Nee, zeker dat drinken nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:03 schreef wyccie het volgende:
Had je me geloofd?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Oh Tim...heb je de Paarse Overall nog geluisterd?
Nee maar vond je het beginstuk niet erg genoeg dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens tot een kwart gekomen, maar was er ook een eindneger dan?
Hij was dus nieuw voor je?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]apart nummer, wel geinig
. Die "Overal, overal, waar de meisjes zijn" had ik eigenlijk eerder in het nummer verwacht
Aye!quote:
Ja lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Paaseitje iemand? Ik heb zojuist nog een berg gevonden
[ afbeelding ]
A Nameless Witch van A. Lee Martinez die ook "In the company of Ogres" heeft geschreven. Die laatste gaat over een boekhouder die niet dood kan en dus maar een compagnie van een bij elkaar geraapt zooitje ogres, goblins etc moet leiden omdat die steeds hun aanvoerder omleggen. Hilarisch.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Welke boeken hebbie? Ben je zo'n boekenwurm?
Ik heb zojuist mijn pasfoto opgezocht dus dat gaat zo de deur uitquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem heb je 2 voor 12 al gemaild?
nou ik kreeg een smsje dat ik 'm kon verlengen. als je de contractafsluitdatum weet (galgjewoordquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat vraag ik me weleens af, mijn vrouw heeft ook Hieen abonnement van 10 euro per maand met beltegoed. Maar dat contract is al lang afgelopen, hoe werkt dat met verlengen enzo.
Okay, tofquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn pasfoto opgezocht dus dat gaat zo de deur uit
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
mag nieuwe foon uitzoeken
heb vandaag smsje gehad, ben vanmiddag de hi shop ingehobbeld en had bijna
[ afbeelding ]
meegenomen (voor slechts 20 euro bijbetalen, 1 jaar verlengen, 20% abokorting (want student) en nog een inet-abo erbij) maar heb het toch maar niet gedaan
omdat ik naar binnen ging voor info niet om een telefoon te kopenquote:
Serieus? Waarom?quote:
Nou zou ik graag naar Sex Pistols, Sonata Arctica, Motorhead en Apocalyptica gaan, en een aantal andere bands lijken me ook best tofquote:Airbourne Apocalyptica
Arch Enemy Bring Me The Horizon
Bullet For My Valentine Cavalera Conspiracy
Chris Cornell Danko Jones
Dimmu Borgir Disturbed
Finntroll Iced Earth
Judas Priest Madball
Meshuggah Ministry
Monster Magnet Motörhead
One Bullet Left Opeth
Rise Against Rose Tattoo
The Sex Pistols Sick Of It All
Sonata Arctica
Hmm.. ik verwachtte vandaag mijn telefoon binnen, maar gaat morgen wordenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Etcetera het volgende:![]()
mag nieuwe foon uitzoeken
heb vandaag smsje gehad, ben vanmiddag de hi shop ingehobbeld en had bijna
[ afbeelding ]
meegenomen (voor slechts 20 euro bijbetalen, 1 jaar verlengen, 20% abokorting (want student) en nog een inet-abo erbij) maar heb het toch maar niet gedaan
Dat is het probleem ja. En de concurrente van andere festivals.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geen echte headliners lees ik... op festivalinfo stond dit lijstje onder bevestigde bands
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef wyccie het volgende:
Ik had gedacht dat Chris Cornell, Danko Jones en Dimmu Borgir best wel wat mensen zouden trekken.
Weer een offday, schiet allemaal niet op zoquote:
Gisteren klonk je nog opgewekt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:46 schreef MaJo het volgende:
Weer een offday, schiet allemaal niet op zo
Mwah gister was ik ook wel down hoor, maar als je er een paarquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren klonk je nog opgewekt.
Jij moet een gezellige vriend hebben die je regelmatig in de watten legt en je wat opbeurt als je dat nodig hebt...
+ wat ik onlangs ook al zei...
Ga op zoek naar de nieuwe smaken Ben & Jerry's!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef MaJo het volgende:
Mwah gister was ik ook wel down hoor, maar als je er een paaren
tegenaan gooit dan lijkt het al heel wat
En dat van die vriend ben ik met je eens
Al mag ik hopen dat ik daardoor niet down ben
Welke zoek je dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga op zoek naar de nieuwe smaken Ben & Jerry's!
(Mij is het niet gelukt.)
Mijn studie heb ik op dit moment al even afgeschreven. Maar het heeft wel consequenties, door aanwezigheidsplicht heb ik een vak nu waarschijnlijk niet gehaald. Een ander vak kan ik nog 1x missenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ja, die's en
's zijn wel makkelijk aan te klikken...
A.s. weekend begint de zomertijd, weer een uurtje langer licht 's avonds, scheelt ook weer.
Maak eens een paar dagen geen zakelijke afspraken, doe alleen wat je echt leuk vind dan en fuck de rest gewoon!!! Een paar dagen niet leren/lezen voor studie zal ook geen pijn doen, neem ik aan...
Zin om honden uit te laten voor het asiel van Amsterdam? Of Utrecht?
Lekker buiten zijn in weer en wind met een beestje dat dat zeer waardeert en je bent er gewoon even lekker uit...
Ok ik zal hier een bekentenis doen die ik tot noch toe steeds heb verzwegenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga op zoek naar de nieuwe smaken Ben & Jerry's!
(Mij is het niet gelukt.)
ook niet bij gewone AH? of Jumbo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef wyccie het volgende:
Mango Berry Swirl en de Jamaica-smaak.
quote:
Geen Jumbo hier. En de gewone AH nog niet geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
ook niet bij gewone AH? of Jumbo?
Zal ik ook, zal ik ook?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok ik zal hier een bekentenis doen die ik tot noch toe steeds heb verzwegen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik hou niet van Ben & Jerry's
mooi, des te meer voor mensen die het wel lekker vindenquote:
gauw proberenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zal ik ook, zal ik ook?
Ik heb het nog nooit gehad..
Toch wel mogelijk, ik hou inderdaad niet echt van ijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk.
Er zijn meerdere smaken, dus er moet toch iets bij zitten wat je wel lekker vindt. Anders lust je gewoon geen ijs.
Ik heb een medestanderquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zal ik ook, zal ik ook?
Ik heb het nog nooit gehad..
Én je haalt even een bak ijs voor mij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens even naar de winkel, ik ga zalm maken met aardappeltjes en broccoli
Over vanille doe ik ook hagelsagquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik vind gewoon vanille ijs juist boringdan flikker ik er hagelslag ofzo door
en er is B&J Vanille hoor
Kom je langs dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Én je haalt even een bak ijs voor mij.
vanille ijs doe ik soms in de magnetron, 10 tellen, tot het nét iets zachter is, en dan chocomelpoeder erdoorheenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
ik vind gewoon vanille ijs juist boringdan flikker ik er hagelslag ofzo door
en er is B&J Vanille hoor
heb je wel een punt meequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Over vanille doe ik ook hagelsag![]()
En waarom zou ik Ben & Jerry's vanille-ijs kopen, dat is 4x duurder dan gewoon ijs
Ik koop ook nooit ijs voor mezelf, eet het alleen bij anderen
Das ook wel een goeie jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
vanille ijs doe ik soms in de magnetron, 10 tellen, tot het nét iets zachter is, en dan chocomelpoeder erdoorheen
dat klinkt er ranzigquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
vanille ijs doe ik soms in de magnetron, 10 tellen, tot het nét iets zachter is, en dan chocomelpoeder erdoorheen
Ik vind naar de winkel gaan op het moment al een hele beleving dus nee sorryquote:
2.50 per uur valt toch wel mee? de plekken waar ik op vakantie ging kostte het 6 euro per uurquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Buongiorno a tutti!
Ik zit in Florence mn lievelingsstad!!maar dat draadloos internet waar ik op hoopte, dat wordt niets.......
Dus nu zit ik in een internetcafe naast het hostel, voor 2,50 per uur
nou dan mag je etenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, ja maar....
ik ben heel geen neger
gewoon een milkshake (nog gewoon koud hoorquote:
ook niet net begonnen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, ja maar....
ik ben heel geen neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |