quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je om 8 uur alweer thuis had willen zitten, terwijl je pas om half 9 hoeft te beginnen?
Nee ok, maar het gevoel is hetzelfdequote:Op donderdag 27 maart 2008 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel dat in mijn geval niet 100% opgaat
koortsan?quote:
Fokke en sukke bij DWDD gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je niet fit? Na ja zeg!
Waarom denken jullie dat ik onverwachts moet overwerken...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef MaJo het volgende:
Hij staat online: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Wat een kutfilm, samenraapsel van beelden die iedereen al lang kent. Waarschuwing: er zit een onthoofding in, dus wegkijken als je dat niet wilt zien!!!
Nee, hadden die dezelfde grap?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Fokke en sukke bij DWDD gezien?
Wie zijn er verwisseld dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
Nou .. kleine deceptie wel dat fitna. En dat ie de verkeerde foto er in gedaan heeft.. dat is gewoon lomp. Als je van beide personen een doodsbedreiging hebt gehad moet je ze wel kennen onderhand ondanks dat ze ongelofelijk op elkaar lijken.
Klopt, ik had er meer van verwacht. De allesverwoestende jihat blijft nog even uit denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:14 schreef Etcetera het volgende:
als ik dat zo lees, heb ik het idee dat ik niet veel mis als ik dat filmpje niet bekijk
Same herequote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Nesle het volgende:
Ik kan dat filmpje niet eens bekijken, hij laadt al 10 minuten
Ik denk dat ie daar niet slim genoeg voor isquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef Etcetera het volgende:
ik had goede hoop dat wilders een toffe stunt zou uithalen, en op 1april zou zeggen: die hele Fitna he, dat was een grap. kijk eens wat voor heibel er is gekomen om een film die nog niet eens uit was en nooit uit zal komen.
helaas
hier kon ik hem wel snel downloaden. (afspelen met vlc)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Nesle het volgende:
Ik kan dat filmpje niet eens bekijken, hij laadt al 10 minuten
zelfde plek? tijd?quote:
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.quote:
waar was het nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.
vorige keer gegeten in een restaurantje, wtf cola voor 3 euro
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenen
Kan je bolletjes voor me mee terug nemen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aruba ik ken daar nog iemand met een boot en hij wil me wel een beetje rondvaren in ruil for mn schoenen
beide kijkend naar tv:quote:
nog een heul stuk lopen van CS, als je uit het station loopt naar links en dan hele tijd doorlopen, over die brug zeg maar en dan de hele tijd naar rechts langs allemaal woonboten. en dan op een gegeven moment een gebouw, van buiten leek het een kraakpand maar het was wel okay van binnenquote:
hmmmmmquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
nog een heul stuk lopen van CS, als je uit het station loopt naar links en dan hele tijd doorlopen, over die brug zeg maar en dan de hele tijd naar rechts langs allemaal woonboten. en dan op een gegeven moment een gebouw, van buiten leek het een kraakpand maar het was wel okay van binnen
ooostenburgergracht was het.
Na 3x lezen snapte ik het pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je bolletjes voor me mee terug nemen?
naar thailandquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:52 schreef Nesle het volgende:
Even serieus Yuri, waar gaat de vacance naar toe?
nee ik heb het ff opgezocht en het ligt echt totaal uit de richting van elkaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmmmm
niet in mijn hood denk ik zo
Lekker goedkoop he.quote:
wat heb je als mijn hood beschouwd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee ik heb het ff opgezocht en het ligt echt totaal uit de richting van elkaar
Wtf... krijg je dan wel formaatje double big gulp ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
juuup zelfde plek, tijd onbekend nog.
vorige keer gegeten in een restaurantje, wtf cola voor 3 euro
99 dollarcent voor een refill van 1.9 literquote:The Double Gulp is a 64oz (1.9L) self-serve fountain drink that costs roughly $1.69 US. It is sold along with the smaller sized drinks the Gulp, Big Gulp, and Super Big Gulp at 7-Eleven convenience stores. This happens to be the largest mass produced fountain drink. The drinks include such major soft drinks as Pepsi, Coca-cola, Mountain Dew, and Gatorade. Extra flavorings can be added (cherry, blueberry, etc.) from dispensers. Customers who bring back their Double Gulp to 7-Eleven pay only .99 cents to refill their cup
Je schoolomgevingquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat heb je als mijn hood beschouwd?
Nee dus, gewoon een glas cola dat je in een restau krijgtquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wtf... krijg je dan wel formaatje double big gulp ?
[ afbeelding ]
[..]
99 dollarcent voor een refill van 1.9 liter![]()
dat staat in geen verhouding tot die 3 euro cola van jou waarschijnlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |