Misschien bedoelt ze ander 'wind'quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Valt best mee als je binnen zit![]()
Of nog meer etenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef Tezz het volgende:
Het lijkt wel alsof het hier (Valkenswaard, bij Eindhoven) weer opnieuw begint...........snif..........mijn man is werken en ik ben alleen thuis! Heb net al troostvoedsel gegeten (pita kleffe kaas & aardbeienjam uit de grill) maar het helpt niet!
Denk dat ik maar lekker onder wol duik en net doe alsof het lente is of zo!
Zou hetquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze ander 'wind'![]()
ja dat is ook een optie (ff zak bolognese chips zoeken)...quote:
Houd vol, held!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
Chips, mijn koninkrijk voor een zak chips
Ben aan het afvallen ('t is weer bijna zomer). Het schijnt je voldoening te geven om te zien dat de weegschaal steeds minder gaat aangeven, maar ik geloof dat een zak chips mij meer voldoening gaat geven.
* Stereotomy gaat weer eens op zoek naar wat worteltjes
Ik moet al mijn wilskracht inzetten om ze niet in een pot met pindakaas te dopenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik moet al mijn wilskracht inzetten om ze niet in een pot met pindakaas te dopen
Goeie tip, ben ff in de koelkast gaan rommelen en vond nog een ongeopende fles van de AH Excellent Kerstartikelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zouden ze daar lekkerder van worden ? Heb je geen lekker (yoghurt)dipje erbij ofzo?
Chipsquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat zouden de op het station gestrande reizigers vanavond eten...?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie tip, ben ff in de koelkast gaan rommelen en vond nog een ongeopende fles van de AH Excellent Kerstartikelen
[afbeelding]
Mjum, wortels met champagnesmaak ruilen tegen jouw chips?![]()
Denk dat de kiosken op de stations goede zaken hebben gedaan vandaag....dat dan weer welquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat zouden de op het station gestrande reizigers vanavond eten...?
Leuk he bij je moeder zijn. Ik ben de laatste tijd regelmatig bij mijn moeder, dan wordt er voor me gekookt enzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben gisteren gestrand bij mijn moedertje en zus in Vianen
We aten zuurkool omdat golfer dat niet lust
Blij dat ik niet eerst naar het station ben gegaan, met behulp van een stukkie sneltram en een lieve collega die me verder bracht met de auto heb ik een gezellige avond en goeie nacht gehad
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja, mijn zus (van 56) woont ook bij haar, we gingen gisteren gelijk naar bed, roept mijn moeder : Welterusten kindertjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |