Ja, die met ham waren ook vrij flauw vandaar dat ik ook liever die met ui heb.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, nooit met ham. lijkt mij vrij flauw. ik vind juist de ui lekker omdat dat net dat 'pittige' eraan geegt. en die bite
Dan is het toch een genot om daar op bezoek te gaan of niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja martijn alles zelf gemaakt.
(over de salades in het vorige topic)
Was ook met mijn nachtronde bezig over CUL maar ja als het over lekker eten gaat blijf ik weleens hangenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:33 schreef dutch-mamma het volgende:
Diep in de nacht over lekkere happen beginnen, terwijl ik mijn zware nachtwachtronde over CUL maak (trollen vangen en zo, net als Buffy)!
AH eigen merk?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wat toast gepakt met brie en [ah] krabsalade
wie wil?
yep.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
AH eigen merk?
Die is lekkerder dan die van de Johma vind ik.
Dat is idd ook erg mooi. Die oosterse tonijn van AH eigen merk is ook erg lekkerquote:
Ik heb gewonnenquote:Op zondag 10 juli 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
mods kijk ook ff in FC
Nee, hoor, we waren even Buffyquote:
Je betaald bij die bekende salade namen ook voor de naam. Daarnaast heb ik ik ook al vaker gemerkt dat je voor het zelfde geld met simpele ingredienten zelf veel meer en vele lekkerdere salades kunt maken.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat verschillende salades van onbekende of Aldi-Lidl merken beter en lekkerder gevuld zijn dan de bekende salade-namen... wat vinden jullie daarvan?
Ik heb vanavond een receptje op mijn gezin losgelaten, die behoorlijk insloeg...quote:Op zondag 10 juli 2005 01:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je betaald bij die bekende salade namen ook voor de naam. Daarnaast heb ik ik ook al vaker gemerkt dat je voor het zelfde geld met simpele ingredienten zelf veel meer en vele lekkerdere salades kunt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |