoon ijs
Ik koop ook nooit ijs voor mezelf, eet het alleen bij anderen
Das ook wel een goeie jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
vanille ijs doe ik soms in de magnetron, 10 tellen, tot het nét iets zachter is, en dan chocomelpoeder erdoorheen
dat klinkt er ranzigquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
vanille ijs doe ik soms in de magnetron, 10 tellen, tot het nét iets zachter is, en dan chocomelpoeder erdoorheen
Ik vind naar de winkel gaan op het moment al een hele beleving dus nee sorryquote:
2.50 per uur valt toch wel mee? de plekken waar ik op vakantie ging kostte het 6 euro per uurquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Buongiorno a tutti!
Ik zit in Florence mn lievelingsstad!!maar dat draadloos internet waar ik op hoopte, dat wordt niets.......
Dus nu zit ik in een internetcafe naast het hostel, voor 2,50 per uur
nou dan mag je etenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, ja maar....
ik ben heel geen neger
gewoon een milkshake (nog gewoon koud hoorquote:
ook niet net begonnen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, ja maar....
ik ben heel geen neger
linkje is ook niet echt werkendquote:
Echt hippe mensen kiezen voor een htc touch cruise natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
deze is (in mijn ogen) minder mooi, maar kan wel een bult meer. en heeft wel trilfunctie en t9 woordenboek voor smsen
dilemma
Ik ben geen Samsung-fan eigenlijk. Een Schneiderlens heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Nem als je er nog bent: is deze camera een aanrader?
Voornamelijk wel, maar ik heb het nu ook al jaren gered zonder. Echt een nodig heb ik nog niet. Goed punt over de ISO-waarden, 400 is inderdaad wat weinig. Met goede verlichting kan je binnen dan nog wel foto's maken, als het wat donker is wordt dat lastig. Ik laat em schietenquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben geen Samsung-fan eigenlijk. Een Schneiderlens heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zegt niet zoveel
Verder zijn je ISO-waarden: 50-100-200-400. 400 is wat laag.
En ik kan ook je minimale F-waarden niet zien. Dat is een beetje vervelend.
Maarja..voor dat geldWaarschijnlijk leuk voor fotos tijdens feestjes e.d.(daar zal het ook voor zijn?)
Nou, voor als het donker is heb je dan weer je flitserquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voornamelijk wel, maar ik heb het nu ook al jaren gered zonder. Echt een nodig heb ik nog niet. Goed punt over de ISO-waarden, 400 is inderdaad wat weinig. Met goede verlichting kan je binnen dan nog wel foto's maken, als het wat donker is wordt dat lastig. Ik laat em schieten
Okay dan neem ik er geen omdat ik er geen nodig heb en de reacties in het forum ook niet al te positief zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor als het donker is heb je dan weer je flitser
Kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezigquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Okay dan neem ik er geen omdat ik er geen nodig heb en de reacties in het forum ook niet al te positief zijn
sapdrinkenderwijsquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig
Weet ik niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 02:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
sapdrinkenderwijsVan welke reclame komt die?
Inderdaad. Een Schneider-Kreuznach lens is echt wel goed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:20 schreef Nembrionic het volgende:
Een Schneiderlens heb ik ook nog nooit van gehoord maar dat zegt niet zoveel
Ik probeer in m'n Fok!-tijd wat meer andere dingen te doen, zoals de krant lezen.quote:
Wat goed van je. Ik doe verder alleen aan slapen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer in m'n Fok!-tijd wat meer andere dingen te doen, zoals de krant lezen.![]()
Alles goed met jou, wyc?
Nou ja, ik heb rare eetgewoonten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Soempie het volgende:
Lekker, maar dat krijg ik alleen weg tijdens de lunch. Geitenkaas als ik net uit bed ben gaat echt niet.
![]()
Succes met leren, ik ga ook studeren zo.
Vingervlugheidquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef Supersheep het volgende:
BH openmaken met 1 hand denk ik
Inmiddels lukt me dat al aardig trouwens
Hoeveel BH's draagt ze dan...quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:09 schreef Supersheep het volgende:
Ja, ik heb m'n handen er vol aan maar het is voor het goede doel hè.
Nee, helaas. Koffie, Capuchino, Espresso, chocolademelk, thee, heet water, koud water. En natuurlijk de optie "leeg bekertje"quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oei da's jammer Red, hopelijk knap je snel weer op. Hebben ze cup-a-soup op je werk?
Ik was de stad in om het studieboek te kopen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
13:00. Zou Soempie inderdaad aan het studeren zijn?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
Het zit niet mee he?
Kijk aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was de stad in om het studieboek te kopen.
Mijn broer denkt te kunnen verhuizen en ik heb aangeboden dat ik best een paar keer heen en weer wil rijden (broer heeft geen rijbewijs), dus vermoedelijk ben ik daar mee bezigquote:
Ik ben er vorige week langs geweest, ze beweerden de sleutel nog steeds niet te hebben en ze zouden me bellen als er verandering in kwam. Ik begin het wel irritant te vinden want ik reageer nu nergens meer op (omdat ik er van uit ga dat ik binnenkort een eigen toko heb), ook niet meer op kamernet enzovoorts.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met je eigen huisje? Laatste wat ik las was dat je de sleutel nog niet had. Heb verder niet teruggelezen...
quote:
jullie zijn luiquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
linkje is ook niet echt werkend
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik dacht dat het wel mooi zou passen in dit topic.
Ja de vorige bewoner zou ze nog niet ingeleverd hebben... als het inderdaad de opzegbrief van de vorige bewoner was die ik en passant onder ogen heb gekregen had ik juist het idee dat ze liever gisteren dan vandaag verhuisde en vind ik het maar vreemd. Ook omdat zij er blijkbaar niet achter aan gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het maar raar dat ze de sleutel niet hebben. Irritant zeg.
Dat snap ik dus niet. Iets meer druk mag wel, zou ik zo denken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook omdat zij er blijkbaar niet achter aan gaan
Denk ik ook, maar ik bedacht me net dat ze me een telefoonnummer hebben gegeven zodat ik misschien nog wat inboedel kon overnemen. Ik ga eerst nog met school bezig, misschien dat ik zo een belrondje doequote:Op donderdag 27 maart 2008 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Iets meer druk mag wel, zou ik zo denken.
Ik kijk net op de site van mijn school en volgens mij kan ik een studiepunt verdienen door naar zo'n opname te gaanquote:
goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:54 schreef Soempie het volgende:
Zeker wel.Ben blij als het morgenavond is, kan ik hem weer knuffelen.
![]()
![]()
Hoe is het met jou en Pitt?
Morgen dus afwachten. Hopelijk komt er zo wat meer vaart achter.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woningbouw gebeld, er was iets met de sleutel aan de hand, degene die er over gaat is er niet (verrassend!), maar als ik morgen voor 10 uur bel kan ik hem bereiken. Het zal mij benieuwen...
ik kan er niks aan doen maar ik vind dat echt een fijn nummerquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:14 schreef Soempie het volgende:
Er is een topic: jouw bizarre gedrag tijdens verliefdheid...
Hebben jullie dat ook? Dat je je bizar gedraagt als je verliefd bent?![]()
Ik heb vanmorgen een aantal keer naar geluisterd, omdat we dat laatst keihard aan hadden staan in de auto en Wiebel dan heel grappig meebrult.![]()
![]()
Normaal zou ik het nooit opzetten.
Ik ondertussen ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen maar ik vind dat echt een fijn nummer
jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook.
Vooral dit stukje:
Ey yo we bouncen op die beat
Ey yo we stampen op die beat
We rampeneren op de vloer en
het geeft geen ene moer
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)
met Yes-r (WAT) en Partysquad en Partysquad en Partysquad
![]()
Gewoon vervelend blijven doen, de aanhouder wint... hopelijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Woningbouw gebeld, er was iets met de sleutel aan de hand, degene die er over gaat is er niet (verrassend!), maar als ik morgen voor 10 uur bel kan ik hem bereiken. Het zal mij benieuwen...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef Nesle het volgende:
Zooooooo vandaag 2/3 toetsen verneukt denk ik
Beetje jammer maarja.
Inderdaad, en dan kan ik hopelijk een housewarming bbq doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon vervelend blijven doen, de aanhouder wint... hopelijk
Tof, en dan de hele AKQ+SC uitnodigenquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inderdaad, en dan kan ik hopelijk een housewarming bbq doenDat zou wel erg tof zijn namelijk
behalve moiquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof, en dan de hele AKQ+SC uitnodigen
goedmakertje:quote:
nee maar gezien in het totaalplaatje valt het voor mij wel mee.quote:
Meh.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef Nesle het volgende:
nee maar gezien in het totaalplaatje valt het voor mij wel mee.
in totaal al 7 toetsen gemaakt, 2 die niet goed gingen.. ach
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:
goedmakertje:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
maakt niks goed. Meekomen naar de meet, is altijd gezellig
Als het zo doorgaat moet ik er meer dan een houden, anders is er niet genoeg slaapplekquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tof, en dan de hele AKQ+SC uitnodigen
Pas dan maar op, het is bijna etenstijd, straks verorbert iemand je!quote:
Oy, jij bent ziek, ga dan ook lekker op de bank hangen met een dekentje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik ga zo brood bakkenben straks weer terug
Het duurde even voor ik hem snapte. Maar toen vond ik hem wel grappigquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas dan maar op, het is bijna etenstijd, straks verorbert iemand je!
Oh dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meh.dan valt het wel mee. Maar toch... ik zou alles willen halen
[/nerd]
Nee. Zolang je geen muizenkeutels hebt gegeten is er niets aan de hand, en als dat toch het geval is zal er zeer waarschijnlijk ook niets aan de hand zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel je eet chippies. Je ziet achteraf dat er muizen aan/in de zak hebben gegeten. Je vraagt je het volgende af:
Is het schadelijk!?!?!?!?!
Wat zouden jullie dan zeggen?
Je bent een engelquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Zolang je geen muizenkeutels hebt gegeten is er niets aan de hand, en als dat toch het geval is zal er zeer waarschijnlijk ook niets aan de hand zijn
Graag gedaanquote:
dat viel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas dan maar op, het is bijna etenstijd, straks verorbert iemand je!
Vond niemand je er lekker uit zien?quote:
als dat wel het geval was geweest, had ik me zorgen gemaakt, gezien het feit dat ik met m'n ouders en zus aan tafel zatquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond niemand je er lekker uit zien?
Incest! I-N-C-E-S-T!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als dat wel het geval was geweest, had ik me zorgen gemaakt, gezien het feit dat ik met m'n ouders en zus aan tafel zat
Waar ga je je verstoppen?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:55 schreef Soempie het volgende:
Oy, jij bent ziek, ga dan ook lekker op de bank hangen met een dekentje.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef Nesle het volgende:
Oh dat heb ik ook hoormaar ik zeg altijd wel dat ze niet goed gingen, toch geloof ik het pas als ik mijn cijfer weet
altijd positief blijven denken
![]()
Vice is nicequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Incest! I-N-C-E-S-T!
Excellent! Veel plezier PS!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga weer circusje spelen
Tot laaater!
(Ja tim, elleboog)
Ik heb een keer brood met maden gegeten en dat heb ik overleefd, dus dan zal dit wel meevallenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel je eet chippies. Je ziet achteraf dat er muizen aan/in de zak hebben gegeten. Je vraagt je het volgende af:
Is het schadelijk!?!?!?!?!
Wat zouden jullie dan zeggen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:31 schreef MadMaster het volgende:
Moet wegens calamiteiten vanavond en mogelijk ook vannacht onverwachts weer aan het werk.
Dat was wel het laatste waar ik zin in heb...
Geen idee, heb dit nog nooit aan de hand gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder. Krijg je wel meer betaald ivm avonduren en zo?
Pizza is een tof voorstel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een tof voorstel wat ik vanavond kan gaan eten? Als ik niet snel inspiratie krijg denk ik dat het pizza wordt
Nou, succes, smakelijk eten en ik zou zeggen: werk zequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee, heb dit nog nooit aan de hand gehad.
Komt wel goed, neem ik aan...
Nu snel eten en dan weer naar de zaak...
Waar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare bron dat de Wilders film morgen vertoond wordt
Eigen bronquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van een betrouwbare bron dat de Wilders film morgen vertoond wordt
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga nu pizza halen, heb niets bedacht (en eigenlijk wel zin in een tonijnpizza)
Is nu overal op het nieuwsquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:33 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe weten we dat dit niet een knutselwerkje is van iemand?
Daar was ik dus al achterquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je om 8 uur alweer thuis had willen zitten, terwijl je pas om half 9 hoeft te beginnen?
Nee ok, maar het gevoel is hetzelfdequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel dat in mijn geval niet 100% opgaat
koortsan?quote:
Fokke en sukke bij DWDD gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je niet fit? Na ja zeg!
Waarom denken jullie dat ik onverwachts moet overwerken...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef MaJo het volgende:
Hij staat online: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Wat een kutfilm, samenraapsel van beelden die iedereen al lang kent. Waarschuwing: er zit een onthoofding in, dus wegkijken als je dat niet wilt zien!!!
Nee, hadden die dezelfde grap?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Fokke en sukke bij DWDD gezien?
Wie zijn er verwisseld dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
Nou .. kleine deceptie wel dat fitna. En dat ie de verkeerde foto er in gedaan heeft.. dat is gewoon lomp. Als je van beide personen een doodsbedreiging hebt gehad moet je ze wel kennen onderhand ondanks dat ze ongelofelijk op elkaar lijken.
Klopt, ik had er meer van verwacht. De allesverwoestende jihat blijft nog even uit denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
als ik dat zo lees, heb ik het idee dat ik niet veel mis als ik dat filmpje niet bekijk
Same herequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Nesle het volgende:
Ik kan dat filmpje niet eens bekijken, hij laadt al 10 minuten
Ik denk dat ie daar niet slim genoeg voor isquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Etcetera het volgende:
ik had goede hoop dat wilders een toffe stunt zou uithalen, en op 1april zou zeggen: die hele Fitna he, dat was een grap. kijk eens wat voor heibel er is gekomen om een film die nog niet eens uit was en nooit uit zal komen.
helaas
hier kon ik hem wel snel downloaden. (afspelen met vlc)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Nesle het volgende:
Ik kan dat filmpje niet eens bekijken, hij laadt al 10 minuten
zelfde plek? tijd?quote:
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.quote:
waar was het nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.
vorige keer gegeten in een restaurantje, wtf cola voor 3 euro
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenen
Kan je bolletjes voor me mee terug nemen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenen
beide kijkend naar tv:quote:
nog een heul stuk lopen van CS, als je uit het station loopt naar links en dan hele tijd doorlopen, over die brug zeg maar en dan de hele tijd naar rechts langs allemaal woonboten. en dan op een gegeven moment een gebouw, van buiten leek het een kraakpand maar het was wel okay van binnenquote:
hmmmmmquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
nog een heul stuk lopen van CS, als je uit het station loopt naar links en dan hele tijd doorlopen, over die brug zeg maar en dan de hele tijd naar rechts langs allemaal woonboten. en dan op een gegeven moment een gebouw, van buiten leek het een kraakpand maar het was wel okay van binnen
ooostenburgergracht was het.
Na 3x lezen snapte ik het pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je bolletjes voor me mee terug nemen?
naar thailandquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Nesle het volgende:
Even serieus Yuri, waar gaat de vacance naar toe?
nee ik heb het ff opgezocht en het ligt echt totaal uit de richting van elkaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmmmm
niet in mijn hood denk ik zo
Lekker goedkoop he.quote:
wat heb je als mijn hood beschouwd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee ik heb het ff opgezocht en het ligt echt totaal uit de richting van elkaar
Wtf... krijg je dan wel formaatje double big gulp ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.
vorige keer gegeten in een restaurantje, wtf cola voor 3 euro
99 dollarcent voor een refill van 1.9 literquote:The Double Gulp is a 64oz (1.9L) self-serve fountain drink that costs roughly $1.69 US. It is sold along with the smaller sized drinks the Gulp, Big Gulp, and Super Big Gulp at 7-Eleven convenience stores. This happens to be the largest mass produced fountain drink. The drinks include such major soft drinks as Pepsi, Coca-cola, Mountain Dew, and Gatorade. Extra flavorings can be added (cherry, blueberry, etc.) from dispensers. Customers who bring back their Double Gulp to 7-Eleven pay only .99 cents to refill their cup
Je schoolomgevingquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat heb je als mijn hood beschouwd?
Nee dus, gewoon een glas cola dat je in een restau krijgtquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wtf... krijg je dan wel formaatje double big gulp ?
[ afbeelding ]
[..]
99 dollarcent voor een refill van 1.9 liter![]()
dat staat in geen verhouding tot die 3 euro cola van jou waarschijnlijk![]()
waarschijnlijk ameland ofzo. Anders zou je het wel zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
* Vorspeld de volgende TT: Waar yuri niet verteld waar hij heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |