zelfde plek? tijd?quote:
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.quote:
waar was het nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.
vorige keer gegeten in een restaurantje, wtf cola voor 3 euro
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenen
Kan je bolletjes voor me mee terug nemen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenen
beide kijkend naar tv:quote:
nog een heul stuk lopen van CS, als je uit het station loopt naar links en dan hele tijd doorlopen, over die brug zeg maar en dan de hele tijd naar rechts langs allemaal woonboten. en dan op een gegeven moment een gebouw, van buiten leek het een kraakpand maar het was wel okay van binnenquote:
hmmmmmquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
nog een heul stuk lopen van CS, als je uit het station loopt naar links en dan hele tijd doorlopen, over die brug zeg maar en dan de hele tijd naar rechts langs allemaal woonboten. en dan op een gegeven moment een gebouw, van buiten leek het een kraakpand maar het was wel okay van binnen
ooostenburgergracht was het.
Na 3x lezen snapte ik het pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je bolletjes voor me mee terug nemen?
naar thailandquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Nesle het volgende:
Even serieus Yuri, waar gaat de vacance naar toe?
nee ik heb het ff opgezocht en het ligt echt totaal uit de richting van elkaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmmmm
niet in mijn hood denk ik zo
Lekker goedkoop he.quote:
wat heb je als mijn hood beschouwd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee ik heb het ff opgezocht en het ligt echt totaal uit de richting van elkaar
Wtf... krijg je dan wel formaatje double big gulp ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.
vorige keer gegeten in een restaurantje, wtf cola voor 3 euro
99 dollarcent voor een refill van 1.9 literquote:The Double Gulp is a 64oz (1.9L) self-serve fountain drink that costs roughly $1.69 US. It is sold along with the smaller sized drinks the Gulp, Big Gulp, and Super Big Gulp at 7-Eleven convenience stores. This happens to be the largest mass produced fountain drink. The drinks include such major soft drinks as Pepsi, Coca-cola, Mountain Dew, and Gatorade. Extra flavorings can be added (cherry, blueberry, etc.) from dispensers. Customers who bring back their Double Gulp to 7-Eleven pay only .99 cents to refill their cup
Je schoolomgevingquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat heb je als mijn hood beschouwd?
Nee dus, gewoon een glas cola dat je in een restau krijgtquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wtf... krijg je dan wel formaatje double big gulp ?
[ afbeelding ]
[..]
99 dollarcent voor een refill van 1.9 liter![]()
dat staat in geen verhouding tot die 3 euro cola van jou waarschijnlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |