quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
* Bluezz stuurt een kus en een dokter richting CFquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit hier echt hard af te knappen. Ik ben fokking ziekmaar ik kan echt niet in mijn bed gaan liggen nu
Idemquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik m'n leven best heel leuk op dit moment. Maar, ik word wel verdrietig van al die zielige verhalen hier!
jazeker en ik denk dat dat ook zo isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef Leintjeuh het volgende:
<knip>
Mee eens. Op het moment dat je het leest denk je van ''He shit, wat ontzettend kut'' , oid. Dan denk je er nog even aan..maar dan gaat je eigen (in mijn geval op dit moment tevreden leventje) ook weer door.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is heel moeilijk om je de persoonlijke verhalen van anderen niet aan te trekken, maar je wél empatisch op te stellen. Hoe leuker je mensen vind, hoe moeilijker het is om niet vrdrietig te worden van hun leed. Vanuit mn opleiding leer ik om me af te sluiten voor persoonlijke verhalen van patiënten, maar als Isa vertelt over haar broer, of als SOL vertelt over haar en CNK, doet het me wel wat. Het zijn toch mensen waar je, ook al ken je ze oppervlakkig via het forum, of iets minder oppervlakkig door meets en msn-contacten, een band mee hebt en waar je om geeft. Zolang je niet blijft hangen in neerslachtige gedachten en verdriet, is er denk ik weinig mis. Als je het nog naast je neer kan leggen, zeg maar.is het een beetje begrijpelijk zo?
idd, wijze woorden uit zo'n klein zustertjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Pffft sterkte Isa![]()
Mooi gezegd Lein, zo voel/zie ik het ook![]()
Is het wel een goed idee om jullie rel.probs zo open en bloot te ventileren SOL?quote:Ben vanochtend weer in slaap gevallen en ontzettend onrustig geslapen, voel me nu nog naar![]()
CNK zou mij vanochtend bellen, heeft hij niet gedaan, op mijn telefoontjes wordt ook niet gereageerd, dus gaat weer lekker zo.
SOL, heeft ie niet gewoon een nieuw tel. nummer?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
idd, wijze woorden uit zo'n klein zustertje
[..]
Is het wel een goed idee om jullie rel.probs zo open en bloot te ventileren SOL?
Ik bedoel het goed hoor
Ach jij bent toch ook een R&P-klant? (wijst op posthistory)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:52 schreef Den_Haag het volgende:
we zijn na de sex weer in de R&P beland
I know, treed verder ook niet in echte details in de scquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
idd, wijze woorden uit zo'n klein zustertje
[..]
Is het wel een goed idee om jullie rel.probs zo open en bloot te ventileren SOL?
Ik bedoel het goed hoor
Ik hoor het alweer. Hij heeft een te kleine leuter.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know, treed verder ook niet in echte details in de sc
Zijn ene foon is sinds vandaag weg, maar hij heeft ook nog huisfoon en een andere mobiel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, heeft ie niet gewoon een nieuw tel. nummer?zo wijs ben ik niet hoor
Ik blaat ook maar wat
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer. Hij heeft een te kleine leuter.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is een echte emiel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ruilen voor twee cavia's?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef DarkElf het volgende:
iemand interesse in twee katten? ik ben ze beu![]()
ze zijn lief en cuddly en cute enzo maar soms....
katten zijn ook stom. En elke kat-achtige vind mij ook stom! Komt goed uit!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er nog eens over nagedacht; maar die zíjn echt stommer
Daarom. ik herken de omgevingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach jij bent toch ook een R&P-klant? (wijst op posthistory)
Hup Nynke, ga eens aan de slagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
katten zijn ook stom. En elke kat-achtige vind mij ook stom! Komt goed uit!
Zeg, willen jullie mij eens aan het werk schoppen? Kan geen discipline opbrengen vandaag. Bah!
quote:
eigenlijk welquote:
Wat een schattig idee, dat knapzakjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar soms kan ik zou ik ze het liefst het bos insturen met hun knapzakje enzo
Het Grote Stoofpotten Topic Deel 3 wie weet kan je daar je draai terugvindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Tezz het volgende:
ARGH en nu kan ik ook het stoofpottentopic al niet vinden en ik heb hier een supergeile riblap liggen..........HELLUP
Ik geloof dat ze hier om de hoek bij La Toscana nog een schepijs verkoper zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:53 schreef Euc- het volgende:
Zo, ik ben het helemaal beu hier, ik ga het voor gezien houden. Hotel en conferentieoord de Ruwenberg;![]()
Eens even langs mijn oude werk, wat sociaal doen en kijken of ik misschein weer wat aan de bak kan voor een paar uurtjes in de week, rustig opbouwen enzo
zie het zo voor mequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eigenlijk welmaar soms kan ik zou ik ze het liefst het bos insturen met hun knapzakje enzo
ja, je krijgt er meteen een Douwe Dabberd gevoel bij he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een schattig idee, dat knapzakje
"Wie?"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, je krijgt er meteen een Douwe Dabberd gevoel bij he?
Cavia opeten zo dol ben ik op mijn cavia'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmmm lekker, cavia met rode port-pepersaus![]()
Grapje, SOL
Ik kende hem wel, maar wilde je leeftijd benadrukken omdat je het daar laatst over had.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry, tis Douwe Dabbert
en zo ziet ie eruit: [ afbeelding ]
stond vroeger in de Donald Duck toch?
Over 4 jaar ben ik ook nog steeds 26.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het helemaal geacepteerd hoor, ik ben 26 en proud of it
troost je, ik ben 4 jaar jonger en dacht ook meteen aan Douwe Dabbertquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb het helemaal geacepteerd hoor, ik ben 26 en proud of it
Zeg, zelfs ik ken douwe dabberd. Las ik vroeger altijd bij pake en beppe, die hadden douwe dabberd stripboeken!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kende hem wel, maar wilde je leeftijd benadrukken omdat je het daar laatst over had.
Mislukt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
troost je, ik ben 4 jaar jonger en dacht ook meteen aan Douwe Dabbert
mooi voel me een stuk jonger ineensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zeg, zelfs ik ken douwe dabberd. Las ik vroeger altijd bij pake en beppe, die hadden douwe dabberd stripboeken!
Maar je bent natuurlijk wel vet oud, met 26! OMG! It's like, you know, you're freakin' old!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
mooi voel me een stuk jonger ineens
vertelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef FleshWound het volgende:
Pfff, het wordt weer een heavy weekje.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar je bent natuurlijk wel vet oud, met 26! OMG! It's like, you know, you're freakin' old!
Check d'r profiel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar je bent natuurlijk wel vet oud, met 26! OMG! It's like, you know, you're freakin' old!
Ja, mijn poes..die is best okay..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben alleen maar trots en blij op mijn poes
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef DarkElf het volgende:
talk to the hand cause the face aint listening
vertel!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga trouwens een ubergeile salade maken
Solleke, je mag mee-eten hoorComfortfood!
quote:
Je ziet er niet uit als 50 hoor!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Enneh volgend jaar ben ik 50, ik weet nog steeds niet of ik daar blij mee moet zijn......
- Belachelijke achterstand met een schoolprojectquote:
heb je daar nou een rimpel DE?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
mooi voel me een stuk jonger ineens
Ik zit nog steeds na te trillen van de meet en de fantastische mensen die daar waren.quote:Tel daar nog bij op dat er de komende tijd best wat heavy dingen zijn gebeurd
woonden jullie maar in de buurt, dan zou ik zo gekomen zijn met Milou.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga trouwens een ubergeile salade maken
Solleke, je mag mee-eten hoorComfortfood!
Hoe laat werd ik verwacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Hier maak ik vandaag de salade mee
[ afbeelding ]
Ja, en ook bewogen zie ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jonge bladsla
U bent wel Jong he, vandaag.
Op kleurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Inmiddels 1 hele grote tas kleding weer ingeruimd. Alles hangt weer netjes op kleur, zodat ik ook nogeens wat terug kan vinden
grijs haar niet want ik ben een blondje (een natuurlijke ook nog, jajaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:39 schreef Muck het volgende:
[..]
heb je daar nou een rimpel DE?
nee! een grijze haar!
hetis een grijze rimpel!
lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Hier maak ik vandaag de salade mee
[ afbeelding ]
ik ben ook heel licht blond (ook natuurlijk)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
grijs haar niet want ik ben een blondje (een natuurlijke ook nog, jaja) dus dat zie je toch niet
![]()
rimpels,.. ja doe je weinig aanmaar het schijnt nog mee te vallen met me want ik word nooit mijn leeftijd geschat
De oma van Rtificial had ook van dat mooie spierwitte haarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben ook heel licht blond (ook natuurlijk)
en als ik zoveel op mijn oma blijf lijken als ik nu doe, word ik heel mooi oud
mijn oma had op haar 91e nog heel mooi spierwit haar met oma-krulletjes
ja maf is dat!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
De oma van Rtificial had ook van dat mooie spierwitte haar
Mijn oma is nu 91 en pas sinds een paar jaar echt grijs haar erbijen een gezicht wat niet bij een 91 jarige past, net als mijn moeder, die is 60 maar die ziet er ook niet zo uit...
dus ik hoop dat die genen ook bij mij zitten en vooral ook hun werk doen
jahquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op kleur
Dat is makkelijk bij mij, bijna alleen maar zwart en spijker
ohhh lekker Tezz!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:10 schreef Tezz het volgende:
Zohee. Kijk je ff niet en dan ben je ineens een pagina verder........
Heb net een bouf bourgignon (dat schrijf ik vast niet goed) in de stoofpot gemikt. Het begint hier al heeeeeerlijk te ruiken!
ik draag in de winter toch meestal gemiddeld 2x per week een rokje. In de zomer nagenoeg niet.quote:
Nog lang niet man! Je wilt toch niet al die witte benen onder rokjes uit zien komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
![]()
Zonnebankquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog lang niet man! Je wilt toch niet al die witte benen onder rokjes uit zien komen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, schreef ik vanmiddag nog zo'n mooi stuk over afstand van andersmans problemen, nu zit ik zelf met de tranen in mn ogen. Zucht. R&P spoilert:Bah, bah bah....Tis hier echt R&P. Shit zeg Lein. Het was vast beter, maar die woorden helpen niet altijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
Zo, ik ga de computer maar eens langzaam afsluiten, en op weg naar de raadsvergadering. Fijne avond allemaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:sorry voor de emotionele belastiing alvast
Nou, schreef ik vanmiddag nog zo'n mooi stuk over afstand van andersmans problemen, nu zit ik zelf met de tranen in mn ogen. Zucht. R&P spoilert:Wat een ellende hier allemaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Nou, schreef ik vanmiddag nog zo'n mooi stuk over afstand van andersmans problemen, nu zit ik zelf met de tranen in mn ogen. Zucht. R&P spoilert:Lein!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de emotionele belastiing alvast
Wat ontzettend triest, en logisch dat het herinneringen naar boven brengt.
Veel sterkte meis![]()
ik kan wel wat sterkers gebruiken, maar goed dat er hier geen slijter in de buurt zitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:43 schreef Tezz het volgende:
Vanavond gaan we met z'n allen simultaan huilen met een pot thee en chocola......
Echt! Ik meen het serieus, dat lucht op hoor!
Heej SOL, ik ga waarsch, nog effe uitjanken in Rotterdam, zal ik op de terugweg een fles goedkope klotedrank brengen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kan wel wat sterkers gebruiken, maar goed dat er hier geen slijter in de buurt zit![]()
Schenk me straks een portje in en dan de pizza in de oven en lekker eten.
Vanavond lekker genieten van de stupid people in DGK. Om 20.30 uur Desperate Housewives
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heej SOL, ik ga waarsch, nog effe uitjanken in Rotterdam, zal ik op de terugweg een fles goedkope klotedrank brengen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lief, maar beter van niet, aangezien de wekker ook weer om half 7 (
) gaat. Heb het vannacht al te laat gemaakt doordat ik op wonderbaarlijke wijze opeens weer i-net had, vanaaf toch proberen op tijd er in te liggen.
Moet die tyfuszooi in de huiskamer morgen voor half 1 (dan komt Milou uit school) opgeruimd hebben.
En ik durf te wedden dat ik net als vandaag weer niet vooruit te branden ben![]()
Kunnen van de week wel even ergens gaan lunchen ofzo, weet niet hoe lang je pauze's zijn en wanneer je precies moet werken.
als je mijn hoofd nu ziet dan lach je je te pletterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:00 schreef Muck het volgende:
Inderdaad....
Ik zou ook weleens willen huilen als Nicole Kidman in Moulin Rouge, die werd er alleen maar mooier van
Normale mensen hebben gelijk van die rooie oogjes en een snotneus
ohhh das niet veulquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb een half uur lunchpauze en that's it. Maar ben wel vrij donderdag? Anders bel ik je vanavond wel, moet eigenlijk weg nu...
Als ik een beetje een slechte dag heb, wil je me ook niet zien hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je mijn hoofd nu ziet dan lach je je te pletter![]()
*note to myself: morgen make-up op doen en mooie kleren aantrekken, dan voel ik me ws gelijk ook wat beter![]()
(Y) als CF dan weer beter is. Ik bel je welquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohhh das niet veulisse goed, kunnen anders ook volgende week afspreken, dan is Milou naar haar vader en heb ik meer vrijheid en kan ook gewoon 's avonds afspreken
volgens mij heb ik btw donderdag met CF afgesproken, kunnen er ook een trio-date van maken![]()
helpt vaak wel jaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*note to myself: morgen make-up op doen en mooie kleren aantrekken, dan voel ik me ws gelijk ook wat beter![]()
oeh die kunnen wel goed aankomenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef Den_Haag het volgende:
al die R&P problemen
Hoop dat ik vanavond niet hoef te janken want dat zal betekenen dat ik een hockeybal extreem hard tegen me aan heb gekregen
uh huhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
Eigenlijk vind ik m'n leven best heel leuk op dit moment. Maar, ik word wel verdrietig van al die zielige verhalen hier!
Waat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh![]()
een knuffel voor iedereen die het nodig heeft![]()
Nee met zuurkoolquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:58 schreef Tezz het volgende:
Heej moblo! Hoe had jij laatst ook al weer die zuurkooltaart gemaakt?? Iets met appel, toch??
Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee met zuurkool![]()
Gaan we vanavond allemaal kijken naar : [NL] Dirty Sexy Money
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wou dat niet zeggen want ik dacht, da's écht te flauw.
Wij hebben dezelfde humor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een muts om niks van zich te laten horen...
Net als onze buren... ik had een paar weken geleden aangebeld om te zeggen dat de enorme coniferenhaag tussen onze tuinen - iets wat zij ook graag weg wilden hebben, vertelden ze toen we hier kwamen wonen 3.5 jaar geleden - nu toch echt weggehaald zouden worden die week, en er een schutting geplaatst zou worden.
Met de vraag of ze ook mee wilden betalen.
Zoon zou het met moeder erover hebben....
Hoorden maar niks, belde hij vorige week bij ons aan, ik dacht : HA, money.
Nee hoor, een vraag of we het putje op het balkon ff door wilden steken, het stond blank bij hun.... dus ik meteen over de bijdrage begonnen.
Oh nee, zij betaalden niet mee hoor, het kwam zó rauw op hun dak vallenen ze hadden graag wat meer overleg willen hebben.
Waarover dan? Nou, ehm, dat wist ie niet precies, maar ze betaalden verder niet mee.
Maar is het niet een stuk beter zo, qua ruimte en licht? Ja, dat wel.
Dus?
Niks dus.
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen r&p probleem maar gewoon een zus... *zucht
ik ga kijken, komt toch na DHquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
:
Nou daar ben je ook mooi klaar meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een muts om niks van zich te laten horen...
Net als onze buren... Dus?
Niks dus.knipppppppppp
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
zussen kunnen ook voor goede R&P problemen zorgen![]()
Awwwquote:Milou ligt inmiddels lekker in bed. Elke keer weer probeert ze of ze in mijn bed mag, maar ik ben sinds een half jaar een strenge mama en dat mag dus niet meer.
Tuurlijk kruipt ze 's nachts wel bij mij, vanochtend werd ik wakker met haar in mijn armen, helemaal knus![]()
Tot nu toe hebben we geen leuke buren neequote:
Wij hebben gelukkig niet echt rare buren, als je buiten beschouwing laat dat ze Bels zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huisMaar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
Heb alle afleveringen al gezien, geweldige serie iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:07 schreef Bluezz het volgende:
gelukkig maar, zal zware dag geweest zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog.. etc
Oehhh spannend, ik duim met je meequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we geen leuke buren nee
Aan de ene kant die vreemde jongen met zijn nog vreemdere, mensenschuwe moeder.
Aan de andere kant vanaf aug. vorig jaar alleen een leeg huisMaar afgelopen weekend lijkt het erop dat er iemand komt wonen... 2 prépubers en een moeder + klein rood autootje zijn aan het rommelen.
Nu maar duimen dat ze leuk zijn
zal ik het dan maar zeggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Zussen: ik weet er alles vanOngeluk komt nooit alleen, dus ik heb een tweelingzus. Die is nog stommer dan ik
Ja hoor. En mn oudste zus ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zal ik het dan maar zeggen?
Heeft je tweelingszus ook Hyves?
hoe is het vanmiddag gegaan meis?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
He Isa, gelukkig is je broer niet uit het leven gestapt! Gaat het met jou wel een beetje goed verder? Is het wel te behappen allemaal? En hoe gaat de toekomst eruit zien voor je broer en zijn aanstaande ex-vrouw?
De oude buurman die daar woonde was een rasechte Hageneze taxi-chauffeur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De buren daarnaast zijn nieuw, nog niet gezien.
Wat een heftig verhaal Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...
Ja ik schrok er ook van! Is niet goed...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:37 schreef DarkElf het volgende:
pff isa dat gaat erg ver dan die gedachtes...
Christ. Alhoewel, ik weet ongeveer hoe het is om gek te worden van verdriet na een verbroken relatie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is een heel erg lang verhaal en ik zit nu op msn (heus) dus als je iets wilt horen, ik heb niet zo'n zin alles openbaar neer te zetten. Maar hij is goed fout bezig in zijn hoofd en wilde oa zorgen dat het net leek of hij een bedrijfsongeval had gehad zodat zijn vrouw/kinderen dan geld van de levensverzekering kregen en hij niet alleen verder hoefde te leven...
Zoooo herkenbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef Tezz het volgende:
@SOL: als mijn man nachtdienst heeft mag Bente ook altijd bij mij slapen![]()
![]()
Zo lief............dan doen we 'inkroelen': lekker midden in de nacht dicht tegen elkaar aan gaan liggen en net zo lang I love you tegen elkaar zeggen totdat we weer in slaap vallen..........
Fietstassen zijn not done...........Ik vind het heerlijk om lekker met haar te tutten: koekjes bakken (en ja, ook ik koop schortjes en pannelapjes met roze hartjes of rode ruitjes voor haar), kokkerellen, knuffelen in bed, kletsen midden in de nacht...........HEERLIJK!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar![]()
Sowieso heb ik wel het gevoel dat wij zo een beetje dezelfde soort mama zijnNiet helemaal vertrut met fietstassen enzo
Maar soms met dat soort dingetjes wel, even lekker pedagogisch onverantwoord bezig zijn
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
En ik hoop voor iedereen snel op beter nieuws. Ik heb de CS nog niet eerder zo verdrietig gezien en word er zelf erg ongemakkelijk van.
Good vibes voor iedereen die 't gebruiken kan.
Ik had al een heel potje foliumzuur voor mama's naar binnen gewerkt en mijn gezicht zat al helemaal onder de puisten omdat ik met de pil was gestopt toen mijn vriend me verliet. Ik wilde zo graag kinderen en zoals jij het omschrijft word ik heel erg ongelukkig!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
Even wat positieve straling de SC in gooien he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor alle lieve woordenMet mij gaat het wel hoor
Ik ben alleen bezorgd om mijn broer, met hem gaat het slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zeg, waarom kom ik helemaal achteraan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
(en omdat misschien iemand anders zich buitengesloten voelt, ook veel sterkte op welk gebied dan ook voor golfer, bluezz, muck, darkelf, DH, Euc, Fleshwound, MoBlo, Stereo, latislos en Nynke)
Ik heb btw nieteens een fietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Fietstassen zijn not done...........Ik vind het heerlijk om lekker met haar te tutten: koekjes bakken (en ja, ook ik koop schortjes en pannelapjes met roze hartjes of rode ruitjes voor haar), kokkerellen, knuffelen in bed, kletsen midden in de nacht...........HEERLIJK!
En op die momenten he, dan ben ik zo intens gelukkig! Als ze dan 's nachts haar armpjes om me heen gooit en met een slaaphoofd en een kluwe van klitten op haar bol zegt: ik wil jou noooooooooit meer kwijt, da's toch om te huilen!
*slik* want me too ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:51 schreef Tezz het volgende:
<knip>
Ik stel me zo'n stoere dame bij jou voor - ondanks dat je blond bent. Klopt dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*slik* want me too ...
nou ja; tis niet anders (zei ze stoer)
Lest best toch?quote:
Niet ongemakkelijk voelen hoor, gaat er hier wel vaker zo aan toe, en zeker als je mensen ook irl kent is het even niet leuk als je wat mindere berichten hoort.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
[..]
En ik hoop voor iedereen snel op beter nieuws. Ik heb de CS nog niet eerder zo verdrietig gezien en word er zelf erg ongemakkelijk van.
Good vibes voor iedereen die 't gebruiken kan.
Ik stoer? Neuh denk het niet. Ik ben geen teer poppetje ondanks mijn blondheidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel me zo'n stoere dame bij jou voor - ondanks dat je blond bent. Klopt dat?
Oh en Golfer ik heb al op jonge leeftijd geleerd me niet te laten piepelen door Aziatische vrouwen.![]()
Klopt. Had ik ook al met je voordat ik je in het eggie gezien had.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Btw heb ik dat ook van sommige mensen die ik nooit in het eggie heb gezien
Maar, (bijna), iedereen is hier ook lief! SoL, ik wil jou trouwens graag in het echie ontmoeten! Veel goede dingen gehoord zaterdag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Niet ongemakkelijk voelen hoor, gaat er hier wel vaker zo aan toe, en zeker als je mensen ook irl kent is het even niet leuk als je wat mindere berichten hoort.Dit is 1 van de liefste SC's en iedereen leeft met elkaar mee
![]()
Btw heb ik dat ook van sommige mensen die ik nooit in het eggie heb gezien
SOL is echt een onwijs leuk mens! Maargoed, dat had je zaterdag ook al van meerdere kanten gehoordquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, (bijna), iedereen is hier ook lief! SoL, ik wil jou trouwens graag in het echie ontmoeten! Veel goede dingen gehoord zaterdag!
Iedereen was tof zaterdag!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL is echt een onwijs leuk mens! Maargoed, dat had je zaterdag ook al van meerdere kanten gehoord
Volgende keerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef DarkElf het volgende:
mm toch best jammer dat ik dat, erg gezellige trouwens, etentje had zaterdag...
Jij ook trouwens! Als ik homo was ging ik met jou trouwen en de hele dag computerspelletjes spelen.quote:
picknicken op de hei/bos of bb-knoeien op het strand (als dat nog magquote:
Daar hoef je toch geen homo of getrouwd voor te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ook trouwens! Als ik homo was ging ik met jou trouwen en de hele dag computerspelletjes spelen.
of gaan nassen buiten de deur en daarna iemands koelkast leegdrinkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
picknicken op de hei/bos of bb-knoeien op het strand (als dat nog mag) ofzo
en anders gewoon bij iemand thuis weer
trusten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo, kruikje gevuld met heet water, ik ga maar eens afmaken waar ik vanmorgen aan begonnen was: slapentrusten allemaal!
Trusten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Zo, kruikje gevuld met heet water, ik ga maar eens afmaken waar ik vanmorgen aan begonnen was: slapentrusten allemaal!
wat zijn jullie lievvv!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
SOL is reuze OK, olee olee
CNK overigens ook.
just messing aroundquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Trusten!
@ mr. CF: de Mr. van CF natuurlijk! Een begrip hier!
truste Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Wie lief is ontvangt liefduh, jij dusquote:
Dequote:cnk blijft de liefste heur dus geenachter zijn naam (en nee, het is nog steeds niet goed tussen ons)
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogtequote:@ Nynke: ben ook benieuwd naar jou heurkomt vast wel een X
Trusten Isa. Morgen weer een dag.quote:
Goh, gek hehquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogte
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had al een heel potje foliumzuur voor mama's naar binnen gewerkt en mijn gezicht zat al helemaal onder de puisten omdat ik met de pil was gestopt toen mijn vriend me verliet. Ik wilde zo graag kinderen en zoals jij het omschrijft word ik heel erg ongelukkig!Als de spoiler er niet had gestaan was ik nu huilend in elkaar gezakt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor alle lieve woordenMet mij gaat het wel hoor
Ik ben alleen bezorgd om mijn broer, met hem gaat het slecht.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Tegen mij doet ze heel erg uit de hoogte
Tezz, jij moet de volgende keer ook echt komen naar een meet, we mistten je echt!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als de spoiler er niet had gestaan was ik nu huilend in elkaar gezakt denk ik
dan moeten we wel opschieten, voordat die fiets is gejatquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz, jij moet de volgende keer ook echt komen naar een meet, we mistten je echt!
en aangezien jij altijd fantastisch aangeklede tafels met subliem voedsel post stel ik voor dat we hier in de buurt een meet doen, kan ik met de fiets komen.![]()
![]()
Voor ik eens richting bed ga zijn we een 4 uur verder hoor, ik bedoelde richting Isaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:42 schreef latislos het volgende:
trustuh Isa en Euc, slaap wel.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben mijn kamer grondig aan het opruimen, en ik vind hier in de kast:
- Een Isaac Mizrahi bikini-set, broekje maat S en topje maat XL (mja)
- Een lingeriesetje die ik vlak voordat het bergafwaarts ging heb gekocht (voor m'n ex, niet voor mezelf)
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
- Twee slipjes, maat S
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
maatje 37...stuur maar opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
- Twee paar mooie chic dames schoenen per la notte, bijpassend bij het bovenstaande lingeriesetje
Iemand interesse of wordt dit marktplaats.nl?
Serieus?quote:
Koud douchen! Getver! Snel je bed in dan! En in je benen scheren... Mesje vervangenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
GAtverdarrie, nu ben ik echt door en door koud. Net onder de douche vandaan, en halverwege werd die koud. Terwijl ik m'n ene oksel nog moest scheren, en m'n haren uitwassen.
En ik heb 3x in m'n benen gesneden, dat is me nog nooit overkomen!
Hij was brand nieuw. ik was te snel denk ik. het was al zo koud...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Koud douchen! Getver! Snel je bed in dan! En in je benen scheren... Mesje vervangen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:00 schreef AKnynke het volgende:
GAtverdarrie, nu ben ik echt door en door koud. Net onder de douche vandaan, en halverwege werd die koud. Terwijl ik m'n ene oksel nog moest scheren, en m'n haren uitwassen.
En ik heb 3x in m'n benen gesneden, dat is me nog nooit overkomen!
Ja!! Nu voel ik me buitengesloten Isa!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn broer leeft nog, CF beterschap, Tezz fijn dat het lekker was, SoL gewoon een dikke knuffel, Lein ook een dikke knuffel en een kus-op-voorhoofd (kut zeg).
en over filmhuilen gesproken, ik belde ooit huilend aan bij een vriendin met van die lelijke rode oogjes etc, ze dded de deur open en zei "Jee, wat zie jij er sexy uit als je huilt..."
heel serieus, maar als de maat afwijkt is het wel richting 38 en niet naar 36. Ik heb echtwel schattige voetjes voor iemand van 1m72quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Serieus?
Ik doe het hoor! Ik denk dat ze jou ook heel geil aantrekkelijk staan onder een normale zwarte rok als je er wat formeler of chicer uit moet zien, en ik vind het echtom ze ongedragen weg te gooien.
teveel babies is nooit goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:04 schreef DarkElf het volgende:
zo ik ga maar eens een glaasje wijn nemen en bijkletsen hier
Morgen weer een dag... donderdag verjaardag neefjeen zaterdag feessie (en allemaal leuke babies
... soms......
......... )
nou ja... trusten
Wat is dit, de broer van Den Haag?quote:
Ha, Chicago, romantische stad, veel succes. Ik heb mijn ex daar dus voor het eerst gezoend. In the el, red line, tussen North/Clyborn en Addison.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak in Chicago met een vlam van 16 jaar geleden die ondertussen getrouwd is en een kind heeft, maar dat boeit niet want ik vind het gewoon heel erg leuk om hem weer te zien!.
Van waar hen je m gestuurt dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja!! Nu voel ik me buitengesloten Isa!Dat is zeker omdat vanochtend de verbinding wegviel toen ik in de trein zat!
Nou, de trein ging toevallig echt door een tunnel hoor!
![]()
* Liejannuh deelt ook nog een hele berg knuffels uit voor degenen die het kunnen gebruiken.
En dan ga ik nu even heel blij doen.
Ik heb een afspraak in Chicago met een vlam van 16 jaar geleden die ondertussen getrouwd is en een kind heeft, maar dat boeit niet want ik vind het gewoon heel erg leuk om hem weer te zien!.
En.... mijn vakantiekaartje is aangekomen!Heb het ding op 15 november op de post gegooid en hij lag vandaag bij mijn ouders in de bus!
![]()
![]()
Ik vraag me nu ernstig af waar dat ding de afgelopen maanden is geweest.
Had ik je toestemming gegeven om die privé-foto van mij hier te plaatsen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
en het liefst deze erbij:
[ afbeelding ]
Heet iequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
En dan ga ik nu even heel blij doen.
quote:En.... mijn vakantiekaartje is aangekomen!Heb het ding op 15 november op de post gegooid en hij lag vandaag bij mijn ouders in de bus!
![]()
![]()
Ik vraag me nu ernstig af waar dat ding de afgelopen maanden is geweest.
Die gozer heeft wel weinig haar tussen zn benenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, denk eerder dit:
[ afbeelding ]
en het liefst deze erbij:
[ afbeelding ]
Linkin Parkquote:
Hoe ver zoem jij in op die foto?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel weinig haar tussen zn benenMannen met kale kloten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik je toestemming gegeven om die privé-foto van mij hier te plaatsen?
Niet, ik kijk alleen naar de interessante stukkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe ver zoem jij in op die foto?
Nee, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken. Ben door en door koud! Weltrusten allemaal!
en dat zie je allemaal op die foto?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die gozer heeft wel weinig haar tussen zn benenMannen met kale kloten
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarigequote:
Nirvanaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Linkin Park![]()
![]()
Heb een live cd van ze op mn ipod staan, samen met Nirvana unplugged de meest gedraaide
Verspilde moeitequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee!
Weet je hoeveel fokking werk dat is?
Jij hebt liever haarballen in je keel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarige
Bijhouden, OKquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt liever haarballen in je keel?
Kortgewiekt is iets anders dan kaalgeschoren in mijn boek.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ik heb het liever kortgewiekt dan een couple de soleil.
geen idee hoe die eruit zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie weinig haar tussen zn benen heeft. Als ik een knul met kale kloten wil, zoek ik wel een 11 jarige
Jij hebt makkelijk praten, als klaar zijnde met zoeken dude.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:21 schreef latislos het volgende:
stereo; snel vergeten hiervol met whiskey
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kortgewiekt is iets anders dan kaalgeschoren in mijn broek.
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, maar alle kloten zijn altijd kaal.
De zak er omheen niet altijd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef latislos het volgende:
[..]
Steer: volgens mij begreep Lein deze niet....
Ik heb 'm vorig jaar gegoogled!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:voorLianne, wat spannend zeg!!!
Hoe zijn jullie weer in contact gekomen?
Ach, je bent niet de enige die stomme details onthoudt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, Chicago, romantische stad, veel succes. Ik heb mijn ex daar dus voor het eerst gezoend. In the el, red line, tussen North/Clyborn en Addison.
Waarom weet ik dit nog.![]()
Ik heb 'm laten posten door de eigenaar van het hotel waar we zaten in Jaisalmer in India.quote:
Nee!quote:
Ah, en hoe lang zweeft het ding daar al? Wel vervelend trouwens wanneer diploma's kwijt raken.quote:[..]![]()
![]()
Bluezezoons diploma zwerft ook nog ergens tussen NL en Ausspace in, mss wel ergens waar dat kaartje ook was... Bermuda 3 hoek of zo
even snel hier een reactie hierop: dit doet mij dus echt helemaal niets, behalve dat ik er om kan lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:42 schreef Bluezz het volgende:
SOL, wat een typering : dat knappe wijffie met dat ongelukkige kindje.
Ik denk maar zo dat het nu even andersom is
Moet je doen. Kan ik het mapje "Chicago 2004" op mijn computer weer eens openenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, je bent niet de enige die stomme details onthoudt.Kom tzt nog wel wat tips vragen bij je.
![]()
ik vind het altijd erg naar als mensen dat zeggen. 'ongelukkige mensen' ...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even snel hier een reactie hierop: dit doet mij dus echt helemaal niets, behalve dat ik er om kan lachen![]()
Die buurman weet niet beter en bedoelt het verder ook niet negatief, het kwam er alleen even wat rot uit
Ik vind down-kindjes er bijna nooit ongelukkig uitzienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg naar als mensen dat zeggen. 'ongelukkige mensen' ...
Ok, het zit er in 'gebakken' en echt boos kan ik er niet om worden, maar dan denk ik 'wat nou ongelukkig'
Als ik foto's van Milou zie zie ik eensupergelukkig lief mooi kindje
, hoe kan iemand dat nou 'ongelukkig' noemen
krijg een gehandicapt kind, dan is het normaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik foto's van Milou zie zie ik eensupergelukkig lief mooi kindje
, hoe kan iemand dat nou 'ongelukkig' noemen
Ik vind t weinig sympathiek als mensen zulke opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
krijg een gehandicapt kind, dan is het normaal
dat hoort erbij blijkbaarquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind t weinig sympathiek als mensen zulke opmerkingen maken.
Onbenullig is iets anders dan onaardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Laatste, laatste loodjes CF! Tanden op elkaar, knarsen en d'r uit met die bevalling!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stresssssss alom hierik heb geen zin meer. maar er moet nog heel wat gebeuren
Ben je al beter?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onbenullig is iets anders dan onaardig
ik had destijds nog woorden met mijn vader, ik kreeg van een tante een brief: ooit zal jij wel van dit kindje leren houden!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..];:
SOL geeft CF een schupke tegen haar achterwerkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onbenullig is iets anders dan onaardig
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had destijds nog woorden met mijn vader, ik kreeg van een tante een brief: ooit zal jij wel van dit kindje leren houden!
Wat goed dat jullie nog bij elkaar kunnen uithuilen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga slapen, morgen een lange dag. Eerst halve dag stage, daarna beleidsmiddag en napraten over de vandaag overleden collega, en dan even uithuilen bij ex-vriend. Tot morgen
Boioioioioing.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SOL geeft CF een schupke tegen haar achterwerk
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had destijds nog woorden met mijn vader, ik kreeg van een tante een brief: ooit zal jij wel van dit kindje leren houden!
Ik overstuur, want het was gewoon liefde op het eerste gezicht tussen Milou en mij![]()
Toen ik ruim een jaar later die brief nog een x liet lezen, werd er eindelijk toegegeven dat tante zwaar onbeschoft was geweest![]()
En verder ben ik gewoon de leukste en vaak ookwel strenge mama, maar daar heeft het downsyndroom verder weinig mee te maken
lief dat je dat zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]jemig..
dat is wel écht onbeschoft, écht heul! onbeschoft
tsk.. volgens mij ben jij inderdaad een ontzettend leuke mamma![]()
(heb ook alleen maar goede verhalen over je gehoord
) dus nou ja,
![]()
ik ga ook bedje opzoeken, fijne dromen allemaal, een knuffel aan iedereen die het nodig heeft, en welteruste![]()
Nee.. sorry SOL, toch liever dezequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:16 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:
Damien Ricequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:25 schreef Euc- het volgende:
In de treurige muziek categorie is dit een zware aanrader;
quote:
Ben blij dat ik "Dreamer" niet paktequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je haalt Supertramp erbij....ik maak het uit
"Music"quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat YouTube nu van die thumbnails heeft.
De zanger is John Miles (ja, die van "Music") en de clip is niet alleen de slechtste clip van The Alan Parsons Project, maar van de hele jaren '80.
Andere David danquote:
dat had je niet, want op zo'n moment weet je niet wat je overkomtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Zit ik nu opeens in MUZ?
Trouwens, lieve SOL, die opmerking van die tante van je bij de geboorte van Miloukan echt niet hoor.
Ik had haar ter plekke 'gehandicapt' geschopt.
Hoe zet je die leuke plaatjes erin manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat YouTube nu van die thumbnails heeft.
Gewoon de youtube link posten, de rest gebeurd vanzelfquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe zet je die leuke plaatjes erin man
Gewoon, linkje van een video erin pleuren en de rest gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe zet je die leuke plaatjes erin man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |